ترفندهای ارزشمند در مورد بازدهی بالا

در این مبحث، به و اهمیت آن در توسعه کسب و کار می پردازیم. مشاغل کوچکی بوده اند که با استفاده از تبلیغات و معرفی به بازار، کسب و کار خود را گسترش داده اند. انتخاب روش صحیح تبلیغ و حرفه ای، می تواند جایگاه حرفه شما را در بین مردم بالا ببرد. تبلیغات اینترنتی یا مدرن بسیار کم هزینه بوده اما بازده بسیار بالا و بلند مدت برای کسب و کارها دارد. میلیون ها نفر در سراسر جهان از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استفاده می کنند. تبلیغات اینترنتی نقش بسزایی در جهانی شدن برند شما دارد و این به افزایش فروش محصولات کمک شایانی می کند.

Entrepreneurship-رشد و توسعه کسب و کار

تبلیغات چیست ؟ شرکت تبلیغاتی چیست و چه کاری انجام می دهد؟

صاحبان مشاغل برای جذب مشتری و ترغیب آن ها به خرید خدمات و محصولات، به تبلیغات نیاز دارند. امروزه شرکت ها به دنبال افزایش مشتری هستند، تبلیغات یکی از موثرترین روش های پربازده برای سایر کسب و کارها است. تبلیغات روشی برای اطلاع رسانی ،معرفی خدمات به مخاطبین است ،این کار توسط شرکت تبلیغاتی انجام می شود. حرفه ای با ایده های خلاقانه مخاطبان بیشتری را به سمت مجموعه شما هدایت می کند. بنابراین انتخاب شرکت تبلیغاتی ، آژانس تبلیغاتی مناسب تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

خلاقیت و نوآوری

انواع روش های تبلیغات: روش های تبلیغاتی به دو روش سنتی و اینترنتی (مدرن) تقسیم بندی می شود.

اهمیت تبلیغات اینترنتی

تبلیغات آنلاین-تبلیغات اینترنتی

طی چند سال اخیر، تبلیغات از حالت سنتی به حالت مدرن ارتقا پیدا کرده اند و همزمان با پیشرفت فناوری، در حال گسترش هستند. تبلیغاتی اینترنتی یکی از روش های پربازده تبلیغاتی است. تبلیغات اینترنتی به دلیل دسترسی آسان به مخاطبین، روشی نوین در جهت بازاریابی برای شرکت های بزرگ و کوچک است .بیشتر کاربران وقت خود را در اینترنت میگذرانند بنابراین تبلیغات اینترنتی در فضای مجازی تاثیر بسزایی در جذب مخاطبین دارد .با گسترش تبلیغات اینترنتی در این بازار رقابتی انتخاب شرکت تبلیغاتی معتبر ، نیازمند انتخابی دقیق و هوشمندانه می باشد. تبلیغات سنتی و چاپی هنوز پابرجاست اما تبلیغات مدرن روز به روز در حال پیشرفت است.

بازاریابی

انواع تبلیغات اینترنتی :

  • تبلیغات بنری
  • سئو سایت
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات ایمیلی
  • تبلیغات در گوگل
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • شبکه های اجتماعی

  • تبلیغات پاپ آپ
  • تبلیغات نوتیفکیشن

انواع تبلیغات سنتی :

 

  • بیلبوردهای تبلیغاتی
  • تبلیغات در تلویزیون
  • برگزاری غرفه نمایشگاهی
  • ارسال پیامک گروهی
  • چاپ کارت ویزیت، بروشور، تراکت
  • آگهی های روزنامه ها و مجلات
  • تبلیغات دیوارنویسی
  • هدایای تبلیغاتی

مزایای تبلیغات اینترنتی

 

در اینجا به چند مورد از مزایای تبلیغات اینترنتی می پردازیم:

  • گزارش گیری از آمار بازدید تبلیغات
  • نهایی شدن خرید و پرداخت آنلاین با کلیک روی تبلیغات
  • محدودیت مکانی حذف شده است و می توان در سراسر جهان تبلیغ کرد
  • ارتباط آنلاین با مشتری از طریق ایمیل و یا گفت و گوی آنلاین
  • هزینه بسیار پایین با بازدهی بالا
  • دسته بندی مخاطبین به گروه های مختلف و ارسال تبلیغات با توجه به تفکیک جنسیتی ، منطقه ای

معیار انتخاب آژانس تبلیغاتی حرفه ای چیست؟ شرکت های تبلیغاتی حرفه ای چه ویژگی هایی دارند؟

