تکنیک های هوشمندانه برای تولید محتوای وبلاگی + مثال های کاربردی

تولید محتوای وبلاگی و تهیه متن و محتوای زیاد برای وبلاگ باعث افزایش بازدید و هدایت کاربران به سمت شما می شود. اما اگر می خواهید مشتری های وفادار بیشتری جذب کنید، مهم است که به ویژگی ارتباط با مشتری و تماس، بیشتر دقت نمایید. قطعا شما نیز قبلاً این آمار را شنیده اید که تهیه ۱۶ محتوا در ماه برای وبلاگ، ۴٫۵ برابر خرید بیشتر و ۳٫۵ برابر بازدید بیشتر را ایجاد می کنید.

محتوا پادشاه است

آیا هر اندازه تولید محتوای وبلاگی بیشتر باشد، بهتر است؟

پاسخ به این سوال خیر است.اگر به دست آوردن مشتریان بزرگ هدف شما باشد. پاسخ فوق قطعا خیر است. اگر به دست آوردن مشتری که می تواند منبع درآمد شما باشد، جز اهداف شماست، پاسخ خیر است. اطمینان از اینکه یک مشتری کاربر واقعی شمود ۱۰ ها برابر مهم تر است. در زیر می توانید دلایل اهمیت به دست آوردن یک مشتری را مطالعه نمایید.

تولید محتوای وبلاگی برای مدیران گزینه عالی است اما هدف بزرگی نیست:

در چند سال گذشته ی وبلاگی دنیای بازاریابی محتوا و سئو را به طوفان کشانده است.این یک جز اصلی و اساسی در استراتژی بازاریابی محتوا برای شرکت های بزرگ و حتی کوچک است است. طبق آمار هاب اسپات’s Inbound ، ‘ایجاد محتوای وبلاگ’ دومین اولویت برای شرکت های بازاریابی فعلی است. هر کدام از اقدامات زیر می توانند یک بخش از تولید محتوا متنی و وبلاگ نویسی محسوب شوند:

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

  • توزیع محتوا

  • ایجاد محتوای تعاملی

  • ایجاد محتوای طولانی مدت

تولید محتوای وبلاگی

بعلاوه، داده های هاب اسپات نشان می دهد که در سایت هایی که این اقدام را انجام می دهند، بیشتر از سایت هایی که این کار را نمی کنند، منجر به ایجاد ترافیک می شود. صفحات ایندکس شده بیشتر و کلمات کلیدی بیشتر تنها تحت پوشش ترافیک بیشتر به وجود می آید و این مورد فروش را تیز افزایش می دهد.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی برای به دست آوردن تعداد زیادی بازدید کننده عالی است اما وبلاگ نویسی نمی تواند خواسته افراد را تغییر دهد. وبلاگ نویسی تقریباً همیشه بازدیدکنندگان عالی را به خود جذب می کند. در عوض، تولید محتوای وبلاگی باعث ایجاد ترافیکی می شود که برای حرکت در قیف فروش شما نیاز به یک رفت و برگشت مداوم دارد. با استفاده از وبلاگ نویسی، بسیاری از موارد ناخواسته را نیز بدست خواهید آورد که در رشد شما بسیار موثر است.

ترافیک ورودی وبلاگ

در تولید محتوای وبلاگی بیشتر ترافیک ورودی وبلاگ از کیفیت پایینی برخوردار است. بنابراین اگر بخواهید به واسطه افرادی که از طریق یک ابزار اشتراک ماهانه به سایت شما مراجعه کرده و مطالب شما را می خوانند، درآمدی در نظر بگیرید، این مورد زیاد نخواهد بود. برای این مورد لازم است تا آمار دقیق را مشاهده کرده و استاندارد های استراتژی های عالی را در نظر بگیرید.

