توصیه ها و هشدارهای مهم در مورد اینستاگرام ساخته شده

انتخاب آیدی مناسب در اینستاگرام، از مراحل مهم ایجاد حساب کاربری است. زیرا پس از آن، فرد در اینستاگرام به این نام شناخته خواهد شد. هر کاربری که تمایل دارد در اینستاگرام برای خود حساب کاربری ایجاد کند، لازم است نام کاربری برای خود انتخاب نماید که برای دیگر کاربران نمایش داده شود. یکی از مهم ترین سوالات در این زمان این خواهد بود که چطور بفهمیم آیدی ما قبلا در اینستاگرام ساخته شده.

اینستاگرام

شبکه اجتماعی پرطرفدار

در واقع در فضای اینستاگرام هر شخصی با نام آیدی خود شناخته می شود. کاربران می توانند به راحتی آیدی خود را در اینستاگرام ایجاد کنند و یا حتی در آن تغییراتی اعمال کنند. در اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی پرطرفدار، اگر شخصی مایل باشد فردی دیگر را بیابد و یا فالو کند، لازم است آیدی او را بداند.

آیدی در اینستاگرام

در حقیقت آیدی در اینستاگرام به کاربران کمک می کند بتوانند یکدیگر را پیدا و فالو کنند و به تعامل بپردازند. برای ایجاد حساب کاربری لازم است بدانید نام انتخابی شما باید منحصر به فرد باشد و توسط هیچ کاربر دیگری استفاده نشده باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا برای افرادی که کنجکاوند بدانند چطور آیدی یک نفر قبلا در اینستاگرام ساخته شده، توضیحاتی را ارائه کنیم.

آیدی اینستاگرام چیست و چطور بفهمیم آیدی ما قبلا در اینستاگرام ساخته شده؟

آیدی اینستاگرام یا Username در واقع نامی است که شما در مرحله ایجاد حساب کاربری انتخاب می کنید تا دیگر کاربران شما را با این نام بشناسند و بتوانند با جستجوی این نام، پیج شما را پیدا کنند. در اینستاگرام اولین موردی که کاربران از شما مشاهده می کنند، نام کاربری شماست، به همین علت انتخاب نام مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

توسعه کسب و کار خود در اینستاگرام

Entrepreneurship-رشد و توسعه کسب و کار

افرادی که قصد دارند برای توسعه کسب و کار خود در اینستاگرام پیج راه اندازی کنند، باید در انتخاب نام دقت بیشتری کنند و برای آن زمان بیشتری بگذارند تا بتوانند با استفاده از آیدی اینستاگرام، در حوزه فعالیت خود، اقدام به برندسازی نمایند. بنابراین همانطور که ذکر کردیم انتخاب آیدی مناسب، از آنچه کاربران تصور می کنند، مهم تر است. در ادامه توضیحاتی ذکر می کنیم برای اینکه چطور بفهمیم آیدی ما قبلا در اینستاگرام ساخته شده است. پس ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

تفاوت Name وUsername

همانطور که می دانید، Name به معنای ‘نام’ و Username به معنای ‘نام کاربری’ است. برخی این دو را به اشتباه در اینستاگرام به کار می برند. اما باید بگوییم نام همان عبارتی است که زیر پروفایل شما نوشته می شود. در واقع از این بخش به عنوان معرفی برای مخاطبان دیگر استفاده می شود.

برخی افراد از نام و نام خانوادگی خود در این قسمت استفاده می کنند و برخی دیگر حوزه کسب و کار یا فعالیت خود را ذکر می کنند. در این صورت کاربران دیگر می توانند با سرچ کردن نام مرتبط با نام شما یا حوزه فعالیت ذکر شده در قسمت نام، شما را پیدا کنند و به دنبال آن، فالوورهای شما افزایش یابد.

انتخاب نام کاربری

اما نام کاربری نامی است که به مخاطبان نمایش داده می شود و به آیدی نیز معروف است. اگر در انتخاب نام کاربری خود دقت کنید، به جذب فالوور بیشتر کمک می کند. نام کاربری شما می تواند توسط شما انتخاب شود و می توانید با آن نام به فعالیت در اینستاگرام بپردازید.اگر تمایل داشتید، می توانید از نام و نام خانوادگی خود در قسمت نام کاربری یا آیدی استفاده نمایید. در این صورت پیج شما برای کاربران دیگر، معتبرتر جلوه می کند.

نحوه انتخاب آیدی مناسب در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید نام کاربری یا آیدی مناسبی در اینستاگرام انتخاب کنید، لازم است به مواردی که در ادامه ذکر می کنیم، توجه بیشتری کنید.

