تکنیک ها و روش های خلاقانه برای استارتاپ در ایران

آنچه می آموزید

می آموزید در استارتاپ خود به چه چیزهایی باید فکر کنید، چطور به صورت منظم فکر کنید و همینطور دسته جمعی فکر کنید تا درصد موفقیت استارتاپ خودتان را چند برابر کنید.

  • حداقل مدرک:

  • سواد خواندن و نوشتن (دانشگاه محل یادگیری مسائل کاربردی نیست پس در این مسیر نیاز به مدرک نداریم)

  • شرایط لازم برای شرکت در دوره:

  • آشنایی با اینترنت کافی است. (برای ثبت نام نیاز به هیچ دانش اولیه ایی ندارید).

  • مدرس دوره:

  • دکتر شمس الدین یوسفیان ( کارآفرین سریالی )

    Entrepreneurship-کارآفرینی

  • ماموریت ما:

  • درصد موفقیت استارتاپ شما را بالا ببریم.

جهت مشاوره و رزرو عدد ۱۹ را به شماره ۰۹۱۹۸۲۸۲۰۴۰ پیامک نمایید .

مزایای ایجاد استارتاپ

وقتی برای اولین بار یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، ممکن است ترسناک باشد. شما باید با مبارزات و چالش های زیادی روبرو شوید که کسب وکارهای بزرگ تر و با سابقه تر هرگز نباید نگران آن باشند. شما با منابع محدود، شهرت ناموجود، نگرانی در مورد جریان نقدی و فقط اطلاعات گمانه زنی در مورد جمعیت هدف خود سروکار خواهید داشت.

وقتی به این شکل به آن نگاه می کنید، غیرممکن به نظر می رسد که یک استارت آپ بتواند برای یک مشتری خاص از یک شرکت بزرگ تر رقابت کند. مگر اینکه راه حل مورد نیازی داشته باشید که به معنای واقعی کلمه هیچ کس دیگری در این سیاره نتواند ارائه دهد، محدودیت های شما در یک استارتاپ شما را در برابر شرکت های بزرگتر و بدتر در فضای شما در مضیقه قرار می دهد. اما این تنها یک طرف ماجراست. حقیقت کامل تر این است که استارت آپ ها در واقع مزایای زیادی نسبت به شرکت های بزرگ تر دارند، حتی اگر زمانی که در میانه ی یک بحران هستید، اینطور به نظر نمی رسد. استارت آپ ها همیشه این چند نقطه قوت را در برابر کسب وکارهای بزرگ خواهند داشت:

استارت آپ

چابکی

استارت آپ ها در چند سال اول جوان و بدون شکل هستند. ممکن است شما یک طرح تجاری محکم و یک استراتژی عملیاتی داشته باشید، اما چیزی شما را محدود به این ساختارها نمی کند. شرکت های بزرگ مجبور هستند مدل های خود را یکسان نگه دارند تا هیئت مدیره، سرمایه گذاران و مشتریان خود را راضی نگه دارند. به عنوان یک استارت آپ، می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید. این چابکی زمانی مفید است که چیزی در صنعت اختلال ایجاد کند، مانند یک توسعه فناوری جدید یا یک رقیب حتی جدیدتر. کسب و کارهای بزرگ باید این ضربه را جذب کنند و به آرامی واکنش نشان دهند، زیرا چرخ دنده های عظیم آنها شروع به چرخش می کند. به عنوان یک استارت آپ، می توانید در صورت لزوم، پولی را خرج کنید و همه چیز را از پایه بازسازی کنید.

استارت آپ

کار تیمی بیشتر

برخی از شرکت های بزرگ فضای معمولی دارند، اما در بیشتر موارد، هر کسب وکار بزرگی که وارد آن شوید پر از دیوار، دفاتر و اتاقک است. اهالی حسابداری افراد را از بازاریابی نمی شناسند و مدیر عامل احتمالاً کسی را پایین تر از خود نمی شناسد.