تبلیغات حرفه ای می تواند باعث رشد و توسعه کسب و کار شما شود و در مقابل تبلیغات ضعیف ممکن است تاثیر منفی روی فعالیت اقتصادی شما داشته باشد. بنابراین انتخاب حرفه ای و متشکل از تیم متخصص و متبحر در این زمینه کمک شایانی به شما می کند. اگر در جست و جوی یک حرفه ای و قابل اطمینان هستید با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی آشنا نماییم. یک کانون تبلیغاتی مناسب باید پاسخگوی تمام نیازهای مشتری خود باشد. شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می کنند.

اقتصاد

  1. ابتدا هدف خود از تبلیغ را مشخص کنید و متناسب با بودجه خود آژانس مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. رزومه فعالیت شرکت مورد نظر را بررسی کنید. فعالیت شرکت شامل نمونه کارهای تبلیغاتی ، تعداد مشتریان واقعی و میزان رضایت آن ها از مجموعه ، بررسی تخصص و توانایی پرسنل شرکت
  3. با مشاوران مجموعه تبلیغاتی صحبت کنید و از آن ها بخواهید استراتژی و روش های تبلیغاتی خود را شرح دهند.
  4. مجموعه تبلیغاتی باید آشنا به دانش و تکنولوژی روز دنیا باشد و از جدیدترین متد و ابزارهای تبلیغاتی نوین استفاده نماید.
  5. آژانس تبلیغاتی باید ایده های خلاقانه داشته باشد. خلاقیت در تبلیغات باعث جذب هر چه بیشتر مشتری می شود. با بررسی پروژه های شرکت میزان خلاقیت به کار رفته در تبلیغات را بررسی کنید.
  6. ایده

ادامه خواندن در سایت منبع

زمانی که اولین کمپین تبلیغاتی در گوگل را ایجاد می کنید، معمولا تصور می کنید با توجه به هزینه بالایی که برای انجام این کار کرده اید، می توانید به ازای تمام کلمات کلیدی که مد نظر دارید، در جستجوهای گوگل نمایش داده می شود. اما در واقعیت نتیجه کمی متفاوت تر خواهد بود چرا که احتملا استراتژی قیمت گذاری که کرده اید، روشی که برای کاهش هزینه CPA و CPC به کار برده اید، چندان موثر نبوده و باعث می شود که شما در تمامی جستجوهایی که مد نظر دارید، پیشنهاد داده نشوید. اما نگران نباشید، چرا که در این مقاله، گروه افراک مهمترین عواملی که در افزایش سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share موثر هستند را به شما آموزش می دهد، تا شاهد تاثیر در رشد کسب و کار و افزایش ترافیک و فروش سایت خود باشید.

Entrepreneurship-رشد و توسعه کسب و کار

سهم نمایش تبلیغ چیست و چه اهمیتی دارد؟

داشتن جایگاه تبلیغاتی مناسب یکی از مواردی است که برای بسیاری دارای اهمیت زیادی است. جالب است بدانید که اگر شما یک کلمه کلیدی را دو بار جستجو کنید، هر دو بار نتیجه متفاوت خواهید گرفت. این مسئله خصوصا برای کلمات کلیدی که دارای رقابت زیادی هستند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل است که باید از همان ابتدای راه اندازی کمپین تبلیغاتی، کلمه کلیدی درستی را انتخاب کرد. پس همیشه به خاطر داشته باشید که کلمه کلیدی همیشه ثابت می ماند، اما تبلیغی که نمایش داده می شود، فرق می کند.

با استفاده از نرخ سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share شما متوجه می شوید که سهم تبلیغ شما در تمامی امکان نمایش های مختلف چقدر بوده است. بنابراین می توان گفت که این پارامتر به صورت زیر محاسبه می گردد :

سهم نمایش تبلیغ = تعداد کل آگهی های واقعی / تعداد کل آگهی های واجد شرایط که شما به طور بالقوه می توانستید ظاهر شوید.

“واجد شرایط” در اینجا به معنی تعداد موقعیت هایی است که در واقع شانس حضور در آن را داشتید و شامل فاکتورهای مختلفی مانند هدف گیری، کلید واژه و حتی قیمت گذاری می شود.

بنابراین لازم نیست که بگوییم هرچه که مقدار این پارامتر بالاتر باشد، شانس شما برای برقراری ارتباط با مشتری افزایش پیدا می کند.

