آموزش خلاصه و مفید به روز رسانی

نکات مهم در طراحی وب سایت :

دارای نکات ریز مهمی است که حائز اهمیت هستند. نخستین نکته مهم ظاهر سایت است، زیرا اولین چیزی است که بازدید کنندگان هنگام ورود به یک سایت به آن توجه می کنند. انسان ها سلیقه های متفاوتی دارند، اما هنگامی که­­­­­­­­­ وارد دنیای وب می شوند دنبال تعدادی مؤلفه هستند تا تصمیم بگیرند که به چه کسی اعتماد کنند، از چه کسی پیروی کنند و چه کسی را تشویق کنند. نکات کلیدی برای طراحی وب سایت حرفه ای وجود دارد که در این مقاله سعی کرده ایم تا مفیدترین نکات کلیدی در مورد طراحی وب سایت حرفه ای را بیان کنیم.

  • ساختار و طرح اولیه برای طراحی وب سایت حرفه ای:

    بهتر است که در ابتدای کار و بعد از تعیین اهداف اصلی سایت، یک طرح اولیه یا به قولی اسکچ ( sketch ) وب سایت را بر روی یک تکه کاغذ ترسیم کنید تا نحوه چیدمان اولیه سایتتان را پیدا کنید . در واقع این کار باعث می شود تا یک ذهنیت ابتدایی و یک درک کلی از ساختار سایت و نحوه قرارگیری عناصر سایت در کنار هم را به سادگی و بدون طراحی بر روی کاغذ بیاورید و این کار شما را در طراحی بسیار راحتتر خواهد کرد و می توانید به راحتی ترسیم های مختلفی را داشته باشید تا در نهایت به شکل و ساختار دلخواهتان دست پیدا کنید.

  • رنگ بندی سایت :

    در انتخاب رنگ به هنگام طراحی وب سایت باید توجه کنید سایتی که در حال طراحی قالب آن هستید چه موضوعی دارد؟ سایت هایی که علمی و تحقیقاتی هستند و بیشتر محتوا و مقالات در آنها مهم است باید رنگ بندی ساده داشته باشند. مانند متن سیاه با پس زمینه سفید؛ زیرا کاربر مدت زیادی در این سایت ها برای خواندن مقالات وقت صرف میکند که رنگ بندی ساده از خستگی چشم کاربر جلوگیری میکند.

    اما در طراحی سایت فروشگاهی و خدماتی بهتر است از رنگ های شاد و تند استفاده شود. خصوصا برای دکمه ها و نوشته های خاص تا توجه مشتری برای کلیک کردن یا ثبت نام بیشتر جلب شود. استفاده از رنگ های تند فقط باید در بخش هایی از سایت باشد که قصد دارید توجه کاربر جلب شود و اگر در همه جای سایت از رنگ های تند و با کنتراست بالا استفاده کنید باعث خستگی کاربر و نارضایتی او از طراحی سایت شما خواهد بود.

  • منو ها و مسیریابی :

    در طراحی وب سایت باید به منوها و مسیریابی آسان در سایت توجه کرد. متاسفانه در بسیاری از طراحی سایت های ایرانی وقتی کاربر میخواهد به بخش مورد نظر برود دچار سردرگمی میشود. برای مثال یک سایت شرکتی که صفحه مخصوص استخدام دارد اما در منو های سایت بخشی به نام استخدام وجود ندارد و کاربر بعد از مراجعه به سایت باید تمامی صفحات سایت را به دنبال بخش مورد نظر بگردد و یا بی نتیجه سایت را ترک کند!

    استخدام

    کاربران در بسیاری از سایت ها دنبال موارد راحت هستند. فونت متون باید مناسب باشد، لینک ها به راحتی دیده شوند و…. برای نمونه: خدمات سایت، طراحی سایت در تهران ، طراحی سایت در کرج ، بلاگ سایت، صفحه تماس و… همه این موارد باید مشخص باشند و به آسانی پیدا شوند. پس هنگامی که وب سایت خود را طراحی می کنید به این نکات توجه کنید. شما باید کوتاه ترین مسیر را برای دسترسی کاربر به مطالبتان هنگام طراحی وب سایت در نظر بگیرید. اگر حجم مطالب زیاد است میتوانید از ۲ یا چند منو مختلف استفاده کنید و بخش بندی مطالب سایت را گسترش دهید تا کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته خود برسند.

    همچنین میتوانید در ستون های کناری سایت از بخش بندی های مختلف استفاده کنید و قسمتهای پر کاربرد سایت خود را در آن قرار دهید. یک راه دیگر برای بهبود مسیریابی سایت قرار دادن نقشه سایت هنگام طراحی سایت است. با استفاده از نقشه سایت بازدیدکنندگان با مراجعه به بخش نقشه سایت میتوانند خیلی راحت صفحه مورد نظر خود را پیدا کنند و وارد آن بشوند.

  • درون مایه و محتوای خوب :

    تولید محتوا-بازاریابی محتوا

    یکی دیگر از نکات مهم در طراحی وب سایت حرفه ای و بهینه سازی وب سایت ،درون مایه سایت است که باید به راحتی قابل فهم باشد چون دارای مطالبی است که بازدیدکنندگان و مشتریان را به انجام امور مختلف تشویق می کند. این نکته تمام صفحات وب سایت شما را در بر می گیرد. اگر کاربران متوجه محتوای وب سایت شما نشوند، وب سایت را ترک می کنند؛ پس در طراحی وب سایت، محتوا را با دقت بنویسید.

    بهره وری-بهینه سازی

  • فلش و اسکریپت در وب سایت :

    در طراحی وب سایت حرفه ای خود می توانید برای جذابیت آن از فلش نیز استفاده کنید ، ولی باید به جا و به اندازه کافی باشد. مثلا برای ورود به سایت ، هرگز یک فلش حجیم و بدون فایده را استفاده نکنید که کاربران را دلزده خواهد کرد. سعی کنید از منوهای فلش هم استفاده نکنید ، زیرا منوهای سایت شما تنها راه هدایت کاربران به بخش های مختلف سایتتان است.

    ایده

    استفاده از اسکریپت های جاوا در طراحی سایت رایج تر از فلش است ، زیرا اسکریپت های جاوا توسط مرورگرها اجرا می شوند و کاملا بستگی به مرورگر کاربران دارد و دیگر نباید نگران این بود که کاربران برنامه فلش را بر روی رایانه خود نصب کرده اند یا نه. اما سعی کنید از اسکریپت ها هم به اندازه و در صورت ضرورت استفاده کنید ، چون استفاده از اسکریپت ها نتایج مختلفی را در مرورگرهای گوناگون خواهند داشت.

