بایدها و نباید ها درباره کمپین تبلیغاتی محتوا

آیا دنبال استراتژی های مطمئنی هستید که با آن بتوانید ترافیک وب سایت خود را ارتقاء دهید؟ با پیگیری این پنج استراتژی در تولید و تهیه و تبلیغ و با ارتقاء محتوا می توانید ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید.

ارتقا

تولید یا ارتقاء محتوا

اگر در حال تولید یا هستید داشتن یک کمپین تبلیغاتی محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت تان ضروری است. مقالات متعددی این موضوع را توضیح داده اند. اما این پست از بقیه مقالات موجود کاربردی تر است.Prnews.io با استفاده از آزمایش و خطا توانسته است بفهمد که کدام استراتژی ها اثر بخش هستند و از کدام استراتژی ها می بایست اجتناب کرد:ما در اینجا شما را با مورد پنج از موفق ترین استراتژی ها برای افزایش ترافیک وب سایت آشنا می کنیم.

افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

۵ نکته ظریف برای رسیدن به ترافیک موفق

آیا برای کسانی که میخواهند تازه وارد بحث افزایش ترافیک وب سایت شوند دستورالعمل خاصی وجود دارد؟ احتمالا نه.اما آیا استراتژی های قابل اطمینانی وجود دارد که قادر باشد ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد؟ بله مطمئنا وجود دارد.همانطور که اندی کرستودینا می گوید: ‘جایی که ترافیک وب سایت وجود دارد، امید نیز وجود دارد.’ بیایید شروع کنیم!

۱٫ استفاده ازQuora و ردیت

هر دو این وب سایت ها منابع عالی برای کاربران جدید هستند، مخصوصاً برای کسانی که یک وب سایت تقریبا کوچک دارند.به عنوان مثال، در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید که Remoters.net (پروژه متعلق به Aleyda Solis) تعداد قابل توجهی از کاربران خود را از ردیت وارد وب سایت خود می کند:

برای کمک و ایجاد انگیزه و الهام بخشی به شما، می خواهم چند داستان واقعی در مورد ارتقاء محتوا از طریق ارتباطات گرفتن موفق در ردیت و Quora را با شما به اشتراک بگذارم.

ردیت: داستان موفقیت ۱

یک متخصص تأثیرگذار به نام جو یانگ بلاد () زمانی نظریات خود را در مورد تغییراتی که در الگوریتم فیس بوک اتفاق می افتد به اشتراک گذاشت. سپس، یک بلاگر این موضوع را خواند و از یانگ بلاد پرسید که اشکالی ندارد از نتایج این متخصص تاثیر گذار در پست خود استفاده کند؟

پس از موافقت یانگ بلاد، آن بلاگر بلافاصله مقاله خود را با لینکی به مقاله ی یانگ بلاد در ردیت به اشتراک گذاشت. در اینجا میتوانید آنچه اتفاق افتاده است را مشاهده کنید:

ردیت: داستان موفقیت ۲

مثال بعدی سر راست تر می باشد و نشان داده که اثر بخشی خوبی نیز داشته است.

در این پست، کاربری اطلاعاتی را در مورد ابزار رایگان خود منتشر ساخته است. این مساله باعث شده تعداد قابل توجهی کاربر جدید به سمت وب سایتش رهسپار گردند:

Quora: داستان موفقیت

یکی از فروم های بحث در Quora به ابزارهای ایجاد لینک اشاره کرده است.

در میان همه نظرات، شخصی سوالی کنایه دار پرسیده بود که قبل از آن با مهارت و ظرافت توانسته بود خودش را به همه معرفی کند. کامنت او به پستی لینک داده است که ماهانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند:

ترافیک از سایت Quora

برخلاف ردیت، وب سایت Quora به شما امکان می دهد ترافیک را از صفحه پروفایل خود بیاورید زیرا صفحات پروفایل در Quora برای این کار طراحی شده اند. بنابراین اگر در Quora حضور دارید، صفحه پروفایل شخصی شما می تواند مانند یک آهنربا برای جذب ترافیک وب سایت عمل کند.

