آموزش های لازم و ضروری درباره نمونه رپرتاژ آگهی

سوال رپورتاژ خبری چیست؟ یکی از پرتکرار ترین سوال های است که بیشتر افراد درباره ریپورتاژ آگهی می پرسند. رپورتاژ به طور کلی متن های هستند که وظیفه اصلی آن ها معرفی محصولات و کسب و کار های مختلف به صورت غیر مستقیم است. ریپورتاژ آگهی یکی از محبوب ترین نوع رپورتاژ است که با استفاده از یک خبر به صورت غیر مستقیم به معرفی محصولات می پردازد.

قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است. به طور مثال استفاده از بنر ها ثابت و متحرک برای تبلیغات هزینه هایی را به صورت دوره ای برای شما خواهد داشت و شما باید پس از اتمام دوره مجدد هزینه ای را پرداخت کنید تا یک بنر تبلیغاتی داشته باشید. اما شما تنها با یکبار هزینه کردن می توانید به صورت دائمی از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید و نیازی به هزینه مجدد نخواهید داشت.

درج متن های رپورتاژ در سایت های تبلیغاتی رایگان سبب می شود تا سئو سایت شما بهبود پیدا کند، همین امر سبب افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد. بنابراین افزایش رتبه سایت شما در گوگل سبب افزایش بازدید ها از محصولات موجود در وبسایت شما خواهد شد و همین امر سبب افزایش فروش شما می شود. بنابراین در رونق بخشیدن به کسب و کار شما بسیار موثر است.

افزایش فروش

آیا استفاده از ریپورتاژ آگهی برای تبلیغات هزینه زیادی دارد؟

تعرفه رپورتاژ خبری زیاد نیستند و شما با هزینه های بسیار کمی نسبت به دیگر روش ها مانند: بک لینک ها، بنر ها و … می توانید تبلیغات خود را به صورت منظم و گسترده انجام دهید. انتشار ریپورتاژ آگهی به صورت منظم سبب می شود سئو سایت شما در طولانی مدت بهبود یابد اما اگر نیاز داشته باشید که سئو سایت خود را در کوتاه مدت بهبود دهید یکی از بهترین راه ها استفاده از ادوردز ها است که این روش گران تر از رپورتاژ ها هستند.

بک لینک

هزینه انتشار رپورتاژ ها معمولا در سایت های تبلیغاتی رایگان است بنابراین شما می توانید با هزینه بسیار کمی که برای تهیه متن های رپورتاژ می کنید، تبلیغات گسترده ای را برای کسب و کار خود انجام دهید.

متن های ریپورتاژ آگهی باید چه ویژگی هایی داشته باشند

متن های ریپورتاژ آگهی باید به گونه ای تهیه شوند که برای مخاطبان قابل درک باشند به عبارت دیگر متن های رپورتاژ باید ساده و روان نوشته شده باشند که ارتباط صمیمانه ای را با مخاطبان برقرار کند. متن های رپورتاژ باید فاقد دروغ و اغراق باشد تا بتواند اعتماد مخاطبان را جلب کند.

مهم ترین ویژگی متن های رپورتاژ داشتن یک عنوان جذاب و طولانی است. طولانی بودن عنوان به این منظور است که عنوان حاوی نکات مهم در متن و اطلاعاتی که مخاطبان به دنبال آن ها هستند، باشد. از برند خود در عنوان حتما استفاده کنید زیرا ۹۰ درصد مخاطبان ابتدا عنوان متن شما را مطالعه می کنند، بنابراین استفاده برند در عنوان به شما در معروف شدن برند شما کمک خواهد کرد. از برند خود در متن نیز استفاده کنید، این کار باعث می شود شما بتوانید به متن رپورتاژ لینک سایت خود را بدهید و مخاطبان را به سایت خود دعوت کنید یا با استفاده از لینک های داخلی، سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

ریپورتاژ آگهی باید فاقد غلط املایی باشد زیرا در صورت وجود غلط های املایی فضای بدی را برای مخاطبان ایجاد می کند و باعث می شود که مخاطبان از خواندن بقیه مطالب شما صرف نظر کنند. از کلمات پرتکرار در گوگل استفاده بیشتری کنید این کار سبب می شود متن شما بازدید بیشتری داشته باشد. از موضوعات جذاب برای متن های ریپورتاژ آگهی خود استفاده کنید. از کلمات سخت و دشوار در متن به شدت بپرهیزید. نکات سئو در متن رعایت شده باشد. همانطور که مشاهده می کنید نوشتن رپورتاژ ها کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد و بهتر است که توسط افراد با تجربه در این زمینه تهیه شوند.

