ترفندهای بی نظیر درباره تولید محتوای هدفمند + فوت و فن موفقیت

اگر شما دارای یک وب سایت در اینترنت باشید، قطعا به دنبال روش هایی بوده اید که با استفاده از آن، آمار بازدید سایت خود را بالا برده و در نتیجه شاهد افزایش فروش خود باشید. به احتمال زیاد با هر فردی که در این رابطه صحبت کرده باشید، استفاده از گوگل ادوردز یکی از اولین گزینه های پیشنهادی به شما بوده است. با استفاده از این ابزار نه تنها شما می توانید تولید محتوای هدفمند داشته باشید، بلکه می توانید با استفاده از تبلیغات آنلاین و هم چنین در گوگل ادسنس و سایر سایت ها مانند و هم آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید و هم روشی جدید برای خود ایجاد کنید. با توجه به این که بسیاری از عزیزان در مورد ساخت اکانت گوگل ادوردز از ما سوال کرده اند، گروه افراک تصمیم گرفته است که در این مقاله، روند انجام این کار را به شما آموزش دهد.

افزایش فروش

همان طور که گفته شد، شما می توانید با داشتن حساب گوگل ادوردز و همچنین صفحات لندینگ پیج در سایت، افراد را به سایت خود بیاورید و با استفاده از گزینه های Call to Action که در اختیارشان قرار می دهید، آنها را قانع کنید که از سایت شما خرید انجام دهند. بنابراین اگر این صفحات شما دارای اطلاعات کافی و راهنمایی برای استفاده از خدمات شما نباشد، به طور قطع شما بخش عظیمی از مشتریان احتمالی خود را از دست خواهید داد.

چرا باید از از حساب گوگل ادوردز استفاده کرد؟

زمانی که شما می خواهید صفحات لندنیگ سایت را طراحی کنید و یا برنامه ای برای تولید محتوای خود تدوین کنید، قطعا نقطه شروع کار را نمی دانید زیرا از شرایط میدان رقابت در فضای مجازی اطلاعی ندارید. به همین دلیل است که باید از ابزار گوگل ادوردز استفاده کنید تا متوجه شوید کاربران شما به دنبال چه محتوا با چه عنوانی هستند و رقیبان شما روی چه موضوعاتی کار نکرده اند. در این صورت است که شما می توانید از کلمات کلیدی استفاده بهتری کرده و استراتژی طراحی لندینگ پیج و استراتژی تبلیغات خود در گوگل ادوردز را به بهترین شکل تدوین نمایید. از گوگل ادورز علاوه بر تبلیغ در گوگل، برای نیز می توانید استفاده کنید.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

از طرف دیگر، شما برای تبلیغ در گوگل نیاز به تعیین پارامترهایی مانند تعیین هزینه به ازای هر کلیک، کلمه کلیدی و … دارید. زمانی که شما کلمه کلیدی پر رقابتی را انتخاب می کنید، احتمال اینکه تبلیغ شما در میان سایر رقبا اصلا دیده نشود، در حالی که هزینه زیادی برای انجام این کار در نظر گرفته اید!

پس به شما توصیه می کنیم که قبل از استفاده از تبلیغات کلیکی، چند هفته ای روی روند انجام این کار تحقیق کنید، تا با تمام نکات مهم آشنا شده و آنها را در کمپین تبلیغاتی خود رعایت نمایید. اگر هم احساس می کنید که زمان انجام این کار را ندارید، درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید تا کمپین تبلیغاتی شما را در گوگل راه اندازی کنیم.

تبلیغات کلیکی-ppc-pay-per_click

تبلیغات در گوگل

مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز

اگر شما با تمام مواردی که باید هنگام ساخت کمپین تبیلغاتی خود در نظر بگیرید، آشنا هستید، الان زمان آن رسیده است که ساخت اکانت گوگل ادوردز را آغاز نمایید.

مرحله اول

برای ساخت اکانت گوگل ادوردز باید به سایت ads.google.com مراجعه نمایید. برای ساخت حساب، شما به آدرس ایمیل نیاز دارید. برای آدرس ایمیل شما می توانید از حساب قبلی یا شخصی خود استفاده کنید یا یک اکانت جدید گوگل راه اندازی کنید.

پیشنهاد ما به شما، ایجاد یک حساب جدید گوگل است چرا که در غیر این صورت ایمیل های شخصی و کاری شما با یکدیگر قاطی شده و کنترل شرایط برای شما دشوار می شود!

مرحله دوم

بعد از وارد کردن آدرس ایمیل، وارد صفحه ای خواهید شد که در آن باید تنظیمات شخصی مانند تعیین موقعیت جغرافیایی را انجام دهید.

مرحله سوم

در این مرحله شما باید روش پرداخت به گوگل را تعیین نمایید. در حالت کلی دو روش برای پرداخت هزینه به گوگل وجود دارد :

پرداخت اتوماتیک در گوگل ادوردز

روش اول پرداخت به ازای کلیکی است که تبلیغ شما دریافت کرده است.

پرداخت دستی در گوگل ادوردز

در این روش شما به صورت پیش پرداخت هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید، تا به ازای هر کلیک مبلغ از شارژ شما کم شود. زمانی که شارژ حساب شما تمام شود، تمامی تبلیغ ها به حالت تعلیق در می آیند، تا بار دیگر شما حساب خود را شارژ نمایید.

روش پرداخت هزینه در گوگل ادوردز چیست؟

برای پرداخت هزینه هنگام ساخت اکانت گوگل ادوردز، شما می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید چرا که سرعت پرداخت بالایی دارند. برای استفاده از این کارت ها شما می توانید از خدمات ارزی شرکت استفاده نمایید.

در غیر این صورت می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط بوده و درخواست شارژ حساب را برای ما ارسال نمایید.

