الزامات و ممنوعیت ها در مورد روش های بازاریابی آنلاین

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش تعداد کاربران در سطح اینترنت و همچنین استفاده تقریبا تمام مردم از گوشی های هوشمند جدید ، تبلیغات و ارسال آگهی ها در بستر این رسانه و پلتفرم ها بسیار متداول شده است . “دیجیتال مارکتینگ” روشی است که در آن با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و تکنولوژی های جدید سعی درجذب مخاطب و یا انتشار تبلیغات میکنیم.

انواع روش های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی

بازاریابی اینترنتی” و دیجیتال مارکتینگ به دو نوع کلی تقسیم میشود : در روش اول استفاده از تبلیغاتی است که به صورت گسترده و یا گروهی ارسال و پخش میشود . این نوع تبلیغات که به آن تبلیغات BroadCasting نیز میگویند در واقع باعث پخش شدن تبلیغات و خبر در یک سطح وسیع از جامعه میشود .

بازاریابی و تبلیغات به روش ارسال گروهی اس ام اس و ارسال ایمیل و یا تبلیغات در رسانه های دیجیتال مثل آگهی های تبلیغات تلویزیون این ها تمام از روش بازاریابی دیجیتال و پخش آگهی و تبلیغات در سطح گسترده میباشند . مزیت استفاده از این روش برای تبلیغات برند های شناخته شده و پر استفاده است که باعث میشود در ضمیر ناخداگاه فرد برند محصول گنجانده شود . این نوع تبلیغات هدفمند نبوده و برای دریافت بازدهی باید مدت زمان بسیار طولانی سپری شود .

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی هدفمند

نوع دیگری از بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نیز وجود دارد که کاملا هوشمندانه و بر اساس هدف گذاری انجام میشود . در این روش دیجیتال مارکتینگ بسترهای مناسب برای تبلیغات محصول مشخص از قبل شناسایی و میزان سود و منفعت نسبت به هزینه ارزیابی میشود . درصورتی که میزان درآمد از تبلیغات متناسب با هزینه راه اندازی تبلیغات در این بسترها باشد میتوان در این حوزه ها تبلیغات اینترنتی انجام داد . در زیر انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی هدفمند معرفی شده اند :

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در شبکه های اجتماعی : شبکه های اجتماعی مثل صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرام با توجه به اینکه موضوع و نوع مخاطب این کانال ها قابل مشاهده است و میتوان بر اساس نوع مخاطب فعال در این کانال ها تبلیغات مرتبط با آنها را قرار داد .

شبکه های اجتماعی

تبلیغات اینترنتی از طریق اجاره بنر سایت ها : وب سایت های پربازدید بر اساس نوع موضوع و مطالب سایت و محتوایی که دارند ، دارای کاربران مشخص در حوزه خود هستند . اکثر وب سایت های پربازدید دارای منبع درامد مشخصی از طریق تبلیغات بنری و نمایشی میباشند که بستر مناسبی برای تبلیغات و بهتر دیده شدن است.

تبلیغات اینترنتی از طریق راه اندازی وب سایت : یک سایت با آدرس مشخص و برند مناسب لازمه راه اندازی هر نوع دیجیتال مارکتینگی میباشد . طراحی و راه اندازی سایت با آدرس مشخص برای تبلیغات ازین جهت اهمیت دارد که این وب سایت برای همیشه متعلق به شما خواهد بود و بنابراین پس از تبلیغات گسترده و شناخت کاربران از نام سایت و اطمینان به برند ، وب سایت شما دارای کاربران ثابت و مستقیمی خواهد شد .

تبلیغات اینترنتی برای سایت : پس از طراحی و راه اندازی سایت ، مهم ترین عاملی که باعث بهبود رتبه سایت و افزایش بازدید سایت میگردد ، سئو و بهینه سازی سایت است . یک وب سایت سئو شده و بهینه میتواند در نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل صعود کند و به میزان بازدید و ورودی بیشتری برسد .

