هشدارها و توصیه ها درباره نویسنده وبلاگ

راه های برای وب سایت چیست؟ در این مقاله به شرح این موضوع و موارد چیرامون آن خواهیم پرداخت. پس تا انتها با ما همراه باشید.

کارشناسان اغلب بر روی مسائل فنی تمرکز بیشتری دارند. مسائلی از قبیل بهینه سازی، روزآمد کردن محتوا و یا تغییر آن از جمله دغدغه های این طیف به شمار می رود. آنها معتقدند که بدون تولید محتوا و اصولا حتی بهترین استراتژی های بازاریابی نیز محکوم به شکست هستند. در این شرایط چطور می توانید اطمینان حاصل کنید که مقالات و مطالبی که در وبلاگ یا وب سایت شما بارگذاری می شود می توانند توانایی جذب مخاطبین را داشته باشند. آیا این مطالب می توانند به گونه ای جامع و کامل باشند که به اشتراک گذاشته شوند.

بهره وری-بهینه سازی

همه چیز به مراحل اولیه یعنی قبل از این که قلم شما روی کاغذ بیاید و محتوای مورد نظر را پیاده کنید مرتبط است؛ ایده های شما برای تولید محتوا. ایده پردازی و نگارش مطالب جدید که بتواند حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد کار دشواری است. ضعف تولید محتوا به خصوص زمانی که شما به عنوان نویسنده وبلاگ یا وب سایت مطابق تقویم زمانی پیش رویتان مجبور هستید تا در مدت زمان معینی مطالب مختلف را در وبلاگتان منتشر کنید می توانید موجب افول و شکست استراتژی های شما شود.

ایده

برای سفارش تولید محتوا از کجا شروع کنیم؟

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

تولید محتوا و فرمت های مختلف آن

توجه به جزئیات

یکی از مواردی که شما به عنوان سفارش دهنده باید رعایت کنید در نظر گرفتن جزئیات مطالبی است که قرار است برای شما تولید شوند. در سایت های بازاریابی تولید محتوا به متن و تولید محتوا همزمان با کارکردهای زیبایی شناسانه همچنین به عنوان ابزاری پرداخته می شود که موجب تقویت برند و اعتبار شما می شود. از همین رو توصیه می شود تا تمام جزئیات سفارشتان و هر نوع توضیحات لازم، ولو از نظر خودتان مختصر، را هم قید کنید. نویسنده بر اساس خواسته های شما تولید محتوای مربوطه را انجام می دهد و زمانی که شما جزئیات بیشتری از موضوع مورد نظرتان ارائه می دهید فرصت خلق چالش های اساسی را به او می دهید. شما همزمان با سفارش تولید محتوا در زمینه های مختلف همچنین به منظور بهبود و تبلیغ مشاغل و کسب و کار مورد نظرتان می توانید با کارشناسان بازاریابی مشاوره نمایید.

بازاریابی

هزینه های تولید محتوا

معمولا شما به عنوان سفارش دهنده تولید محتوا با انتخاب از بین گزینه های مختلفی مواجه هستید. این گزینه ها همچنین مشتمل بر هزینه های مختلفی نیز هستند. به طور کلی تفاوتی که تولید محتوا در سایت های بازاریابی در مقایسه با آژانس های تولید محتوا دارند غیر از بهره مندی از توانمندی تیم های حرفه ای در هزینه های آنها نهفته است. بدین معنی که در سایت های بازاریابی تولید محتوا به مراتب پایین تر و از هر نظر مناسب به نظر می رسد. البته شما می توانید با استفاده از تخفیفات نقدی که در بسته های پیشنهادی ارائه می شود در هزینه های تولید محتوا نیز صرفه جویی نموده و این مطالب را با قیمت پایین تر دریافت نمایید. در هر مرحله کار می توانید از خدمات ویراستاران و نیز کارشناسان تولید محتوا نیز بهره مند شوید و هر زمان که متوجه شدید متن مورد نظر فاقد استانداردهای مورد نظر شما می باشد می توانید از نویسنده بخواهید تا با ویرایش یا بازنگری در متن تغییرات مورد نظر را ایجاد کند. از همین رو پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت های دیجیتال مارکتینگ و سفارش آنلاین بسته های تولید محتوا می باشد.