سایت های انتشار ریپورتاژ آگهی باید چه ویژگی های داشته باشند و با این سایت ها آشنا شویم؟

سایت های انتشار رپورتاژ دارای ویژگی ها مهمی مانند: ، ، سن دامنه، تعداد ورودی های سایت، تعداد خروجی ها کاربران و … هستند. هر چقدر این ویژگی ها بالاتر باشند و کیفیت بهتری داشته باشند به بازدید از ریپورتاژ آگهی شما کمک بیشتری خواهند کرد ناگفته نماند که هر چقدر کیفیت این ویژگی ها بهتر باشد هزینه انتشار رپورتاژ نیز بیشتر خواهد بود.

۲۱٫ پارس نیوز

شما با ثبت نام در این سایت ها به راحتی می توانید آگهی خود را در آن ها ثبت کنید برای ثبت نام در این سایت ها شما نیاز به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. در ادامه می خواهم شما را با ۴ نمونه از متن های ریپورتاژ آگهی فروشگاهی آشنا کنم.

نمونه رپرتاژ آگهی برای سایت واچ آنلاین

واچ آنلاین دارای تنوع خاصی در فروش سایت های مچی با برند های معروف دنیا مانند: اوماکس، سیکو، کاسیو، اورینت، رادو، تیسوت، سواچ، بوم مرسیه، گوچی، سرتینا، کلوین کلاین، ویکتورینوکس، سواروسکی، ونگر، تگ هویر، رومانسون، الیکسا، کاندینو، دنیل ولینگتون، فستینا، رودانیا، آیس واچ، گس، اسپریت، پیر کاردین، پوما و … است.

همانطور که در متن بالا مشاهده می کنید در متن از برند های زیادی نام برده شده است برای معرفی خدمات خود نیازی نیست تمامی خدمات خود را در متن ریپورتاژ آگهی استفاده کنید.

نمونه ریپورتاژ آگهی برای سایت فودلی

فروشگاه فودلی در زمینه فروش مواد غذایی سالم فعالیت می کند این فروشگاه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرده است. هدف اصلی فودلی معرفی محصولات متنوع غذایی سالم است. فودلی تنها یک فروشگاه مواد غذایی نیست بلکه یک بانک اطلاعاتی قوی درباره محصولات غذایی سالم نیز هست، که با مراجعه به این سایت می توانید با محصولات زیادی آشنا شوید.

همانطور که در متن بالا مشاهده می کنید معرفی برند خود و شروع فعالیت و همچنین گفتن هدف کسب و کار خود یکی از راه های است که می توانید حسن نیت خود را به مخاطبان نشان دهید. بنابراین علاوه بر معرفی خدمات، به معرفی برند خود نیز در متن های رپورتاژ بپردازید.

نمونه رپورتاژ برای سایت گوشی شاپ

فروشگاه گوشی شاپ یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی و تبلت فعالیت می کند. این فروشگاه از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد و با استفاده از متخصصان و طراحان خود اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند ایرانی را بنیان گذاری کردند.

این فروشگاه گوشی های متنوع با برند های مختلفی را عرضه می کند. خرید از این فروشگاه بسیار آسان است و شما با عضویت در این سایت به راحتی می توانید محصولات خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و در نهایت هزینه محصولات خریداری شده را به صورت اینترنتی پرداخت کنید و سپس محصولات خود را در کم ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

سبد خرید

اگر در متن های رپورتاژ از آدرس خود استفاده کنید، سبب می شود تا مخاطبان اعتماد بیشتری به شما کنند و محصولات شما را خریداری کنند. شما با استفاده از آدرس در متن رپورتاژ می توانید محل کسب و کار خود را با استفاده از لینک دادن بر روی نقشه نیز به مخاطبان نشان دهید.

نمونه رپورتاژ برای سایت روژسا

روژسا با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع در بازار قصد دارد کاربران خود را که عمدتا برنامه نویسان، مدیران شبکه، استاد دانشگاه و … هستند، راضی نگه دارد. از هدف های این فروشگاه می توان به معرفی و بررسی تخصصی محصولات High-End، امکان واردات محصولات با کیفیت، ارائه محصولات با قیمت واقعی و مناسب، بررسی تست ها و گارانتی محصولات وارداتی و … اشاره کرد.