معرفی روش های افزایش سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share

حتما می دانید که گوگل ادوردز برای ارائه بهترین امکانات به کاربران خود، ابزار و داده های مختلفی در اختیارشان قرار می دهد که استفاده درست از آنها، منجر به افزایش بهره وری از تبلیغشان می شود. در ادامه ما روش هایی را به شما معرفی می کنیم، که با استفاده از این داده ها، تاثیر تبلیغات شما را دو چندان می کنند :

ارزیابی مواردی که منجر به افول سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share شده است

در قسمت مدیریت تبلیغات در حساب کاربری گوگل ادوردز می توانید اطلاعاتی به صورت گرافیکی در مورد این نرخ داشته باشید. در این نمودار، میزان سهم نمایشی که گرفته اید با سبز، میزان نمایشی که به دلیل پایین بودن رتبه نگرفته اید با زرد و میزان سهم نمایش از دست داده به دلیل محدودیت های بودجه ای که داشته اید، با آبی نمایش داده می شود. با استفاده از این نمودار و داده های آن می توانید متوجه شوید که مشکل از کجا ناشی می شود تا بتوانید افزایش سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share را به درستی انجام دهید.

تمرکزتان را روی بهبود رتبه تبلیغ قرار دهید

اگر شما به دلیل پایین بودن رتبه تبلیغات، سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share پایینی دارید، احتمالا به دلیل پایین بودن نمره کیفی یا قیمت گذاری نامناسب است. رتبه شما با ضرب نمره کیفیت و حداکثر قیمت CPC محاسبه می شود، بنابراین اگر هر یک از آنها کم باشد، رتبه تبلیغ شما کم خواهد بود. بنابراین شما دو گزینه پیش روی خود خواهید داشت، نمره کیفی یا بودجه تان را افزایش دهید!

توجه : بالا بردن میزان بودجه شاید ساده ترین و سریع ترین روش برای بتوانید افزایش سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share باشد، اما باید دید که آیا ROAS را بالا نگه می دارد یا نه!

بودجه تبلیغ در گوگل را درست تنظیم کنید

بالا بردن بودجه ای که برای تبلیغ در گوگل در نظر گرفته اید، شاید همیشه برای همه افراد راهکار مناسبی نباشد. به همین دلیل روش های جایگزین که منجر به کاهش هزینه اما افزایش اثربخشی تبلیغ می شوند، می تواند بهترین راه حل و البته خطرناک ترین روش باشد چرا که اگر به درستی انجام نشود، معمولا با نتیجه عکس همراه است. تبلیغات بنری گوگل یکی از روش های تبلیغاتی با هزینه پایین است که می تواند بازدهی بالایی برای شما داشته باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکته های ارزشمند دربارهعکس با کیفیت

کلمات کلیدی را به درستی انتخاب کنید

هر کلمه کلیدی که شما برای کمپین تبلیغاتیان در نظر می گیرید، در واقع به طور مستقیم روی اثر بخشی تبلیغتان تاثیر می گذارید. به عنوان مثال تصور کنید که تبلیغ شما در رابطه با آفت کش برای موریانه هاست. پس انتخاب کلمه کلیدی آفت کش موریانه دارای نتیجه بهتری است تا انتخاب عبارت روش های جلوگیری از آفت.

شما از کدام یک از تکنیک ها برای افزایش سهم نمایش تبلیغ یا Impression Share استفاده کرده اید؟! به نظر شما کدام روش ها تاثیربخشی بهتر و سریعتری دارد؟

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

محتوای کامل در سایت منبع

تبلیغات گوگلی مثل بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی که در اختیار دیجیتال مارکتر هاست دائماً در حال تغییر است. لازم است که ادوردز کاران برای طراحی و راه اندازی کمپین های هدفمند و پربازده با تغییرات گوگل ادز آشنایی داشته باشند و خودشان را برای آینده ی تبلیغات آنلاین آماده کنند. گوگل به تازگی از ۹ ویژگی جدید اعمال شده در رونمایی کرده است. در پست قبلی وبلاگ در مورد بعضی از این تغییرات صحبت کردیم. حالا می خواهیم ادامه ی تغییرات تبلیغات گوگلی را بررسی کنیم.

