راهکارها و ترفندها برای نحوه درآمد از یوتیوب

مقدمه

امروزه عصر، عصر داده ها و ارتباط بین آنهاست، هوش مصنوعی در حال تغییر قوانین تجارت است و نمی توان قدرت تکنولوژی و اینترنت را نادیده گرفت. در این میان درآمد اینترنتی و روش هایی مانند درآمد از یوتیوب براساس ویو از راه های بسیار خوب درآمد زایی از طریق ابزار های جدید و تکنولوژی است.

Artificial intelligence-هوش مصنوعی

پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه نمایید این مقاله میتواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد

به دلایلی این چنینی در مقاله پیش رو قرار است از نحوه درآمد از یوتیوب براساس ویو و روش های آن سخن بگوییم.

با ما همراه شوید.

چرا درآمد از یوتیوب؟

همانطور که به احتمال زیاد آگاهید، امروزه مردم بیشتر از محتوای متنی علاقه مند به محتوای تصویری هستند و در این میان بازدید ویدیو در اینترنت به طور فزاینده ای در حال رشد است. پس چرا شما از شبکه ای اجتماعی که میلیارد ها بازدید در طول ماه دارد، برای آینده ای بهتر کمک نگیرید؟!

هیچ فکرش را کرده اید که درآمد از یوتیوب براساس ویو می تواند یک درآمد غیر فعال یا نوعی از درآمد بدون کار کردن را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد؟!

به صد ها دلیل امروزه می توان گفت کسب و کار های مرتبط با اینترنت آینده ای بهتر دارند، حتما درآمد از یوتیوب براساس ویو را امتحان کنید، فرصت تجربه کسب درآمد دلاری را به هیچ وجه از دست ندهید.

قوانین درآمد زایی از یوتیوب

برای درآمد زایی از ، ابتدا باید از تعداد بازدیدها به موجودی ۱۰۰ دلار یا بیشتر برسید. این بدان معناست که اگر به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید، ۵ دلار دریافت کنید، باید ۲۰۰۰۰ بازدید به دست آورید. برای تحقق این امر، یوتیوب YouTube Program Partnerرا ایجاد کرده که به شما امکان می دهد از طریق تبلیغات در صفحه خود پول دریافت کنید. برای پذیرفته شدن در Program Partner YouTube، باید:

• حداقل ۱۰۰۰ مشترک داشته باشید

• در ۱۲ ماه گذشته به ۴۰۰۰ ساعت ویدیو های شما را مشاهده کرده باشند

• شرایط و ضوابط را امضا کنید و با آنها کاملا موافق باشید

• یک حساب AdSense داشته باشید!

• حساب شما بررسی و تایید شود

هنگامی که در YouTube Partner Program پذیرفته شدید، می توانید شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغات کنید. این کار به دو صورت انجام می شود، دریافت هزینه به ازای هزار بازدید و یا دریافت هزینه براساس هر کلیک! می توانید بر اساس هر ۱۰۰۰ بازدیدی که بدست می آورید، درآمد داشته باشید، در حالی که با هزینه براساس کلیک، می توانید بر اساس تعداد افرادی که روی تبلیغ قرار داده شده در صفحه یا ویدیوی شما کلیک می کنند، درآمد کسب کنید.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید ۶۸٪ از درآمد هنگام نمایش تبلیغات با AdSense را به شما می دهد. (درآمد از یوتیوب براساس ویو گزینه بدی برای شروع درآمد اینترنتی به نظر نمی آید!) بنابراین، برای مثال، اگر یک ویدیو ۱۰۰۰ دلار در AdSense درآمد کسب کند، شما ۶۸۰ دلار دریافت خواهید کرد.

میزان درآمد از یوتیوب براساس ویو

کنجکاو هستید که کاربران یوتیوب در ازای هر بازدید چقدر درآمد دارند؟ طبق منابع مختلف، یوتیوب برها می توانند با ، با میانگین ۰٫۱۸ دلار برای هر بازدید، بین ۰٫۰۱ تا ۰٫۰۳ دلار برای هر بازدید درآمد داشته باشند. با این حال، مقدار پولی که YouTube.com می پردازد به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند:

• تعداد بازدیدهایی که ویدیوی شما می گیرد.

• تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند.

• کیفیت تبلیغ

• Ad Blockers

• طول ویدیو

یوتیوبرها از هر ۱۰۰۰ بازدید چقدر درآمد دارند؟

با متوسط نرخ پرداختی YouTube بین ۰٫۰۱ تا ۰٫۰۳ دلار برای نمایش یک تبلیغ، یک یوتیوبر می تواند حدود ۱۸ دلار در هر ۱۰۰۰ بازدید از آگهی کسب کند که به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید ویدیو به ۳ تا ۵ دلار می رسد. (بازدید آگهی منظور همان تبلیغ بین ویدیو های شما و بازدید ویدیو، بازدید کلی از ویدیو تان است) فوربس همچنین تخمین می زند که برای یوتیوبر های واقعا با استعداد این رقم فرق می کند و به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید از ویدیو، حدود ۵ دلار درآمد می توانند داشته باشند.

با این اوصاف، ایجاد یک کانال یوتیوب می تواند یک چالش جالب و بی نظیر باشد، به خصوص اگر محتوای جذابی تولید کنید که مخاطبان زیادی را جذب کند. با این حال، رسیدن به این نقطه می تواند کار سختی باشد، در ادامه این محتوا بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

این مطلب را هم از دست ندهید :   هشدارها و توصیه ها دربارهنویسنده وبلاگ

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

راه های درآمد از یوتیوب براساس ویو

۱٫ خلاق باشید و بس!

خلاقیت و نوآوری

برای اینکه سریع در یوتیوب نام و نشانی بدست آورید، خلاق باشید! کپی کردن امروزه دیگر جذابیتی برای کسی ندارد و نمی توانید فقط با ویدیو هایی که خودتان دوست دارید، مخاطبین واقعی جذب کنید.

۲٫ یک حوزه کاری داشته باشید و متمرکز باشید

اگر قرار است در کانال خود هر روز از یک موضوع ویدیو بگذارید، وقت خود را هدر ندهید و اصلا وارد برنامه درآمد زایی یوتیوب نشوید! یوتیوب یا سایر شبکه های اجتماعی امروزه فقط زمانی شما را برجسته می کنند که متمرکز باشید!

شبکه های اجتماعی

در یک حوزه که عالی هستید و می توانید محتوا مستمر و مفید ارائه دهید کار خود را آغاز کنید و به هیچ وجه از این شاخه به آن شاخه نپرید!

۳٫ مخاطبین هدف خود را بشناسید

برای چه کسانی با چه سلیقه ای در حال تولید محتوا هستید؟! این سوال واقعا مهم است و اگر جوابی برایش ندارید به هیچ وجه کار تولید محتوای تصویری را آغاز نکنید! چرا که بازنده نهایی شما خواهید بود و بس! توجه داشته باشید که شما فقط زمانی ارزشمند و مفید واقع خواهید شد که درد مردم یا کسانی که برایشان محتوا تولید می کنید را بشناسید و براساس آن راه حل هایی ارائه دهید!

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

اگر در حوزه سرگرمی قرار است محتوا ارائه دهید، ببینید چه کسانی قرار است ویدیو های شما را ببینید و نحوه برخوردشان با محتوا چگونه است!

براساس تجربه ها و بازخورد های واقعی می توانید سریع رشد کنید.

۴٫ رقبای خود را بشناسید

خیلی مهم است که بدانید جامعه به کدام سمت می رود و اصطلاحا ترند ها چیستند! و مهم تر از آن این است که بدانید در حال حاضر در حوزه شما چه می گذرد! مردم افزون بر ویدیو های رقبایتان دیگر چه می خواهند؟! به طور نمونه اگر قرار است در حوزه طراحی وبسایت فعالیت کنید و می بینید که تکنولوژی های نظیر وردپرس، طراحی سایت با جوملا، طراحی سایت با ASP.net و یا PHP همگی کانال های خوبی دارند اما هنوز به آموزش های طراحی سایت ruby on rails پرداخته نشده پس فرصت را غنیمت بشمارید و سریعا کانالی با چنین محتوای ایجاد کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