  • توصیه می شود آیدی را که انتخاب می کنید، حتی الامکان تغییر ندهید. زیرا اعمال تغییرات در آیدی باعث می شود فالوورهای شما دچار سردرگمی شوند. کاربرانی که تا به امروز شما را با این نام می شناختند و پیدا می کردند، حال با تغییر دادن آن، ممکن است دیگر نتوانند به پیج شما دسترسی داشته باشند.

  • افرادی که جهت توسعه کسب و کار خود در اینستاگرام حساب کاربری ایجاد می کنند، بهتر است نام حوزه فعالیت خود را به عنوان آیدی انتخاب کنند تا علاوه بر تبلیغ برای کار خود، به جذب کاربرانی که به حوزه فعالیت آن ها علاقمند هستند نیز اقدام کنند و به دنبال آن فالوورهای بیشتری را جذب نمایند.

از نام های طولانی و پیچیده استفاده نکنید

  • در قسمت درج نام کاربری، به هیچ عنوان نمی توان از حروف فارسی استفاده کرد و صرفا باید نام انتخابی خود را با حروف انگلیسی وارد کنید. همچنین توصیه می شود در آیدی خود از نقطه و خط فاصله کمتر استفاده نمایید و تعداد کاراکترهای آن را نهایتا ۳۰ کاراکتر در نظر بگیرید.

  • حتی الامکان از نام هایی که طولانی و پیچیده هستند و کمتر کسی آن ها را به خاطر می سپارد، استفاده نکنید. نامی انتخاب کنید که در عین کوتاه بودن، قابلیت این را داشته باشد که مخاطبان آن را به راحتی به خاطر بسپارند و شما را به یاد بیاورند.

  • همچنین هنگام انتخاب نام کاربری سعی کنید به معنا و مفهوم نام نیز دقت کنید. خصوصا اگر به دنبال تولید محتوای خاص و با ارزش هستید، یا در پی مطرح شدن در فضای اینستاگرام فعالیت می کنید، لازم است برای روند انتخاب نام، زمان و دقت بیشتری صرف کنید.

    تولید محتوا-بازاریابی محتواتولید محتوا-بازاریابی محتوا

    422″ />

  • اگر قصد دارید آیدی خود را در اینستاگرام تغییر دهید، لازم است آدرس اینستاگرام خود را که در کارت ویزیت خود، یا در وب سایت قرارداده اید، نیز تغییر دهید تا افرادی که مایلند، بتوانند دوباره شما را پیدا کنند و صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفند ها و تکنیک های کلیدی برایسایت خبری خوب

نحوه تغییر آیدی در اینستاگرام

در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد در هر زمان که اقدام کنید و به هر تعداد، نام کاربری خود را تغییر دهید. در ادامه با توضیح نحوه تغییر آیدی، به جواب اینکه چطور بفهمیم آیدی ما قبلا در اینستاگرام ساخته شده یا نه، نیز می رسیم.

  • در ابتدا وارد پروفایل خود در حساب کاربری اینستاگرام شوید.

  • سپس گزینه Edit Profile را انتخاب نمایید.

  • در قسمت username نام کاربری انتخابی خود را براساس مواردی که در بالا ذکر کردیم وارد کنید. دقت کنید که حروف آن را به درستی تایپ کنید تا مشکلی به وجود نیاید و نیاز به تغییر دوباره آن نباشید.

نحوه تشخیص ساخته شدن آیدی اینستاگرام توسط فرد دیگر

همانطور که در مرحله آخر تغییر آیدی اینستاگرام ذکر کردیم، شما می توانید گزینه Done و یا تیک آبی بالای صفحه را مشاهده نمایید و با کلیک کردن روی آن، آیدی خود را ثبت کنید. اما ممکن است در این مرحله متوجه شوید که گزینه Done یا تیک آبی به حالت غیرفعال درآمده است.

در این صورت با انتخاب نام کاربری، پیام هشدار با این عنوان’ ‘ برای شما به نمایش درمی آید. این هشدار نشان دهنده این است که آیدی شما قبلا توسط فرد دیگری ساخته شده است. در این بخش راهنمایی هایی انجام شد، برای اینکه چطور بفهمیم آیدی ما قبلا در اینستاگرام ساخته شده است.

جمع بندی

آیدی اینستاگرام شما همان نامی است که همراه پروفایل تان هنگام ورود به اینستاگرام نمایش داده می شود. برای اینکه بتوانیم یک پیج خوب با محتوای مناسب داشته باشیم، در قدم اول باید اقدام به انتخاب نام کاربری مناسب برای آن کنیم. با دقت در انتخاب نام کاربری، می توان حتی به برندسازی نیز پرداخت.