بهره وری-بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات گوگل : یکی از مزیت های داشتن وب سایت ، استفاده از کمپین های تبلیغاتی مناسب برای سایت مثل تبلیغات گوگل میباشد . تبلیغات گوگل در واقع همان فرایند سرچ کردن کلمات کلیدی توسط افراد و وارد شدن کاربران به سایت ها میباشد که در تبلیغات گوگل میتوان برای کلمات کلیدی مختلف با توجه به هزینه ای که گوگل مشخص میکند ، وب سایت مورد نظر شما در نتایج جستجو قرار گرفته و ورودی بگیرد . البته تبلیغات گوگل به صورت تبلیغاتی بنری و تبلیغات یوتیوب نیز میباشد که در هنگام راه اندازی کمپین های تبلیغاتی میتوان نوع تبلیغات و هزینه ها را مشخص کرد .

محتوای کامل در سایت منبع

بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو یکی از اثرگذار ترین روش های بازاریابی آنلاین است. با این روش مخاطبان بیشتری از جامعه هدف شما با کسب و کارتان آشنا خواهند شد. بی تردید همه مدیران سایت به دنبال بهبود سئو سایت خود هستند اما این امر چگونه ممکن می شود؟ فرقی نمی کند که متخصص سئو باشید یا با سئو به تازگی آشنا شده باشید، تنها کافی است که به صورت مستمر روش های ذیل را انجام دهید تا به ترافیک بالا سایت برسید. با افراک همراه باشید.

سئو سایت

اثرگذارترین روش های بهبود رتبه سایت

۱. استفاده از کلمات کلیدی مناسب

اولین و مهمترین عامل برای جذب مخاطبان از طریق سئو سایت، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط است. کلمات کلیدی مناسب باعث می شوند که سایت بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد. این رفت و آمد کاربران، موجب افزایش ترافیک ارگانیک سایت می شود؛ پس لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با برندتان تهیه کنید. برای این کار می توانید از ابزار های و استفاده کنید. این ابزارها نه تنها میزان حجم جست و جو و سختی کلمات کلیدی را نشان می دهند، بلکه لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با آن را نیز معرفی می کنند. یافتن این کلمات کلیدی، علاوه بر اینکه در سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک می کند، در تبلیغات گوگل نیز برای شما کارایی دارند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

۲. استراتژی قابل قبول

باید بدانید که داشتن یک استراتژی مناسب به معنای رسیدن به ۵۰ درصد موفقیت است. فعالیت های بدون برنامه ریزی مشخص به بهبود رتبه سایت آسیب جدی میزند؛ پس حتما با استراتژی مناسب تولید محتوا کنید. توجه داشته باشید که هر چه محتوای شما بهتر باشد، سایت شما در جایگاه بالاتری خواهد بود. لازم به ذکر است که انتشار محتوای تکراری به سئو سایت آسیب جدی وارد می کند.

۳. بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت

سرعت بارگذاری صفحات وب سایت از اساسی ترین عوامل موفقیت یا عدم موفقیت یک سایت است. کم بودن سرعت بارگذاری صفحات وب سایت، باعث می شود که ربات های خزنده گوگل رتبه و اعتبار سایت را کاهش دهند که این امر، مستقیما روی رتبه بندی سایت منعکس می شود. از طرف دیگر کم بودن سرعت بارگذاری، باعث می شود که نرخ تبدیل مشتریان کاهش یافته و این موضوع موجب افزایش نرخ خروج و در نتیجه افت رنک سایت می شود.

نکته قابل توجه این است که حدود ۴۰ درصد از بازدیدکنندگان، وب سایت هایی را که بارگذاری آن ها بیشتر از ۵ ثانیه طول بکشد را ترک می کنند و نکته مهمتر این که ۸۰ درصد این افراد برای بار دوم وارد سایت نمی شوند. در مقابل اگر سرعت بارگذاری صفحات سایت مناسب باشد، بازدیدکنندگان به بازدید وب سایت ادامه خواهند داد. یکی از ابزار های سنجش سرعت سایت است. با کمک این ابزار می توانید، سرعت سایت را تجزیه و تحلیل و مشکلات سایت را شناخته و آن ها را رفع کنید.