شارژ اکانت گوگل ادوردز

با طی کردن همین مراحل ساده، آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز شما به پایان می رسد! شما برای انجام تبلیغات کلیکی در گوگل آماده اید …

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

محتوای کامل در سایت منبع

بدون شک از صاحب هر کسب وکاری سؤالی کنید که به چه چیزی نیاز دارد، خواهید شنید “مشتری بیشتر!” برای رشد و پیشرفت هر حرفه ای، نیاز به مشتری جدید و البته نگه داشتن مشتریان قدیمی است. اما چگونه می توان یک فرد معمولی و البته علاقه مند به خدمات شما را به یک مشتری بالفعل تبدیل کرد؟ تاثیر تبلیغات کلیکی در افزایش مشتری چیست؟ آیا می توان با استفاده از و یا شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و … مشتری بیشتری داشت؟

اینستاگرام

اگر می خواهید بدانید که تبلیغات گوگل ادز که سابقاً نام داشت، موجب افزایش فروش و تعداد مشتریان شما می شود، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. چرا که به احتمال زیاد شما هم تصمیم خواهید گرفت که از امروز فعالیت بازاریابی اینترنتی تان را آغاز کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

بازاریابی

یکی از تصورات غلطی که در رابطه با تبلیغات کلیکی گوگل وجود دارد این است که این شیوه بازاریابی آنلاین تنها برای وب سایت های فروشگاهی مناسب است. در حالی که با این روش تبلیغات شما هر سایتی که داشته باشید می توانید مخاطب و در نهایت مشتری تان را پیدا کنید.

زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود، می تواند رفتار متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال در سایت ثبت نام کند، روی گزینه های فراخوانی کلیک کند یا نه، چه مدت زمان را در سایت شما صرف کند و … . این اطلاعات و داده ها که برای بسیاری از افراد ساده و سطحی به نظر می رسد، درواقع داده های طلایی برای یک سایت محسوب می شوند.

اگر شما هم صاحب یک سایت هستید، باید با استفاده از این اطلاعات جمع آوری شده، سعی کنید نیاز مخاطب را شناخته و به آن پاسخ دهید. درنتیجه می توانید نقاط ضعف و قوتتان را شناسایی کرده و متوجه شوید کدام محصول و خدمتتان توجه بیشتری را به خود جلب کرده و یا برعکس!

چرا تبلیغات کلیکی منجر به افزایش تعداد مشتری می شود؟

فرآیند جذب مشتری مانند فرآیند پر کردن یک قیف است. برای این که شما بتوانید یک کاربر را به مشتری تبدیل کنید، باید یک سری دستورالعمل را طی کنید. به عنوان مثال :

وبلاگ نویسی

تولید محتوا یکی از مؤثرترین روش ها برای افزایش تعداد کاربر و مشتری است. به شرط آنکه هر بار محتوای یکتا و منحصر به فرد تولید کنید تا شانس اشتراک گذاری آن را افزایش دهید. مسلماً برای مشاهده تاثیر این روش نسبت به تاثیر تبلیغات کلیکی در افزایش مشتری نیاز به زمان بیشتری است.

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی-ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های تبلیغاتی است که از گذشته همواره توسط کمپانی های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این روش شما نیاز به آدرس ایمیل مشتریان قبلی و یا احتمالاً جدید دارید. برای دستیابی به این لیست می توانید آدرس ایمیل ها را بخرید و البته امیدوار باشید که مخاطب شما در این لیست حضور داشته باشد.

نکته مهم : استفاده از این روش اصلاً توصیه نمی شود. چرا که معمولاً افراد علاقه زیادی به دریافت ایمیل تبلیغاتی نداشته و به دنبال روشی جهت حذفشان هستند.

شبکه های اجتماعی

در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در ایران است. چرا که تاثیر زیادی در معرفی برند و شناخته شدن از سوی کاربران جدید دارد. اما این مسئله به این معنا نیست که این فالوورهای جدید می توانند همان فردی باشند که شما به او نیاز دارید.

جستجوی ارگانیک

بر اساس آماری که وجود دارد، ۸۵ درصد از کلیک هایی که روزانه در صفحه جستجوی گوگل زده می شوند، مربوط به پست های ارگانیک و غیر تبلیغاتی هستند. اگرچه این کلیک ها رایگان هستند اما برای کسب آن ها نیاز به تلاش و صبر و حوصله زیادی است. رعایت تکنیک های سئو جهت کسب توجه الگوریتم های گوگل کار سخت و زمان بری است که معمولاً صاحبان کسب وکارهای مختلف وقتی برای آن ندارند.

تبلیغات کلیکی گوگل

اگر به دنبال یک راه حل کوتاه مدت با تاثیر زیاد هستید، می توانید از تاثیر تبلیغات کلیکی در افزایش مشتری بهره مند شوید. با استفاده از این روش می توانید محصول و یا خدمتتان را در صفحه اول گوگل و در مقابل چشمان کسانی قرار دهید که به دنبال راه حل مشکلشان هستند.

فراموش نکنید که استفاده از هیچ یک از روش های بالا برای شما رایگان تمام نمی شود. شما برای تولید محتوای هدفمند همراه با تکنیک های سئو و مدیریت شبکه های اجتماعی نیاز به یک نیروی قوی دارید. که البته به نسبت خود هزینه زیادی می طلبد!

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

مزایا و تاثیر تبلیغات کلیکی در افزایش مشتری

  • جذب کاربرانی که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهند
  • افزایش ترافیک سایت در کلمه کلیدی موردنظر
  • افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

  • روش های مختلف برای تعیین بودجه تبلیغات (با استفاده از قیمت گذاری هوشمند و شناسایی عواملی که در هزینه تبلیغات گوگل مؤثر هستند، می توان هزینه را به حداقل رساند.)
  • پاسخ درست به نیاز کاربران

بهینه سازی کمپین جهت افزایش تاثیر تبلیغات کلیکی در افزایش مشتری

  • برای انجام تبلیغات گوگل روش های مختلفی وجود دارد که با به کارگیری آن ها می توان سهم نمایش تبلیغ، بازگشت هزینه تبلیغ، افزایش کلیک و … را در بهترین حالت ممکن تنظیم کرد. بنابراین اگر شما هم به دنبال افزایش تعداد مشتری هستید، باید نکاتی را در رابطه با انتخاب کلمه کلیدی، تعدادشان، گروه بندی و … مدنظر داشته باشید. اما مهم ترین نکته ای که برای حداکثر سازی تاثیر تبلیغات کلیکی در افزایش مشتری باید به آن توجه کنید، استفاده از گزینه های فراخوانی (calls-to-action) و طراحی صفحه فرود است.
  • چرا که لزوماً هر کلیکی که تبلیغ شما دریافت می کند، به معنای تبدیل کاربر به مشتری نیست. بنابراین بهتر است که رعایت موارد زیر را مدنظر داشته باشید :
  • جذب بازدیدکنندگان با پیشنهاد های خاص. (به عنوان مثال دانلود رایگان مقاله، فایل و … ) با انجام این کار می توانید از آن ها بخواهید شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کرده و یا در سایت شما ثبت نام کنند.
  • قرار دادن روش های برقراری ارتباطی مختلف در صفحه. برای اینکه اعتماد کاربر را به آنچه که ارائه می دهید، جلب کنید، بهتر است که روش های تماس با شما را در دید وی قرار دهید.
  • از یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM مناسب استفاده کنید، تا از اطلاعات به دست آمده از کاربران به بهترین شکل استفاده کنید. به عنوان مثال دسته بندی مشتریان بر اساس آدرس ایمیل، شماره تماس، موقعیت جغرافیایی و … .