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیگر سایت های بازاریابی تولید محتوا برای کاربران


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

ارتقا

بازاریابی محتوا

تولید محتوا تخصصی

محتوا سئو شده

سفارش تولید محتوا

تولید محتوا

محتوای کامل در سایت منبع

به طور کلی می توان تعریف مقاله ادبی را این گونه بیان نمود که یک تکلیف دانشگاهی است که بایستی یک اثر ادبی تحویل داده شده از یک قطعه خاص ادبی را بررسی و ارزیابی کرد. در واقع این مقاله در مورد ایده یا موضوعات بزرگ کتابی است که آن را مطالعه کرده اید. البته مقاله ادبی ممکن است درباره هر نوع کتاب یا هر موضوع ادبی که قابل تصورتان هست، باشد.

چگونه با استفاده از تجزیه و تحلیل مقاله ادبی بنویسیم؟

زمانی که دروس ادبیات را پاس می کنید، به وضوح انتظار دارید که در آن شاهد نوشتار های آکادمیک و خاصی باشید. تصور کنید شما در حال مطالعه کردن کتاب هایی هستید که در کلاس درباره آن ها به طور طبیعی بحث خواهید کرد. ولی با این حال، آن نوع از کتاب ها را نیز به صورت کتبی می توان مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

اما یک مشکلی این وسط وجود دارد: ممکن است اساتید به شما کتاب هایی را اختصاص دهند و از شما درخواست می کنند که مقاله ادبی را بنویسید، اما آن ها به شما مراحل و این که چگونه یک مقاله ادبی را گام به گام بنویسید نخواهند گفت. برخی از دانشجویان تصور می کنند به راحتی آب خوردن می توانند برخی از این بررسی ها و تجزیه و تحلیل ها را در Goodreads پیدا کنند و آن ها را به زبان دیگری ترجمه نمایند.

افراد دیگری نیز به وبلاگ هایی که توسط خوانندگان پر مخاطب مشاهده می شوند مراجعه می کنند و تصور می کنند این روشی است که باید دنبال کنند.

اما باید بگویم که نوشتن این نوع مقاله ادبی به یک طرح کلی از یک قالب خاص نیازمند است. به علاوه، شما باید به سبک نوشتن آن تسلط کافی داشته باشید. از طرفی شما نمی توانید همان طوری که یک نویسنده وبلاگ نویس مقاله می نویسد، شروع به نوشتن کنید و نمی توانید از مطالب سایت های دیگر کپی برداری کنید. آنچه که شما بایستی آن را انجام دهید این است که کتاب معرفی شده را مطالعه کنید و یک مقاله ادبی مناسب تهیه کنید که باعث وجد استاد شما شود.

خب از جمله سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند شامل موارد زیر است:

آیا راهنمایی هایی وجود دارد که بتوان برای رسیدن به یک مقاله ادبی مناسب، هدف خود را دنبال کرد؟

  • هدف از تحلیل نمودن ادبی را دریابید؛
  • قالب مقاله را شناسایی کنید ؛

  • نوشتن

  • طراحی

  • ویرایش کنید

هدف اصلی تجزیه و تحلیل مقاله ادبی این است که ثابت کند شما یک اثر ادبی را از جنبه های گوناگونی به دقت بررسی و ارزیابی می کنید.

در وهله ی اول، شما باید با اصطلاح تحلیل آشنا شوید و بتوانید آن را درک کنید. تحلیل کردن یک قطعه ادبی به این معنی است که چیزی را به اجزای اساسی آن تفکیک کنید و سپس آن را تجزیه و تحلیل کنید که چگونه ویژگی های آن ها در ایجاد تأثیر کلی اثر گذار خواهند بود.

بیایید برای فهم بهتر آن مثالی بزنیم: مثلا شما در حال تجزیه و تحلیل Fitzgerald’s The Great Gatsby هستید. این کتاب خیلی پرطرفدار است و دارای بررسی ها و تحلیلات بی شماری است که می توانید آن ها را در سرتاسر اینترنت بیابید.