۴. بهینه سازی تصاویر برای بهبود رتبه سایت

یکی از راه های بهبود رتبه سایت، بهینه سازی تصاویر است. تصاویر توجه بازدیدکنندگان را بسیار جلب می کنند. منظور از بهینه سازی تصاویر، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و حجم مناسب است. روش های زیادی برای بهینه کردن تصاویر وجود دارد. از مهمترین این روش ها، ذخیره سازی و تبدیل به فرمت وب است. نرم افزار هایی نظیر فوتوشاپ، این توانایی را دارند که تصاویر را با فرمت مخصوص وب ذخیره کنند. در این روش حجم تصاویر به شدت کاهش یافته ولی کیفیت آن تقریبا تغییری نمی کند. فرمت مناسب برای تصاویر عادی سایت و کاور مطالب JPEG است و برای آیکون ها PNG مناسب است، البته توجه داشته باشید که در صورت نیاز به بهینه سازی بیشتر تصاویر از PNG-۸ استفاده کنید. تصاویر بزرگ و پر حجم یکی از دلایل اصلی افت سرعت سایت و در نتیجه رتبه سایت است. با کمک ابزار Optimizilla به راحتی می توانید تصاویر را بهینه کنید.

۵. استفاده از تگ های هدینگ (Heading)

یک محتوای مناسب ویژگی های زیادی دارد، منظم و استاندارد بودن یک متن بسیار پر اهمیت است. قالب بندی صحیح مطالب و متون، باعث بهبود UX یا تجربه کاربری می شود. استفاده از تگ های هدینگ و جدا کردن بخش های متن به منظور آسان تر کردن خوانایی و قالب بندی سایت به شدت توصیه می شود. با استفاده از تگ های هدینگ نه تنها متن منظم و مرتب می شود، بلکه برای کاربران و موتور جست و جو به صورت استاندارد بخش بندی می شود. ربات های گوگل، تگ های هدینگ را به خوبی می شناسند و استفاده از آن ها را امتیازی برای وب سایت در نظر می گیرند به ویژه اگر از کلمات کلیدی در تگ ها استفاده شده باشد.

۷. نگارش توضیحات متای جذاب

باید بدانید که توضیحات متا، شرح کوتاهی ازمحتوای صفحات وب می باشد؛ که در موتورهای جست و جو نمایش داده می شود. توضیحات متا تاثیر گذار می تواند نظر مخاطب را جلب کرده و یا مخاطب را از سایت دور کند. یکی از مهمترین عوامل افزایش نرخ کلیک، توضیحات متای جذاب است. بنابراین توضیحات متا می تواند تاثیر زیادی، روی رتبه سایت بگذارد و آن را بهبود دهد. توجه داشته باشید که توضیحات متا هم مانند کلمات کلیدی نباید تکراری باشد.

۸. بهبود قالب بندی مطالب

از دیگر روش های بهبود رتبه سایت، قالب بندی مناسب مطالب سایت است. یک طرح مناسب و کاربر پسند باعث می شود که تجربه کاربری افزایش یابد. انتخاب فونت مناسب و خوانا در کنار استفاده از اندازه های مناسب، خوانایی متن را چند برابر می کند. یکی از توصیه های افراک به شما استفاده از متن های رنگی و فونت های بولد می باشد.

از دیگر روش های افزایش کیفیت متن استفاده از فهرست های نقطه ای است. این فهرست ها خوانایی متن را دو چندان می کند. توجه داشته باشید که از تصاویر، رنگ ها و فهرست های نقطه ای به اندازه استفاده کنید در این صورت منبع معتبری برای کاربران و موتورهای جست و جو خواهید بود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندها و نکات طلایی دربارهاستفاده از مدل کانو

۹. استفاده از لینک های داخلی و خارجی

یکی از مهمترین مباحث پیرامون سئو و رتبه سایت استفاده از لینک های داخلی و خارجی در محتوا است. با کمک لینک های داخلی مخاطب را درون سایت نگه می دارید. لینک سازی داخلی باعث افزایش سرعت ایندکس شدن سایت می شود، زیرا خزنده های گوگل با استفاده از لینک ها می توانند به همه جای سایت سر بزنند و سایت را با سرعت بیشتری ایندکس کنند. لینک های خارجی نسبت به لینک های داخلی از عملکرد متفاوتی در انتقال اعتبار صفحه دارند، چرا که سایت دیگری در حال لینک دادن به صفحات شماست. اکثر متخصصین سئو معتقدند که لینک های خارجی، قدرتمندترین شاخص رتبه دهی به سایت ها هستند.