همانطور که در هر ۴ محتوای رپورتاژ مشاهده می کنید هیچ گونه غلط املایی وجود ندارد، زیرا وجود غلط املایی مخاطبان را دلسرد می کند و سبب خوانده نشدن ادامه مطلب توسط کاربران می شود.

ادامه مقاله در سایت منبع

پیشنهاد می کنیم مقاله ” را نیز مطالعه کنید.

مرحله اول: ثبت نام در سایت گوگل آگهی

برای ثبت رپرتاژ در سایت پربازدید گوگل آگهی ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنیم برای این کار وارد صفحه اصلی گوگل آگهی می شویم و سپس روی گزینه ورود یا ثبت نام کلیک می کنیم.

سپس صفحه ای برای شما باز خواهد شد که از شما برای ثبت نام در سایت اطلاعات شماره تلفن یا ایمیل را می خواهد با وارد کردن این اطلاعات شما به راحتی در سایت ثبت نام خواهید شد.

پس از وارد کردن اطلاعات وارد صفحه زیر خواهید شد که به شما این امکان را می دهد تا در سایت گوگل آگهی ثبت رپرتاژ کنید.

مرحله دوم: ثبت رپرتاژ در سایت گوگل آگهی

با کلیک روی گزینه ثبت آگهی رایگان شما می توانید به راحتی وارد صفحه ثبت آگهی رپورتاژ شوید. شما برای ثبت رپرتاژ آگهی در سایت گوگل آگهی به اطلاعات زیر نیاز خواهید داشت:

۱٫ عنوان آگهی

۲٫ گروه آگهی ( وسایل نقلیه، استخدام و کاریابی، مربوط به خانه، وسایل شخصی، لوازم الکترونیک، سرگرمی و فراغت، اجتماعی، کسب و کار، خدمات و املاک)

استخدام

۳٫ نوع آگهی (در این قسمت مدت زمان آگهی را مشخص می کنید آگهی رایگان ۱ ماه، آگهی متنی ۵۰۰۰ تومان ، معمولی ۳ ماهه ۱۰۰۰ تومان، معمولی ۶ ماهه ۱۵۰۰۰ تومان، معمولی ۱ ساله ۲۰۰۰۰ تومان، پیشرفته ۳ ماهه ۲۵۰۰۰ تومان، پیشرفته ۶ ماهه ۳۰۰۰۰ تومان، پیشرفته ۱ ساله ۳۵۰۰۰ تومان، حرفه ای ۳ ماهه ۵۰۰۰۰ تومان، حرفه ای ۶ ماهه ۷۵۰۰۰ تومان، حرفه ای ۱ ساله ۱۰۰۰۰۰ تومان)

۴٫ توضیحات راجع به آگهی

۵٫ انتخاب استان، شهر

۶٫ راه های ارتباطی با صاحب آگهی (تلفن، آدرس و ایمیل)

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهای بی نظیر دربارهتولید محتوای هدفمند + فوت و فن موفقیت

۷٫ برچسب ها

۸٫ قرار دادن عکس مناسب

۹٫ مشخص کردن آدرس بر روی نقشه

به عنوان مثال برای درک بهتر این مطالب در تصاویر زیر یک نمونه رپرتاژ آگهی در زمینه املاک را در سایت گوگل آگهی ثبت کرده ایم.

همان طور که مشاهده کردید ثبت رپرتاژ در سایت های پربازدید انتشار کار چندان دشواری نیست و شما به راحتی می توانید آگهی خود را در این سایت ها ثبت کند سایت گوگل آگهی تنها برای نمونه بود و شما می توانید در سایتهای پربازدید دیگر نیز به همین شکل برای ثبت رپرتاژ خود اقدام کنید.

رپرتاژ خبری چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

رپورتاژ خبری یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات اینترنتی است که هدف اصلی این متن ها معرفی محصولات و کسب و کارها مختلف به صورت غیرمستقیم به مشتریان و کاربران اینترنتی است. صاحبان مشاغل از رپورتاژهای آگهی در سایت های پربازدید برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند. این روش تبلیغاتی اگر به صورت منظم و مداوم انجام شود در دراز مدت به بهبودی سئو سایت شما نیز کمک خواهد کرد و نیاز شما را به خرید ادوردزها و روش های دیگر بهبودی سئو کاهش می دهد.