همراهان عزیز برای مشاهده تاثیر تبلیغات کلیکی در افزایش مشتری نیاز است که از تمامی قابلیت هایی که در اختیار دارید، به بهترین شکل استفاده کنید. بنابراین بهتر است که برای انجام تبلیغات گوگل از افراد متخصص استفاده کنید.

محتوای کامل در سایت منبع

یکی از اهداف صاحب هر سایتی این است که بتواند ترافیک سایت خود را افزایش دهد تا مطالبی که تولید می کند را در اختیار افراد قرار دهد. پس اگر در میان ۲ میلیارد سایتی که در حال فعالیت هستند، شما در حال مطالعه مطلب سایت ما هستید، یعنی موفقیت و خوش شانسی ما! بسیاری از افراد تصور می کنند تولید محتوا برای سایت و یا شبکه های اجتماعی کار ساده ای است در حالی که برای موفقیت در هر چیزی نیاز به یک استراتژی است. اما چگونه می توان مسیر تولید محتوای هدفمند را تعیین کرد؟ برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد که یکی از موثرترین آن ها استفاده از گوگل ادوردز که تحت عنوان گوگل ادز نیز شناخته می شود. حال گوگل ادوردز چیست ؟ اگر شما اطلاعات مفیدی در رابطه با چگونگی عملکرد این پلتفرم نداشته باشید، نمی توانید به درستی از آن استفاده کنید. اما جای نگرانی نیست زیرا در این مقاله گروه افراک، فعال در زمینه انجام ، شبکه های اجتماعی، یوتیوب و … هر آنچه که باید در این رابطه بدانید را در اختیار شما قرار می دهد.

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کرد؟

پس از اینکه به سوال گوگل ادوردز چیست پاسخ دادیم باید درک درستی از چگونگی عملکرد این پلتفرم داشته باشید، بهتر است که دلیل اهمیت استفاده از آن را در کسب و کار خود بدانید. همان طور که حتما می دانید برای معرفی سایت خود به گوگل و اینکه این موتور جستجو، مطالب شما را به کاربران با استفاده از تکنیک های سئو پیشنهاد دهد، احتمالا چند ماه زمان نیاز است. در حالی که با استفاده از گوگل ادوردز این زمان کاهش یافته و شما را سریع تر به آنچه که مد نظر دارید می رساند. چرا که با انتخاب کلمات پیشنهادی گوگل ادوردز می توانید مطمئن باشید که مطلب شما در یکی از صفحات گوگل جایگاهی خواهد داشت. علاوه بر کسب جایگاه خوب در گوگل، از گوگل ادورز می توانید برای نیز استفاده کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

علاوه بر تمام مزیت هایی که این سرویس در اختیار شما قرار می دهد، باید به مقرون به صرفه بودن آن برای هر کسب و کاری با هر بودجه ای اشاره کرد. طرح های مختلفی در این سرویس وجود دارد که برخی رایگان و برخی غیر رایگان هستند. با این وجود گستردگی آن ها به اندازه ای است که نیاز شما را در همه حالت ها برطرف نماید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات تجربه شده دربارهآموزش بازاریابی | راهنمای آپدیت شده

گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

هنگامی که شما قصد تبلیغ و یا تولید محتوا برای سایت خود را دارید، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، است. برای این که شما بتوانید این کار را انجام دهید، قبل از آن باید بودجه ای برایش در نظر بگیرید که البته در طول زمان می توانید آن را تغییر دهید!

بعد از آن شما می توانید کلمه کلیدی که مد نظر دارید و می خواهید با استفاده از آن گوگل شما را به کاربران پیشنهاد دهد را وارد می کنید. این کلمه می تواند یک عبارت کامل یا تک کلمه باشد. بنابراین محدودیتی برای انتخاب آن نخواهید داشت. بعد از آن گوگل عبارت های مشابهی که حول کلمه کلیدی شما استفاده شده است را به شما نمایش می دهد. توجه کنید در این قسمت هر کلمه کلیدی بر اساس میزان محبوبیتی که دارد، قیمت مختلفی نیز خواهد داشت. به عنوان مثال تصور کنید شما می خواهید تبلیغات برای رستوران خود انجام دهید. مسلما زمانی که عبارت “رستوران ایرانی” را وارد می کنید با هزینه بیشتری نسبت به “رستوران ایرانی سنتی” رو به رو می شوید، چرا که دامنه مواردی که در عبارت اول جای داده می شوند، بیشتر است و در نتیجه رقابت سخت تر! پارامتر دیگری که در تعیین قیمت هنگام استفاده از گوگل ادوردز نقش دارد، موقعیت تبلیغ شما است. این که ابتدای صفحه باشد، یا آخر صفحه.

از امکانات گوگل ادز علاوه بر تبلیغات کلیکی (تبلیغ در شبکه جستجو گوگل) می توان به تبلیغات بنری گوگل اشاره کرد. با تبلیغات بنری، تبلیغ خود را در بیش از دو میلیون وب سایت نشان خواهید داد و میزان آگاهی از برند شما افزایش پیدا می کند.