۲٫ پست های کاربران مهمان

اگر می خواهید برای به دست آوردن کاربران جدید از پست های مهمان استفاده کنید، باید بدانید که این استراتژی مستلزم قاطعیت داشتن است.

با این وجود اگر بتوانید از پس این قضیه بر بیایید به گنج می رسید! صحبت من بر سر ۵۰۰ کاربر جدید است که به شکل همزمان به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد.

رایج ترین اشتباه این است که سایت ها و وبلاگ های محبوب را هدف قرار دهید. چنین سایتهایی تنها برای عملکرد شما ارزش ایجاد می کنند چون لینک گرفتن از آنها بسیار ارزشمند است.

اگر حرف من را باور ندارید به تصویر زیر نگاه کنید. اینها دامنه های ارجاع دهنده اصلی از یکی از وب سایت هایی است که تجزیه و تحلیل کرده ایم:

دامنه های ارجاع دهنده ی یک پست از منبع اصلی

در اینجا می توانید وبلاگ هایی مانندForbes ، Buffer و Social Media Examiner را ببینید. اما فکر می کنید هیچ یک از این دامنه های ارجاع دهنده در واقع به این سایت ترافیک ارسال می کنند؟

این مطلب را هم از دست ندهید :   آموزش خلاصه و مفیدشبکه­ های اجتماعی که ضروری است در نظر بگیریم

ما می توانیم این کار را به سادگی با تطبیق داده های Ahrefs و با گزارش SimilarWeb انجام دهیم که نشان می دهد کدام سایت ها کاربران را به همان دامنه ای که ما تجزیه و تحلیل کرده ایم، می رسانند:

داده های Ahrefs در مورد ترافیک سایت

افزایش بازدید سایت-ترافیک



<p style=افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

سایت” width=”608″ height=”406″ />

پس از تطبیق داده هایی که از Ahrefs و SimilarWeb گرفتیم، نتایج زیر را نیز دریافت کردیم:اعداد دروغ نمی گویند و به خوبی نشان می دهند که سایتهای بزرگ با ترافیک چشمگیر (مانند Forbes با ۱۲۵میلیون بازدید کننده ماهانه یا Huffingtonpost با ۱۶۶ میلیون بازدید کننده ماهانه) کاربران جدیدی را به شما هدیه نمی دهند:

بازدید ماهانه از دو سایت هافینگتون پست و فوربس

بنابراین اگر بخواهیم ترافیک بالایی داشته باشیم باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

بهترین گزینه جستجوی وبلاگهای کوچکتر است که کاربران را مستقیماً با محتوا درگیر می کنند.

برای پیدا کردن این وبلاگ ها چه کاری می توانید انجام دهید؟

۱٫ از ابزارهایی مانند استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا مشخص کنید کدام سایت ها ترافیک ارجاع به وب سایت شما را ایجاد می کند. اینها کسب و کار های نسبتاً کوچکی هستند که در آن احتمالا چیزی شبیه به عکس زیر را خواهید دید:

۲٫ باید بدانید چه نوع وب سایت هایی ترافیک ارسال می کنند. می توانید از برای پیدا کردن صفحاتی که یک سایت خاص به آن پیوند دارد استفاده کنید:

۳٫ به عنوان آخرین مرحله خود باید بدانید چرا یک سایت به سایت دیگر ارسال ترافیک دارد: آیا به دلیل فعال بودن مجموعه آنها است یا به این دلیل است که URL در نتایج ترافیک ارگانیک رتبه خوبی دارد؟ سایت سمروش در اینجا می تواند برای درک بهتر این مساله به شما کمک کند.

سایت سمروش و ارجاع ترافیک به وب سایت

مثال ما نشان می دهد که بازدیدکنندگان دامنه ای که مدام در مورد آن تحقیق کرده بودیم با محتوای آن ارتباط خوبی برقرار کرده اند و این دقیقاً همان چیزی است که ما باید بدانیم.