پست های وبلاگ

مدیران مجموعه ۵۰ درصد از وقت خود را در جلسات می گذرانند. نیازی به گفتن نیست که بقیه روز آنها در مکالمه در خصوص امور مالی، عملیات کاری، فروش و بازاریابی خواهد بود. ۲۱٫۲ درصد از وقت آنها نیز صرفاً برای بررسی گزارشات صرف می شود. واقعیت این است که برنامه های C-suite روی وبینارها تمرکز نمی کنند و پست های وبلاگ را درباره موضوعات اساسی که قبلاً تسلط داشته اند نمی خوانند. تولید محتوای وبلاگی برای جمع آوری ماهی های کوچک خوب است اما نمی تواند یک ماهی بزرگ را صید نماید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک های ارزشمند و حرفه ای دربارهوردپرس

بازاریابی

تاکتیک های آفلاین

در عوض، تاکتیک های آفلاین مکان مناسبی هستند که بتوان مشتریان را از آن طریق جذب کرد. راه های تماس با مشتری زیاد است. تماس تلفنی راهی برای جذب مشتری هستند از سوی دیگر نامه های مستقیم به مشتری، برگزاری کنفرانس ها و تعاملات رو در رو باعث جلب نظر مشتری می شود. داده ها نشان می دهد که فروش های بزرگ در معاملات همگی به صورت رو در رو بوده اند. تاکتیک های سبک آفلاین می توانند به راحتی فروش را بالا برده و سود شما را افزایش دهند. تحقیقات نشان می دهد که فروشندگان ۴۱ درصد از زمان کار خود را صرف فروش به صورت مستقیم می کنند.

چگونه می توان به صورت مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کرد و فروش را افزایش داد؟

تلفن

طبق آمار هاب اسپات، اتصال با یک مشتری بیشتر از هر کانال ارتباطی از طریق تلفن اتفاق می افتد.

ایمیل:

یک رقیب نزدیک به تلفن است. در حالی که ROI بالایی دارد اما به این موضوع فکر کنید که چند ایمیل دریافت می کنید. ۸۰ ؟ ۱۰۰؟ بیشتر؟برای اهداف تجاری، اکثر کسب و کارها از راه های تماس با مشتری استفاده می نمایند و مشتریان نیز از این نوع ارتباط لذت می برند. اگر این مسئله را فقط به مدیران کسب و کارهای بزرگ محدود کنید، تماس تلفنی راهی برای جذب مشتری می باشد که در اول لیست در کنار ایمیل و تعامل رو در رو هستند.

دو تاکتیک آفلاین زیر بر فضای فروش مشتریان تاثیر بسزایی دارد:

اخلاق:

خلاقیت و نوآوری

نمایندگان فروش تقریبا نیمی از وقت خود را صرف فروش می کنند و بازدهی آنها به طور قابل توجهی بیشتر از سایر قسمت ها برای افزایش ورودی است.

آفلاین شوید و اجازه دهید تولید محتوای وبلاگی استراتژی بازاریابی محتوا شما را تکمیل کند

  • یک ناهار کاری ترتیب دهید

  • ایمیل مستقیم به مشتریان خود ارسال نمایید

نرخ تبدیل

تاکتیک های فروش آفلاین زیادی امروزه وجود دارند که البته بسیاری از آنها نیز منسوخ شده اند. اما اگر به داده ها اعتماد دارید، نباید اثرگذاری آنها را دست کم بگیرید. بگذارید این مساله را با آمار زیر به شما نشان دهیم:

شصت و پنج درصد مردم ترجیح می دهند از طریق تماس تلفنی با مشاغل مورد نظر خود بگیرند به جای اینکه درخواست کتبی ارسال کنند. به علاوه، طبق گفته Invoca، آنها ۱۰ برابر نرخ تبدیل را در سایت افزایش می دهند. بین ۳۰ تا ۵۰ درصد مطالعات نشان می دهد که ارزش آنها از کلیک در سایت نیز بیشتر است.