  • سایز و نوع فونت :

    یکی دیگر از نکات مهم در طراحی وب سایت حرفه ای استفاده از فونت خوانا با اندازه مناسب است. وقتی کاربری وارد صفحات سایت شما میشود باید بتواند به راحتی مطالب شما را بخواند و نیازی به زوم کردن نداشته باشد و همچنین برای طراحی وب سایت خود فونتی انتخاب کنید که با تمامی مرورگرها سازگاری کامل داشته باشد و به صورت درست نمایش داده شود. اگر مطالب سایت شما بیش از اندازه ریز یا درشت باشد نتیجه آن نارضایتی کاربر و ترک سایت شما خواهد شد.

  • گرافیک و رابط کاربری وب سایت :

    ux-ui-رابطه کاربری-تجربه مشتری - تجربه کاربر

     

    یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی وب سایت، در نظر گرفتن گرافیک و نوع رابط کاربری است. با توجه به رشد روز افزون سایت های متعدد و ایجاد شدن فضای رقابتی، شما باید در ابتدای کار نما و ظاهر سایت خود را مدنظر قرار دهید و به این نکته توجه کنید که ظاهر یک سایت نشان دهنده نوع محتوا و سلیقه مدیر آن سایت است و اگر سایتی شلوغ و پر از عناصر گرافیکی نامربوط به هم را ایجاد کنید، مطمئن باشید کاربران را از سایت خود دور خواهید کرد. هم چنین باید مطمئن شوید که رابط کاربری که با استفاده از رعایت استاندارهای مناسب در سایت خود ایجاد می کنید، می تواند کاربران

    را به بخش های مختلف هدایت کند و آنها را مجاب به استفاده از قسمت های مختلف سایت شما کند.

  • تصاویر در وب سایت :

    هیچ کاربری از دیدن یک سایت خشک و بی روح لذت نخواهد برد. برای بخش های مختلف سایت از تصاویر مرتبط و با کیفیت استفاده کنید. این در طراحی وب سایت حرفه ایی بسیار مهم است چون استفاده از تصاویر هم قوانین خاص خودش را داراست.

    سعی کنید اگر مقالات طولانی مینویسید حتما از یک یا چند تصویر مرتبط در طراحی وب سایت حرفه ای خود استفاده کنید چون تصاویر هم باعث تنوع و رفع خستگی خواننده میشود و هم درک مطلب را برای او راحت تر میکند. یک تصویر مناسب و مرتبط گاهی بیش از چندین خط توضیح و متن به کاربر در درک مطلب کمک میکند. به کار بردن تصویر مناسب با موضوع از دیگر نکات مهم در طراحی وب سایت حرفه ای است. سایز تصاویر هم باید متناسب با مطلب شما انتخاب شود. برای یک مقاله یک تصویر با اندازه متوسط (۶۰۰X400) کافی است و برای منو ها و لوگوی سایت از تصاویر با سایز کوچک هنگام طراحی سایت استفاده کنید. استفاده از تصاویر بیش از حد بزرگ در مطالب باعث سنگین شدن صفحات سایت و در نتیجه کاهش سرعت بارگذاری سایت میشود.

    تصاویر برای استفاده به هنگام طراحی وب سایت باید خوب و با حجم کم انتخاب شوند تا باعث کاهش سرعت سایت شما نشود. توجه کنید که سرعت سایت یک فاکتور مهم در سئو و بهینه سازی وب سایت شما است که باید از ابتدای کار طراحی وب سایت حرفه ای همه جوانب را در نظر بگیرید.

    بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

  • تراکم و اهمیت آن در بهینه سازی وب سایت :

     

    همیشه سعی در به روز رسانی وب سایت خود داشته باشید. به روز رسانی وب سایت نیز یکی از روش های و است و می تواند به معنی اضافه کردن محصولات جدید ، اصلاح اطلاعات ، افزایش تراکم با استفاده از رسانه های اجتماعی و یا اضافه کردن جاذبه های اضافی برای بازدید کننده بیشتر باشد. در واقع هر چه به روز رسانی بهتری داشته باشید بازدید کننده بیشتری هم خواهید داشت.

    شبکه های اجتماعی

  • اعتبار و ارزش وب سایت :

     

    سایت شما باید صفحه ای جداگانه برای ارتباط بازدیدکنندگان با شما داشته باشد. این صفحه باید شامل اطلاعات تماس مانند ایمیل،فرم ارتباطی،آدرس و شماره تلفن شما باشد؛ مواردی همچون گواهینامه ها، صفحات شبکه های اجتماعی، توضیحات و کامنت ها در محتوای صفحات وب سایت، به شما ارزش و اعتبار می دهد. ارزش سایت یکی دیگر از نکات بهینه سازی وب سایت است.

    شبکه های اجتماعی

     

  • اطمینان و امنیت سایت :

     

    شما باید به کاربران و مشتریان وب سایت خود این اطمینان را بدهید که مطالب و داده هایی که در اختیار شما قرار می دهند، مخفی و محرمانه خواهد ماند و در اختیار فرد دیگری قرار نخواهد گرفت. اگر شما فروشنده هستید باید از بستر مطمئن SSL استفاده کنید. اگر شما از مشتریان و مخاطبان تقاضای آدرس ایمیل و تلفن می کنید باید به حریم شخصی آنها احترام بگذارید. پس تلاش کنید اعتماد کاربران و بازدیدکنندگان را با حفظ ایمنی اطلاعات آنها جلب کنید.

ادامه مطلب

این موفقیت حاصل تلاش های بی وقفه مهندسین این شرکت می باشد.

که پیوسته الگوریتم های متفاوتی از جمله : الگوریتم کافئین ،

پاندا ، ، و… را ایجاد می کنند. در

واقع وظیفه اصلی الگوریتم های گوگل این است که هر چه سریعتر و بهتر

عبارت جستجو شده توسط کاربر را تحلیل کرده است . با کمترین خطا ،

صفحاتی که محتوای مورد نیاز کاربر را دارند به او نشان دهد.این آپدیت

نیز یک بروزرسانی در سیستم جستجوی گوگل است که تاثیرات چشمگیری

در نمایش نتایج آن به کاربر دارد.

الگوریتم کافئین چگونه به وجود آمد؟

گوگل در آگوست سال ۲۰۰۹ اولین آپدیت خود را تحت عنوان الگوریتم

کافئین معرفی نمود.این آپدیت به قدری گسترده و مهم بود که کمپانی

تصمیم گرفت . در ابتدا این سیستم را تنها در یک دیتا سنتر خود اجرا

نماید و از توسعه دهندگان وب درخواست کرد که طی چند ماه هرگونه

مشکل و ایرادی در آن مشاهده کردند گزارش دهند.این سیستم بالاخره

در ژوئن سال ۲۰۱۰ در تمامی دیتا سنترهای گوگل و در سراسر جهان

رسما شروع به فعالیت کرد.

