تکنیک های نوین برای ساختار یک وبلاگ خوب

برای اینکه از ساختار یک وبلاگ خوب بهره مند شوید، باید نظرات، بینش یا اطلاعات جدیدی را در محتوا نویسی آن به کار ببرید. برای به دست آوردن ساختار یک وبلاگ خوب، باید نکته اصلی و مهمی که به ذهن شما می رسد را سریع و بی درنگ در وبلاگ خود بیاورید. شما باید وبلاگ خود را بر حسب نتایجی که از تحقیق خود به دست آورده اید با یک بیانیه مهم شروع کنید، باید این را بدانید که ساختار یک وبلاگ خوب بر عکس یک مقاله دانشگاهی است. ساختار یک وبلاگ خوب از قسمت جلو بارگذاری می شود. همچنین به طور کامل باید از قسمت بررسی روش شناختی و بررسی ادبی چشم پوشی کنید.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

عنوان

خلاصه مقاله خود را در یک جمله کوتاه بنویسید و مباحث اصلی که از نتایج تحقیق خود به دست آورده اید را توصیف کنید.

شروع نوشتن یک وبلاگ خوب چگونه است؟

محتوا نویسی وبلاگ به چه صورت می باشد؟

زمانی که می خواهید محتوا نویسی وبلاگ را انجام دهید، پاراگراف های بعدی را باید برحسب آنچه که از نتایج تحقیق و مباحث اصلی و مهم به دست آورده اید بنویسید.

• با یک جمله سوالی، جمله حقیقی، جمله آماری و یا حتی با یک نقل قول می توانید جمله خود را شروع کنید که آن جمله باید درباره موضوع بحث کند و موضوع را معرفی کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ایده های حرفه ای دربارهتحقیقات وبلاگ نویسی

• زمینه سازی کنید- وضعیتی که در این زمینه وجود دارد به چه صورت است؟ چه چیزی درباره موضوع جلب توجه می کند؟ چه چیز جدیدی برای آن در نظر گرفته اید؟

• یافته ها، مباحث و یا نتایج اصلی و مهمی که از تحقیق خود به دست آورده اید را توضیح دهید.

• بعضی از جزئیات را توضیح دهید، یا به عبارتی دیگر مباحث و پیامدهای خود را با آب و تاب بیان کنید.

• از اینفوگرافیک های ۳-۱، نمودارها، جدول ها و تصاویر استفاده کنید- باید اطمینان حاصل کنید که واضح و شفاف باشند و رنگ و برچسب نیز داشته باشند.

نوشتن نتیجه گیری وبلاگ به چه صورت می باشد؟

هنگام نوشتن نتیجه گیری وبلاگ، مباحث خود را با شیوه جدید و از طریق نظریه های جدید / قدم های بعدی و غیره بیان کنید و اینگونه وبلاگ خود را به پایان برسانید.

چگونه می توانید با نوشتن پست وبلاگ درباره موضوع تحقیق خود،یک پست وبلاگ عالی ایجاد کنید؟

پیوندها

مقاله اصلی خود را که هنگام محتوا نویسی وبلاگ از آن استفاده کرده اید، در وبلاگ خود پیوند دهید. پیوند دادن مقاله اصلی در محتوا نویسی وبلاگ باید در ساختار خود متن و همچنین به طور جداگانه در آخر وبلاگ قرار بگیرند.

بیوگرافی

بیوگرافی مختصری درباره خود (و اگر موسسه ای در اختیار دارید، در صورت تمایل درمورد موسسه خود) بنویسید. از پیوند به صفحه وب خود، حساب های رسانه های اجتماعی و غیره استفاده کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهای حرفه ای دربارهکلیک های ارگانیک (با مثال های آموزشی)

شبکه های اجتماعی

نکته ها

نظرها و ایده های خود را بیان کنید- نباید روی حصار بنشینید.

ایده

زمانی که بهترین ایده ها و نظرات را هنگام نوشتن محتوا نویسی وبلاگ ارائه دهید، می توانید خوانندگان زیادی را به چالش بکشانید؛ با انجام این کار همچنین می توانید عقاید خوانندگان را زیر سوال ببرید. چیزهایی را که دوست دارید بیان کنید، بگویید. اگر از اینکه یک جایگاه پر رنگ در یک مکان عمومی دارید، احساس راحتی نمی کنید؛ بنابراین، بهترین پیشنهاد برای شما نوشتن یک وبلاگ یا نظر دادن نیست.

 

در جستجوی ‘قلاب’ خود باشید

سبک ها

• مختصر، ساده و دقیق بنویسید تا بتوانید حداکثر تاثیر را روی خوانندگان بگذارید. از جمله های واضح و روشن استفاده کنید.

• فکر نکنید که در حال گفتگو با همسالان خود هستید، در غیر این صورت اصطلاحاتی را به کار می برید که بیشتر مخاطبان آنها را نمی شناسند.

• از پاراگراف های طولانی استفاده نکنید.

• اولین باری که کلمه اختصاری را به کار می برید، حتما آن را هجی کنید.

• لینک های پیوند را مورد استفاده قرار دهید.

منبع:

blogs.sussex.ac.uk

ادامه مطلب