تبلیغات bumper یوتیوب برای همه

در اینکه تبلیغات یوتیوب بازدهی بالایی برای بازاریابان دارند شکی نیست. در کل میلیون ها ویدیوی تبلیغاتی در روز در یوتیوب دیده می شود. چیزی که ارزشش هنوز بر همگان آشکار نشده تبلیغات bumper یوتیوب است. تبلیغات شش ثانیه ای که پیش از شروع هر ویدیو نمایش داده می شود. بر اساس داده هایی که گوگل سال پیش در سطح جهانی جمع آوری کرد، یک سری سه تایی از تبلیغات bumper از یک تبلیغ سی ثانیه ای به مراتب تاثیر بیشتری برروی ذهن مخاطبان می گذارد.

با وجود این میزان از تاثیر گذاری، استفاده از این تبلیغات یک مشکل عمده دارد . کمتر کسب و کاری است که دسترسی به منابع لازم برای ساخت ویدیوهای حرفه ای bumper داشته باشد. فرایند کم کردن زمان ویدیوها تا شش ثانیه و در عین حال منطقی و تاثیر گذار ماندن ویدیو و رساندن پیام تا حد زیادی سخت است.

فکر میکنیم با ابزار جدیدی که گوگل معرفی خواهد کرد، این مشکل تا حد زیادی مرتفع خواهد شد. اواخر سال میلادی جاری ماشین bumper معرفی میشود که با استفاده از آن کسب وکار ها میتوانند هر ویدیوی کوتاهتر از ۹۰ دقیقه را به مجموعه ای ویدیوهای bumper یوتیوب تبدیل میکند. در این صورت بازاریابان مجبور نیستند برای کوتاه کردن ویدیوهای خود هزینه صرف کنند، به علاوه اینکه می توانند از ابزارهای پایه ای ادیت هم بهره مند شده و ویدیوهای جذابی تولید کنند.

دو شیوه هدف گیری مخاطبان در تبلیغات گوگل با هم ادغام خواهند شد

به طور معمول اینطور تصور میشود که این تبلیغات فیس بوکی هستند که امکان هدف گیری دقیق مشتری برایشان وجود دارد نه تبلیغات در گوگل. اما این موضوع طی چند سال اخیر به مرور زمان در حال تغییر است. قابل پیش بینی بود که گوگل امسال بر روی این موضوع تاکید داشته باشد. گوگل دو شیوه هدف گیری مخاطبانcustom affinity و custom intent را با ترکیب کرده و خیلی ساده نام آن را مخاطبان هدف custom audiences قرار داده.

شیوه هدف گیری مخاطبانcustom affinity به شما این امکان را میدهد که گروهی از افراد را که علایق مشخصی دارند را نشانه گیری کنید و شیوه هدف گیری custom intent شما را قادر میسازد که افرادی که علایق مالی خاص داشته و به محصول مشخصی ابراز علاقه کرده اند را هدف قرار بدهید.

این تمایز به زودی دیگر وجود نخواهد داشت. به زودی قابلیت هدف گیری مخاطبان بر اساس علایق و رفتارهایشان در اینترنت زیر چتر واحد مخاطبان هدف قابل انتخاب هستند. تفاوت اصلی این قابلیت در تبلیغات گوگل با شیوه هدف گیری مخاطبان در فیس بوک این است که گوگل مستقیما به داده های جست و جویی دسترسی دارد.

با قابلیت audience expansion tool امکان دسترسی به مخاطبان بیشتری خواهید داشت

در صورتی که مخاطبان هدف شما مطابق میل شما و همان طور که برنامه ریزی کرده اید حرکت کند، میتوانید از ابزار افزایش تعداد مخاطبان audience expansion tool برای جذب مخاطبانی که رفتار مشابهی با آنها دارند استفاده کنید. شاید این قابلیت خیلی برایتان آشنا باشد چراکه شبیه به قابلیت lookalike audience فیس بوک شبیه است.

برای کسانی که با تبلیغات فیس بوک آشنایی ندارند بگوییم که این قابلیت جدید گوگل ادز به شما این امکان را می دهد که تعداد مشتریانی که به پیشنهادات و تخفیف های شما علاقمند هستند افزایش دهید ومطمئن باشید که پیشنهادات شما به آنها مربوط و برایشان جالب است.

باید بگوییم با این ابزار نه تنها تعداد مشتریان احتمالی شما افزایش می یابد بلکه این مشتریان با کیفیت هستند. اگر این یک معامله ی برد- برد نیست پس چیست؟

بااین قابلیت های جدید گوگل تلاش کرده کار تبلیغات گوگلی را برای بازاریابان ساده تر، امکان دسترسی به مخاطبان بیشتر را راحت تر و هدف گیری دقیق تر را برای آنها امکان پذیر کند.