هدف گوگل از راه اندازی الگوریتم کافئین چیست ؟

این کمپانی آمریکایی پیش از این سیستمی داشت به نام گوگل ایندکس،

که بر اساس آن هر صفحه طبق خاص خودش، ثبت و در لایه

های مجزا گروه بندی می شدند. سپس وقتی یک کاربر واژه ای را جستجو

می کرد متناسب با موضوع موردنظر،گوگل به سراغ این گروه بندی ها رفته

و از لایه های مختلف تعدادی از صفحات مرتبط را انتخاب می کرد و به او

نمایش می داد.

از جمله معایب روش ایندکس این بود که سرعت و حجم به روز رسانی ها

در لایه های مختلف محدود و با یکدیگر متفاوت بود. به صورتیکه مهمترین

و بالایی ترین لایه حدود دو هفته یکبار آپدیت می شد. لایه های پایین تر

به مراتب وضعیت بدتری داشتند . برخی از وب سایت های تازه تاسیس و

صفحات جدید، حتی تا چند ماه طول می کشید تا توسط سیستم قدیمی

شناسایی شوند.

فیلم ایجاد کلمات کلیدی هدفمند و بهینه سازی صفحه

به همین دلیل هر زمانی که کاربران موضوعات مورد نظرشان را در جستجو

می کردند با صفحات قدیمی و محدود مواجه می شدند . زیرا گوگل برای

آپدیت کردن هر گروه باید ابتدا اطلاعاتی که از صفحات ورودی به دست

می آورد را آنالیز می کرد . این کار نیز زمان متفاوتی را در بر می گرفت ، به

همین علت نتیجه به روز رسانی صفحات جستجو به صورت همزمان اتفاق

نمی افتاد . در نتیجه صفحات کمتری نیز در نتایج به کاربران نمایش داده

می شدند . ایراداتی که بررسی نمودیم گوگل را مجبور ساخت تا به سراغ

الگوریتم کافئین برود.

عملکرد الگوریتم کافئین

توسط این آپدیت ، گوگل توانایی آن را به دست آورد که به صورت زنده در هر

لحظه حجم زیادی داده را جمع آوری کند.آنها را طی چند ثانیه به ایندکس خود

اضافه کند. به این ترتیب اطلاعات جدید تر را به شکل گسترده تر و با سرعت

بیشتری در دسترس کاربران قرار می گیرد. کارکرد کافئین به حدی است که می‎ تواند

در حدود ۱۰۰ میلیون گیگابایت اطلاعات را ذخیره و تا میزان ۱۰۰هزار گیگابایت

اطلاعات را نیز هر روز به آن اضافه کند.

مزایای الگوریتم کافئین

پایش لحظه ای

بصورت Live عمل کرده و تمامی تغییرات در صفحات اینترنت را در لحظه

Index می کند . همچنین به مدیران وب سایت ها این امکان را می دهد

تا به صورت زنده محتواهای خود را در صفحه نتایج گوگل به نمایش بگذارند.

از این رو محتوای جدیدتر (Fresher) به مخاطب نمایش داده می شود.

سرعت بیشتر

مهمترین مشخصه سیستم جدید سرعت آن می باشد. زیرا از طرفی سرعت

نمایش نتایج ۲ برابر شده و از طرفی دیگر، یافتن صفحات جدید و تغییر

دادن محتوای صفحات قدیمی نیز تا ۲ برابر سریعتر (Faster) شده است.

افزایش اندازه

هرچه تعداد صفحات ایندکس شده بیشتر باشد طبیعتا نتایج بهتری را می

توان به کاربر نمایش داد. توسط الگوریتم کافئین، حجم ایندکس صفحات نیز

بصورت قابل ملاحظه ای افزایش یافت.بصورتیکه حتی در بعضی از جستجوها

این افزایش به ۵۰% رسید.

تاثیر الگوریتم کافئین روی سایت ها

جواب شرکت گوگل به صاحبان وب سایت هایی که عقیده داشتند پس از

کافئین دچار افت رتبه شده اند.این بود که “هیچ سایتی پس از الگوریتم

کافئین دچار افت رتبه نشد . باید گفت این گونه سایت ها احتمالا دچار

مشکلات سئو بودند.راه حلی که برای رفع مشکل آنها وجود دارد در درجه

اول تولید و انتشار مطالب جدید و مطابق با ارزش های است.

که پس از راه اندازی این سیستم جدید قابلیت ایندکس شدن را دارند و

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندها و نکات طلایی در موردوب سایت عکس

می توانند رتبه خوبی را کسب نمایند.

تاثیر الگوریتم کافئین روی کاربران

وقتی کاربر عبارتی را جستجو میکند انتظار دارد تا نتایجی را مرتبط با نیازش

و با سرعت بالا مشاهده کند.بنابراین اگر هر کدام از این مشخصه ها رعایت

نشوند باعث دلسردی کاربر شده است.طبیعتابه مرور زمان تعداد کاربران آن

موتور جستجو کمتر خواهد شد. پس این سیستم جدید را قبل از هر چیز باید

یک مزیت برای خود گوگل نسبت به سایر رقبایش مانند : یاهو، بینگ و…

دانست . زیرا با راه اندازی آن موفق شد تاثیر مستقیم بر روی بهبود صفحات

نتایج جستجوی گوگل بگذارد و به همین ترتیب روز به روز نزد مخاطبانش محبوب تر شود.

سخن پایانی

سیستم جدید یک تحول بزرگ بود که در واقع جانشین سیستم ایندکس

قبلی شد. تا نتایج بهتری در صفحات جستجو برای کاربران نمایش دهد.

این آپدیت تاثیر مستقیمی بر روی رتبه بندی سایت ها نگذاشته است و

نمی گذارد. از این رو نگران پنالتی خوردن توسط کافئین نباشید و تنها چیزی

که توصیه می کنیم بر روی آن تمرکز کنید تولید و انتشار محتوای شده است.

ادامه مقاله در سایت منبع

 

بودجه خزیدن وب سایت شما به تعداد URL هایی که Googlebot می تواند یا می خواهد خزنده شود ، بسته به

میزان نرخ خزیدن وب سایت و تقاضای خزیدن متقابل ، تعریف شده است.