اگر این بررسی ها را مورد نگرش خود قرار دهید، متوجه خواهید شد که کاملا شخصی هستند و همه ی آن ها درباره نحوه درک هر خواننده از کتاب متفاوت است.

باید بگویم که شما هم کتاب را از دیدگاه خودتان متفاوت خواهید دید و متفاوت هم خواهید نوشت. وقتی از روی لذت کتاب را مطالعه کنید مسلما مواردی که شما را بیشتر جذب می کند احساسات و تجسم صحنه ها و شخصیت ها خواهد بود. پس در مطالعه کردن شما باید به عناصر بیشتر توجه کنید، باید بگویم که در مورد کتاب، می بایست تحلیلی عمل کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   الزامات و ممنوعیت ها در موردروش های بازاریابی آنلاین

عناصر زیر را باید در نظر بگیرید:

  • موضوع

  • فرم

  • سبک

  • موضوع اصلی

  • نقاط قوت و نقص داستان

  • رابطه بین طرح اصلی و داستان فرعی

  • رابطه بین فرم و محتوا

  • نقاط قوت و نقص شخصیت ها

در اکثر موارد، اساتید از شما می خواهند که روی یک شخصیت یا موضوع خاصی در کتاب تمرکز و تحلیل کنید. مثلا، آن ها از شما می خواهند که نقاط قوت و ضعف شخصیت گتسبی را در کتاب، مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. تجزیه و تحلیل کلی کتاب و جمع آوری آن در مقاله ادبی کاری بسیار پیچیده خواهد بود ولی ساختار آن نسبت مقاله به مقاله تحقیق کوچک تر، بسیار نزدیک تر خواهد بود.

بنابراین بیایید نتیجه گیری کنیم:

هدف از تحلیل مقاله ادبی، تجزیه و تحلیل موضوع یا شخصیت خاصی از کتاب یا شعری است که آن را مطالعه کرده اید.

در نتیجه نوشته های شما متمرکز خواهند بود. شما نه تنها افکار و احساسات شخصی خودتان را در مورد این قطعه، بلکه رویکرد مطالعه آمیز خود را نسبت به آن نیز در مقاله ادبی خودتان بیان خواهید کرد.

تصور کنید و خودتان را جای یک منتقد ادبی قرار دهید. حتما تا به حال انتقادات آن ها را در مجلات معروف مطالعه کرده اید پس متوجه خواهید شد که منظورم چیست زیرا انتقادات آن ها کاملا عینی است و اصلا به صورت شخصی بیان نمی شوند. بنابراین مقاله ای که شما تهیه می کنید باید دارای قالب خاصی باشد، و این روش انتقادی را که از نظر منتقدان واقعی مشاهده کرده اید را نیز در قالب مقاله تان حفظ خواهید کرد.

زیرا هدف شما در تهیه مقاله این است که خواننده را متقاعد کنید که تجزیه و تحلیل شما منحصر به فرد است و به یک نکته معتبر اشاره می کند.

تجزیه و تحلیل مقاله ادبی باید شامل چه مواردی باشد؟

وقتی دانشجویان نمی دانند چگونه یک مقاله ادبی را تهیه و بنویسند ممکن است به یک اشتباه مشترک مرتکب شوند: آن هم نوشتن مطالب آزاد باشد. تهیه این مقاله بر اساس مطالب آزاد نویسی تهیه نمی شود، مثلا این که شما بنشینید و هر آنچه که در ذهن شما خطور می کند راجع به کتابی که خوانده اید، بنویسید. بلکه مقاله باید دارای استاندارد و سازمان یافته باشد و به عناصر خاصی نیاز خواهد داشت که نوشته شما را به یک تحلیل ادبی واقعی تبدیل کند.

عناصر مورد نیاز

شما یک موضوع خاص را متناسب با ایده اصلی که قصد دارید آن را به خوانندگان منتقل کنید، در نظر بگیرید.