۱۰. به روز رسانی سایت و محتواهای قدیمی

یکی دیگر از راه های بهبود رتبه سایت، به روز رسانی سایت است. به این معنا که به صورت مستمر و منظم، مطالب جدید در سایت آپلود کنید و مطالب قدیمی که ارزشمند هستند را به روز کنید. برای آپدیت مطالب قبلی می توانید از ابزار کمک بگیرید، برای این کار در قسمت Performanse می توانید کلمات کلیدی که وب سایت تان هم اکنون در آن ها رتبه خوبی ندارد ولی عملکرد بالایی دارند را شناسایی کنید. کاملا هم مشخص است که کلمه کلیدی شناسایی شده مربوط به کدام مقاله شما می باشد. با شناخت این کلمات، می توانید تصمیم بگیرید که مطالب جدید بنویسید یا مطالب قبل را بهبود دهید.

بهبود رتبه سایت : کلام آخر

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه خواندن در سایت منبع

در حال حاضر، کسب و کارهای کوچک به طور مداوم با یکدیگر رقابت می کنند تا موفق به جذب مشتری شوند .هدف از بازاریابی محتوا، مانند هر نوع بازاریابی، آماده سازی ذهن کاربران برای پذیرش تبلیغات مرتبط با آن برند می باشد که در نهایت منجر به جذب مشتری و سود بیشتر می شود. با این تفاوت که در بازاریابی محتوا اطلاعات به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و این ترفند بازاریابی محتوا می باشد، چرا که از طریق انتقال اطلاعات ارزشمند و مرتبط، مخاطبان را حفظ و آنها را به سوی محصولات و خدمات هدایت می کند.

بازاریابی محتوا چیست؟

از آن جا که صاحبان با تولید محتوا درباره کالا یا خدماتی که ارائه می دهند در جذب مشتری موفق عمل کرده اند، تولید محتوا تبدیل به یکی از روش های بازاریابی آنلاین شده است. حتی با اطمینان می توان گفت مهم ترین و بهترین روش بازاریابی اینترنتی در سال های اخیر تولید محتوا می باشد که به همین دلیل نیز جایگاه ویژه ای در این صنعت برای خود کسب کرده است.

بازاریابی محتوا یعنی شما به وسیله شرح کامل مشخصات محصول خود، تمام سوال هایی که در ذهن کاربران ایجاد می شود را پاسخ دهید و در نهایت بتوانید آن کاربر را توجیه و برای خرید محصول تشویق کنید. یعنی با ساده ترین راه ممکن اعتماد کاربران را به دست آورید که با ارزش ترین سرمایه برای یک کسب و کار می باشد. این اعتماد در نهایت منجر به سود بیشتری برای شما می شود.

ضرورت بازاریابی محتوا چیست؟

حتما شما هم متوجه این موضوع شده اید که در سال های اخیر تعداد افرادی که به کار تولید محتوا و نقد و بررسی کالاهای مختلف رو آورده اند، رشد چشم گیری داشته است. این موضوع می تواند نشان از اهمیت محتوا داشته باشد و به همین دلیل است که ما نیز تاکید خاصی روی این موضوع داریم. تصور کنید شما به عنوان یک مشتری قصد خرید یک کالا را دارید اما غیر از مشخصات آن اطلاعات دیگری در دسترستان نیست.

در این زمان وظیفه فروشنده توجه به نیاز مشتری می باشد. پس باید در با قلمی شیوا و روان هر آنچه ذهن مشتری را به چالش کشیده است پاسخ داده و او را توجیه کند که به چه دلیلی باید آن کالا را خریداری کند. اگر شما هم از تعقیب کننده های یکی از بلاگرهای معروف هستید حتما دیده اید که وظیفه آن ها نقد کالاها و به گونه ای تولید محتوا می باشد. و با شرح توضیحات کامل و بیان تجربیات خود از استفاده آن محصول مشتریان زیادی را روانه کسب و کار مورد نظر می کنند.