بودجه خزش سایت چگونه تعیین می شود؟

خزنده گوگل به هنگام سر زدن به سایت شما به طور مرتب به هاست درخواست ارسال می کند. حال تصور کنید

که هاست به اندازه کافی قوی نباشد. از طرفی تعداد این درخواست ها نیز بالا باشد. بدین ترتیب سایت از دسترس

خارج خواهد شد. در این شرایط به اصطلاح می گویند، سایت Down شده است.

برای جلوگیری از این شرایط گوگل پیش از هر کاری ابتدا میزان منابع سایت را بررسی می کند. چرا که گوگل می خواهد

مطمئن شود، سایت شما گنجایش میزان ظرفیت بالای خزش را دارد. برای این منظور گوگل دو موضوع را مورد توجه قرار می دهد.

اولین موضوع، مربوط به تعداد دفعاتی است که هاست به هنگام خزش ربات ها با مشکل روبه رو شده است.

اما موضوع دوم به تعداد سایت هایی که روی سرور اصلی قرار دارند، برمی گردد.

هنگامی که گوگل قصد کراول کردن یک سایت را دارد، به میزان فعالیت در سایت نیز توجه می کند. در واقع میزان فعالیت در یک

سایت نشان دهنده میزان لیاقت بودجه خزش است. به بیان دیگر گوگل به سایت فعال جایزه می دهد.

بدین منظور برای دیده شدن بیشتر، تعداد خزنده ها را افزایش می دهد. در واقع گوگل بنا به لینک های خارجی و داخلی،

میزان تولید محتوای مفید و نیز دسته بندی صفحات، نرخ بودجه را تعیین می کند.

تقاضا خزش :

اگر تقاضای نمایه سازی صفحات وب شما کم باشد ، Googlebot از خزیدن صفحات شما جلوگیری می کند.

محدودیت نرخ خزیدن :

محدودیت Crawl Rate معرفی شده است تا Google نتواند خیلی سریع صفحات وب سایت شما را خسته کند و سرور

شما را خسته کند. محدودیت Crawl Rate درخواست های Google را بیش از حد متوقف می کند زیرا ممکن است منجر

به کاهش سرعت وب سایت شما شود.

هیچ کس دوست ندارد یک وب سایت بارگیری کند داشته باشد. سرعت وب سایت خود را برای نمایش موبایل و دسک تاپ بهینه کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر URL در وب سایت شما باید به کاربر شما ارزش افزوده دهد.

چرا بودجه خزش Crawl Budget برای مهم است؟

به طور خلاصه ، اگر گوگل صفحه ای را ایندکس نکند، آن صفحه جایگاهی در رتبه بندی گوگل نخواهد داشت.

بنابراین اگر تعداد صفحات سایت شما از بودجه خزش Crawl Budget سایت شما افزایش پیدا کند، سایت شما در

معرض خطر جدی ایندکس نشدن است.

عدم توجه به بودجه خزش، سبب بروز مشکلاتی در بهینه سازی سایت می شود. در ادامه به شما خواهیم گفت

چرا توجه به این مقوله اهمیت دارد.

همان طور که پیش تر نیز گفته شد،هنگامی که بودجه کراول کم می شود، محتواها به صورت منظم

منتشر می کنند. لذا بودجه کراول به واسطه ایندکس کردن، از دزدی محتوا جلوگیری می کند.

از سوی دیگر ایندکس سریع نتیجه بودجه کراول بالا است. اما همان طور که واضح است ایندکس سریع

یک مطلب سبب افزایش بازدید کنندگان می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که افزایش بودجه کراول

سبب افزایش ترافیک ارگانیک سایت می شود.

چگونه بودجه خزش را افزایش دهیم؟

سرعت سایت شما

اگر سرعت سایت شما کم است یا زمان پاسخ سرور کم است ، میزان سرعت خزیدن کاهش می یابد و Googlebot

فقط چند صفحه شما را ایندکس می کند. بهبود سرعت صفحه سایت می تواند منجر به کراول بیشتر صفحه های سایت

شما توسط Googlebot شود.

در واقع گوگل بیان می کند : “ایجاد یک سایت سریع تر باعث بهبود تجربه کاربران و درعین حال افزایش نرخ خزش می شود.”

بارگذاری کند صفحات یک سایت باعث از بین رفتن زمان حضور Googlebot در سایت می شود. اگر صفحات شما سریع بارگیری

شوند، Googlebot زمان بیشتری برای بازدید و ایندکس صفحات شما دارد.

محتوای جدید و منظم

محتوای قدیمی ترجیح داده نمی شود. برای بالا بردن بودجه خزش وب سایت خود را هر از چند گاهی به روز کنید و محتوای

تازه و جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار بدهید.

محتوای تکراری می تواند وب سایت شما را خراب کند.

کپی Meta و عنوان برچسب ها می تواند باعث بلایایی شود. بخاطر بسپارید ، بهتر است بدون داشتن برچسب های Meta و

Title دارای برچسب های تکراری باشید.

گوگل می گوید محتوای محبوب و به روز شده تقاضای بالاتری برای خزیدن دارد. تقاضای خزیدن به محبوبیت صفحات وب و

همچنین طراوت و اصالت محتوای شما بستگی دارد.

ایجاد سایت مپ

یک فایل متنی با فرمت xml است که در هاست سایت قرار میگیرد. درون سایت مپ آدرس تمامی صفحات

وب سایت شما موجود است و خزنده ها به کمک این آدرس ها و لینک ها، سریعتر صفحات مختلفتان را ایندکس می کنند.

در صورتی که سایتتان سایت مپ نداشته باشد، باعث کاهش بودجه خزش و یکی از راه های کاهش بهینه سازی سایت می شود.

لذا اگر می خواهید بودجه خزش سایت افزایش یابد، سایت مپ را جدی بگیرید. گوگل برای ایندکس کردن مقالات

ابتدا به سایت مپ مراجعه می کند. چرا که موتورهای جستجو برای ایندکس کردن مقالات ابتدا به نقشه سایت مراجعه می کنند.

حال اگر در سایت مپ، آدرس صفحاتی باشد که دیگر وجود ندارد و یا ریدایرکت شده اند، بودجه کراول سایت شما به هدر رفته است.

برای جلوگیری از این اتفاق به طور مرتب نقشه سایت را به روز رسانی کنید. لذا در فایل xml لینک هایی را که می خواهید کراول

شوند، قرار دهید. البته توجه کنید که این لینک ها با نسخه ی robot.txt همخوانی داشته باشد.

لینک سازی داخلی

Googlebot صفحاتی که دارای لینک سازی خارجی و داخلی بیشتری نسبت به سایر صفحات سایت هستند را در اولویت

قرار می دهد که به آن ها اشاره دارد. به همین دلیل لینک های داخلی بسیار کلیدی هستند. بهتر است از صفحاتی که

نشدند استفاده نشود.این صفحات باعث کاهش بودجه خزش می شود. سعی کنید حداقل

یک لینک داخلی یا خارجی در هر صفحه سایت شما وجود داشته باشد.