مهمترین نکات هنگام استفاده از گوگل ادوردز :

اگر می خواهید مطمئن باشید که در کمپین تبلیغاتی شما همه چیز به خوبی پیش می رود، می توانید از راهنمایی های زیر استفاده نمایید :

  • یکی از بهترین امکاناتی که گوگل ادوردز در اختیار شما قرار می دهد این است که شما بر اساس نتیجه ای که دریافت می کنید، هزینه می پردازید. به عبارت دیگر به ازای افزایش تعداد خریدی که داشتید، میزان تماس هایی که دریافت کرده اید، تعداد کلیک هایی که روی تبلیغ شما خورده است، تعداد افرادی که از طریق تبلیغ به سایت شما آمده اند و … باید هزینه را پرداخت نمایید.
  • به محض این که کمپین تبلیغاتی شما فعالیت خود را آغاز کرد، باید با استفاده از ابزار آنالیز مختلفی که وجود دارد میزان تاثیر آن را بررسی کنید.
  • بودجه ای که برای تبلیغات در گوگل ادوردز در نظر می گیرید می تواند تغییر کند. پس هر زمان که نیاز داشتید می توانید برای کسب نتیجه بهتر آن را کم یا زیاد کنید.

دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل ادز

همراهان عزیز با در نظر گرفتن همین نکات ساده شما می توانید تبلیغات خود را در گوگل انجام دهید. با این وجود اگر هنگام استفاده از دچار سردرگمی شدید، می توانید انجام این کار را به ما بسپارید. ما با بررسی شرایط رقابتی کلمه کلیدی مورد نظر شما و سایر پارامترهای مهم، بهترین تبلیغ را برای شما انجام می دهیم تا ترافیک سایت خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید و شاهد افزایش میزان فروش خود باشید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

در این مقاله می آموزید که چگونه استراتژی بازاریابی محتوای خود را برای افزایش نرخ تعامل و تبدیل (conversion) ارتقا دهید. در اینجا به ۹ روش ساده و سریع برای ارتقای تولید محتوا اشاره می کنیم. محتوای عالی نیروی محرکه هر کمپین بازاریابی است. بهترین استراتژی بازاریابی هم اگر از نرم افزارهای بازاریابی پیشرفته استفاده کند، بدون بهینه سازی محتوا در راه رسیدن به هدف باز می ماند.

با این حال، اغلب اوقات بازاریابان محتوا نمی توانند بین تولید محتوا برای پر کردن صفحه و تولید محتوای هدفمند برای افزایش نرخ تبدیل تمایز قائل شوند.چالش اصلی تولید محتوا این است که اندازه گیری کیفیت محتوا ذهنی است و به سختی انجام می شود. با چه درجه ای از اطمینان می توانیم بگوییم کدام کلمات یا عبارات جذاب تر است و تاثیر بیشتری بر مخاطب دارد؟

بازاریابان بدون ابزارهای دقیق اندازه گیری تصور می کنند محتوا تا زمانی که به خوبی نوشته شود و پیرامون موضوع باشد ارزشمند است. اما متاسفانه این یک سو نگری منجر به تصمیمات بازاریابی نامطلوبی می شود که نرخ تبدیل را در نطفه خفه می کند. بنابراین تصمیم گرفتیم شما را با ۹ نکته تولید محتوا آشنا کنیم که می تواند به طور برق آسا نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.

راهکارهای تولید محتوا برای افزایش نرخ تبدیل

۱٫مخاطب خود را بشناسید

شناخت مخاطب در هر کمپین بازاریابی محتوا ضروری است. ممکن است این قانون بازاریابی در ذهن بسیاری از بازاریابان ریشه دوانده باشد، اما بسیاری از آن با بی توجهی گذر می کنند. بقیه نیز از این درک غافلند که مخاطبان مختلف واکنش های متفاوتی به محتوا نشان می دهند.

فرض کنید شما متخصص فروش ابزارهای شیرینی پزی هستید و مخاطبان هدف شما از دو گروه اصلی علاقه مندان شیرینی پزی و شیرینی پزان حرفه ای تشکیل می شود. در این زمینه مصمم می شوید در مورد مزایای استفاده از ابزارهای شیرینی پزی برای هر دو گروه مطلب بنویسید. اما دست آخر محتوایی می نویسید که نمی تواند به نرخ تبدیل شما کمک زیادی کند.

  • در حالی که یک شیرینی پز با تجربه و حرفه ای بیشتر به ویژگی های فنی پیشرفته و تنوع محصولات شما در مقایسه با رقبا توجه می کند.

حوزه تخصص، یکی دیگر از معیارهای مهم برای تولید محتوا است:

  • اگر فروشنده نرم افزار به بیمارستان ها هستید، ممکن است بخواهید محتوایی تولید کنید که بر ویژگی های مالی محصول تمرکز کند. پس مخاطبان محتوای شما را مدیران مالی، مدیران اجرایی و دیگر متخصصان بیمارستان تشکیل می دهند.

  • اما اگر متخصصان بازاریابی و خدمات مشتری را مورد هدف قرار می دهید باید تمرکز خود را بر مولفه های CRM نرم افزارتان قرار دهید.

هر دو بخش به یک محصول علاقه مند هستند، اما محتوای شما باید متناسب با نیازها، سلیقه ها و اهداف هر گروه باشد.

۲٫روند های آنلاین و آفلاین را دنبال کنید

یکی از بهترین روش ها برای افزایش قابلیت رویت محتوا این است که روندهای معروف و مرتبط را دنبال کنید. اغلب شرکت ها با اظهار نظر درباره رویدادهای جاری به ویژه در توییتر، حضور رسانه های اجتماعی خود را تقویت می کنند. اما شما باز هم می توانید یک گام به جلوتر بردارید و چنین رویدادهایی را در مقاله یا پست خود ادغام کنید.

از هر فرصتی برای ایجاد ارتباط بین برند و موضوع روند استفاده کنید. اما مراقب باشید از موضوعات جنجال برانگیز در محتوا بپرهیزید. بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند تنها هدف شرکت ها کسب درآمد است. بنابراین از لحن تبلیغاتی بیش از حد مثل عبارت «ما معتقدیم» هنگام استفاده نکنید.

۳٫ بر روی عناوین تمرکز کنید

زمانی که صحبت از جلب توجه خواننده می شود، عنوان مهمترین رکن محتوا به حساب می آید. عنوان نه تنها باید جذاب و قابل توجه باشد، بلکه باید به درستی محوریت موضوع مقاله را منعکس کند تا بتواند را افزایش دهد. به همین دلیل است که بسیاری از نویسندگان زمان قابل توجهی را صرف نوشتن عناوین مختلف می کنند تا از میان آنها یکی را انتخاب کنند.

