ترفند های کلیدی درباره توزیع زیر عنوان در وردپرس

متن ها و مطالبی که در سایت های ساخته شده با وردپرس قرار می گیرند، برای گرفتن رتبه بالاتر باید عنوان و زیر عنوان مشخصی داشته باشند و توزیع زیر عنوان در وردپرس یکی از این مسائل مهم در سئو و رتبه سایت است. با همراه باشید تا سایتی با رتبه بالا از طریق توزیع زیر عنوان ها داشته باشید.

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

آشنایی با توزیع زیر عنوان در وردپرس

کسانی که به عرصه ساخت سایت پا می گذارند، با CMS یا همان سیستم های آشنا می شوند. تعدادی از این سیستم های مدیریت محتوا عبارت اند از

  • جوملا

  • پرستا شاپ

  • وردپرس

  • و ویبلی

از میان صدها سیستم مدیریت محتوا، وردپرس جز بهترین و پرکاربردترین ها قرار گرفت. اما چرا؟

وردپرس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

علاوه بر این مزایا، وردپرس به صورت متن باز و رایگان ارائه شده و با داشتن کمی مهارت برنامه نویسی می توانید کدهای آن را تغییر داده و به نتیجه مطلوب برسید.

سئو

خوشبختانه متخصصان و برنامه نویسان به شکلی این سیستم را طراحی و کد نویسی کردند که برای موتورهای جست وجوگر مانند گوگل بسیار استاندارد و بهینه شده است. وردپرس با داشتن همین قابلیت نسبت به دیگر موارد از لحاظ بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو بسیار عالی عمل می کند.

بهره وری-بهینه سازی

امنیت

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موارد برای راه اندازی و ساخت سایت یا هر نوع نرم افزار دیگری امنیت آن است تا از نفوذ و سوء استفاده هکرها جلوگیری کند. وردپرس هم از این قاعده مستثنی نیست، ولی توسعه دهندگان این سیستم سعی می کنند در هر بار به روزرسانی اقداماتی برای سد راه هکرها انجام دهند، اما رفع مشکل به معنی این نیست که آن سیستم را غیر ایمن تصور کنیم.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکارهای وایده های خلاقانه برایbook review

واقعاً به وردپرس اطمینان کنید!

البته شاید علت را در سادگی کار کردن با آن بتوان خلاصه کرد. جایی که برای بارگذاری محتوا بسیار آسان عمل خواهید کرد و با زدن چند دکمه و رعایت اصولی همچون توزیع زیر عنوان در وردپرس، سایت شما آماده استفاده خواهد بود.

سئو در وردپرس

امروزه وردپرس، شاکله اصلی بسیاری از سایت ها است و باید با وسواس بیشتری عمل کنید. توزیع زیر عنوان در وردپرس یکی از اصلی ترین موارد است که به تنهایی می تواند مانع از بارگذاری شده توسط گوگل شود.

نکات طلایی سئو وردپرس

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

۱٫ ایندکس شدن سایت از طرف گوگل

در حقیقت این کار بسیار ساده رخ خواهد داد. کافی است که در قسمت هاست یا همان فضای مدیریت و ذخیره سازی ابری خود، گزینه آن را فعال کنید. به این ترتیب قادر هستید که به نتیجه مدنظر دست پیدا کنید. حالا با خیال راحت قادر هستید که مطالب را بارگذاری کرده و اقدام به نتیجه رسیدن مطلوب کنید.

۲٫ انتخاب بهترین قالب برای آدرس سایت ها

این آدرس می تواند نام برند شما به زبان لاتین یا فارسی باشد. نکته مورد توجه در این موضوع این است که به هی وجه به سراغ نام هایی که از کسب و کارتان دور هستند نروید و از اعداد به طرز هوشمندانه استفاده کنید.

۳٫ نمایش سایت با WWW یا بدون آن

سایت شما می تواند با WWW نمایش داده شود یا ظاهر نگردد، این موضوع کاملاً شخصی بوده و هر کس متناسب با سلیقه خودش این کار را انجام می دهد. در حقیقت بهتر است که این موضوع را تصمیم گیری کنید.

۴٫ بهینه سازی مطالب سایت

در حقیقت با رعایت توزیع زیر عنوان در وردپرس می توانید به نوشته استایل دهید. محتوا را خوانا کنید و این نکته که می توان مباحث را به صورت تفکیکی مطالعه کرد، نشان دهید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   الزامات و ممنوعیت ها در موردروش های بازاریابی آنلاین

توزیع زیر عنوان در وردپرس

زیر عنوان به تیترهای فرعی گفته می شود که در پست ها یا مقالات موجود در سایت ها استفاده می شود. برای نوشتن این زیر عنوان ها معمولاً از تگ های H2 یا H3 استفاده خواهد شد. البته این وحی منزل نیست و می توانید از مواردی دیگر نیز بهره ببرید.

حواستان باشد که هر چه تیترها افزایش پیدا کند، میزان اهمیت از نظر گوگل کاهش پیدا خواهد کرد. البته همه چیز نخواهد بود. این تیترها می تواند بیان کننده ادامه داشتن یا مطلب یا زیر شاخه های یک شاخه اصلی را بیان کند. حواستان باشد که هر تیتر، حال H2 باشد یا H6 می تواند نهایتاً ۳۰۰ کلمه در زیر خود جا دهد و بیشتر از آن را وردپرس برایتان اخطار می گیرد. در همین جا اهمیت توزیع زیر عنوان در وردپرس نمایان خواهد شد.

چرا به صفحات وردپرس زیر عنوان اضافه کنیم؟

جمله کامل را بیان نکنید!

زیر عنوان نباید طولانی باشد و به هیچ وجه یک جمله کامل را بیان نکنید. نقطه نگذارید. تا حد امکان از علائم نگارشی همچون علامت سؤال و تعجب در هنگام نوشتن آن استفاده کنید و خواننده را به دنبال خود بکشید. قدرت تفکر را به کسی که مطالعه می کند، ببخشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم نکات مربوط به و چگونه نوشتن و توزیع زیر عنوان در وردپرس را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. ساخت سایت های موفق و پربازدید بسیار راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

ادامه مطلب