استفاده زیاد و مناسب ( نه اسپم) از لینک داخلی و نیز خارجی سبب افزایش کراول باجت می شود.

چرا که هنگامی که خزنده های گوگل وارد یک صفحه می شوند، موظف اند تمامی لینک های آن را کراول کنند

تصور کنید هنگامی که خزنده های گوگل در حال بررسی سایت شما هستند، لینک های بسیاری را ببینند.

در این حالت ممکن است نتواند در دفعه اول تمامی لینک ها را کراول کنند. لذا برای کراول بعدی میزان نرخ

بودجه خزش خود را حتما افزایش می دهند. بدین ترتیب می توانند تمامی صفحات را بررسی کنند.

خرید سرور اختصاصی :

وجود منابع اندک هاست میتواند باعث کاهش crawl budget شود. بنابراین اگر خیلی برایتان اهمیت دارد که محتواهایتان

به سرعت ایندکس شوند، بهتر است به جای هاست اشتراکی سراغ سرور مجازی یا سرور اختصاصی بروید.

بدین ترتیب میزان بودجه خزش افزایش می یابد. چرا که تقویت سرور موجب می شود، تا گوگل به

 

درست کردن لینک های شکسته

همان طور که می دانید لینک های شکسته سبب باز شدن صفحاتی می شوند، که وجود ندارند.

در حقیقت این لینک ها موتورهای جستجو را به یک بن بست می کشانند. بنابراین توجه به این لینک ها را جدی بگیرید.

ابزارهای بسیاری وجود دارد که شما بتوانید این لینک ها را بیابید. به طور مثال شما می توانید از ahrefs

کمک بگیرید. برای این منظور شما باید وارد بخش reports شوید. سپس وارد قسمت internal pages شوید

و صفحات سایت خود را بررسی کنید. این کار سبب افزایش بودجه خزش سایت شما می گردد.

 

پرهیز از ریدایرکت های زنجیره ای

از جمله مواردی که روی سلامت سایت تاثیر منفی می گذارد، ریدایرکت های زنجیروار است. هنگامی که

از یک ریدایرکت زنجیره ای بزرگ استفاده می کنید، توجه ربات های گوگل را از دست می دهید.

زیرا ربات ها پس از بررسی چند صفحه در یک زنجیری از ریدایرکت، دست از دنبال کردن بر می دارد. لذا این

امکان وجود دارد که صفحات آخر ایندکس نشوند. بنابراین از ساخت زنجیرهای بزرگ ریدایرکت پرهیز کنید.

البته ایجاد یک یا نهایتا دو ریدایرکت آسیبی به سایت نمی زند.

چگونه بودجه خزش را بررسی کنیم؟

می توانید از ابزار رایگان داده شده توسط خود Google ، Google Search Console استفاده کنید. به راحتی می توانید آمار

خزیدن خود را در اینجا بررسی کنید. همچنین ، می توانید خطاهای سرور و خطاهای خزنده را بررسی کرده و سایت خود را

برای افزایش بودجه خزیدن خود بهینه کنید.

سخن پایانی

قطعا با خواندن این مقاله متوجه اهمیت بودجه خزش شده اید. لذا اگر شما نیز دارای یک سایت هستید،

اما نمی دانید چگونه کراول باجت سایت را افزایش دهید، نگران نباشید. شرکت سه سوت وب می تواند

شما را به راحتی در این کار به هدفتان برساند. این شرکت با به کار گیری تیمی بسیار مجرب هر گونه

سئو سایت در کرج را انجام دهد.

ادامه مطلب

شاید شما مدیر سایت یک شرکت بزرگ باشید و میلیونها تومان برای تبلیغات سایت خود هزینه کرده باشید. اگر سایت شما دچار حملات سایبری شود ضررهای جبران ناپذیری به کسب وکار شما وارد خواهد شد. از مهمترین دلایل نفوذ هکرها به سایت ضعف سیستم مدیریت محتوا و مشکلات امنیتی وب سرور می باشد. تامین امنیت سایت از دغدغه های مهم وب مستران می باشد. زیرا اغلب وبمستران دانش کافی از حفره های امنیتی و تامین امنیت سایت خود ندارند و در مقابل آنها هکرانی هستند که دانش زیادی در زمینه باگ های امنیتی سرورها و سیستم های مدیریت محتوا دارند. آنها قادر به نفوذ در سایت و ایجاد تغییرات مختلف در آن می باشند. نگران نباشید زیرا وب مسترهای ما با دانش در زمینه تامین امنیت سایت و سرور ، سایت شما را در مقابل نفوذ هکرها ایمن نگه می دارند.

امنیت سایت

شاید شما مدیر سایت یک شرکت کوچک باشید و به نظرتان هزینه های ناشی از تامین امنیت وب سایت جزء هزینه های غیر ضروری باشد. چرا که فکر می کنید اطلاعات شما به درد هکرها نمی خورد . اما لازم است بدانید که حملات سایبری دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، مانند خرابکاری، مسائل سیاسی و …لازم است بدانید هدف بسیاری از هکرها برای حمله به سایت شما سوء استفاده از وب سرور شما برای منافع خود است. ممکن است آنها از سرور شما به عنوان فایل سرور برای بارگذاری فایل های ویروسی و یا غیر قانونی خود استفاده کنند. و یا با استفاده از سرور شما یک سیستم Email Relay راه اندازی کنند تا بتوانند به راحتی ایمیل های انبوه تبلیغاتی ارسال کنند.

خدمات سه سوت وب در زمینه امنیت وب سایت

  • شناسایی و بستن پورت های باز و دارای حفره امنیتی

  • تنظیمات فایروال و مسدود کردن پورت های غیر ضروری سرور
  • پاکسازی وب سایت و سرور از ویروسها ، فایلهای مخرب و تروجان ها

  • ایمن سازی پوشه ها و ایجاد ساختار سطوح دسترسی به سایت و سرور
  • بروز رسانی و ایمن سازی پایگاه داده
  • بررسی پسوردها و انتخاب رمز های پیچیده
  • نصب و به روز رسانی افزونه های امینتی و مانیتورینگ وب سایت شما
  • پشتیبانی حرفه ای و تامین امنیت سایت
  • دریافت نسخه پشتیبان سرور به صورت دوره ای.
  • جلوگیری از هک شدن سایت
  • استفاده از سرور مجزا برای نگهداری دیتابیس ها تا در صورت هک شدن سرور اصلی اطلاعات آسیب نبیند.
  • اعتبار سنجی فرم ها جهت جلوگیری از سوء استفاده هکرها از فرم ها برای ورود کدهای مخرب و…
  • استفاده از پروتکل امنیتی SSL

پروتکل امن SSL چیست؟

SSL یک پروتکل استاندارد و رایج امنیتی برپایه رمزگذاری است که در آن داده های رد و بدل شده بین سرویس دهنده (Server) و سرویس گیرنده (Client) توسط کلیدهای خاصی خصوصی و عمومی رمزنگاری (Encrypt) شده و در سمت دیگر رمزگشایی (Decrypt) می شود.تامین امنیت سایت در این پروتکل دو طرفه است؛ یعنی در هر دو طرف، فرایند رمزنگاری و رمزگشایی انجام می گیرد.