مقدمه

امروزه همه چیز به درستی در جای خود قرار گرفته و بشر بالاخره توانسته از هوش و دانشی که طی سالیان سال بدست آورده است در راه خوبی (تکنولوژی) استفاده کند امروزه روش های جدیدی از درآمد زایی مثل درآمد از فروشگاه اینترنتی، درآمد از درآمد از شغل ها دورکاری و … پدید آمده اند. که هر کدام به نوبه خود سهمی در اشتغال زایی و توسعه داشته اند. در این مقاله قصد داریم یکی از راه های درآمدزایی از طریق تکنولوژی و اینترنت را به شما معرفی کنیم که واقعا کارا است چرا که هم به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد و هم درآمدتان به دلار خواهد بود!

با ما همراه شوید.

در ادامه پیشنهاد میکنیم در ارتباط با آپارت مقاله را نیز مطالعه کنید

درآمد از یوتیوب مستلزم چیست؟!

اول از همه شما باید تکلیف تان را با خودتان روشن کنید، اگر شاغل هستید و قرار هستید بلاگری یا اشتراک گذاری ویدیو در یوتیوب را شروع کنید باید گفت که اینکار مستلزم وقت و هزینه کافی است! یعنی شما اگر زمانش را ندارید یا باید با فردی با سابقه شراکت کنید و یا قید این کار را بزنید!! این کار بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید به فکر کردن، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار نیاز دارد.

آمادگی قبل از شروع کار نکته بسیار مهمی است!

نکته بعدی اینکه حتما قبل از اینکه به سراغ قوانین درآمد از یوتیوب بروید، به بلاگر ها یا افرادی که در یوتیوب موفق شده اند بروید (به طور نمونه در گوگل عبارت ‘best youtube bloggers’ را جستجو کنید) و ببینید که چطور افرادی هستند، چقدر خلاق هستند، چه کار کرده اند، کانال های تبلیغاتی آنها چه بوده؟!

البته این مورد بسیار مهم را مد نظر داشته باشید، همانقدر که تحقیق قبل از شروع کار مهم است، شروع سریع و بدون ترس هم مهم است!! یعنی فقط شما کافی است با ساده ترین کار شروع کنید، پس از آن به تدریج جلو بروید و پیشرفت کنید.

قوانین یوتیوب برای درآمد از یوتیوب

درآمد از یوتیوب شکستن شاخ غول نیست و اگر واقعا خلاق باشید اصلا کار بسیار سختی نیست، اما خب اینجا یکسری قوانین برای درآمد از یوتیوب ذکر خواهیم کرد که اگر این موارد را ندانید، طبیعی است که درآمدی از این پلتفرم عاید شما نخواهد شد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات ارزشمند در موردتوییت - کامل ترین آموزش

خب بریم سراغ شرایط یوتیوب برای کسب درآمد، قدم اول این است که شما حوزه تخصصی یا حوزه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در یوتیوب حساب کاربری خود را بسازید (بهتر است زمانی را برای حساب کاربری اختصاص دهید). پس از آن در تلاش باشید تا YouTube partner program شما را بپذیرد و از طریق پخش تبلیغات در بین ویدیو های شما درآمد دلاری داشته باشید.

اما شرایط این بخش از یوتیوب برای پذیرش شما چیست؟ خب برای درآمد از آپارات و پذیرش در این بخش از یوتیوب باید حداقل ۱۰۰۰ نفر (subscriber) عضو کانال یوتیوب شما شوند. و کل ویدیو های شما در ۱۲ ماه اخیر حداقل ۴ هزار ساعت توسط میلیون ها بازدید کننده در سراسر جهان دیده شده باشند (این رقم خیلی بزرگ نیست اگر بدانید که ویدیو های یوتیوب میلیارد ها بازدید در روز دارند).

نکته: اگر ویدیویی را پاک کنید مدت زمان تماشای آن توسط کاربران از ۴۰۰۰ ساعت کم می شود.