اما مهمتر از همه چیز این حقیقت است که اگر ترافیک ارجاع به وب سایت از نتایج جستجوی ارگانیک URL مورد بررسی شما باشد ممکن است ماه ها طول بکشد تا URL به بالای SERPs برسد. (صفحه نتایج موتورهای جستجو یا نتایج جستجوی گوگل، صفحه ای است که پس از جستجو در گوگل، یاهو یا هر موتور جستجوی دیگری مشاهده می کنید.)

سرمایه گذاری بلند مدت

این مساله شبیه یک سرمایه گذاری بلند مدت می باشد که در این مورد خاص زیاد قابل اعتنا نیست. ما نیاز به سایت هایی نداریم که ترافیک ارجاع به وب سایت را از طریق کانال ارگانیک به ارمغان می آورند. (ترافیک ارگانیک به نوعی کانال اصلی اطلاق می شود که بازاریابی درونگرا برای افزایش آن تلاش می کند. ترافیک ارگانیک در بازدیدکنندگان از یک موتور جستجو مانند Google یا تعریف می شود.)

بازاریابی

۳٫ پست های تبلیغاتی

همانطور که در بالا گفته شد، اساس پست گذاری توسط مهمان سایت، سخت کار کردن است: شما اول می بایست در مورد منابع مرتبطی که ترافیک ایجاد می کند تحقیق کنید و بعد ویراستاران را متقاعد سازید که مطالب شما را بپذیرند.

حتی با وجود وبلاگهای کوچکتر مدتی طول می کشد تا این روند به مرحله نهایی خود برسد. بنابراین زیاد انتظار نداشته باشید تا محتوایی تولید کردید سریع به مرحله ی انتشار برسد.

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

از طرف دیگر، پست های تبلیغاتی می توانند شما را نجات دهند چرا که مجبور نیستید خیلی صبر کنید. پلتفرم هایی که پست های تبلیغاتی را منتشر می کنند همیشه به دنبال رضایت مشتری هستند. برخی از این سایت ها حتی به صورت رایگان ایمیلی را در اختیار شما قرار می دهند تا تبلیغات در رسانه های اجتماعی توسط شما چند برابر شود.

رضایت مشتری

بنابراین توصیه می کنیم پست های تبلیغاتی را در نظر بگیرید. این پست ها باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان به سایت شما می شود در حالی که اگر خودتان می خواستید برای پستی تولید محتوا داشته باشید حضور این تعداد بازدید کننده کمتر می بود.

محتوا پادشاه است

پست های تبلیغاتی

خیلی راحت با یک حساب ریاضی می شود این مساله را فهمید. اگر برای بدست آوردن نرخ تبدیل ۱۰۰ تا ۲۰۰ بازدید کننده بیش از ۲۰ ساعت از وقت خود را صرف می کنید و همچنین یک ساعت از وقت شما نیز هزینه ای ۱۰۰ دلاری داشته باشد، هزینه کلی جذب این ترافیک ۲۰۰۰ دلار است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین و کارامدترین روشها برایبهبود سایت | آپدیت جدید

اما فکر کنید که یک پلتفرم دارید که همین ترافیک و همین نتایج مشابه را فقط با ۱۰۰۰ دلار به شما عرضه می کند. مشکل واقعی بازار پست های تبلیغاتی این است که کلا این پست ها پیچیده هستند و باید خیلی وقت بگذارید تا از قیمت ها سرد در بیاورید و همچنین با وبلاگ های مختلفی که پست های تبلیغاتی را منتشر می کنند نیز در تماس باشید.در اینجا سایت هایی مانند Prnews.io به شما کمک خواهند کرد.Prnews.io از پیش همه گزینه های ممکن برای انتخاب را جمع آوری کرده و حتی این اطلاعات را با افزودن شماره ترافیک سازماندهی نیز کرده است:

سازماندهی ترافیک وب سایت بر اساس شماره ترافیک در وب سایت Prnews.io

نکته مهم دیگر در مورد Prnews.io این است که این وب سایت از تمام داد و ستد ها و انتقالات درگیر در این فرآیند به خوبی مراقبت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خوبی تولید کنید و بعد بنشینید و منتظر نتیجه ی خوب بمانید. حتی با ارتقاء محتوا نیز می توانید نتیجه ی خوبی بگیرید.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

همانطور که منتظر انتشار محتوا هستید، می توانید زمانی را صرف کانال های دیگر برای تبلیغ محتوای خود کنید.