وبسایت هایی که از پروتکل امن SSL جهت رمزگذاری داده ها استفاده می کنند، معمولاً از طریق پروتکل HTTPS (به جای حالت عادی و غیر امن آن یعنی HTTP) با سرویس گیرنده ها ارتباط برقرار می کنند. در مرورگرها، اینگونه وبسایت ها معمولاً با علامت قفل سبز (به معنای ارتباط امن سالم) نشان داده می شوند.

اهمیت استفاده از SSL

سرویس دهندگانی که از اطلاعات کارت عابر بانک، کارت ملی و … استفاده می کنند باید از ssl استفاده کنند. از آنجاست که بسیاری از هکرها اطلاعات انتقال یافته بین سرور و وب سایت ها را ردیابی (Sniff) می کنند و در صورتیکه محیط این انتقال ایمن نباشد، به راحتی می توانند اطلاعات کاربری و شخصی هریک از کاربران را به سرقت ببرند. بنابراین سه سوت وب بنا به درخواست شما در طراحی و پیاده سازی وب سایت شما از این پروتکل کدگذاری داده ها استفاده خواهد کرد و به تامین امنیت سایت و اطلاعات کاربران شما می پردازد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ترفندهای حرفه ای دربارهطراحی سایت حرفه ای - آموزش گام به گام

تامین امنیت سایت و سرور

ادامه مقاله در سایت منبع

 

ریدایرکت یا تغییر مسیر چیست ؟

تعریف “ریدایرکت”یعنی هدایت (کسی یا چیزی) به مکان یا مسیر دیگر را ریدایرکت می گویند.

در یک وب سایت، ریدایرکت در واقع URL قدیمی شما را در یک صفحه جدید نشان می دهد.

وقتی کسی آن URL اصلی را تایپ یا کلیک کند، به صفحه شما ریدایرکت داده می شود.

این به شما اطمینان می دهد که بازدید کنندگان در صفحه ۴۰۴ قرار نمی گیرند.

در عوض چیزی را که مربوط به آنچه در ابتدا به دنبال آن بودند، پیدا می کنند.

این امر باعث می شود ارزش لینک هایی که در آن صفحه ایجاد کرده اید از دست ندهید .

این امر برای و همچنین تجربه کاربری هر کسی که روی یکی از آن لینک ها کلیک کند، مهم است.

دلایل استفاده از ریدایرکت

دلایل زیادی وجود دارد که توسعه دهندگان وب نیاز به استفاده از تغییر مسیر دارند ، از جمله:

  • انتقال یا حذف یک صفحه
  • خرید دامنه جدید و هدایت تمام صفحات سایت قدیمی خود به دامنه جدید
  • ادغام دو وب سایت در یک سایت
  • به روزرسانی سیستم عامل CMS وب سایت
  • هدایت بازدید کننده به مقصد جدید

وقتی از هدایت ها به درستی استفاده می کنید ، بازدید کننده حتی

متوجه نمی شود که به صفحه دیگری برده شده است. اما اگر اشتباه

کنید ، می توانید بر رتبه بندی Google و میزان مراجعه به سایت و از

همه مهم تر بر سئو سایت تأثیر بگذارید.

انواع ریدایرکت ها

تغییر مسیرها انواع مختلفی دارند که باید در شرایط مختلف مورد استفاده

قرار گیرند. اگر می خواهید یک صفحه یا چندین صفحه را در وب سایت

خود هدایت کنید. خوب فکر کنید که از کدام نوع باید استفاده کنید تا به

مرجع دامنه و رتبه بندی خود آسیب نرسانید.

۳۰۱ تغییر مسیر دائمی

این تغییر مسیر هنگامی استفاده می شود که یک صفحه را حذف

کرده و می خواهیم آن را به مکان دیگری منتقل کنیم و نمی خواهیم

به رتبه بندی سئو خود مشکلی وارد کنیم. توسعه دهندگان وب می توانند

در هر زمان تغییر مسیر را به روز کنند تا بازدید کنندگان را به مکان جدیدی

بیاورند. از این نوع ریدایرکت می توان برای ۹۰٪ نیازهای تغییر مسیر خود ،

استفاده کنید.

۳۰۲ تغییر مسیر موقت

اگرچه این یک گزینه است ، اما شما واقعاً نباید از آن استفاده کنید. تغییر

مسیر موقت به سئو سایت آسیب می رساند و همانند تغییر مسیر دائمی

۳۰۱ نیست . به علاوه باعث می شود محتوای تکراری در نتایج موتور جستجو

نشان داده شود. دلیل آن این است که Google آن را به عنوان تغییر مسیر

موقتی،نه دائمی ، می خواند و هم محتوای قدیمی و هم جدید را حفظ می کند.

۳۰۷ تغییر مسیر موقت

اگر چه این یک تغییر مسیر موقتی است دقیقاً مانند تغییر مسیر ۳۰۲ است

اما ، این مورد بسیار مفیدتر است.تغییر مسیر ۳۰۷ استفاده می شود تا

بازدید کنندگان از سایت چندین بار صفحه ای را که حاوی داده های حساس

است .مانند اطلاعات کارت اعتباری وارد شده در هنگام پرداخت یک وب سایت

تجارت الکترونیکی ،یک بار دیگر وارد نکنید.

خطا ۴۰۴

وقتی بازدیدکنندگان این پیام را می بینند ، به این معنی است که دسترسی

به وب سایت در سرور امکان پذیر نیست.این می تواند به این معنی باشد

که شما URL را به اشتباه تایپ کرده اید.یا وب سایت یا صفحه حذف شده

یا منتقل شده است و توسعه دهنده وب آن را به درستی هدایت نکرده است.