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

رپورتاژهای باکیفیت سبب می شود بازدید سایت شما افزایش یابد و همین امر سبب بالا رفتن رتبه گوگل شما خواهدشد. رپورتاژ تبلیغاتی باکیفیت نسبت به دیگر روش های تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه تر خواهدبود. بهطور مثال اگر شما از روش بنرهای ثابت و یا متحرک استفاده کنید شما مجبور خواهیدبود به صورت دوره ای هزینه ای را برای تبلیغات بنرها پرداخت کنید اما اگر شما از رپورتاژ استفاده کنید تنها نیاز به یک بار هزینه کردن دارید و می توانید با رپورتاژ خود محصول تان را به صورت دائمی در فضای مجازی و اینترنت تبلیغ کنید.

افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

توصیه می شود خودتان اقدام به تهیه متن های رپورتاژ نکنید زیرا این متن ها نیاز به تجربه و مهارت دارند. اگر متن شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد قطعا نتیجه دلخواهی از تبلیغات خود نخواهیدگرفت بنابراین بهتر است تهیه رپورتاژ را به نویسندگان سئو کار باتجربه بسپارید. در ادامه شما را با ویژگی های رپورتاژ آشنا خواهم کرد.

متن رپورتاژ باید چه ویژگی های داشته باشد؟

تبلیغات از طریق رپورتاژهای آگهی زمانی موثر هستند که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. شاید از خود بپرسید از کجا تشخیص دهیم که یک متن باکیفیت داریم؟ به این سوال در این مقاله پاسخ داده خواهیدشد. شما با مشاهده نکات زیر در متن رپورتاژ خواهید فهمید که رپورتاژ شما از کیفیت خوبی برخوردار است یا خیر؟

متن های رپورتاژ باید دارای عنوان طولانی و جذاب باشند زیرا بیش از ۹۰ درصد کاربران اینترنتی ابتدا به عنوان متن های شما دقت می کنند و سپس متن اصلی شما را مطالعه میکنند. در متنهای رپورتاژ باید از نام یا برند کسب و کار شما استفاده شدهباشد زیرا این کار به شما این امکان را خواهدداد تا به رپورتاژ لینک سایت خود را وارد کنید و کاربران را در سایتهای پربازدید به سایت خود دعوت کنید.

از کلمات پرتکرار گوگل در متن بسته به موضوع رپورتاژ استفاده شده باشد زیرا این کار شانس شما را در بازدید از رپورتاژ تان بالا خواهد برد. از عکس های جالب و زیبا در متن استفاده شده باشد زیرا اگر رپورتاژ طولانی باشد مخاطبان را خسته خواهد کرد و استفاده از عکس مانع از خستگی مخاطبان و یکنواختی متن می شود. رعایت نکات نگارشی در رپورتاژ ها بسیار اهمیت دارد و نباید متن دارای غلط های املایی باشد.

حتما در رپورتاژ از علائم نگارشی مانند: نقطه، ویرگول و … استفاده شده باشد زیرا استفاده از علائم نگارشی سبب رسیدن درست منظور شما به مخاطبان می شود. از دروغ و اغراق در رپورتاژ به صورت جدی خودداری کنید زیرا اگر در متن شما اغراق و دروغ باشد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند سبب بیاعتمادی مشتریان به کسب و کار شما خواهد شد که خسارتی جبران ناپذیر است.

سایت های انتشار باید چه ویژگی های داشته باشند؟

انتشار رپورتاژهای آگهی در سایت های پربازدید نقش بسیار مهمی در تبلیغات کسب و کارها دارد و همین امر سبب می شود تا انتخاب یک سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ اهمیت زیادی پیدا کند. سایت های رپورتاژ دارای ویژگی های متفاوتی هستند برخی از این ویژگی ها و کاربرد آن ها در زیر آورده شده اند:

• : یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های انتشار است که در حقیقت نشان دهنده جایگاه سایت انتشار در کشور و یا جهان است هرچقدر این اعداد پایین تر باشند یعنی جایگاه سایت انتشار در کشور و یا جهان بهتر است و شما با انتشار رپورتاژ در این سایت، شانس زیادی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود دارید.

• : این ویژگی در بین سایر ویژگی های سایت های انتشار در زمینه سئو اهمیت بیشتری دارد. هرچقدر این عدد بیشتر باشد نشان دهنده این است که این سایت انتشار به شما کمک بیشتری در بهبودی سئو سایت تان خواهدکرد.

• اعتبار دامنه: هر چقدر این عدد بالاتر باشد نشان دهنده این است که سایت مورد نظر با موتور جستجوی گوگل سازگاری بیشتری دارد.

