ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، دیگر مرده است!
/ ۳ دقیقه برای مطالعه
سر کار هستید و منتظر هستید که یکی از دوستانتان مبلغی پول به حسابتان واریز کند. اما بعد از چند دقیقه با یان پیامک مواجه می شوید: همین الان روی لینک زیر کیلیک کن و یاد بگیر از اینستاگرام چه طور درآمد کسب کنی! احتمالاً با خودت خواهی گفت، گور پدر اینستاگرام و کسب درآمد …
ادامه مطلب »
استراتژی های قیمت گذاری برای محصولات
در این نوشته قصد دارم از استراتژی های قیمت گذاری صحبت کنم. و هدفم این است که شما را با انواع مدلهای قیمت گذاری آشنا بشوید. این که کدام استراتژی بهتر است، بستگی به کسب و کار شما دارد و خود شما باید آن را تجربه و تست کنید. استراتژی های قیمت گزاری در فروش …
ادامه مطلب »
۱۰ نکته برای ساخت برند که به آن توجه نمی کنیم.
با پیشرفت کسب و کار خودتان باید به این نکته توجه بیشتری داشته باشیم، که چگونه از آن یک برند بسازیم. برای آنکه متصور شوید و در مرحله بعد آن را به تمامی مشتریان و حتی رقبا بشناسانید. برند ساختن همانگونه که برای شرکت های بزرگ با اهمیت است، برای کسب و کار های کوچک …
ادامه مطلب »
آیا افزایش خطوط تولید به نام تجاری ما کمک میکند؟
ساده ترین راهی که میتوانیم با انجام آن یک نام تجاری یا برند را نابود کنیم، ارزه عنواع و اقسام کالا و خدمات با آن نام تجاریست. برای این که انواع زیادی از زمیمه ها و خدمات و محصولات را ببینید مجبور نیستید که شرکتهای آسیایی را بررسی نمایید. بیش از ۹۰ درصد محصولاتی که …
ادامه مطلب »
فقط تخفیف است که مخاطبین را به کمپینهای شب یلدا و عید نوروز جذب میکند؟ تا به حال کمپین تبلیغاتی مجموعه های مختلف را مورد بررسی قرار داده اید؟ مثلاً کمپین تبلیغاتی دیجیکالا، کمپین تبلیغاتی ایرانسل، کمپین تبلیغاتی ایران سرور، چه کاری بین تمامیه این کمپینها مشترک است؟ تا به حال با خودتان فکر کرده …
ادامه مطلب »
تازه شروع کرده ام، برای پیدا کردن مشتری چه کار کنم؟
سلام، یکی از سوالاتی که اگر ابتدای راه اندازی یک کسب و کار باشید قطعاً ذهن شما را مشغول خواهد کرد، یافتن مشتری است. دوستانی که به من و اثر خاص لطف دارند، از طریق راههای ارتباطی برایم مدام پیغامهایی با مضمونهای زیر میفرستند: برای پیدا کردن مشتری چه کارهایی میتوانم انجام دهم؟ بهترین راه …
ادامه مطلب »
درون ذهن خریدار یا مشتری چه میگذرد؟
این مقاله خلاصه ای از کتاب InsideTheMindofTheShopper است. دکتر Herb Sorensen در این کتاب به درون ذهن خریدار یا مشتری میرود و پدیده های جذابی را برای ما نقل میکند. نسخه ای که من مطالعه کرده ام در سال ۲۰۰۹ منتشر شده که در ادامه لینک کتاب را از سایت آمازون در اختیار شما قرار …
ادامه مطلب »
سلام، اگر میخواهید بدانید، بهترین استراتژی در مقابل با رقبای قدیمی، چه چیزی میتواند باشد، تا شما را برنده سازد. در ادامه با دیدن ویدیو زیر با من همراه باشید. تماشا در نماشا اشتراک گذاری: لینکدین فیسبوک توییتر تلگرام ایمیل
۵ سال پیش بود که یکی از دوستانم به نام دانیال با من تماس گرفت، و از من خواست تا با او به دیدن یکی از دوستانش برویم. از دانیال پرسیدم که جریان از چه قرار است، او گفت: قرار است دوستش در رابطه با یک پیشنهاد خوب ثروت مند شدن با او صحبت نماید. …
ادامه مطلب »
سلام، اغلب مشاوره هایی که من با مدیران کسب و کارها بر گذار میکنم، آنها میخواهند یک تبلیغ جدید برایشان ساخته شود تا مشتریان احتمالی بیشتری با کسب و کارشان آشنا شوند. اما من همیشه یک سوال از آنها می پرسم: آیا مشتریان فعلی شما، از کسب و کارتان راضی هستند؟ آیا به همین مشتریانی …
ادامه مطلب »