چطور می توانید عنوانی بنویسید که نرخ کلیک را افزایش دهد؟ در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

  • از اعداد و آمار در صورت امکان استفاده کنید

  • به خواننده آگاهی دهید. اما همه چیز را واگذار نکنید.

به عنوان مثال:

به جای گفتن: «تا به حال فکر کرده اید چند نفر ایمیل های بازاریابی را می خوانند؟» بگویید: «۲۰ درصد مردم ایمیل های بازاریابی محتوا را مطالعه می کنند.»

  • برای بررسی عنوان از نظر طول، انتخاب واژگان و دیگر متغیرهای کلیدی از ابزارهایی مانند استفاده کنید.

  • در تله کلیک بیت (clickbait) نیافتید. شاید این ترفند نرخ کلیک زیادی به همراه آورد، اما به اعتبار شما لطمه می زند. بین جذاب بودن و گمراه کننده بودن تفاوت قائل شوید.

به عنوان مثال:

جمله «آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چه تعداد مردم ایمیل های را می خوانند؟» جمله خوبی است. اما جمله «هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید چه تعداد افراد ایمیل ها را می خوانند. ارقام شما را شوکه می کند.» یک جمله غیر مولد و بی مایه است.

۴٫همیشه به فکر فروش نباشید

هیچ چیزی به اندازه لینک های تبلیغاتی افراطی و سخنرانی های فروش شما را از کاربر نکته سنج دور نمی کند. کاربران زمانی که به وبسایت شما وارد می شوند تنها به دنبال ارزش هستند، نه تبلیغات. مسلماً نام بردن از محصولات و خدمات در محتوا ایرادی ندارد، به شرط این که مرتبط با موضوع محتوا باشد.

حتی افراد تاثیرگذار مستقل از لینک های وابسته در پست های خود استفاده می کنند. اما به یاد داشته باشید که مشتریان ممکن است از لینک های وابسته ناخشنود شوند.

۵٫اطلاعات واقعی ارائه دهید

شاید تاکنون به مقالاتی برخورد کرده اید که از نظر ارزش فقط یک قدم بالاتر از متن (متن پرکننده یا ساختگی) هستند که هدف آن تنها پر کردن فضا و استفاده از کلمات است. مشخص است که چنین محتوایی نمی تواند با برند شما سنخیتی داشته باشد.

تمام محتوای وب سایت و رسانه های اجتماعی باید هدفمند باشد. از هرگونه محتوای پرکننده و بی معنی که نتواند بینش و دانش فرد از موضوع را افزایش دهد بپرهیزید. بین تولید محتوای آگاهی دهنده و خلاصه شده تعادل ایجاد کنید. محتوایی که هیچ ارزشی به موضوع مورد نظر ندهد، نمی تواند مخاطبی به خود جذب کند.

۶٫از داده ها استفاده کنید

خاصیتی در اعداد وجود دارد که باعث می شود افراد بر روی آن کلیک کنند. به عنوان مثال، عبارت «۸۶ درصد افراد به موقعیت مکانی کسب و کارها بر روی گوگل مپ توجه می کنند.» نمی تواند با عنوانی رقابت کند که در آن کلمه درصد به کار نرفته است. دلیل آن این است که داده ها در چندین سطح کار می کنند.

  • استفاده از اعداد به طور خودکار اعتبار بیشتری به استدلال های شما می بخشد. در حقیقت، مقالاتی که از ارقام در عناوین خود استفاده کرده اند نسبت به بقیه ۱۷۵ درصدبیشتر به اشتراک گذاشته می شوند.

  • داده ها به پیش بینی روند های آینده کمک می کنند. به عنوان مثال، اگر روندی ناگهان به محبوبیت دست یابد سپس از دور خارج شود، احتمال دارد در بلند مدت پایدار نباشد.

  • داده ها به مخاطب کمک می کند تا با ارزیابی میزان استفاده همتایان خود از فناوری و یا خدمات جدید بتوانند روندهای جاری و آینده را در حوزه های مورد علاقه خود درک و پیش بینی کنند.

  • داده ها نوعی اثبات اجتماعی است و مخاطبان را از آنچه که دیگران انجام داده اند آگاه می سازد. در نتیجه آنان ترغیب به پیروی می شوند.

۷٫محتوای قدیمی را هدف گذاری مجدد کنید

هیچ ایرادی در بازیابی یک ایده قدیمی وجود ندارد، به ویژه اگر توانسته اید در مورد آن محتوای زیادی تولید کنید. شما می توانید روح تازه ای به محتوا ببخشید و از آن انواع دیگر محتوا مانند مقاله، پادکست و یا حتی وبینار تولید کنید.

به عنوان مثال:

  • وبینار های قدیمی را به شکل ویدیو های آموزشی مجدداً درآورید.

  • پست ها و مقالات قدیمی وبلاگ را به خبرنامه تبدیل کنید.

  • سخنرانی ها را به اینستاگراف تبدیل کنید.

  • هر نوع محتوای جالب را در رسانه های اجتماعی پست کنید.

نکته اینجاست که نباید فکر کنید محتوای شما تنها به یک شکل تولید می شود. بلکه می توانید با تغییر ساختار آن به مخاطبان گسترده تر و متنوع تری دست یابید. به این فکر کنید که چگونه بحث های موجود در روزنامه ها راه خود را به شکل یک کتاب باز می کنند و یا برعکس.

۸٫به ساختار توجه کنید

هیچ چیزی به اندازه یک محتوای پشت سر هم خواننده را از مطالعه دلزده و خسته نمی کند. چه این محتوا یک ایمیل صد کلمه ای باشد یا یک مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای. همیشه باید بین خطوط فاصله دهید. استفاده از پاراگراف های بزرگ و بیش از ۱۵ خط معمولاً در مقالات و وبلاگ ها امری رایج است.

اما در مورد ایمیل پاراگراف ها باید به پنج خط محدود شود. هر پاراگراف باید شامل زیر عنوان باشد و با پاراگراف بعدی ارتباط معنایی داشته باشد. همچنین استفاده از بولت، تصویر، جدول ، نمودار و اینفوگراف در تولید محتوا یک روش عالی برای شکستن مقاله یا پست طولانی است.

این امر به خواننده کمک می کند اطلاعات را بهتر هضم کند. از طرفی به شیوایی و رسایی محتوا می افزاید. توصیفات و اطلاعات مربوط به محصول اگر به صورت نمودار و نه فقط متن ارائه شود در ذهن خواننده بیشتر می ماند.