یک بیانیه تهیه کنید که به خواننده بگوید در ادامه چه انتظاری از بقیه ی محتوای مقاله خواهد داشت. به طور کلی این یک جمله و تعریف آن کاملاً واضح است که نکته اصلی مقاله ادبی شما را به مخاطبتان بیان می کند و هر جمله ای که در ادامه ی تحلیل ادبی خود می نویسید مسلما با ایده اصلی شما مرتبط خواهد بود.

مقدمه، قالب و نتیجه گیری: این بخش ساختار اصلی یک مقاله ادبی است که باید در اکثر قالب های نوشتاری آن را حفظ کرد. پس تحلیل یک مقاله ادبی هیچ تفاوتی ندارد و از این مورد مستثنی نخواهد بود. بنابراین مقاله تحلیلی شما نیز به یک مقدمه، قالب و نتیجه گیری نیاز دارد. تنها فرقی که در این مورد وجود دارد این است که شما ملزم به رعایت قالب ۵ پاراگرافی نیستید ولی اگر هم به پاراگراف های بیشتری در قالب مقاله ی خود نیاز داشتید، مجاز هستید که آن ها را وارد کنید مگر این که مخاطب شما درخواست تعداد کمتری را به شما اعلام کرده باشد.

چگونه می توان مقدمه تحلیلی مقاله ادبی نوشت؟

در حال حاضر شما با همه ی عناصری که مقاله تحلیلی ادبی به آن نیاز دارد آشنا شدید، به همین ترتیب نوشتن طرح اصلی مقاله ادبی برای شما آسان تر خواهد شد. به طور خلاصه می بایست به ارائه نکاتی که قرار است در مقدمه، قالب و نتیجه گیری مقاله رعایت کنید را شرح دهید. هنگامی که طرح کلی را آماده کردید، شروع به نوشتن مقاله برای شما راحت تر خواهد بود.

چگونه شروع می کنید؟

این سوال یکی از بزرگترین چالش ها برای غلبه در طول این روند است.

در نوشتن مقدمه، بسیار مهم است که علاقه خواننده خود را جذب کنید. این کار را می تواند با توجه به نکات اصلی که می خواهید به بیان آن ها بپردازید، انجام شود. در مقدمه شما می توانید به مخاطب خود توضیح دهید که می خواهید کدام بخش از کتاب یا شعر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

آیا این بخش از شخصیت خاص یا عنصری از طرح قلمداد می شود؟

ممکن است شما برای این که مقاله ی خودتان را بخواهید شروع کنید در ابتدا با یک نقل قول آغاز کنید که این مورد می تواند یک نکته کلی و اصلی را برایتان شرح دهد. برای مثال، اگر شما بخواهید شخصیت گتسبی این کتاب را مورد تحلیل و تجزیه قرار دهید، می توانید با این نقل قول مقاله خودتان را شروع کنید:

‘اگر شخصیتی که در مجموعه شکست ناپذیر این کتاب بخواهیم صحبت کنیم مسلما می تواند از حرکات موفق آمیز وی باشد، پس می توان گفت موارد جالبی در او وجود خواهد داشت، و بعضی از موارد لازم مثل احساسات را نسبت به زندگی افزایش می دهد، مثل این می ماند که وی با یکی از ماشین های پیچیده ای که زمین لرزه های ده هزار مایلی را ثبت می کند، در ارتباط باشد. البته ‘خلق و خوی خلاق’ این بیان هیچ ارتباطی به تأثیرپذیری قابل تأمل نخواهد داشت و وی بسیار قابل احترام است، یک عاشقانه زیبا و فوق العاده که من همانند آن را هرگز در شخص دیگری ندیدم. ‘

خلاقیت و نوآوری

با بیان این نقل قول در ابتدای مقاله، نویسنده به گونه ای شخصیت گتسبی را برای خواننده بیان کرده است، بنابراین شما به راحتی متوجه خواهید شد که از کجا باید شروع کنید. از این قسمت به بعد، در هر صحنه ای از کتاب، شخصیت گتسبی را می توانید تجزیه و تحلیل کنید و نحوه ارتباط آن ها را با توصیف بیان شده در نقل قول را دریابید.