۴٫ کانال های اسلک

احتمال می دهیم که یا از اسلک استفاده نکرده اید یا برای صحبت با همکاران خود از آن استفاده کرده اید.

انواع مختلفی از کانال های اسلک وجود دارد که می توانید با آن ها به شبکه ای از متخصصان صنعت بپیوندید.

با این حال، گروه های اسلک برای یا ارتقاء محتوا ساخته نشده اند.

پس اگر می خواهید از این استراتژی استفاده کنید در گروه های منتخب اسلک فعال باشید و با به اشتراک گذاشتن پست های دیگر تولید کنندگان محتوا، یا حتی با ارتقاء محتوا به گروهی که در آن مشارکت دارید ارزش دهید.

روشی جالب برای بررسی کانال های جدید و جالب اسلک وجود دارد. شما می توانید این کانال ها را با استفاده از گزارش ترافیک ارجاع به وب سایت SimilarWeb پیدا کنید.

۵٫ تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات در رسانه های اجتماعی بیشتر بستگی به تعداد مخاطبان آنلاین شما دارد.

در اینجا باید ذکر شود که این استراتژی فقط در صورتی شما را به سود می رساند که برخی از کاربرانی که در دیگر گروه ها و کانال ها فعال هستند از شما حمایت کنند، نتیجتا دیگران نیز از پست های شما حمایت خواهند کرد. به همین دلیل است که پست های گردآوری شده از محبوب ترین انواع محتوا هستند.

در نتیجه این امر، می توانید حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ بازدید کننده جدید از طریق رسانه های اجتماعی پیدا کنید.در صورتی که محتوای هیچ پست جامعی را تولید نکرده اید، می توانید دست به ارتقاء محتوا بزنید یعنی در حقیقت نقل قول هایی را از متخصصان صنعت با هزاران دنبال کننده در محتوای خود وارد کنید.

محتویات وایرال فوربس

برای نمونه مثلا: سخنان متخصصان با این مضمون که ‘محتویات وایرال فوربس و کسانی که مسئول آن هستند’ زمانی در شبکه های اجتماعی اصلی و با استفاده از خیل دنبال کنندگان منتشر و بسیار فراگیر شد. همین چند جمله با هنر ارتقاء محتوا که توسط دیگر نویسندگان صورت پذیرفت باعث شد تا مدتی همه جا بحث از آن باشد.

به لطف این دنبال کنندگان وب سایت Prnews.io توانست حجم ترافیک ورودی به وبلاگ ما را افزایش دهد. اکثر کانال های Prnews.io عملکرد خوبی ندارند، اما تبلیغات در رسانه های اجتماعی تعداد زیادی از کاربران جدید را به سوی خود جذب کرد.

افزایش حجم ترافیک ورودی توسط وب سایت وب سایت Prnews.io

برای یافتن این گروه های فیس بوکی می توانید از SimilarWeb استفاده کنید و سپس این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید که کدام گروه های فیس بوک ترافیک را به سوی وب سایت های رقیب شما هدایت می کنند:

SimilarWeb و تجزیه و تحلیل ترافیک برای وب سایت خود و رقبا

زمان عمل فرا رسیده است امید داریم تا یکی از این استراتژی ها در افزایش حجم ترافیک ورودی به شما کمک کند. انجام این استراتژی ها آسان است همانطور که افرادی مانند یانگ بلاد توانسته اند در ارتقاء محتوا از آن ها استفاده کنند و موفق نیز باشند.

صرف نظر از پلتفرمی که انتخاب می کنید، یا که می خواهید تولید کنید، اگر محتوای شما خوب نباشد هیچ کس برای محصول شما اهمیتی قائل نخواهد بود.

محتوای کامل در سایت منبع