خطای ۴۰۴ را به عنوان راهی برای گفتن بازدیدکنندگان از وب سایت یا صفحه

وب در نظر بگیرید. وقتی توسعه دهندگان وب خطای ۴۰۴ را مشاهده می کنند،

باید سریعاً برای اصلاح آن حرکت کنند.وب سایت شما با خطاهای ۴۰۴ ترافیک

خود را از دست خواهد داد.زیرا بازدیدکنندگان در بن بست و بدون جهت گیری

در مورد محل رفتن صفحه وب یا نحوه یافتن آن قرار خواهند گرفت.که بر روی

رتبه سایت تاثیر می گذارد.برای جلوگیری از این مسئله ، حداقل کاری که

توسعه دهندگان وب می توانند انجام دهند ایجاد یک صفحه ۴۰۴ سفارشی

است.حتی اگر بازدیدکنندگان هنوز نتوانند به محتوای درخواستی خود دسترسی

پیدا کنند.باز هم می توانند به سایر صفحات وب سایت شما پیمایش کنند. اگر

این کار را انجام ندهید.صفحه خطای ۴۰۴ شما می تواند کاملا سفید باشد

و فقط کلمات “خطای ۴۰۴” را نشان می دهد.

خطا ۴۱۰

اگر وب سایت شما محتوایی را فهرست کرده است که نباید باشد.از یک

ارجاع خطای ۴۱۰ استفاده کنید ، که به Google می گوید دیگر هرگز از این

صفحه بازدید نکنید زیرا دیگر موجود نیست.اگر شرکت شما دیگر خدمات

خاصی ارائه ندهد و دیگر نمی خواهد در نتایج جستجو برای آن نشان داده

شود ، این کار انجام می شود.صفحه را می توان به تغییر مسیر خطای ۴۱۰

تبدیل کرد بنابراین Google آن را در نتایج گنجانده است.

نحوه بررسی تغییر مسیرها

توسعه دهندگان وب باید با ابزارهای مختلفی آشنا شوند که می توانند برای

بررسی خطاهای تغییر مسیر و مشکلات از آنها استفاده شوند.

پیوند ریدایرکت

این افزونه مرورگر Chrome به توسعه دهندگان وب این امکان را می دهد تا

هرگونه هدایت شکسته یا نادرست در وب سایت خود را بررسی کنید. اگر از

هدایتی استفاده کنید که مناسب سئو نباشد ، این ابزار به شما هشدار می دهد

تا بتوانید سریعاً تغییراتی ایجاد کنید. رتبه خود را حفظ کنید.

این مورد مخصوصاً در صورتی مفید است که شما اخیراً وب سایت ها را جابجا

کرده اید یا صفحات قدیمی وب سایت خود را حذف کرده اید و باید بررسی کنید

که همه چیز به درستی هدایت شده است یا خیر ؟

Google Search Console

کنسول جستجوی گوگل به توسعه دهندگان وب این امکان را می دهد تا

خطاهای ۴۰۴ را بررسی کرده و بدون جستجوی دستی در هر صفحه ، آنها

را اصلاح کنند.با اعتبارسنجی سایت خود و ورود به Google Search Console ،

می توانید به راحتی و به آسانی مشکلاتی را که گوگل هنگام تلاش برای

جستجوی سایت شما با آن مواجه است ، تشخیص دهید.

Content Forest

این وب سایت به شما امکان می دهد تا یک URL را کپی و جایگذاری کنید تا

از طریق تغییر مسیر تغییر مسیر دهید.در صورت وجود ، کد وضعیت مرتبط با URL

را به شما می دهد.مسیر هدایت های خود را ترسیم می کند تا بتوانید به راحتی

خطاها را بررسی کنید.تا زمانی که ریدایرکت های خود را با یکی از این ابزارها

تحت نظر داشته باشید.قبل از تأثیر بر رتبه بندی سئو شما ، نباید مشکلی برای

تشخیص اشتباه و اصلاح آنها داشته باشید.با آگاهی از تغییر مسیرها ، می توانید

اعتبار دامنه خود را که سخت بدست آورده اید حفظ کنید.اطمینان حاصل کنید که

به دلیل عدم هدایت نادرست یا خراب بودن صفحات ، ترافیک ارگانیک خود را از

دست نمی دهید.

۳ دلیل استفاده از ریدایرکت موقت در سایت

با درک بهتر از تغییر مسیرهای موقت ، بیایید به چند دلیل استفاده از آنها

در سایت خود بپردازیم.

برای اجرای تست A / B

هنگام تنظیم صفحات وب خود ، ممکن است همیشه مطمئن نباشید که بهترین

نسخه ممکن را ایجاد کرده اید. آنجاست که تست A / B شروع می شود.به زبان

ساده ، تست A / B فرایندی است که در آن دو نسخه مختلف از یک صفحه وب

مقایسه می شود.نیمی از ترافیک صفحه به نسخه A ارسال می شود ، در حالی

که نیمی دیگر به نسخه B ارسال می شود.مقایسه معمولاً در مورد نرخ تبدیل

انجام می شود.اگرچه می توان از آمارهای دیگر ، مانند bounce rate و زمان صرف

شده در صفحه نیز استفاده کرد.تست A / B راهی عالی برای یادگیری نحوه

سایت است. و با تغییر مسیر موقت ، هیچ مشکلی برای رتبه بندی

موتور جستجوگر سایت شما در هنگام آزمایش وجود ندارد.

حفظ و به روز رسانی سایت بدون هیچ گونه اختلالی

تعمیر و نگهداری سایت باعث می شود سایت شما روان کار کند ، امنیت افزایش

پیدا کرده و همچنین از به روز بودن سئو اطمینان حاصل کند. روند تعمیر و نگهداری ،

هر چند می تواند دخیل باشد. با این کار می توانید برای مدت چند ساعت سایت را

از کار بیاندازد.با این وجود ، با هدایت های موقت می توانید تعمیر و نگهداری سایت

را انجام دهید و در عین حال عدم دسترسی سایت را نیز محدود کنید.این بدان

معناست که بازدیدکنندگان سایت در زمان خرابی کنار نخواهند رفت و رباتهای موتور

جستجو در خزیدن سایت متوقف می شوند.تا زمانی که هدایت موقت حذف شود

و URL اصلی بازیابی شود.

ایجاد صفحه بدون تأثیر بر سئو

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) فرایندی است که در بهبود موقعیت وب سایت

و صفحه وب در صفحات نتایج موتور جستجو (نتایج جستجوی گوگل) انجام می شود.اگرچه معمولاً

می خواهید صفحات وب خود را برای خزیدن ربات های موتور جستجو در دسترس

داشته باشید ،اما ممکن است چند دلیل برای جلوگیری از چنین فعالیت هایی وجود

داشته باشد.یکی از دلایل اصلی آزمایش سایت یا توسعه آن است. در مراحل اولیه

ایجاد یک صفحه وب ،ریدایرکت داشتن رتبه برای سئو ممکن است برای سایت شما

مفید نباشد.دلیل متداول دیگر ، بازخورد مشتری است که به شما امکان می دهد

صفحه ای بدون درج در رتبه بندی سایت خود ایجاد کنید.این معمولاً توسط توسعه

دهندگان وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد .

نتیجه

همانطور که در مورد آن بحث کردیم ، به چند دلیل تغییر مسیرهای موقتی می توانند

مفید باشند.خوشبختانه ، اجرای چنین ریدایرکت و تغییر مسیری با یک ابزار مدیریت

پیوند مانند Pretty Links آسان است.ما سه دلیل را برای استفاده از تغییر مسیر

موقت در سایت شما بررسی کردیم.

به طور خلاصه ، آنها عبارتند از:

  • برای اجرای تست A / B
  • برای نگهداری یا به روزرسانی سایت خود بدون ایجاد اختلال
  • برای ایجاد یک صفحه بدون تأثیر بر سئو

ادامه مطلب در سایت منبع

امروزه با توجه به استفاده ی روز افزون بشر از موبایل و اینترنت،

جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. استفاده ی موبایل از جنبه ی سرگرمی فراتر رفته و تلفن های هوشمند

امکانات بسیاری به مراتب بیشتر از کامپیوتر ها دارند ضمن اینکه قابل حمل هستند. شرکت سه سوت وب،

متخصص در زمینه ی طراحی اپلیکیشن موبایل در شیراز و انواع بر روی پلتفرم های

مختلف ( برنامه نویسی اندروید شیراز و ios ) جزء بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل در شیراز است.

نمونه کار های ما حاکی از اثبات این موضوع است. می توان گفت استفاده از اپلیکیشن های موبایل درزمینه های

مختلف طرفداران بسیاری پیدا کرده چرا که کار را برای اقشار مختلف راحت تر کرده ست.

با طراحی اپ در شیراز تجارت و کسب و کار به سوی مسیر جدیدی قدم برداشته است. زمینه های مختلفی

چون مارکتینگ، آموزش، سرگرمی و … هر کدام طرفداران خود را دارند.

برنامه نویسی اندروید شیراز را به صورت حرفه ای با ابزار پیشرفته ضمن تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل

مقرون به صرفه با سه سوت وب تجربه کنید. می توان گفت در شیراز تیم متخصص سه سوت وب در زمینه ی

طراحی اپلیکیشن موبایل بسیار قوی عمل کرده و از بهترین های شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل در شیراز است.

برنامه نویسی موبایل شیراز نیازمند امنیت بسیار بالا و رابط کاربری قوی ست. اندروید و ios

به صورت حرفه ای در شرکت سه سوت وب متخصص برنامه نویسی موبایل شیراز به سرعت در حال پیشرفت است.

برای سفارش اپلیکیشن اندروید شیراز با قیمت ارزان و کاملا حرفه ای با مشاوران ما در سه سوت وب تماس حاصل نمایید.

.

رابط کاربری طراحی اپلیکیشن موبایل شیراز

با سه سوت وب لذت استفاده از نرم افزار مورد نظر را به کاربر می دهد.

طراحی اپ توسط سه سوت وب به گونه ای ست که بر روی طیف وسیعی از دستگاه ها قابل نصب است.

طراحی کاربر پسند و محیط گرافیکی جالب باعث جذب هر چه بیشتر کاربر می شود. ما از به روز ترین

امکانات طراحی استفاده می کنیم در حالیکه تعرفه برنامه نویسی اندروید شیراز نیز مناسب است.

در همه ی مراحل برنامه نویسی موبایل شیراز رضایت کاربر در نظر گرفته می شود.

برنامه نویسی موبایل شیراز

با تیم برنامه نویسی مجرب و حرفه ای تمام اصول کد نویسی و بهینه سازی آن در طراحی برنامه موبایل در شیراز

رعایت می شود. همه ی پروژه ها در شرایط مختلف تست شده و در زمان مشخص با کیفیت بالا به مشتری

تحویل داده می شود. برنامه نویسی اندروید شیراز برای سیستم عامل های android و ios نوشته می شود

و کاملا به صورت native است مگر به در خواست مشتری عزیز به صورت غیر native نوشته می شود.

۱۰ سال سابقه حرفه ای ما در زمینه طراحی اپ موبایل باعث شده تا افراد برای رونق کسب و کار خود

به ما اعتماد کنند و خوشبختانه افتخار جلب رضایت مشتریان عزیز را تا به الان حفظ کرده ایم.

هزینه برنامه نویسی اندروید شیراز

با توجه به انقلاب فراگیر موبایل در دنیای امروز، شرکت ها نیازشان به

روز به روز بیشتر می شود تا بتوانند خدمات بیشتر و مفیدتری به مشتریان خود ارائه کنند. اپلیکیشن ها

خود به چند دسته تقسیم می شوند مانند بازی،سلامتی، آموزش و… که به تبع هر کدام امکانات خاص خود را نیاز دارند.

مثلا اپلیکیشن های آب و هوا با توجه به اطلاعات خارجی به روز رسانی می شوند.

هزینه طراحی اپبر اساس خدمات آن است.

پشتیبانی و به روزرسانی طراحی اپ در شیراز

هر کسب و کار با توجه به زمینه ی آن نیازمند به روزرسانی اطلاعات خود می باشد. شما می توانید با انتخاب

سه سوت وب متخصص در زمینه برنامه نویسی موبایل شیراز ، از پشتیبانی کامل آن بهره مند شوید.

سه سوت وب تیم متخصصی طراحی اپ در شیراز شما را تنها رها نکرده و خدمات پشتیبانی

از شما و به روز رسانی ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

مزایای طراحی اپ در شیراز

ارتباط مستقیم با مشتری

کسب درآمد از طراحی اپ حرفه ای در شیراز

معرفی محصولات و نمایش خدمات شما به کاربران

بهترین شرکت طراحی اپ در شیراز

سه سوت وب با تیم تخصصی این اطمینان را به شما می دهد

تا شما کاملا حرفه ای و مطابق با نیاز شما باشد، سه سوت وب، آماده ی

حتی اگر قصد واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشید، سه سوت وب در اختیار شماست.

پانوشت: طراحی اپلیکیشن موبایل در شیراز ، طراحی اپلیکیشن موبایل شیراز ، برنامه نویسی موبایل شیراز ، بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل ، برنامه نویسی اندروید شیراز ، طراحی اپ در شیراز ، طراحی سایت در کرج

ادامه مطلب