۹٫از تصاویر بهینه سازی شده استفاده کنید

محتوای شما نیاز به تصویر دارد. شاید این گفته قدیمی باشد، اما واقعیت دارد. یک تصویر گویای ۱۰۰۰ کلمه است. صرف نظر از محتوایی که تبلیغ می کنید، تصویر، چشم شما را به خود جذب می کند. محتوایی که دارای تصاویر مرتبط باشد ۹۴% بیشتر بازدید دارد. بنابراین به تعداد و کیفیت تصاویری که در محتوا استفاده می کنید توجه می کنید.

واقعیت این است که بسیاری از ما با عجله تصاویر را آپلود می کنیم تا با محتوا تطبیق کند. اما به سختی در مورد تکنیک های بهینه سازی عکس برای افزایش نرخ تبدیل فکر می کنیم. کمی بیشتر به تصاویری که انتخاب می کنید دقت کنید. چه آن یک تصویر کوچک برای ویدیو باشد، یا یک بنر یا هر چیز دیگری،

همیشه معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • استفاده از عکس ها و شات های با کیفیت. دلیلی وجود دارد که مردم از عکاسان حرفه ای کمک می گیرند و یا برای تصاویر حجمی پول پرداخت می کنند. زیرا نور پردازی و ترکیب صحیح عکس کار دشواری است. متخصصان و یا حتی آماتورهای پیشرفته از شات های گیرا و جذاب استفاده می کنند.

  • عدم استفاده از عکس های رایج. همه ما عکس های معمولی دیده ایم که در آن کارمندان لبخندزنان دور یک لپ تاپ جمع شده اند و یا به یک نمودار نگاه می کنند. این عکس ها بیش از حد قدیمی و کلیشه ای هستند. بنابراین از عکس های نابی استفاده کنید که موضوع شما را کامل می کند.

  • ترکیب بندی مناسب. ترکیب بندی هر عکس برای هر کاربردی متفاوت است.. به عنوان مثال گرفتن یک شات از تیم برای ویدیوی ایده بدی است. زیرا چنین تصویری آنقدر کوچک است که چهره ها در آن مشخص نیست. از چنین تصویری می توان در پست وبلاگ فرصت های شغلی شرکت استفاده کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکارها و ترفندهای نوآورانه برایانتخاب بهترین کلمات کلیدی

نتیجه گیری

بسیاری از بازاریابان از اهمیت تفکر استراتژیک در بازاریابی محتوا غافلند و تنها به دنبال تولید محتوا هستند. اما واقعیت این است که شما باید از بازاریابی محتوا به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ارتقای نرخ تبدیل استفاده کنید، به طوری که بتواند شما را به مخاطبان مختلف برساند و از کانال های مختلف پیام شما را به آنها برساند.

داستانی که شما در محتوا می گویید مصرف کنندگان را به سمت محصولات و در نهایت وفاداری برند سوق می دهد. پس باید این داستان را به گونه ای بیان کنید که نرخ تبدیل را بهینه کند و شرط آن این است که از نکات گفته شده پیروی کنید.

محتوای کامل در سایت منبع

رویاهای بزرگ دارید اما بودجه کم؟ شما تنها نیستید، اغلب شرکت های کوچک مثل شما هستند. اما این نباید سبب نا امیدی شما شود. فقط به معنای این است که شما باید هوشمندتر بوده و متفاوت از رقبای بزرگتر خود فکر کنید. خبر خوب در مورد بازاریابی محتوا این است که یکی از موثرترین انواع بازاریابی برای بودجه های کوچک می باشد. بسیاری از تیم های بازاریابی محتوا فقط یک نفر هستند، ۶۸ درصد از آنها سه نفر یا کمتر می باشند. اگر شما برای تولید محتوا و بازاریابی آن برنامه ریزی و استراتژی داشته باشید به راحتی می توانید قله های موفقیت را بپیمایید.

اما در حالیکه بودجه بزرگی نداریم، برخی مهارت ها در مورد رسانه و ایجاد محتوای جذاب را باید داشته باشیم. بهترین کار شروع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی است که استفاده از آن ها کاملا رایگان است، در وحله بعد می توانید یک وب سایت با سیستم مدیریت محتوا یا CMS داشته باشید تا در آنجا هم تولید محتوا کنید و توسط کاربران دیگر دیده شوید. تنها نقطه مشترک بین تمام روش های بازاریابی دیجیتال ذکر شده، تولید محتوا است، اما با افزایش روز افزون رقیبان در فضای اینترنت شما نیاز به یک برنامه ریزی و استراتژی عالی دارید. در اینجا می خواهیم چند ایده در مورد استراتژی های بازاریابی محتوای با شما در میان بگذاریم که می توانند با بودجه های کم و توسط تیم های کوچک انجام شوند.

بازاریابی از طریق افراد سرشناس و تأثیرگذار

همانطور که گفتیم یکی از چیزهایی که شما واقعاً برای بازاریابی محتوا احتیاج دارید مهارت های رسانه ای است. جمله ای نقل می کنیم از بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوا: ‘شما می توانید ارزشی را ایجاد کنید، یا آن را از طریق افراد سرشناس بخرید’. در واقع این نوع بازاریابی نیز البته به مهارت های رسانه ای و تولید محتوا نیاز دارد. این نوع بازاریابی در همه جای دنیا وجود دارد و فقط مختص به کشور ما نیست زیرا بازده آن بی نظیر است.

این نسبت به مسیری که شرکت های بزرگ طی می کنند مسیر متفاوتی است. آنها معمولاً تلاش می کنند تا با استخدام یک تیم از بازاریابان محتوا آن را ایجاد کنند. اما شرکت های تازه کار می توانند با استخدام یک فرد سرشناس به همان اثر در زمان کوتاه تری دست پیدا کنند.

چرا این روش بازاریابی محتوا کار می کند؟

افراد سرشناس یا تأثیرگذار دارای مخاطبان خاص خود هستند. شما، به عنوان یک بازاریاب تازه کار، مخاطب چندانی ندارید. ایجاد مخاطب یک نکته و دارایی کلیدی برای بازاریابی محتوای شماست.