ادامه مطلب

گوگل پارتنر اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که توسط گوگل مورد ارزیابی قرار گرفته و تایید شده اند. در حال حاضر کمپانی ها و افراد زیادی از تبلیغات گوگل استفاده می کنند. برنامه Google Partners در بیش از ۶۰ کشور فعال است و به ۴۳ زبان در دسترس است. از این بین تنها ۳ درصد از پارتنرهای گوگل، پریمیر هستند. برای آن که تبلیغات در گوگل بازدهی بالایی داشته باشند، می توانید از تجربیات پارتنرهای گوگل استفاده کنید. در ادامه بررسی می کنیم که گوگل پارتنر چیست و چگونه پارتنر گوگل شویم با افراک به عنوان تنها پارتنر پریمیر گوگل در ایران همراه باشید.

آژانس افراک تنها پارتنر پریمیر گوگل است که می توانید تبلیغات آنلاین خود از جمله: تبلیغات بنری گوگل، تبلیغات کلیکی و تبلیغات یوتیوب را به آن بسپارید و درآمد خود را افزایش دهید.

چگونه پارتنر گوگل شویم؟

چگونه Badge گوگل پارتنر را دریافت کنیم؟

پس از آن که ثبت نام شرکت شما در برنامه گوگل پارتنر انجام شد، واجد شرایط داشتن وضعیت (Status) گوگل پارتنر می شوید. برای دریافت وضعیت گوگل پارتنر لازم است مهارت های ادوردز خود را نشان دهید و همینطور الزامات مربوط به هزینه تبلیغات و رشد مشتری-محور شرکت خود را به همراه رشد مداوم مشتریانتان رعایت کنید. تمام دوره های آموزشی گوگل را بگذرانید. برای شناخت پارتنرهای گوگل دو نوع نشان (Badge) گوگل پارتنر وجود دارد:

  • گوگل پارتنر (Google Partner)
  • گوگل پارتنر پریمیر (Google Partner Premier)

همانطور که گفته شد در این بین ۳٪ از شرکای گوگل، پریمیر هستند. این شرکت ها تعداد مشتریان بسیار زیادی دارند و همچنین تراکنش مالی بسیار بالاتری از پارتنرهای عادی دارند. که در ادامه مزایای پارتنر پریمیوم را نسبت به پارتنرهای معمولی بررسی خواهیم کرد.

شارژ گوگل ادز

شروع کنید

مزایای پارتنر پریمیر به پارتنر معمولی گوگل

  • دعوت شدن به ایونت های تخصصی گوگل
  • دسترسی به آموزش های پیشرفته و اختصاصی
  • پشتیبانی مستقیم توسط تیم پشتیبانی گوگل
  • قرار دادن نشان پارتنر پریمیر در وب سایت و دیگر اکانت های آنلاین
  • ثبت نشان پارتنر پریمیر بر روی محصولات آفلاین و فیزیکی شما
  • داشتن پروفایل مخصوص در پلتفرم سرچ گوگل پارتنر

شرکت هایی که پارتنر پریمیر هستند، با توجه به تجربه بسیار زیاد و پشتیبانی دقیقشان گزینه بسیار مناسب تری برای برون سپاری تبلیغات هستند. مجموعه افراک تنها پارتنر پریمیر گوگل در ایران می باشد.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مقاله در سایت منبع

تبلیغ در قلب ویدئوهای جذاب!

با تبلیغات یوتیوب، خیلی راحت مشتریان هدف خود را چند برابر کنید و در کانال های مرتبط، تبلیغات خود را نمایش دهید!

شروع کنید

تبلیغات در یوتیوب – تبلیغ در یوتیوب

تبلیغات شما کجا نمایش داده می شود؟

در این نوع تبلیغات، تبلیغ ویدئویی شما قبل، حین یا پس از پخش ویدئوهای یوتیوب به کاربران نمایش داده می شود. کاربران می توانند تبلیغ را پس از ۵ ثانیه رد کنند.

در این نوع تبلیغات، تبلیغ ویدئویی شما قبل، حین یا پس از پخش ویدئوهای یوتیوب به کاربران نمایش داده می شود و کاربران امکان رد کردن تبلیغ را ندارند.