البته این شیوه تولید محتوا از شیوه ای مورد بحث در این مقاله متفاوت است اما هدف ما یادآوری اهمیت هرگونه تولید محتوا می باشد. اگر شما نیز هدفتان راه اندازی یک کسب و کار آنلاین است، لازم است تولید محتوا را در برنامه ی خود قرار دهید. تا اینجا متوجه شدیم بازاریابی محتوا چیست و چه ضرورتی دارد، در ادامه ی این مقاله تعدادی از تکنیک هایی که به شما کمک می کند در این مسیر موفق باشید را بیان کرده ایم.

محتوا نقش مهمی در ایجاد اعتماد و اقتدار به عنوان منبع قابل اعتماد دارد که بر مخاطبان تاثیر مثبت می گذارد تا مجددا از سایت شما بازدید کنند، همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که محتوای با کیفیت و به روز، مطابق با نیاز مخاطبانتان در وب سایت خود قرار دهید، همچنین ارائه اطلاعات توصیفی در مورد محصول و یا خدماتتان، می تواند تاثیر بهتری داشته باشد.

برای بهینه سازی دقیق محتوا، تمام مقالات باید با منابع قابل اطمینان مرتبط باشند، اگرمحتوای وب سایتتان را از منبع معتبری بطور یونیک برداشت کرده اید، می توانید لینک وبسایت مورد نظر را قرار دهید و مطمئن باشید وب سایت شما آسانتر در تعیین رتبه بندی گوگل قرار خواهد گرفت.

لینک های خروجی و داخلی، هر دو به همان اندازه مهم هستند، تا برنامه بازاریابی محتوا را به طور موثرتر اجرا کنند، چرا که باعث می شود مدت زمان طولانی تری مخاطبان را در سایت خود نگه دارید.

⚫️ اولویت را به مشتری خود بدهید

همیشه اولویت را به مشتری خود اختصاص دهید و هر گونه پرس و جو در مورد محتوای وب سایتتان و یا محصولات و نوع خدماتتان را فورا پاسخگو باشید و همچنین به عنوان یک مشاور اطلاعات را بصورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار دهید، رعایت این نکته کسب و کار شما را در میان مشتریانتان قابل اطمینان تر خواهد کرد.

هر کاری که انجام می دهید، بازده آن را هم اندازه گیری کنید. شما باید بیشتر به تجزیه و تحلیل چهار عنصر اصلی که شامل قالب محتوا، پیام های محتوا، اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و تلاش های تبلیغاتیتان است، تمرکز کنید. با شناخت نحوه اجرا در تمام قسمت ها، شما قادر خواهید بود برنامه مالی دقیق تری برای بازدهی بهتر بدست آورید.

سوالات متداول

  • یکی از مهم ترین روش های بازاریابی اینترنتی که می تواند منجر به جذب مشتری و سود بیشتر برای کسب و کارهای آنلاین شود بازاریابی محتوا می باشد. یعنی بتوانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و مشتری بیشتری جذب کنید، این محتوا می تواند متنی، تصویری یا صوتی باشد اما بازاریابی محتوا نیز پیچیدگی خاص خود را دارد و بهتر است قبل از هر اقدام یک استراتژی برای آن داشته باشید.

  • استراتژی در لغت یعنی داشتن یک طرح عملیاتی برای دستیابی به اهداف، بنابراین استراتژی بازاریابی محتوا یعنی شما قبل از اقدام به این کار برای دستیابی به هدف خود که جذب مشتری است برنامه ی مناسبی داشته باشید.

  • کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند نیاز دارند درباره خدمات یا کالاهای شما اطلاعات کافی داشته باشند، شما در یک محتوای مفید می توانید این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهید و آن ها را به مشتری دائم تبدیل کنید.