سخن آخر

تلفن: ۴۷۶۲۸۵ – ۰۲۱

ایمیل: rayaMarketing@gmail.com

محتوای کامل در سایت منبع

هر روزه کاربران زیادی را می بینیم که به تبلیغات مطمئن و تاثیرگذار نیاز دارند. نکته حائز اهمیت این است که نوشتن تبلیغات و گذاشتن محتوای تبلیغاتی مانند گذشته تاثیرگذار نیست و به همین دلیل است که نوشتن رپرتاژ آگهی از محبوبیت بالایی بین کاربران دنیای وب برخوردار می باشد. از این طریق است که کاربران می توانند مجدد توجه مخاطبین خود را دوباره به دست آورند.

البته محبوبیتی که برای رپرتاژ آگهی در اختیار مخاطبین قرار می گیرد تنها به این مورد محدود نمی شود بلکه تاثیر زیادی در سئو و در نتیجه افزایش رتبه در سایت نیز خواهد داشت. از این رو نوشتن و تولید یک محتوای به صورت اصولی اهمیت بیشتری از جنبه تبلیغاتی آن خواهد داشت. از این رو در این مطلب قصد داریم تا به شما بگوییم که نوشتن رپرتاژ آگهی چه تاثیری خواهد داشت و چرا قیمت رپورتاژ آگهی به سود شما خواهد بود.

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

با استفاده از آگهی و رپرتاژ در جدول میتوانید حیطه کاری خودتان را به صورت جامع و کامل تعریف کنید

اصلا می توانید در این ماله یک داستان طولانی را شرح دهید و این داستان باید به قدری جذاب باشد که مخاطب را تا انتها به خود جذب کند. جالب است بدانید مخاطب تنها جنبه های تبلیغاتی محتوای شما نخواهد خواند بلکه زمانی که رپرتاژ آگهی شما استاندارد و مفید باشد می تواند در نتیجه خواننده را برای محصول ترغیب نماید. پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که خیلی هنرمندانه متن رپرتاژ را نگارش و ویراستاری کنید.

احتمال اینکه یک رپرتاژ آگهی خوانده شود خیلی زیاد است

احتمال خواندن نمونه رپرتاژ آگهی از طریق سایت های استاندارد و مطرح، بسیار بالا است. یکی از مزایای موجود در رپورتاژ آگهی این است که شما آن را در دل مسیرهای تبلیغاتی مشاهده نمی کنید بلکه رپرتاژ آگهی ها نیز در هنگام سرچ های گوگل نیز در محتوای اصلی قرار می گیرند. از این رو حتما مخاطبان با عنوان رپورتاژ شما نیز برخورد خواهند داشت و در نتیجه متن شما نیز خوانده خواهد شد. در حقیقت با استفاده از قرار دادن یک نمونه رپرتاژ آگهی شما می توانید مطرح بودن یک رسانه را برای مخاطبین خود اثبات کنید و به نوعی به این رسانه اعتبار دهید که در ادامه بیشتر در این مورد در رپرتاژ آگهی صحبت خواهیم داشت.

همانطور که در عنوان قبلی اشاره شد، ایجاد برندینگ یکی از اهداف اصلی است که می توانید با استفاده از به کسب و کارتان نیز توسعه دهید و در حقیقت اعتبار سایت را بیشتر کنید. با استفاده از برندینگ می توانید این امکان را برای مشتریان ایجاد کنید تا در صنعت خودتان شما را یک الگوی مطرح و موفق قرار دهند و در نتیجه حضور در رسانه های مطرح و بزرگ را برای شما امکان پذیر کنند.

برندسازی-برندینگ-توسعه برند

از اینکه شما در بین رسانه های بزرگ و مطرح بزرگ اینترنتی قرار بگیرید باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان و در نتیجه بالاتر رفتن رتبه سایت شما خواهد شد و در نتیجه میتوانید لینک های مورد نیاز را برای کاربران قرار دهید تا با نشانی های مختلف اعتبار خود را برای به دیگران نشان دهید. البته در برخی موارد ممکن است که این موضوع موفق نباشد زیرا شما قصد ارائه یک محتوای متنی تبلیغاتی را دارید.

رپرتاژ نویسی نسبت به دیگر روشها معمولا هزینه کمتری خواهد داشت

یکی دیگر از مزایای رپرتاژ نویسی، قیمت رپورتاژ آگهی می باشد. نوشتن محتوای مناسب برای رپرتاژ آگهی نسبت به دیگر طریقه های تبلیغاتی قیمت معقولانه تری دارد و از این رو قیمت خرید رپورتاژ نیز برای کاربر به صرفه تر خواهد بود. برای مثال اگر بخواهید برای ارائه تبلیغات خود یک بنر اجاره کنید باید چند میلیون هزینه کنید ولی با نوشتن رپورتاژ و قرار دادن آن در سایتهای معتبر قادرید که خیلی راحت هدف خود را به مشتری اعلام کنید.