ساختن حساب کاربری

در این مبحث به روش هایی اشاره شد، برای اینکه چطور بفهمیم آیدی ما قبلا در اینستاگرام ساخته شده است. همچنین به ذکر مواردی پرداختیم که با کمک آن ها می توانید به راحتی نام مناسبی برای آیدی خود انتخاب کنید و در صورت لزوم بتوانید برای تغییر آن اقدام نمایید.ساختن حساب کاربری در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، در واقع جزئیاتی دارد که با شناخت آن ها می توانید نام و نام کاربری مناسب و کاربردی برای پیج خود انتخاب کنید و فالوورهای بیشتری جذب نمایید.

ادامه خواندن در سایت منبع

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و در عرض یک روز بیش از ۲۵۰۰۰ کاربر داشت. تا پایان سال، بیش از یک میلیون نفر با اینستاگرام آشنا شدند. از آن زمان، پلتفرم رسانه های اجتماعی راه درازی را طی کرده است و برخی از افراد از همان ابتدا در این اپلیکیشن فعال بوده اند. ممکن است اکنون آنقدر از آن استفاده کرده باشید که زمان ایجاد حساب خود را به خاطر نیاورید! یکی از گزینه هایی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است؛ قابلیت about this account است که در این مطلب قصد داریم درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شبکه های اجتماعی

چرا باید سن اکانت اینستاگرام را بدانیم؟

آیا به یاد دارید که چه زمانی اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کردید؟ برخی از مردم می توانند سال و شاید حتی ماه را به خاطر بسپارند، اما بسیاری اگر مجبور باشند به یاد بیاورند که دقیقاً چه زمانی وارد دنیای اینستاگرام شده اند، این جای خالی را پر می کنند. اگر سال هاست که هر روز از اینستاگرام استفاده می کنید، فکر کردن به زمانی که زندگی روزمره تان بدون آن بوده، می تواند چالش برانگیز باشد.

بنابراین، به خاطر سپردن تاریخ دقیق ایجاد حساب شما ممکن است بینش بهتری در مورد مدت زمان آن، زمان وقوع رویدادهای خاص و نحوه رشد حساب شما به شما بدهد. می توانید تاریخ راه اندازی حساب اینستاگرام را در تلفن هوشمند یا مرورگر وب خود بررسی کنید.

نحوه مشاهده زمان ایجاد اکانت اینستاگرام در اپلیکیشن موبایل

تاریخ ایجاد حساب شما آنطور که انتظار می رود واضح نیست و حتی ممکن است برخی بگویند که غیرقابل دسترس است. با این حال، تنها چند کلیک برای دانستن آن فاصله دارید.

برای استفاده از این ویژگی مراحل زیر را انجام دهید :

  • وارد پیج مورد نظر شوید.
  • روی سه خطی سمت راست بالا را لمس کنید.
  • روی گزینه About This Account را لمس کنید.

با لمس کردن گزینه About This Account موارد زیر ظاهر میشود :

Date Joined: این تاریخ ایجاد حساب کاربری است. این به افراد کمک می کند تا درک کنند چه مدت حساب در اینستاگرام بوده است.

Country: این کشور بر اساس فعالیت حساب است.

Former Usernames: این شامل تغییراتی در نام کاربری حساب می شود

Accounts With Shared Followers: افراد می توانند سایر حسابهای عمومی را که بیشترین دنبال کنندگان مشترک با حساب کاربری خود دارند مشاهده کنند.

اینستاگرام سال، ماه، روز و حتی ساعت ایجاد حساب کاربری شما را دقیقا به شما می دهد. دیدن این داده ها ممکن است به شما کمک کند به یاد بیاورید کجا بوده اید و چه چیزی شما را وادار به ایجاد حساب کاربری کرده است، و همچنین به شما کمک می کند «تولد اینستاگرام» خود را جشن بگیرید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکارها و ترفندها برایایندکس شدن نقشه

شاید این کار در ابتدا بی اهمیت به نظر برسد اما اگر بدانید که که این روزها اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است، همانند یک بچه برایمان اهمیت پیدا میکند. بدیهی است که همه ما روز و سال و حتی ساعت تولد نوزادمان را به خاطر می سپاریم.

نحوه مشاهده زمانی که اکانت اینستاگرام شما در رایانه شخصی ساخته شده است.

اگر عادت دارید اینستاگرام را در لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود چک کنید، می توانید از آنها برای بررسی تاریخ عضویت خود استفاده کنید. مراحل ساده هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است:

  • با استفاده از هر مرورگری به وب اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در بخش «اطلاعات حساب»، تاریخ دقیق ایجاد اکانت اینستاگرام خود را خواهید دید.

بخش اطلاعات حساب اطلاعاتی بیش از اطلاعات مربوط به تاریخ عضویت را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید تمام داده های مربوط به تغییرات حریم خصوصی و تغییر رمز عبور را بررسی کنید.