  • بازاریابی محتوا علاوه بر تبدیل بازدید کنندگان به مشتری ثابت، هزینه بسیار کمی دارد و شما با صرف کمترین هزینه می توانید در رابطه با محصول مورد نظر خود بهترین محتوای ممکن را تولید کنید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

سئو

استراتژی محتوا

جذب مشتری

محتوای کامل در سایت منبع

رپورتاژ آگهیدر سایت های معتبر به معرفی برند و کسب و کار شما می پردازد و با افزایش فالو بک به سایت شما میزان بازدید را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و باعث افزایش تعداد مشتریان و توسعه کسب و کار می شود.برای آنکه از رپورتاژ آگهی نتایج بهتری بگیرید باید نکات مختلفی مانند میزان اعتبار و محبوبیت سایت میزبان، تعداد بازدید کننده آن، متن رپورتاژ و غیره را مد نظر گرفته و سپس تصمیم به درج رپورتاژ بگیرید.درج رپورتاژ آگهی در سایت گیمفا یکی از روش های موثر در جلب و افزایش مشتری و توسعه چشمگیر کسب و کار است.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی:

وقتی شما از درج در یک سایت استفاده می کنید، متن رپورتاژ در جایگاه های تبلیغاتی سایت قرار نمی گیرد بلکه در میان محتواها و قالب اصلی سایت نوشت می شود.بسیاری از افراد بعد از ورود به سایت اصلا به محتواهای تبلیغاتی توجه نمی کنند اما محل قرار گیری متن رپورتاژ در سایت به گونه است که خواننده ناخودآگاه آن را می بیند و اگر یک عنوان جذاب برای آن انتخاب کرده باشید به احتمال زیاد خواننده را مجاب خواهید کرد که وارد سایت شما شود.از طرف دیگر رپورتاژ آگهی در واقع مانند یک مقاله مفید راجع به موضوع برند نوشته می شود و نه تیزرهای تبلیغاتی، یعنی به جای تعریف و تمجیدهای محض که در بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی شاهد آن هستیم،

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات ارزشمند و حرفه ای دربارهتعرفه تولید محتوای صوتی | آپدیت جدید

در رپورتاژ نویسنده به شیوه ای جذاب اطلاعات مفیدی راجع به موضوع به خواننده می دهد و در عین حال با القا حس نیاز او را به خرید ترغیب می کند.استفاده از متن رپورتاژ به شکل مقاله نسبت به تیزرهای تبلیغاتی حس اعتماد بیشتری به خواننده منتقل کرده و آن ها را به خرید از شما ترغیب می کند.از آنجا که معمولا شما سایت های معتبر خبری را برای درج رپورتاژ استفاده می کنید، قرار گیری متن رپورتاژ در بین اخبار و مقالات مهم روز و در سایت های معتبر باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.از دیگر ویژگی های مثبت درج آگهی در سایت های معتبر، آن است که این روش بازاریابی یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی آنلاین است که زمان بازدهی آن نیز کوتاه است.بنابراین با صرف هزینه کم و در زمان کوتاهی می توانید نتیجه ای مناسب و عالی بگیرید.نکته دیگر در مورد رپورتاژ آگهی که شاید افراد بسیاری آن را نمی دانند، دائمی بودن رپورتاژ در سایت است.بنرهای تبلیغاتی در سایت مدت زمان مشخصی موجود بوده و بعد از سپری شدن زمان مشخص از سایت حذف خواهد شد.اما در بسیاری از سایت ها متن رپورتاژ برای همیشه باقی خواهد ماند.درست است که با مرور زمان و اضافه شدن رپورتاژ های دیگر ممکن است رپورتاژ شم در سایت در جایگاه های پایین تری قرار گرفته و بعد از مدتی به صفحات بعدی منتقل شود اما باز هم رپورتاژ در سایت باقی مانده و اگر شخصی مطلب خاصی را در سایت میزبان سرچ کند تا ماه ها بعد از درج نیز ممکن است رپورتاژ شما را ببیند.نهایتا از آنجا که یکی از روش های اعتبار سنجی گوگل میزان بک لینک هایی است که سایت شما از سایر سایت ها می گیرد، درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر می تواند باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل شده و به این ترتیب نیز میزان بازدید از سایت را افزایش دهد.