چگونه سئو در رپرتاژ آگهی تاثیر دارد؟

تا به اینجا به شما گفتیم که چگونه می توانید با فروش و ایجاد کسب و کار برندینگ خود را داشته باشید. زمانی که بتوانید در سایت های بزرگ حضور پیدا کنید، می توانید لینک آنها را به صورت موقت یا دائمی دریافت کنید تا این پیام را به گوگل ارسال کند که شما یک سایت مطرح دارید و این وب سایت یک طراحی کاملا استاندارد مطابق با دستورات گوگل دارد. گوگل عکس العملی عالی در قبال این پیام به شما نشان خواهد داد. در این صورت سئوی رپرتاژ آگهی شما باعث می شود تا در رتبه بالاتری در جستجوی گوگل قرار بگیرید و این بزرگترین مزیت یک رپورتاژ آگهی به شمار می رود.

آیا رپورتاژ حذف می شود؟

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات اصلی و اساسی دربارهدانش سئو | نظر متخصصین

ولی رپرتاژ آگهی می تواند کسب رتبه در گوگل را برای شما آسان تر خواهد کرد. از این رو زمانی که مقاله ها به سایت اضافه شوند، شما همچنان در صفحه اول و رتبه های مطرح موتور جستجوگر گوگل حضور داشته باشید و خودتان را با استفاده از رپورتاژ آگهی به مخاطبان معرفی کنید. ویرلن نیز می تواند لینک های درون رپورتاژ را برای شما دائمی کند و به صورت طولانی مدت محتوای موجود در صفحه را برای مخاطبین شما نمایش دهد.

رپرتاژ آگهی به صورت اصولی و استاندارد، یکی از جنبه های مفیدی است که می تواند سئو سایت شما را افزایش دهد و در نتیجه رتبه بندی مناسبی را در گوگل برای محتوای شما به نمایش بگذارد

ادامه مطلب

سوالی که اکثر صاحبان مشاغل می پرسند این است که رپورتاژ به چه معنی است و کاربرد آن چیست؟ در حقیقت به این سوال می توان پاسخ های متفاوتی داد که با هم برخی از آن ها را بررسی می کنیم. برخی از افراد به سوال رپورتاژ به چه معنی است این گونه پاسخ می دهند که رپورتاژ ادز یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی است که می تواند کسب و کار شما را به صورت گسترده معرفی کند. برخی از افراد دیگر به سوال رپورتاژ به چه معنی است این گونه پاسخ می دهند که رپورتاژها نگارش های هستند که به عنوان اولین گفتگوی صاحبان کسب و کارها و مشتریان می باشند.

بنابراین جواب هر کس با دیدگاه خودش به سوال رپورتاژ به چه معنی است جواب می دهد. اما کاربرد تبلیغات رپورتاژ چیست؟ کاربرد اصلی این روش تبلیغاتی معرفی کسب و کار شما در کم ترین زمان و قیمت مناسب است. رپورتاژها را می توان در سایت های پربازدید انتشار داد. رپورتاژهای آگهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی مانند: بنرهای ثابت و متحرک، بک لینک ها، ادوردزها و … بسیار مقرون به صرفه تر است به طور مثال اگر شما بخواهید از روش بنرهای ثابت یا متحرک استفاده کنید شما مجبورید که این تبلیغات را به صورت دوره ای تمدید کنید اما شما تنها با یک بار هزینه رپورتاژ می توانید محصول خود را به صورت دائمی تبلیغ کنید.

کیفیت هم در میزان بازدید از آگهی شما و هم در میزان تعرفه رپورتاژ خبری تاثیر دارد. هرچقدر که کیفیت رپورتاژها بهتر باشد شانس بازدید از رپورتاژ شما بیشتر خواهدبود.

پیشنهاد می کنیم مقاله ” را نیز مطالعه کنید.

رپورتاژ به چه معنی است و چگونه آن ها را تهیه کنیم؟

همان طور که گفته شد سوال رپورتاژ به چه معنی است جواب های زیادی دارد اما بالاخره یک جواب کامل برای این سوال چیست؟ در ادامه جامع ترین جواب را برای این متن ها خواهیم گفت. برخی از افراد به سوال رپورتاژ به چه معنی است این گونه جواب می دهند که رپورتاژ یک تیر با دو نشان است بله تعجب نکنید، این متن ها علاوه بر تبلیغ کسب و کار شما در دراز مدت به سئو سایت شما نیز کمک می کنند بنابراین یکی از جالب ترین جواب های سوال رپورتاژ به چه معنی است همین یک تیر و دو نشان است.