شما مجاز هستید که از پیش زمینه اطلاعاتی که مربوط به قطعه ای از نویسنده یا حتی ژانر ادبیاتی است بردارید و در مقاله خود قرار دهید.

در پایان مقدمه ی خود، بیانیه مرتبط با موضوع پایان نامه خود را درج کنید. پیشنهاد می کنم این بیانیه بیشتر از یک جمله نشود. هر چقدر این بیانیه کوتاه باشد وضوح و کیفیت مطلب شما را افزایش می دهد.

وقتی که مقدمه را نوشتید و بیانیه را نیز ارائه نمودید مابقی نوشتن متن مقاله کار سختی نخواهد بود. یادتان باشد لزوما قرار نیست سه پاراگراف در آن بنویسید، فقط این که حداقل پاراگراف هایی که تهیه می کنید حاوی ۵۰۰ الی ۷۰۰ کلمه باشد کفایت می کند. گاهی اوقات ممکن است قالب محتوا را در پاراگراف های به تعداد بیشتری از هم مجزا نمایید، اما اگر مقاله کمتر از سه پاراگراف باشد مقاله خیلی حجیم و طاقت فرسا خواهد بود و خواندن آن را سخت می کند و چشم خواننده از آن خسته خواهد شد.

به یاد داشته باشید که موضوع هر پاراگراف بایستی با عنوان پایان نامه یا همان بیانیه ارتباط داشته باشد.

چگونه تحلیل یک مقاله ادبی را به پایان برسانیم؟

به طور طبیعی تجزیه و تحلیل ادبی شما به یک نتیجه گیری نیاز خواهد داشت حال این نتیجه گیری باید قانع کننده هم باشد. در این بخش از مقاله، مطالب گردآوری می شود و به مخاطب اعلام می کنید که آن ها موافق یا مخالف مقاله ی شما هستند.

چگونه نتیجه گیری را می نویسید؟

هرگز در بخش نتیجه گیری از مبحث های جدید صحبت نکنید. بلکه بایستی نکات اصلی موجود در مقاله ی خود را خلاصه کنید و آن ها را در این بخش وارد کنید ولی نباید جملات تکراری باشند. حتی ممکن است بخواهید عنوان مقاله خود را مطرح کنید و این که بگویید استدلال های شما چگونه آن را اثبات کرده است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکارها و ترفندها برایاسم پیج اینستاگرام

نتیجه گیری

تجزیه و تحلیل نمودن یک مقاله ی ادبی و طرز نوشتن آن در قالب یک مقاله دیگر کار ساده ای نخواهد بود. افرادی که ادعا می کنند بهترین منتقدان نابغه هستند. می دانند که چطور می توانند به تجزیه و تحلیل کتابی بپردازند که آن را می خوانند و از طرفی هم برای هر عنصر از تألیف خود، نویسندگان اهدافی را دنبال می کنند که آن را نیز کاملا درک می کنند.

از جانبی هیچ کس این انتظار را ندارد که یک دانشجو بتواند به سطح بالایی از نقد ادبی دست پیدا کند، اما حداقل کاری که آن ها می توانند انجام دهند این است که تلاش کنند و همچنین نکات بالا را که ذکر شد را دنبال و رعایت کنند و سپس می توانند پس از مطالعه یک مقاله تحلیلی ادبی شروع به نوشتن نمایند.

لینک منبع:

ادامه خواندن در سایت منبع

به چه نوع نویسندگان تولید محتوا نیاز دارید؟ پاسخ به این سوال به اهداف تجاری برای محتوایی که می خواهید ایجاد کنید، بستگی دارد. قبل از شروع استخدام استعدادهای مستقل، هدف را برای هر کار تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که نامزدها را با مجموعه مهارت ها متناسب با نوع نوشتن مورد نیاز جذب می کنید.