در این نوع تبلیغات، تبلیغ ویدئویی شما به عنوان یکی از نتایج لیست جست وجو یا ویدئوهای مرتبط در یوتیوب، به کاربران نمایش داده می شود.

تبلیغات بامپر، مشابه تبلیغات Non-skippable است؛ با این تفاوت که حداکثر مدت زمان آن ۶ ثانیه است.

شروع کنید

کسب و کارهای مختلف برای برای ارتقا برند و افزایش بازدیدکنندگان سایت خود از تبلیغات در یوتیوب استفاده می کنند. تبلیغات یوتیوب از طریق تبلیغات ویدیویی گوگل ادز انجام می شود؛ این تبلیغات انواع مختلفی دارد؛ صاحبان کسب و کارهارمی توانند براساس نوع خدمات خود، هریک از انواع تبلیغ در یوتیوب را انتخاب کنند و همچنین برای بهبود تبلیغات خود از تجربیات کارشناسان گوگل ادز بهره ببرند. در این ویدیو به بررسی انواع تبلیغ در یوتیوب میپردازیم.

این مطلب را هم از دست ندهید :   جدیدترین نکات مهم دربارهکالای دیجیتال | آپدیت شده جدید ۱۴۰۲

شروع کنید

تبلیغات در یوتیوب



در حال بروزرسانی…

در حال بروزرسانی…

در حال بروزرسانی…

اقتصادی

۲۰۰ درهم

  • کارمزد: ۱۱ درصد

سفارش دهید

ویژگی های بیشتر:

  • دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز
  • مشاوره و مدیریت رایگان | ۸ صبح تا ۱۲ شب
  • تخفیف: ندارد

محبوب

۵۰۰ درهم

  • کارمزد: ۹ درصد

سفارش دهید

ویژگی های بیشتر:

  • دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز
  • مشاوره و مدیریت رایگان | ۸ صبح تا ۱۲ شب
  • تخفیف: ۲ درصد

پیشنهاد افراک

۲۰۰۰ درهم

  • کارمزد: ۶ درصد

سفارش دهید

ویژگی های بیشتر:

  • دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز
  • مشاوره و مدیریت رایگان | ۸ صبح تا ۱۲ شب
  • تخفیف: ۵ درصد

مزایای تبلیغات در یوتیوب

بازدهی بالا

افزایش سریع آگاهی از برند در ازای هزینه کاملا معقول

هدف گیری دقیق

هدف گیری دقیق مخاطبان بر اساس مکان جغرافیایی، سن، جنسیت و علایق آنها

پرداخت نتیجه محور

کسر هزینه بعد از رسیدن به نتیجه

کنترل هزینه تبلیغات در دستان شماست!

  • امکان مشخص کردن دقیق بودجه روزانه، هفتگی و ماهانه
  • گزارش دقیق هزینه ها به صورت لحظه ای
  • پرداخت نتیجه محور (کسر هزینه پس از نتیجه)

با مدیریت بهینه کمپین های تبلیغ در یوتیوب، هزینه تبلیغات شما را کاهش و بهره وری آن را افزایش می دهیم.

شروع کنید

به صورت روزانه گزارش دقیقی از کمپین های تبلیغ در یوتیوب به شما ارائه می دهیم تا بتوانید عملکرد کمپین های خود را بسنجید.

شروع کنید

علاوه بر مدیریت کمپین ها، با تضمین کمترین هزینه، سودتان را به حداکثر می رسانیم.

مشاهده تعرفه ها

سوالات متداول

تبلیغات TrueView مقرون به صرفه ترین روش برای تبلیغ در یوتیوب است؛ چرا که شما تنها وقتی هزینه می پردازید که تبلیغ شما بیش از۳۰ ثانیه پخش شده باشد یا بر روی آن کلیک شده باشد.

تعداد جذب سابسکرایب به شرایط خیلی متفاوت از جمله ویدئوی تبلیغاتی شما، چنل شما، چنل های هدف و کشور هدف شما دارد و نمی توان این عدد را پیشبینی کرد.

در یوتیوب ۴ نوع تبلیغات کلی وجود دارد. تبلیغات Discover، skippable، non-skippable و bumper. برای اطلاع دقیق از هر یک از تبلیغات به مقاله ما در این خصوص مراجعه نمایید.