برخی از افراد جامعه به سوال رپورتاژ به چه معنی است این گونه پاسخ می دهند که تبلیغات کسل کننده ای هستند که تنها به معرفی کسب و کارها می پردازند اما چنین تعریفی از رپورتاژ درست است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، اما چنین تعریفی ناشی از افزایش تبلیغات بی کیفیت در اینترنت است نوشتن این متن ها باید توسط افراد با تجربه در زمینه سئو و تبلیغات انجام شود متاسفانه در سال های اخیر برخی از صاحبان مشاغل بدون این که از چنین افراد کمک بگیرند خودشان اقدام به معرفی کسب و کار خود می کنند و نتیجه این عمل باعث شده است که کاربران اینترنتی نسبت به تبلیغات مدرن مانند رپورتاژ بی اعتماد شوند که همین امر سبب شده تا انجام یک تبلیغات موثر و پربازدید به کاری دشوار تبدیل شود.

اما تعریفی جامع برای سوال رپورتاژ به چه معنی است؟ را می توان این گونه بیان کرد که رپورتاژ در حقیقت متن های هستند که هدف اصلی آن ها معرفی محصولات و کسب و کارها مختلف به صورت غیرمستقیم به مشتریان است که در دراز مدت به بهبودی سئو سایت شما نیز کمک می کنند.

کیفیت رپورتاژهای آگهی باید چگونه باشد؟

کیفیت رپورتاژهای آگهی در تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است. این متن ها باید دارای عنوان های جذاب و طولانی باشند زیرا اغلب مخاطبان ابتدا به عنوان متن ها دقت می کنند. در متن رپورتاژ حتما از برند و نام کسب و کار استفاده شده باشد زیرا شما می توانید با استفاده از برند خود در متن ها لینک سایت تان را اضافه کنید و مشتریان را پس از خواندن مطالب شما به سایت خود دعوت کنید تا دیگر محصولات تان را نیز به آن ها معرفی کنید.

متن های رپورتاژ باید فاقد از هرگونه دروغ و اغراق باشد زیرا این گونه مسائل سبب بی اعتمادی کاربران نسبت به کسب و کار شما خواهدشد. رعایت نکات نگارشی بسیار اهمیت دارد به طور مثال: استفاده از علائم نگارشی مانند: نقطه، ویرگول و … به شما کمک می کند تا منظور خود را به درستی به مشتریان برسانید. متن رپورتاژ باید فاقد از هرگونه غلط املایی باشد زیرا این چنین اشتباهاتی نشان دهنده بی توجهی نویسنده به متن رپورتاژ است که سبب می شود مخاطبان از خواندن ادامه متن صرف نظر کنند. همان طور که مشاهده می کنید نوشتن متن های رپورتاژ کار آسانی نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد.

نمونه رپرتاژ آگهی برای سایت نوین تکنولوژی

متن زیر یک نمونه رپورتاژ آگهی در زمینه تکنولوژی است. لطفا متن زیر را بادقت مطالعه کنید تا نکات مهم درون متن را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات زیادی در بازار و اقتصاد جهان به وجود آمده است. در گذشته رقابت در فروش به شدت دنیای امروزی نبوده است رقابت در ارسال محصولات، رقابت های قیمت محصولات، رقابت در کیفیت ارائه خدمات و … سبب شده است که تکنولوژی نقش بسیار موثری در فروش و اقتصاد دنیا داشته باشد. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه تکنولوژی مشغول به فعالیت هستند و یکی از موفق ترین آن ها نوین تکنولوژی است.

از سال ۱۳۷۶ با فراگیری استفاده از اینترنت در ایران سبب شد تا تکنولوژی نیز در کشور رشد دو چندان کند و استفاده از وسایل الکترونیکی نیز در کشور زیاد شده است. فروشگاه اینترنتی نوین تکنولوژی با ارائه محصولات مختلف الکترونیکی مانند: لپ تاپ، کامپیوتر و انواع لوازم جانبی با حفظ کیفیت و هزینه های مناسب توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. این فروشگاه اینترنتی از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در کشور آغاز کرد.

مهم ترین هدف این فروشگاه کیفیت بالای خدمات، ارسال سریع و به موقع محصولات با ارزان ترین هزینه ممکن به دست مشتریان است. از خدمات این فروشگاه می توان به لوازم دیجیتال ( لپ تاپ، تبلت، لوازم جانبی لپ تاپ، لوازم جانبی تبلت)، کامپیوتر ( لوازم جانبی کامپیوتر، قطعات کامپیوتر، سایر لوازم جانبی کامپیوتر)، شبکه های کامپیوتری ( ذخیره سازی و مبدل رسانه ای، فیبر نوری و …)، دوربین مداربسته (مدل دوربین مداربسته، لوازم جانبی دوربین مداربسته، دستگاه های دوربین مداربسته و … اشاره کرد.

ایمیل: info@novintechno.ir

بررسی

همان طور که در متن رپورتاژ سایت نوین الکترونیک مشاهده کردید استفاده از کلمات پرتکرار گوگل و همچنین استفاده از نام و یا برند فروشگاه این امکان را به شما می دهد تا به متن خود لینک دهید و مخاطبان را به سایت خود دعوت کنید. همیشه از آوردن تمامی خدمات خود در متن رپورتاژ خودداری کنید و چند مورد از خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید کفایت می کند. سعی کنید متن خود را در چند پاراگراف با چند عنوان به مشتریان معرفی کنید این کار سبب می شود تا متن های شما برای مخاطبان از جذابیت بالاتری برخوردار باشد.

نمونه رپورتاژ آگهی برای سایت آریا تکنولوژی

متن زیر برای یکی از سایت های فروشگاهی در زمینه تکنولوژی نوشته شده است لطفا بادقت آن را مطالعه کنید تا نکات این متن را باهم مورد بررسی قرار دهیم:

پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده است تا بسیار از وسایل در زندگی ما تغییر کند و به ما کمک می کند تا زندگی راحت تر و آسان تری را تجربه کنیم. پیشرفت تکنولوژی سبب شد تا هر روز شاهد یک دستگاه مجهزتر و جالب تر روبه رو باشیم. این دستگاه ها در بسیار از زمینه ها به ویژه اقتصاد نیز تاثیر زیادی گذاشته است. از نمونه های این تغییرات می توان به فروشگاه های اینترنتی مختلف در تمامی زمینه ها اشاره کرد. یکی از این فروشگاه ها آریا تکنولوژی است.

فروشگاه آریا تکنولوژی با بیش از ۱۰ سال سابقه به عنوان یکی از فروشگاه های قدیمی است که محصولات مختلفی را در زمینه های مختلف مانند: لپ تاپ، پخش رسانه، کامپیوتر، تبلت، موبایل، دوربین، ماشین های اداری، شبکه، بازی و … به مشتریان ارائه می کند. از مهم ترین خدمات این فروشگاه می توان به ضمانت اصل بودن کالا، تضمین بهترین قیمت، پرداخت در محل، مشاوره رایگان، ارسال به سراسر کشور، تحویل سریع و آسان و … اشاره کرد.

شماره تماس: ۰۹۱۷۵۹۸۷۱۸۲

بررسی

همان طور که در هر دو نگارش مشاهده می کنید هیچ گونه مشکل نگارشی چه از نظر رعایت علائم نگارشی و چه از نظر غلط املایی و … در رپورتاژها پیدا نمی شود. ذکر راه های ارتباطی بسیار در رپورتاژ آگهی اهمیت دارد سعی کنید در تمامی رپورتاژهای خود در پایان متن آدرس و راه های ارتباطی فروشگاه خود را ذکر کنید تا مخاطبان در صورت علاقه مندی به سرعت بتوانند با شما تماس برقرار کنند. همانطور که در متن فروشگاه آریا تکنولوژی مشاهده می کنید گفتن خدمات می تواند باعث جلب اعتماد مشتریان می شود.

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم شما را با نمونه های از رپورتاژهای آگهی در زمینه تکنولوژی آشنا کنیم. رپورتاژهای در تبلیغات بسیار نقش موثری دارند. این روش تبلیغاتی یکی از روش های محبوب در بین صاحبان مشاغل است که توانسته با هزینه بسیار کم اما بهترین بهره وری را برای کسب و کار آن ها به ارمغان بیاورد. کیفیت این متن ها بسیار نقش مهمی را در تبلیغات ایفا می کند و هرچقدر کیفیت این متن ها بالاتر باشد در دراز مدت به بهبودی سئو سایت شما کمک بیشتری خواهدکرد. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما با رپورتاژ آگهی آشنا کند.

محتوای کامل در سایت منبع