سایت گیمفا:

سایت گیمفا در ابتدا به صورت یک مجله الکترونیکی در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.در ابتدا هدف تیم تخصصی گیمفا نقد و بررسی بازی های ویدئویی بود اما در سال ۱۳۸۹ این سایت هدف اصلی خود را تغییر داده و بر خبر رسانی بازی های کامپیوتری تمرکز کرد.در بهار سال ۱۳۹۱ سایت گیمفا با افزایش کیفیت و سطح محبوبیت خود در بین کاربران توانست به رتبه هزار توسط سیستم سیمیلار وب دست پیدا کرده و در لیست ۴ سایت برتر گیم ایران قرار بگیرد.در پاییز سال ۱۳۹۱ سایت گیمفا پلاس فعالیت خود را توسعه داده و تصمیم به انتشار ماهنامه دیجیتال گیمفا پلاس مخصوص بازی های خارجی گرفت.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

این ماهنامه در مدت بسیار کوتاهی توانست در بین خوانندگان محبوبیت بالایی پیدا کرده و رتبه سایت را به جایگاه سوم در بین سایت های گیم ایرانی قرار دهد.ماهنامه گیمفا پلاس یکی از معدود ماهنامه های دیجیتال داخلی است که مصاحبه های اختصاصی با چهره های مطرح خارجی مانند گانررایت و یاسین آریف انجام داده است.این سایت در پاییز سال ۱۳۹۵ در رتبه ۲۸۰ سایت برتر ایرانی در میان صدها هزار سایت قرار گرفت که نشان از محبوبیت و کیفیت عالی سایت و مطالب آن دارد.در سایت گیمفا می توانید آخرین اخبار مربوط به تکنولوژی ارتباطات، موبایل، تبلت و لپ تاپ را دنبال کنید.جدیدترین تریلر ها و ویدئوهای مربوط بازی های مختلف را مشاهده کنید.در مورد بازی های داخلی و خارجی نقدهای منصفانه و اصولی بخرید تا بتوانید بازی های مناسبی انتخاب کنید.در قسمت فروشگاه سایت گیمفا می توانید جدیدترین بازی های کامپیوتری موجود در بازار را با پایین ترین قیمت موجود تهیه کرده و از بازی با آن لذت ببرید.از دیگر خدمات سایت گیمفا پوشش لحظه به لحظه و دقیق جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی درباره بازی ها و دنیای دیجیتال است که می توانید ویدئو های این رویدادها را در بالاترین کیفیت از سایت گیم فا ببینید یا مقالات مربوط به آن ها را بخوانید.بسیاری از بازی های موجود در سایت گیمفا نیز که رد سایت های دیگر فروشی هستند در این سایت کاملا رایگان بوده و به راحتی می توانید آن ها را دانلود کرده و بازی کنید.لازم به ذکر است که تمامی مطالب نوشته شده در سایت توسط نویسندگان متخصص در زمینه دنیای دیجیتال و بازی های رایانه ای و به زبانی شیوا و گیرا نوشته می شود.

همانطور که می دانیم برای آنکه درج رپورتاژ آگهی در سایت بتواند تاثیر مثبت و کلیدی بر افزایش بازدید و بهبود کسب و کار شما بگذارد باید نکات مهمی را در نظر بگیرید.مهم ترین این موارد میزان بازدید سایت میزبان، اعتبار و محبوبیت آن، ارتباط موضوعی سایت با برند شما می باشد.اگر قصد توسعه کسب و کار و معرفی برند خود را دارید، درج آگهی در سایت گیمفا می تواند گامی موثر در رساندن شما به اهدافتان باشد.

سایت گیمفا رتبه آتوریتی ۵۱ دارد که این سایت را در شمار سایت هایی با کیفیت و اعتبار عالی قرار می دهد.از طرفی سن دامنه سایت گیمفا نیز ۱۲ سال است که در میان سایت های داخلی عددی بسیار ایده آل و مناسب است.فاکتور دیگری که برای سنجش میزان محبوبیت و اعتبار سایت بررسی می شود رتبه سیمیلار وب سایت است که بر خلاف رتبه آتوریتی هرچه مقدار کم تری داشته باشد سایت معتبر تر است.رتبه آتوریتی سایت گیمفا ۳۰۶ است که عددی استاندارد و قابل قبول است.اما یکی از مهم ترین فاکتورهای این سایت که درج رپورتاژ در سایت گیمفا را بسیار تاثیر گذار می کند، تعدا بازدید روزانه بسیار زیاد حدود ۴۰ هزار نفر است که باعث می شود رپورتاژ آگهی شما را روزانه تعداد زیادی از افراد مشاهده کرده و به سایت شما وارد شوند.