استخدام

دو معیار مهم برای استخدام نویسندگان تولید محتوا

شما برای دیدن چشم انداز تولید محتوا خود، زمان و منابع محدودی دارید. شما در نبرد بودجه توانستید پیروز شوید و اکنون باید یک تیم قدرتمند را جمع کنید.

داستان برای گفتن داشته باشید!

نویسنده تولید محتوا چه کاری انجام می دهد؟

هنگامی که انواع متداول نویسندگان مستقل برای استخدام را به طور کامل درک کردید، آماده انتخاب گزینه مناسب تیم خود خواهید بود.

۶ نوع نویسنده تولید محتوا

۱٫ نویسنده وبلاگ / تولید محتوا برای وبلاگ

آنها به ساختن محتوای جذاب که عملکرد خوبی داشته باشد، اختصاص داده شده اند. برای یک مقاله، آنها چهار ساعت روی پیش نویس کار می کنند و شش عنوان وبلاگ را در طول راه در نظر می گیرند. سرانجام، نویسنده وبلاگ به عنوانی با بالاترین بالاترین میزان کلیک متوسل می شود.

استفاده از قدرت کنجکاوی

نویسندگان وبلاگ از قدرت کنجکاوی خود برای جستجوی و منبع دادن به داده هایی استفاده می کنند که محتوای وبلاگ را تقویت می کنند. اگر آنها موضوعی را نمی فهمند، می دانند که نمی توان مطالب را جعل کرد بنابراین برای پشتیبانی از متخصصان موضوع استفاده می کنند. آنها همچنین با تاثیر گذاران و متخصصان برای تولید مصاحبه یا افزودن نقل قول های همکار که اعتبار بیشتری به محتوا دارند، همکاری می کنند.

داشتن تخصص سئو

از آنجا که یک پست وبلاگ منتشر شده در نهایت صفحه دیگری در وب سایت شما است، نویسندگان وبلاگ نیز تمایل به داشتن تخصص سئو را دارند. در صورت استفاده از پروژه، برخی از نویسندگان وبلاگ تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دهند و محتوا را بهینه می کنند. دیگران از استراتژی کلیدی شما جهت می گیرند. یک نویسنده وبلاگ ماهر، همیشه عبارات کلمات کلیدی را به طور مناسب ادغام می کند بدون آنکه یکپارچگی محتوا را از بین ببرد.

یک نویسنده وبلاگ تعهد رسیدگی به موارد زیر را بر عهده دارد:

  • تولید محتوا به صورت مقاله برای وبلاگ

  • پست های وبلاگ

  • مصاحبه ها

  • پژوهش

۲٫ روزنامه نگار برند / برند ژورنالیست

یک روزنامه نگار برند یک داستان نویس طبیعی است و تا وقتی که داستان خود را پیدا نکنند آرام نمی گیرند و باید این داستان را در قالب تولید محتوا به شما تحویل دهد. این نویسندگان با تجارت برون گرا هستند و انرژی افراد مورد مصاحبه خود را استفاده می کنند.

نوشتن عناوین بسیار جذاب

یک روزنامه نگار از نظر محتوای فرم بلند و منافع انسانی که برای اشخاص ثالث برای رسانه ها یا نشریات ارسال می شود، برتری دارد. آنها همچنین در نوشتن عناوین بسیار جذاب که باعث ایجاد کلیک و اشتراک می شوند، مهارت دارند.

روزنامه نگار برند برای موارد زیر ایده آل است:

  • داستان های برند در قالب تولید محتوا

  • مصاحبه ها

  • داستان های مشتری

  • اطلاعیه های مطبوعاتی

  • ارتباطات داخلی

  • صفحات مرتبط با سایت

  • ایجاد شناسه شرکت

آنها به طور همزمان به زبان برند شما و مشتری شما صحبت می کنند. از توضیحات محصول گرفته تا صفحات وب سایت، نویسندگان متن با هر جمله تجربیات خود را جمع می کنند. نویسندگان مطالب کنجکاو و تحلیلی هستند، بنابراین انتظار دارید جزئیات و داده هایی را ارائه دهید تا به آنها کمک کند تا به طور استراتژیک پیام رسانی را انجام دهند.