۱) تبلیغ در صفحه اصلی بصورت پیشنهادی. ۲) قبل، میان و انتهای ویدئوی دیگر چنل ها ۳) سرچ یوتیوب ۴) در قسمت پیشنهادات کنار یا پایین ویدئو دیگر چنل ها

اصولا هزینه به ازای هر بازدید برای چنل های ایرانی ۰.۰۲ الی ۰.۰۵ درهم است اما این اعداد بسته به ip افرادی که تبلیغ شما را مشاهده می کنند و همچنین چنل های هدف شما متفاوت است.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید

تبلیغ در یوتیوب

تبلیغات در یوتیوب – تبلیغ در یوتیوب

۴٫۵ از ۱۶ رای ثبت شده

محتوای کامل در سایت منبع

در این مقاله به بررسی آگاهی از برند خواهیم پرداخت و اگر به دنبال آن هستید که مشخص کنید بازار هدف تان چه دیدی نسبت به برند شما در شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو دارند، حتما از شاخص آگاهی از برند به عنوان یکی از شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) برای فعالیت های بازاریابی خود استفاده نمایید.

آگاهی از برند چیست؟

آگاهی از برند Brand Awareness به معنای آن است که مخاطبین هدف یک برند به چه میزان برند و تصویر برند را می شناسند و آن را تشخیص می دهند. آگاهی از برند از جمله مواردی است که برای هر کسب وکاری حائز اهمیت است، چرا که هرچه قدر برندی شناخته شده تر باشد، طبعاً میزان فروش بیشتری هم خواهد داشت.

امروزه بازاریابی آنلاین مورد توجه بسیاری از بازاریابان قرار گرفته است، چرا که به نسبت هزینه اثرگذاری بالایی دارد. در ادامه این مقاله شاخص هایی برای سنجش آگاهی از برند در فضای آنلاین مطرح شده است، سعی کنید این شاخص ها را در کسب وکار خود اندازه گیری کنید و از تحلیل های آن برای کمپین های پیش رو استفاده کنید.

از چپ به راست : آگاهی ( مردم چه دیدی نسبت به برند دارند؟ )

شاخص های آگاهی از برند (Brand Awareness Metric)

این شاخص به شما نشان می دهد عملکرد برند شما در جامعه چگونه است و اینکه میزان جستجو برندتان به چه میزان است. این شاخص برای بازاریابی دیجیتالی طراحی شده که به دنبال ضبط تغییرات رخ داده بر آگاهی از برند آنلاین، در طول زمان است. شاخص آگاهی از برند، شامل ۴ معیار اندازه گیری اصلی به شرح زیر است :

پستهای فیس بوک و طرفدارانش (فیس بوک Posts and Fans)

برای بازاریابان دیجیتالی که به دنبال آگاهی ازنتایج فعالیت های اینترنتی برندشان می­ باشند، فیس بوک خط مقدم کمپین های شبکه های اجتماعی است. البته لازم به ذکر است که فیس بوک در بازار جهانی و بین المللی بازدهی بالایی دارد، اما در کشور خودمان، امروزه از این شبکه­ ی اجتماعی استقبال زیادی نمی­شود. در واقع برندهایی که می­ خواهند آگاهی از برند خود را در بازار ایران افزایش دهند، باید بر شبکه ­ی اجتماعی اینستاگرام تمرکز داشته باشند.

تعداد پست های ماهیانه بازاریابان را در سنجش کارایی تلاش هایشان در شبکه اجتماعی کمک می ­کند و در عین حال می­توان این عدد را با افزایش طرفداران در طول زمان مقایسه کرد. این مقایسه­ ها نیازمند تجزیه و تحلیل بیشتر از طریق توجه به سایر معیارهای شبکه های اجتماعی می­باشد.

برای مثال افزایش تعداد فالوور و یا پست هایی که به اشتراک گذاشته می­شود می­تواند تا حدی نشان دهد که کمپین بازاریابی شبکه اجتماعی با موفقیت انجام گرفته است یا خیر.

دنبال ­کنندگان توییتر (Twitter Followers)

مانند طرفداران فیس بوک، دنبال کنندگان Twitter نیز به بازاریابان دیجیتالی در تشخیص کارایی فعالیت های اینترنتی برند، در یکی از مهمترین پلتفرم های شبکه اجتماعی (social media)، کمک می ­کند. ردیابی مخاطبان در طول زمان امکان فهم روند رفتاری آنها را فراهم میکند، به ویژه زمانی که کل پست ها در یک دوره زمانی بررسی شود. این مقیاس را به شکل دقیق به همراه شاخص های شبکه های اجتماعی جزیی­ تر مدنظر قرار دهید به این صورت می توانید از علایق مخاطبانتان آگاه شوید و در کمپین های بعدی آنها را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال ببینید کدام پست ها بیشتر مورد پسند قرار گرفته اند و به اشتراک گذاشته شده اند سپس دلایل احتمالی و منطقی این امر را بسنجید، به این صورت شما بازخورد کاملی از کمپین بازاریابی شبکه اجتماعی خود خواهید داشت؛ حال کافی است در اجرای کمپین های بعدی این موارد را مد نظر قرار دهید.