اینفلوئنسر Influencer یا کیست؟

Influencer ها متخصص ایجاد محتواهایی هستند که در میان مخاطبانشان طنین انداز می شود. آن ها دقیقاً می دانند چگونه محتوایی با قدرت تأثیر بالا تولید کنند. آنها این محتوا را با بودجه ای ایجاد می کنند که اغلب شرکتهای بزرگ حتی نمی توانند با آن یک فنجان قهوه بخرند.

چند نوع اینفلوئنسر داریم؟

۱٫ افراد مشهور

افرادی که ستاره و معروف هستند، اما سلبریتی بودن یک شغل نیست.

۲٫ افراد متخصص در هر حرفه

افرادی وجود دارند که در زمینه کاری خود متخصص هستند و تخصص خود را به دیگران نیز آموزش می دهند و در عین حال بسیار محبوب هستند. این افراد برای تبلیغات در صفحات شبکه های اجتماعیشان هزینه بسیار زیادی دریافت می کنند.

این متخصص می تواند یک آشپز، یک هنرمند، یک خبرنگار، … باشد.

۳٫ اینفلوئنسرهای کوچک

در واقع افرادی که در فضای مجازی دنبال کنندگانی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دنبال کننده دارند، آ ن ها دربین همان دنبال کنندگان تاثیر زیادی دارند و هزینه تبلغات کمی دریافت می کنند.

شما به عنوان یک بازاریاب محتوای مشتاق، می توانید چنین فرد تأثیرگذاری که مهارت های تولید محتوا یا استراتژی محتوا داشته باشد را استخدام کنید یا به صورت پروژه ای با افراد مختلفی کار کنید. درست است که تمام افراد ذکر شده در بالا اینفلوئنسر هستند اما شما باید اینفلوئنسر مناسب با کسب و کار خود را پیدا کنید، برای مثال اگر شما یک کافی شاپ دارید و قصد تبلیغ آن در فضای مجازی را دارید باید سراغ اینفلوئنسرهای سبک زندگی بروید یا اگر میخواهید رستوران خود را معرفی کنید بهتر است از تسترهای غذا کمک بگیرید. در واقع ممکن است شما با انتخاب اینفلوئنسر نامناسب باز خوردی که منتظرش ختید را دریافت نکنید.

به گفته ی حدود هشتاد درصد کسب و کارهای دنیا بازگشت سرمایه از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر از روش های تبلیغاتی دیگر بوده است به همین دلیل در پنج سال گذشته این مارکتینگ رشد زیادی داشته است.

نکته کلیدی

در ابتدا شما باید هدفتان را مشخص کنید و بعد پرسونای مخاطبتان را بیابید تا با توجه به نیازها، علایق و … آن کنید. اینگونه محتواها از تاثیر بیشتری برخوردار هستند چون برای مثال اگر نیازی از مخاطب را رفع کند، باعث ماندگاری در ذهن او می شود در نتیجه بعد از مدتی کاربر دوباره شما را چک می کند اگر بازهم نیازی را برطرف کنید آن مخاطب به کاربر همیشگی شما تبدیل خواهد شد.

حتما این را می دانید که تمام ابن بازدیدها و چک کردن ها باعث افزایش رتبه شما در موتوهای جستجو می شود. پس با یک تولید محتوای هدفمند، با یک تیر چند نشان را می زنید. اول باعث جلب اعتماد مخاطبان می شوید و همین جلب اعتماد باعث جا ماندن هویت تجاری شما در ذهن مخاطبان و افزایش روابطتان با آن ها می شود، در درجه بعد رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برید.

بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار مزایای زیادی دارد. در تحقیقاتی که انجام شده مشخص گردیده اکثر مشتریان به بازاریابی دهان به دهان و یا پیشنهاد دوستان، آشنایان و شخصیت های معروف اعتماد بیشتری کرده و خرید خود را انجام می دهند. این امر می تواند به دلیل رشد شبکه های اجتماعی باشد و از این رو اهمیت بازارایابی Influencer بیشتر می شود.

محتوای کامل در سایت منبع

اهمیت تولید محتوا:

تولید محتوا یکی از کاربردی ترین و بهترین شغل هایی می باشد که محبوبیت بالایی در بین مردم دارد. به جرات می توان گفت که تولید محتوا یکی از پایدارترین شغل های موجود در بازار می باشد که مخاطبان فراوانی دارد. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد این شغل داشته باشید و با چند نرم افزار تولید محتوا با گوشی آشنا شوید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. بسیاری از کسب و کارها با تولید محتوای هدفمند و با کیفیت، به کسب و کار خود رونق بیشتری می دهند. محتوا همچون خمیر مجسمه ای در دستان نویسنده است و نویسنده به هر نحوی که بخواهد می تواند به آن شکل بدهد و یک شاهکار فوق العاده خلق کند. تولید محتوا ظرافت خاصی دارد که نویسنده ها به خوبی از پس آن برمی آیند و بهترین محتوا را تولید می کنند.

نرم افزار تولید محتوا با گوشی این امکان را به نویسنده ها می دهد که با استفاده از تلفن همراه خود به تولید محتوا بپردازند. نویسنده ها خالق محتوای خود هستند و به راحتی می توانند محتوای مورد نیاز خود را خلق کنند و در اختیار دیگران قرار دهند. با بهره مندی از محتوا می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و محصولات خود را به آن ها معرفی کنید. محتوا، زبانی راسخ و بیانی روشن است که برای هدف خاصی تولید می شود و در اختیار افراد مختلف قرار می گیرد. همانطور که می دانید سایت های مختلفی در دنیای مجازی وجود دارند که هر کدام از آن ها محتوای خاص خود را دارند. اما سایتی که محتوای خارق العاده ای داشته باشد، محبوبیت بیشتری خواهد داشت و مخاطبان خود را هیجان زده خواهد کرد. تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد و محتوای خوب همواره مورد توجه همگان قرار می گیرد. پس بهتر است نهایت تلاش خود را بکار ببرید که بتوانید بهترین محتوا ها را تولید کنید.

آشنایی با نرم افزار تولید محتوا با گوشی:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی ابزار مناسبی برای نویسندگان به شمار می رود و هر زمان که بخواهند، می توانند برای تولید محتوا اقدام کنند. بدون شک برای همه ی افراد پیش می آید که بیرون از منزل باشند و به تولید محتوا نیاز داشته باشند. در شرایطی که دسترسی به سیستم خود ندارید تنها ابزار در دسترس، تلفن همراه شما خواهد بود. پس بهتر است از تلفن همراه خود استفاده کنید و محتوای مورد نیاز را خلق کنید. در این صورت می توانی از چند روش استفاده کنید:

• می توانید از دفترچه تلفن همراه خود استفاده کنید.

