مقدمه
امروزه عصر، عصر داده ها و ارتباط بین آنهاست، هوش مصنوعی در حال تغییر قوانین تجارت است و نمی توان قدرت تکنولوژی و اینترنت را نادیده گرفت. در این میان درآمد اینترنتی و روش هایی مانند درآمد از یوتیوب براساس ویو از راه های بسیار خوب درآمد زایی از طریق ابزار های جدید و تکنولوژی است.
پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه نمایید این مقاله میتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد
به دلایلی این چنینی در مقاله پیش رو قرار است از نحوه درآمد از یوتیوب براساس ویو و روش های آن سخن بگوییم.
با ما همراه شوید.
چرا درآمد از یوتیوب؟
همانطور که به احتمال زیاد آگاهید، امروزه مردم بیشتر از محتوای متنی علاقه مند به محتوای تصویری هستند و در این میان بازدید ویدیو در اینترنت به طور فزاینده ای در حال رشد است. پس چرا شما از شبکه ای اجتماعی که میلیارد ها بازدید در طول ماه دارد، برای آینده ای بهتر کمک نگیرید؟!
هیچ فکرش را کرده اید که درآمد از یوتیوب براساس ویو می تواند یک درآمد غیر فعال یا نوعی از درآمد بدون کار کردن را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد؟!
به صد ها دلیل امروزه می توان گفت کسب و کار های مرتبط با اینترنت آینده ای بهتر دارند، حتما درآمد از یوتیوب براساس ویو را امتحان کنید، فرصت تجربه کسب درآمد دلاری را به هیچ وجه از دست ندهید.
قوانین درآمد زایی از یوتیوب
برای درآمد زایی از ، ابتدا باید از تعداد بازدیدها به موجودی ۱۰۰ دلار یا بیشتر برسید. این بدان معناست که اگر به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید، ۵ دلار دریافت کنید، باید ۲۰۰۰۰ بازدید به دست آورید. برای تحقق این امر، یوتیوب YouTube Program Partnerرا ایجاد کرده که به شما امکان می دهد از طریق تبلیغات در صفحه خود پول دریافت کنید. برای پذیرفته شدن در Program Partner YouTube، باید:
• حداقل ۱۰۰۰ مشترک داشته باشید
• در ۱۲ ماه گذشته به ۴۰۰۰ ساعت ویدیو های شما را مشاهده کرده باشند
• شرایط و ضوابط را امضا کنید و با آنها کاملا موافق باشید
• یک حساب AdSense داشته باشید!
• حساب شما بررسی و تایید شود
هنگامی که در YouTube Partner Program پذیرفته شدید، می توانید شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغات کنید. این کار به دو صورت انجام می شود، دریافت هزینه به ازای هزار بازدید و یا دریافت هزینه براساس هر کلیک! می توانید بر اساس هر ۱۰۰۰ بازدیدی که بدست می آورید، درآمد داشته باشید، در حالی که با هزینه براساس کلیک، می توانید بر اساس تعداد افرادی که روی تبلیغ قرار داده شده در صفحه یا ویدیوی شما کلیک می کنند، درآمد کسب کنید.
با این حال، مهم است که توجه داشته باشید ۶۸٪ از درآمد هنگام نمایش تبلیغات با AdSense را به شما می دهد. (درآمد از یوتیوب براساس ویو گزینه بدی برای شروع درآمد اینترنتی به نظر نمی آید!) بنابراین، برای مثال، اگر یک ویدیو ۱۰۰۰ دلار در AdSense درآمد کسب کند، شما ۶۸۰ دلار دریافت خواهید کرد.
میزان درآمد از یوتیوب براساس ویو
کنجکاو هستید که کاربران یوتیوب در ازای هر بازدید چقدر درآمد دارند؟ طبق منابع مختلف، یوتیوب برها می توانند با ، با میانگین ۰٫۱۸ دلار برای هر بازدید، بین ۰٫۰۱ تا ۰٫۰۳ دلار برای هر بازدید درآمد داشته باشند. با این حال، مقدار پولی که YouTube.com می پردازد به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند:
• تعداد بازدیدهایی که ویدیوی شما می گیرد.
• تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند.
• کیفیت تبلیغ
• Ad Blockers
• طول ویدیو
یوتیوبرها از هر ۱۰۰۰ بازدید چقدر درآمد دارند؟
با متوسط نرخ پرداختی YouTube بین ۰٫۰۱ تا ۰٫۰۳ دلار برای نمایش یک تبلیغ، یک یوتیوبر می تواند حدود ۱۸ دلار در هر ۱۰۰۰ بازدید از آگهی کسب کند که به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید ویدیو به ۳ تا ۵ دلار می رسد. (بازدید آگهی منظور همان تبلیغ بین ویدیو های شما و بازدید ویدیو، بازدید کلی از ویدیو تان است) فوربس همچنین تخمین می زند که برای یوتیوبر های واقعا با استعداد این رقم فرق می کند و به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از ویدیو، حدود ۵ دلار درآمد می توانند داشته باشند.
با این اوصاف، ایجاد یک کانال یوتیوب می تواند یک چالش جالب و بی نظیر باشد، به خصوص اگر محتوای جذابی تولید کنید که مخاطبان زیادی را جذب کند. با این حال، رسیدن به این نقطه می تواند کار سختی باشد، در ادامه این محتوا بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
راه های درآمد از یوتیوب براساس ویو
۱٫ خلاق باشید و بس!
برای اینکه سریع در یوتیوب نام و نشانی بدست آورید، خلاق باشید! کپی کردن امروزه دیگر جذابیتی برای کسی ندارد و نمی توانید فقط با ویدیو هایی که خودتان دوست دارید، مخاطبین واقعی جذب کنید.
۲٫ یک حوزه کاری داشته باشید و متمرکز باشید
اگر قرار است در کانال خود هر روز از یک موضوع ویدیو بگذارید، وقت خود را هدر ندهید و اصلا وارد برنامه درآمد زایی یوتیوب نشوید! یوتیوب یا سایر شبکه های اجتماعی امروزه فقط زمانی شما را برجسته می کنند که متمرکز باشید!
در یک حوزه که عالی هستید و می توانید محتوا مستمر و مفید ارائه دهید کار خود را آغاز کنید و به هیچ وجه از این شاخه به آن شاخه نپرید!
۳٫ مخاطبین هدف خود را بشناسید
برای چه کسانی با چه سلیقه ای در حال تولید محتوا هستید؟! این سوال واقعا مهم است و اگر جوابی برایش ندارید به هیچ وجه کار تولید محتوای تصویری را آغاز نکنید! چرا که بازنده نهایی شما خواهید بود و بس! توجه داشته باشید که شما فقط زمانی ارزشمند و مفید واقع خواهید شد که درد مردم یا کسانی که برایشان محتوا تولید می کنید را بشناسید و براساس آن راه حل هایی ارائه دهید!
اگر در حوزه سرگرمی قرار است محتوا ارائه دهید، ببینید چه کسانی قرار است ویدیو های شما را ببینید و نحوه برخوردشان با محتوا چگونه است!
براساس تجربه ها و بازخورد های واقعی می توانید سریع رشد کنید.
۴٫ رقبای خود را بشناسید
خیلی مهم است که بدانید جامعه به کدام سمت می رود و اصطلاحا ترند ها چیستند! و مهم تر از آن این است که بدانید در حال حاضر در حوزه شما چه می گذرد! مردم افزون بر ویدیو های رقبایتان دیگر چه می خواهند؟! به طور نمونه اگر قرار است در حوزه طراحی وبسایت فعالیت کنید و می بینید که تکنولوژی های نظیر وردپرس، طراحی سایت با جوملا، طراحی سایت با ASP.net و یا PHP همگی کانال های خوبی دارند اما هنوز به آموزش های طراحی سایت ruby on rails پرداخته نشده پس فرصت را غنیمت بشمارید و سریعا کانالی با چنین محتوای ایجاد کنید.