آیا جلسات حضوری گزینه خوبی برای جذب مشتری می باشند؟

هاروارد بیزینس ریویو در کسب و کار خود دریافت، در حالی که بودجه سفر و جلسات حضوری کاهش می یابد اما تأثیر آنها کاهش پیدا نکرده است. برای خاتمه معاملات، ۸۹ درصد از کسانی که در آن گزارش مورد بررسی قرار گرفتند اظهار داشتند که جلسات حضوری ضروری است. پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که کاهش معاملات رو در رو با مشتریان بزرگ باعث شده است که روابط و فروش آنها آسیب ببیند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکته های حرفه ای در مورداخبار پزشکی (با نمونه های کاربردی)

تاثیر ایمیل بر روی جذب مشتری:

نرخ پاسخ دهی این مورد ۴٫۴ درصد است. جایگزین کردن روابط واقعی و آفلاین که می توانند با روش های بازاریابی جدید ارائه شوند، دشوار است اما امکان پذیر می باشد. یک شروع خوب برای این کار استفاده از دموی محصولات و محتوای متنوع برای تکمیل فرآیند فروش به مشتریان بزرگ است.

به عنوان مثال، Sales Hacker به وبلاگ خود ” Thought Leadership برچسب مناسب اضافه می کند تا مشتریان سطح بالایی را به خود جلب کند. با تبلیغ کنفرانس های خود، آنها می توانند از پلت فرم آموزش فروش و وبلاگ خود به عنوان امتیازاتی برای تعامل رو در رو استفاده کنند.

وبلاگ نویسی و تولید محتوا

SaaStr استراتژی مشابهی را دنبال می کند. این شرکت با استفاده از دوره های ثبت نام تیمی و تولید محتوای متنی متنوع و سطح بالا از تاثیرگذار های صنعت برای جلب توجه افراد استفاده می نماید. وبلاگ نویسی و تولید محتوا می توانند روند فروش را تکمیل یا کمک کنند تا مشتریان شما افزایش یابند. اما این موارد نباید عامل اصلی برای ورود مشتریان در نظر گرفته شوند.

تاکتیک های معمولی

برای رسیدن به مشتریان بزرگ، آستین ها را بالا بزنید تا از طریق تماس تلفنی نظر آنها را جلب کنید. از آنها به عنوان فرصت هایی برای ایجاد ارتباطات جدید با مشتریان هدف استفاده کنید. در یک مطالعه موردی ، یک شرکت فعال بوده که دنبال دستیابی به حساب های بزرگ می باشد.

اما نمایندگان فروش آنها نمی توانستند جلسات خود را با مدیران سطح بالا شرکت های مقابل برگزار کنند. از سوی دیگر تاکتیک های معمولی کار نمی کردند. بنابراین، آنها تصمیم گرفتند تا از پست الکترونیکی بهره ببرند. آنها بسته های پستی، پاکت نامه و هدایای هوشمندانه را تهیه نمودند و از یک کار تبلیغاتی پویا استفاده کردند. نتایج به دست آمده نشان داد که نرخ تبدیل آنان حدود ۱۰ درصد افزایش یافت.

تولید محتوای وبلاگی مفید است

از کل مشتریان، ۴۰ درصد از مشتریان تمایل خود را برای خرید در تماس های تلفنی بعدی نشان دهند. با این نتایج می توان متوجه شد که تاکتیک های آفلاین غالب بوده و توسط محتوای آنلاین می توان آنها را ارتقا داد. اگرچه تولید محتوای وبلاگی در مقیاس مناسب برای هدایت های ورودی مناسب است، اما توجه مشتریان بزرگ را جلب نخواهد کرد. در عوض با تاکتیک های آفلاین که به اثبات رسیده است به مشتریان مربوطه خواهید رسید که می توانند به عنوان کاربران هدف نیز در نظر گرفته شوند.

ارتقا

نتیجه

تولید محتوای وبلاگی ، کلید واژه های بیشتر، صفحات ایندکس شده، بازدید و … در نهایت تبدیل به فروش خواهند شد. اما وقتی نرخ تبدیل بسیار پایین است، این مورد نشانگر گسترده بودن اقدامات وبلاگ نویسی است. این مورد ترافیک با کیفیت پایین را به ارمغان می آورد. مشتریان بزرگ برگ پیروزی شما هستند. گزارش ها را مرور می کنند یا با تیم های عملیاتی ملاقات نمایید. آنها در محیط نشسته اند و به نکات سئو ارائه می دهند که به بهبود جایگاه شما کمک می کند.

ادامه مطلب در سایت منبع