• امکان نصب کردن نرم افزار ورد بر روی گوشی وجود دارد. می توانید آن را نصب کنید و محتوای مورد نظر خود را بنویسید.

• استفاده از ایمیل هم می تواند گزینه مناسبی باشد. به این صورت که می توانید متن مورد نظر را در ایمیل خود بنویسید و آن را برای خودتان ارسال کنید.

• از نرم افزار تولید محتوا با گوشی استفاده کنید. نرم افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که با بهتر است با آن ها به خوبی آشنا شوید.

توجه داشته باشید که منظور از تولید محتوا، صرفا تولید محتوای متنی نیست. بلکه محتوا می تواند به صورت صوتی یا تصویری هم باشد که با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

نرم افزار تولید محتوا با گوشی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها قابلیت های خاص خود را دارند. با بهره مندی از این نرم افزارها می توانید کارهای خود را در اسرع وقت انجام دهید.

معرفی چند نرم افزار تولید محتوا با گوشی:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای تولید محتوا می باشد. با بهره مندی از این نرم افزارها می توانید در هر زمان و مکانی برای تولید محتوا اقدام کنید. حال بهتر است با چند نرم افزار تولید محتوا با گوشی آشنا شوید که در سطح جهان شناخته شده اند و محبوبیت بالایی دارند. برخی از این نرم افزارها به صورت زیر می باشند:

۱٫ نرم افزار تولید محتوا با گوشی canva:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ساخت قالب های حرفه ای می باشد. با بهره مندی از این نرم افزار فوق العاده می توانید عکس یا فیلم مورد نظر خود را به راحتی ویرایش کنید و از قالب های حرفه ای استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و یک محتوای خارق العاده داشته باشید. این نرم افزار کاربردی در سه نسخه تحت وب، اندروید و ios قابل دسترس است.

۲٫ نرم افزار Inshot:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی یک نرم افزار فوق العاده برای طراحی استوری می باشد. این نرم افزار محبوبیت بالایی دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. با بهره مندی از این نرم افزار فوق العاده می توانید کیفیت تصاویر را افزایش دهید و موسیقی دلخواه خود را به آن ها اضافه کنید. این نرم افزار هم قابلیت های فراوانی دارد و بهترین گزینه برای شما به شمار می رود.

۳٫ نرم افزار quik:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی quik برای ساخت تیزر مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار فوق العاده با داشتن یک محیط ساده و راحت قابلیت های فراوانی در اختیار کاربران قرار می دهد. با بهره مندی از این نرم افزار می توانید موزیک، متن، عکس های دلخواه و حتی ویدیوهای کوچک خود را به ویدیو های دیگر اضافه کنید. این نرم افزار کاربردی، فیلترهای گوناگونی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید. این برنامه فوق العاده در دو نسخه اندروید و در دسترس است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

۴٫ نرم افزار in Tags:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی in Tags یکی از کامل ترین و محبوب ترین برنامه های تگ های دسته بندی شده می باشد. این نرم افزار طراحی فوق العاده ای دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. بعد از باز کردن نرم افزار می توانید لیست کاملی از تگ های آماده را مشاهده کنید و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.

۵٫ نرم افزار WavePad Audio ویرایشگر:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی WavePad Audio ویرایشگر بهترین گزینه برای ویرایش فایل های صوتی می باشد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نرم افزار برای نسخه ios طراحی شده است. این نرم افزار طراحی فوق العاده ای دارد و ابزارهای مختلفی در آن وجود دارد که با بهره مندی از آن ها می توانید کار خود را به راحتی انجام دهید. برای استفاده از قابلیت های این نرم افزار باید مبلغ مشخصی پرداخت کنید.

۶٫ نرم افزار تولید محتوا با گوشی Grammarly:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی Grammarly یکی از کاربردی ترین نرم افزارهایی می باشد که مشکلات قواعدی شما را به راحتی پیدا می کند. در این صورت می توانید اشتباهات خود را اصلاح کنید و خالق یک متن حرفه ای و فوق العاده باشید. این نرم افزار می تواند متن های انگلیسی شما را بررسی کند و مشکلات آن را به صورت خودکار به شما نشان دهد.

۷٫ نرم افزار تولید محتوا با گوشی Adobe Lightroom:

این نرم افزار فوق العاده به عنوان یک ابزار حرفه ای برای استخراج تصاویر شناخته شده است. این برنامه شباهت بسیار زیادی به فتوشاپ دارد و یک کاتالوگ کامل برای عکس های شما می باشد. این برنامه در سه نسخه ویندوز، اندروید و ios در دسترس است.

۸٫ نرم افزار تولید محتوا با گوشی Lexis Audio ویرایشگر:

نرم افزار تولید محتوا با گوشی Lexis Audio ویرایشگر یک نرم افزار فوق العاده برای ضبط کردن و ویرایش فایل های مختلف صوتی می باشد. این نرم افزار فوق العاده ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که بهترین و محبوب ترین آن ها، سیستم کاهش نویز می باشد. همانطور که می دانید هنگام ضبط صدا معمولا صداهای مزاحم دیگری هم وجود دارند. با بهره مندی از این نرم افزار فوق العاده می توانید صداهای مزاحم را از بین ببرید و در صورت نیاز برخی از قسمت ها را بی صدا کنید.

۹٫ نرم افزار تولید محتوا با گوشی Lumen5:

این برنامه ی فوق العاده با بهره مندی از هوش مصنوعی می تواند از روی متن، ویدئو بسازد. برای ساخت ویدئو توسط این برنامه، فقط کافیست آدرس URL صفحه مورد نظر را وارد برنامه کنید. این برنامه محبوبیت بالایی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

بهترین گزینه برای تولید محتوا:

  • نویسنده های حرفه ای و سئو کار
  • گرافیست های مجرب
  • موشن کارهای حرفه ای
  • تایپیست های حرفه ای
  • برنامه نویس های تحت وب و موبایل
  • ویراستارهای مجرب و تیم بازبینی حرفه ای و …

ادامه مطلب