کاربران همچنین می توانند از طریق تمام شماره تلفن ها و ایمیل های مرتبط با حساب های خود مراجعه کنند. اگر کمی جلوتر بروید، می توانید بخش اطلاعات پروفایل را نیز پیدا کنید.

در این بخش، می توانید تمام نام های کاربری قبلی و نام های کاملی را که در حساب کاربری خود استفاده کرده اید، و همچنین متن ها و پیوندهای بیو قبلی در بیو را مشاهده کنید.

سن اکانت دیگران را بیابید!

چرا اصلا کسی در مورد زمان ایجاد حساب کاربری اینستاگرام کاربر دیگر کنجکاو می شود؟

شاید مدت زیادی است که یک سلبریتی را دنبال می کنید و می خواهید ببینید چه زمانی حساب کاربری خود را راه اندازی کرده اند. اما یکی دیگر از دلایل متداول که افراد می خواهند این کار را انجام دهند، بررسی صحت حساب است.

مردم برای گذاشتن کامنت های ناشناس در اینستاگرام حساب های جعلی ایجاد می کنند که اغلب توهین آمیز هستند. اگر متوجه فعالیت های عجیب و غریب از یک حساب شدید، یکی از اولین گام ها این است که تاریخ عضویت را بررسی کنید و ببینید که آیا بسیار اخیر بوده است یا خیر.

بررسی اکانت افراد دیگر با دو روش:

روش ۱ – بخش about this account را بررسی کنید

در سال ۲۰۱۸، اینستاگرام دو گام مهم را برای تأیید و احراز هویت برای حساب های دارای فالوورهای زیاد برداشت.

هنگامی که یک حساب اینستاگرام از آستانه خاصی در تعداد فالوورها عبور کرد، بخش ” about this account ” را دریافت می کنند که شامل تمام اطلاعات مربوط به حساب، از جمله سن آن است.

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

ایده

این بخش تضمین می کند که حتی اگر یک حساب کاربری فالوورهای زیادی دارد، مخاطبان آن می توانند بررسی کنند که آیا اخیراً آنها را به دست آورده اند یا خیر. برای اطلاع از سن اکانت اینستاگرام ساخته شده توسط شخص دیگری، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اینستاگرام را در دستگاه خود باز کنید و به حسابی که می خواهید بررسی کنید بروید. روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. یک منو برای شما ظاهر می شود.
  • از پایین صفحه. روی گزینه «درباره این حساب» ضربه بزنید.
  • در بخش «اطلاعات حساب»، ورودی «تاریخ عضویت» را خواهید دید.

بر اساس تاریخ، می توانید در مورد صحت حساب خود قضاوت کنید. این بخش همچنین نشان می دهد که حساب در کدام کشور است، نام های کاربری قبلی را فهرست می کند و دنبال کنندگانی را که با آنها به اشتراک می گذارید نمایش می دهد.

روش ۲ –

به طور پیش فرض، اینستاگرام بخش «درباره این حساب» را برای همه پروفایل ها ارائه نمی کند. حتی برخی با تعداد فالوورهای قابل توجهی ممکن است آن را نداشته باشند. حساب های قدیمی تر با فالوورهای کمتر نیز ممکن است آن را نداشته باشند. با این حال، همه حساب های تأیید شده آن را خواهند داشت. اما اگر بخشی از حسابی که می خواهید بررسی کنید وجود ندارد، باید چه کار کنید؟

کار زیادی نمی توانید انجام دهید. بهترین گزینه شما این است که به یک حساب اینستاگرام خاص بروید و تا اولین پست بروید. این ممکن است تقریباً زمانی باشد که فرد به پلتفرم ملحق شده است، به شرطی که هیچ پست قدیمی تری را حذف نکرده باشد. این روش قرار نیست خیلی دقیق باشد، اما حداقل می تواند به شما بگوید که آیا فردی برای مدت طولانی حساب کاربری خود را داشته است یا خیر.

جمع بندی

شاید وقتی به این فکر می کنید که از روزی که اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید چقدر گذشته است متعجب شوید. یا ممکن است چند حساب باز کرده باشید و به یاد نداشته باشید که کدام یک اول یا دوم شده است. وقتی نوبت به حساب های دیگر کاربران می رسد، دانستن مدت حضور آنها در اینستاگرام مزایای متعددی دارد. بسیاری از اکانت های افراد مشهور جعلی وجود دارد. بنابراین، جستجوی بخش «درباره این حساب» می تواند به تعیین صحت کمک کند. همچنین، اگر اکانتی این بخش را ندارد، بهترین راه برای تشخیص سن حساب این است که به دنبال اولین پستی باشید که منتشر کرده اند. شما برای مدیریت پیج اینستاگرام خود می توانید از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس بهره بگیرید.

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

ادامه مطلب در سایت منبع