اشارات برند (Brand Mentions)

این شاخص از این لحاظ که دیدی از تعداد اشارات آنلاین به برندتان را ارائه میدهد، منحصر به فرد است. این شاخص از منابعی مانند رسانه ­های اجتماعی، وب سایت های شخص ثالث (rd party websites3) و وبلاگ ها بهره می گیرد و برای محاسبه این شاخص می توان از نرم افزارهای تحلیلی برای شبکه های اجتماعی استفاده کرد. اگر برند شما گستره ­ی فعالیت بالایی داشته باشد نرم افزارهای تخصصی در این حوزه می­توانند تعداد و نوع اشارات به برند را مشخص کنند. با تحلیل اطلاعات خروجی از آن میتوانید میزان آگهی از برند را بسنجید.

جستجوی برند (Branded Search)

داشتن اطلاعات در مورد تعداد افرادی که به دنبال نام برندی خاص در موتورهای جستجو هستند، میتواند تا حد زیادی دید مناسبی نسبت به میزان آگاهی از برند ارائه دهد. در این معیار خاص از شاخص آگاهی از برند، جستجوی برند (Branded Search) از طریق بررسی تعداد جستجوی بازدیدکنندگان واقعی از صفحه اصلی برند یا صفحات محصول، میتواند میزان تقریبی آگهی از برند و موارد مورد توجه مخاطبان را شناسایی کند.

آگاهی از برند و مقایسه دوره ­های زمانی مختلف

مقایسه دوره­ های زمانی مختلف با ستون ماه­های متوالی (MoM :month over month) این امکان را به بازاریابان دیجیتالی می ­دهد که روند عملکرد فعالیت های اینترنتی خود را در طول زمان مشاهده کنند. شاخص آگاهی از برند طراحی شده تا مقدار پایه آگاهی از برند را مشخص کند و به بازاریابان این امکان را بدهد که نقاط پرت را تشخیص دهند. به عنوان مثال اگر عملکرد یکی از ماه­ های خاص در مقایسه با دوره ­های گذشته بیشتر بوده، ممکن است از نتایج ناشی از کمپین روابط عمومی( PR campaign ) یا کمپین موفق رسانه اجتماعی باشد.

شاخص آگاهی از برند (Brand Awareness Metric) یک معیار ارزشمند برای ردیابی ­های ماهیانه مخاطبان در فضای آنلاین است. این شاخص ها بازاریابان دیجیتالی را در تحلیل و بهبود عملکرد و کمپین های بازاریابی دیجیتالی یاری می کند. ولی در نظر داشته باشید که این شاخص تنها بخش کوچکی از داستان طولانی عملکرد آنلاین مارکتینگ است و در اندازه­ گیری این شاخص باید به شاخص های دیگر از جمله شاخص اولین بازدید (First Visit Metric)، شاخص بازدید مجدد (returning visit metric) و شاخص نرخ تبدیل آنلاین (online conversion metric) نیز توجه نمایید.

البته لازم به ذکر است که در این مقاله صرفا به شاخص های سنجش آگاهی از برند در فضای مجازی پرداخته شده است، در حالی که در بخش آفلاین هم شاخص هایی برای سنجش میزان آگاهی از برند وجود دارد. یکی از معمول ترین روش ها در این مورد انجام تحقیقات بازار است، مدل های مختلفی برای سنجش آگاهی از برند وجود دارد، مثلا می توانید از نردبان ذهنی مشتریان استفاده کنید. به این صورت که از مصرف کنندگان بخواهید نام ۵ برند اصلی در حوزه و صنعتی که در آن فعالیت می کنید را نام ببرند، با تحلیل جواب های به دست آمده مشخص خواهد شد میزان آگاهی از برند شما نسبت به سایر رقبا در صنعت مشابه چگونه است.

آگاهی از وضعیت برند : آیا برند شما به خودش دروغ میگوید؟!

ادامه خواندن در سایت منبع