همانطور که می دانید برای تاثیرگذاری بهتر درج رپورتاژ، بهتر است سایت هایی را به عنوان میزبان انتخاب کنید که تا حدی ارتباط موضوعی با برند یا خدمات شما داشته باشند.بنابراین اگر شرکت شما در زمینه امور دیجیتال و کامپیوتری، بازی های آنلاین یا حتی فیلم و معرفی جشنواره و فستیوال های مختلف، فروش یا تعمیر گوشی، لپ تاپ و غیره فعالیت می کند، درج رپورتاژ در سایت گیمفا می تواند برای کمک موثری برای معرفی برند و خدمات شرکت شما به شمار آید.

ادامه خواندن در سایت منبع

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

روش های زیادی برای بازاریابی های آنلاین وجود دارد که هر کدام به نحوی در توسعه کسب و کار تاثیر گذارند . از جمله روش های بازاریابی آنلاین عبارتند از :

بازاریابی آنلاین از طریق رپورتاژ آگهی : انتشار رپورتاژ آگهی (رپورتاژ به معنی گزارش یعنی خبر یا تبلیغات کسب و کار شما در قالب گزارش یا مصاحبه خبری )در سایت های خبری و معتبر پر بازدید.

رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین است که به صورت غیر مستقیم و هدفمند مخاطب را به سمت برند و خدمات و وب سایت شما هدایت می کند . و مزیتی که نسبت به دیگر تبلیغات اینترنتی و آنلاین دارد این است که بصورت دائم در سایت اگهی دهنده می ماند (ارشیو یا بایگانی ) و از نظر سئو برای سایت شما نقطه قوت است .

در نتیجه شما می توانید با انتشار یک رپورتاژ آگهی چندین مدل بازاریابی آنلاین انجام دهیدو وب سایت خود را از چند نظر گسترش دهید و تقویت کنید . (یک تیر و چند نشان )

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی عبارتست از :

۱- انتشار آگهی از طریق رپورتاژ : معرفی کسب و کار شما محصول شما -، مدیران و مسولان کسب و کار شما

۲- چندین بک لینک قوی به سمت سایت شما : در انتشار هر رپورتاژ شما می توانید چندین بک لینک به سمت سایت خود داشته باشید .

۳- آمدن کلمات کلیدی شما در صفحات اول جستجوی گوگل : در هر بک لینک و یا محتوای نوشته شده در رپورتاژ اگر بدرستی از کلمات کلیدی استفاده کنید تاثیر آن را در جستجوهای گوگل خواهید دید .

۴- بهبود رتبه شما در گوگل (سئو ) : استفاده از محتوای مناسب و کلمات کلیدی در بهبود سئوی سایت شما تاثیر گذار خواهد بود .

بازاریابی آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام ، تلگرام

امروز در سرتاسر دنیا بخصوص کشورهای توسعه یافته دیجیتال مارکتینگ از طریق شبکه های اجتماعی جایگاه خاص خود را در برند سازی و بازاریابی دارند .از مهمترین ویژگی های دیجیتال مارکتینگ و دلایل محبویت آن مشخص بودن اهداف تبلیغات به بهترین نحو است .

بازاریابی آنلاین از طریق تبلیغات در سایت های پر بازدید: مانند بازاریابی آنلاین با رپورتاژآگهی .

بازاریابی اینترنتی از طریق بهینه سازی سایت برای گوگل (سئو ).

تبلیغات بصورت کلیکی : تبلیغات کلیکی در گوگل یا در سایت های دیگر مانند کلیک بنر – متن – ویدئو.

تبلیغات در موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو ، بینگ و…

تبلیغات بصورت بنر در سایت های معتبر .

برای سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
رپورتاژ آگهی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رپورتاژ آگهی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی آنلاین

بک لینک

شبکه های اجتماعی

ادامه مقاله در سایت منبع