  • کپی وب سایت

  • اینفوگرافیک ها

  • رسانه های چاپی سنتی

  • توضیحات محصول

  • افزایش فروش

۴٫ GhostWriter

این نویسنده مقالاتی را برای اعضای مختلف تیم و عناوین رهبری را برای مدیرعامل شما سر و کله می زند. آنها کتاب های الکترونیکی و وایت پیپر را دریافت می کنند که تیم شما به دلیل محدودیت زمانی قادر به تهیه آنها در تمام سال نبوده است.

نویسنده مشغول به کار در منزل

وقتی یک نویسنده روح را استخدام می کنید، شخصی را با اعتماد به نفس و اعتبار بی نظیر پیدا کنید، زیرا صدای بیشتری از نام تجاری خود و افراد پشت سر برند خود را به او می سپارید.

نویسنده روح کیست؟

نویسنده روح برای موارد زیر مناسب است:

  • مقالات

  • کتاب های الکترونیکی

  • وایت پیپر

  • رهبری اندیشه

  • محتوای خارج از صفحه

  • کپی وب سایت

۵٫ نویسنده فنی / تکنیکال رایتر

یک نویسنده فنی غالبا با یک نویسنده فناوری اشتباه گرفته می شود، اما مهارت آنها کاملا متفاوت است و هر کدام تولید محتوا خاص خود را دارد. نویسنده فنی، درک مطالب کاملا فنی را برای دیگران آسان تر می کند. آنها توضیحات عمیقی از فناوری و نحوه استفاده از آن، نحوه ساخت آن، فرایندها، اجزا،، عملکردهای داخلی و مکانیک ارائه می دهند.

نویسنده فناوری حرفه ای

به نویسندگان فنی برمی گردیم. این نویسندگان بسیار ارزشمند و جزئیات گرا هستند. آنها محصول شما را به طور واضح به کاربران غیر فنی نشان می دهند تا از قابلیت های آن مطلع شوند، چه راهنمای راهنما، چه سوالات متداول یا کتابچه راهنما هستند.

یک نویسنده فنی موضوعات زیر را تولید می کند:

  • آموزش کار با یک ابزار

  • راهنما برای محصول

  • سوالات متداول

  • ایجاد دستورالعمل های خاص

  • بهبود تجربه کاربری

۶٫ نویسنده شبکه های اجتماعی / تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

نویسنده شبکه های اجتماعی بدون شک بلندترین صدای یک برند هستند و کار تخصصی آنها، تولید محتوا برای پلتفرم های خاص است. این نویسنده هر روز محتوایی را به لیست ترندهای شبکه های اجتماعی منتقل می کند، با این هدف که باعث ایجاد مکالمات و تعاملات شود. محتوای رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد کپی کاری و هشتگ های هوشمندانه نیست. بلکه باید به طور فنی عمل کرد و به تمام ساز و کار آن آشنا بود.

آشنا با الگوریتم ها

اثربخشی شبکه های اجتماعی برای برند ها همچنان ادامه دارد. ۹۳٪ از بازاریابان گزارش دادند که تلاش های آنها در شبکه های اجتماعی باعث ایجاد مخاطب بیشتری برای سازمان هایشان شده است. هنگام استخدام نویسنده رسانه های اجتماعی، اعتماد دوباره، عامل اصلی است زیرا این شخص سخنگوی نام تجاری شما خواهد شد.

یک نویسنده شبکه های اجتماعی برای شما تلاش می کند تا:

  • پست های شبکه های اجتماعی را تولید کنید؛

  • نظرسنجی ها را به درستی اعمال کنید؛

  • محتوای تعاملی برای شبکه اجتماعی داشته باشید؛

  • محتوای مخصوص بستر های نرم افزاری داشته باشید؛

  • اطلاع رسانی روابط عمومی برای صفحه شما در شبکه اجتماعی انجام می دهد؛

با استفاده از این لیست، می توانید نویسنده تولید محتوا دلخواه خود را انتخاب کنید و با کمک ، اقدام به استخدام نویسنده برای سایت کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع