نکات حرفه ای درباره غیر فعال شدن اکانت – آپدیت ۱۴۰۲

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.





<p style=شبکه های اجتماعی

شبکه های ا

شبکه های اجتماعی

جتماعی” width=”624″ height=”440″ /><

شبکه های اجتماعی

/p>

اینستاگرام به کاربران، در صورتی که در خطر غیر فعال شدن اکانت کاربری قرار گرفته باشند، هشدار می دهد.

اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام از تغییرات سیاست های خود در زمینه غیر فعال شدن اکانت کاربری رونمایی کرد که طبق آن قبل از اینکه حساب کاربری افراد حذف گردد آنها را مطلع می کند.

ضمنا این اخطاریه به کاربران فرصت ارسال درخواست تجدیدنظر در مورد محتوای حذف شده از اکانتشان را می دهد که نقض کننده دستورالعمل ها و قوانین این شرکت در نظر گرفته شده است.

در صورتی که مشخص شود محتوای مدنظر به اشتباه حذف شده، اینستاگرام پست مربوطه را بازگردانده و تمامی سوابق نقض قوانین آن را نیز حذف خواهد کرد. (همچنین بخوانید: )

در شکل زیر نمونه ای از ارسال اخطاریه، قبل از غیر فعال شدن اکانت که برای یکی از کاربران ارسال شده را مشاهده می کنید:

قبلا به این صورت بود که اینستاگرام بدون هیچ هشداری اکانت ها را حذف می کرد و افراد وقتی می خواستند وارد اینستاگرام شوند اخطاری دریافت می کردند که حساب کاربری با این مشخصات وجود ندارد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک های نوین برایساختار یک وبلاگ خوب

البته اگر منصفانه هم قضاوت کنیم، اینستاگرام فقط اکانت هایی را غیر فعال می کند که چندین دسته از قوانین این شرکت را نقض کرده باشند و ضمنا اگر کاربر برای رهایی از این مشکل تنها بخش هایی از محتوا را حذف کند کافی نیست و از نظر اینستاگرام کل آن پست باید حذف شود.

در هر صورت، الان کاربران اخطاریه می گیرند که اکانت آنها در معرض غیر فعال شدن است. البته اگر برای بار اول اول، غیر فعال شدن اکانت رخ داده باشد، می توانند با اعلام درخواست تجدید نظر فوری، این شانس را داشته باشند که اکانت آنها بازگردد.

سایر تغییرات صورت گرفته در سیاست های اینستاگرام

علاوه بر ارسال اخطاریه قبل از غیر فعال شدن اکانت، تغییرات دیگری هم در سیاست های این شرکت رخ داده که از جمله آنها می توان به حذف اکانت هایی اشاره کرد که در طی یک بازه زمانی مشخص، بیشتر از تعداد حد مجاز تخلف انجام داده باشند.

این سیاست جدید اینستاگرام به سیاست فعلی آن اضافه شده که طبق آن اکانت هایی که درصد خاصی از محتواهای آن نقض کننده قوانین این شرکت هستند، به طور اتوماتیک غیر فعال خواهند شد. پیشنهاد میکنیم که مقاله را از دست ندهید.

طبق گفته این شرکت تغییرات صورت گرفته کمک می کند تا سیاست های این شرکت با جدیت بیشتری اجرا شوند و افراد تعهد محتواهایی که در اینستاگرام پست می کنند را به عهده بگیرند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   دستور العمل جامع و کامل برای سولات متداول کاربران

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

غیر فعال شدن اکانت

اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام

اکانت اینستاگرام

ادامه مطلب