از دیگر نکات مهم که باید درباره درآمد از یوتیوب بدانید این است که باید تمامی قوانین و خط مشی های یوتیوب را بپذیرید و از قوانین تخطی نکنید و اینکه در آخر نیز شما باید حساب گوگل ادسنس بسازید تا بتوانید درآمد زایی از یوتیوب را شروع کنید.

درآمد از یوتیوب راه و روش خاصی دارد که شما باید آن را بپذیرید اول از همه ببینید چه کسی به جایگاهی که می خواهید، رسیده یعنی در گوگل سرچ کنید که چه کسی اکنون در جهان بیشترین حساب کاربری اش بیشترین عضو را دارد و ویدیو هایش با استقبال زیادی مواجه شده اند و سپس الگوی موفقیت او را تکرار کنید، یعنی نکات مثبتی که در کار داشته را یاد بگیرید و از تجربه چندین ساله اش بهره ببرید.

نکته: در ادامه این مورد بیشتر بررسی می شود.

چه نوع ویدیویی برای درآمد از یوتیوب بسازم؟

در ادامه نکاتی برای ساخت ویدیو هایی بهتر در یوتیوب و درآمد از یوتیوب را جمع آوری کرده ایم.

. خلاقیت، خلاقیت و باز هم خلاقیت

خلاق و نترس باشید، اشکالی ندارد اگر ویدیو های تولید خودتان با استقبال فراوانی مواجه نشود، حداقل اش این است که خواهید فهمید در حوزه شما مردم چه نوع ویدیو هایی را دوست ندارند!! خلاقیت همیشه طرفدار دارد و مردم عاشق چیز های جدید هستند.

سادگی

لطفا ادای چیزی که نیست را در نیاورید!! قرار نیست اگر شما یک مهندس خوب هستید، و در حال حاضر اوضاع پزشکی خوب است ویدیو های پزشکی در کانال خود بگذارید!! بلکه باید به مخاطبان خودتان فکر کنید و از استعداد یا علاقه خودتان شروع کنید به بلاگری کردن ویدیو!!

آموزش

امروزه یوتیوب یکی از بهترین مراجع دنیا برای یادگیری است!! حتی خود گوگل آموزش بسیاری از موارد را به یوتیوب ارجاع می دهد. یوتیوب به حدی در زمینه آموزش منبع خوبی است که برخی حتی آموزش های مورد نظر خود را بجای گوگل در یوتیوب جستجو می کنند.

پس یک ایده خوب این است که در کاری که متخصص هستید آموزش ویدیویی بسازید!! و یا مدرسین خوب را استخدام کنید و به ازای ساعت یا درصدی به آنها پول دهید.

استخدام

آموزش ها می توانند بصورت سری یا بصورت ویدیو های بلند (نسبت به چیزی که قرار است آموزش داده شود) باشند.

به احساسات مردم فکر کنید

اگر فکر می کنید که می توانید بدون صمیمیت با مردم و به دست آوردن قلبشان در کاری موفق شوید سخت در اشتباه هستید!! مخصوصا اگر بحث، بحث شبکه های اجتماعی باشد که اکثر افراد آنجا به دنبال برطرف کردن نیاز های عاطفی شان هستند.

پس ویدیو های شما باید احساسات مردم را به دست گیرند نه منطق! و این اصلا بدین معنی نیست که منطق مردم مهم نیست بلکه شما باید بیشتر به احساسات توجه کنید نه اینکه ویدیو هایتان معقولانه و در راه درستی نباشند!

احساسات مردم بیشتر از آنچیزی که به ما در مورد آن گفته اند با ارزش و مهم هستند.

سخن نهایی

در راه درآمد از یوتیوب سرسختی، خلاقیت و داشتن روحیه ای طنز بسیار مهم هستند. فراموش نکنید که همانطور که گفته شد انسان ها بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید احساساتی عمل می کنند، یعنی شما هر چقدر هم که کارتان درست باشد وقتی نتوانید در دل مردم بنشینید و احساسات آنها را راضی نگه دارید، راه به جایی نمی برید. پس سعی کنید همین امروز شروع کنید، خلاق باشید و هر لحظه پیشرفت کنید. در آخر نیز حتما از تکنولوژی و ابزار های آنلاین کمک بگیرید.

ادامه مطلب در سایت منبع