بازاریابی

در یک استارتاپ، شما چاره ای ندارید جز اینکه با سایر اعضای تیم خود پیوند برقرار کنید. شما ممکن است سه چند نفر همکار داشته باشید، اما در کارهایی که برای همه شما مهم است به قدری نزدیک با هم کار خواهید کرد که یک کار تیمی طبیعی در روابط کاری خود خواهید داشت. این کار تیمی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید اهمیت دارد. این بدان معناست که کارمندان شما بهره وری بیشتری خواهند داشت و از شغل خود راضی تر خواهند بود و به شما کار قابل اعتمادتر و دور برگشت کمتری می دهند.

بهره وری-بهینه سازی

انعطاف پذیری

در شرکت های بزرگ همه چیز باید رسمی شود. هر دقیقه فرآیند به خوبی مستند شده است و قوانینی پیرامون همه چیز وجود دارد. معمولاً وقتی تصمیمی گرفته می شود، باید توسط چندین نفر در بخش های مختلف مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. در اصل، چرخ دنده های عدم انعطاف پذیری همه چیز را به سمت خزیدن کند می کند و فرآیندهایی را رسمی می کند که در وهله اول هرگز نیاز به رسمی شدن نداشتند. در حالی که ممکن است قوانین محکم و فرآیندهای رسمی را در اختیار داشته باشید، استارتاپ شما کسری از کارهای سخت را که رقبای بزرگ شما انجام می دهند، ندارد. به همین دلیل می توانید سریع تر تصمیم بگیرید و کارآمدتر کار کنید.

قیمت گذاری رقابتی

قیمت گذاری موضوعی است که نمی توان به طور کلی در مورد آن صحبت کرد. هر صنعتی باید عوامل مختلفی را در مورد قیمت گذاری در نظر بگیرد. به عنوان مثال، در توسعه محصولات غذایی، شرکت های بزرگ تر از مزیت قیمت گذاری برخوردارند، زیرا به تجهیزات بیشتری دسترسی دارند، می توانند اجراهای بزرگ تری انجام دهند و در هزینه های هر قطعه صرفه جویی کنند. با این حال، برای اکثر صنایع، استارت آپ ها در مورد قیمت گذاری مزیت دارند.

استارت آپ ها سربار کمتری دارند. از آنجایی که افراد کمتری از منابع کمتری برای توسعه محصولات و خدمات استفاده می کنند، می توانند قیمت گذاری تهاجمی تری نسبت به همان محصولات و خدماتی داشته باشند که توسط یک شرکت چند سطحی و عظیم تولید می شوند. همچنین در قیمت گذاری انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت، برای مذاکره آماده خواهید بود، بنابراین می توانید مشتریان بیشتری را ایمن کنید.

تعداد کم کارکنان

در نهایت، و شاید مهم تر از همه، از آنجایی که استارت آپ ها افراد کمتری در یک سازمان دارند، تمایل دارند شخصیت برند بسیار بهتر و قابل دسترس تری داشته باشند. مدیر عامل فقط یکی دیگر از اعضای تیم است و در اکثر جلسات ظاهر می شود و چهره ای به شرکت می بخشد. کارمندان، با دریافت حقوق کمتر و آزادی بیشتر، همه فعالانه می خواهند بخشی از شرکت باشند، بنابراین کار کردن با آنها شادتر و سرگرم کننده تر است. برخی از مشتریان به طور طبیعی به سمت شما جذب می شوند زیرا شما یک استارتاپ هستید.

از این نقاط قوت به نفع خود در چند سال اول فعالیت خود استفاده کنید. رقبای بزرگ تر شما ممکن است در مورد منابع و نفوذ، شما را تحت تأثیر قرار دهند، اما چابکی و وضعیت ضعیف شما، شانس را متعادل می کند. اگر بتوانید از استراتژی هایی استفاده کنید که بر این مزیت های طبیعی استارت آپ تأکید می کنند، در موقعیت بسیار بهتری برای موفقیت در بلندمدت خواهید بود.

درک بازار محلی

کارآفرینان اغلب تغییر شرایط محلی را بهتر درک می کنند، در حالی که شرکت ها اغلب تغییرات مخرب را نادیده می گیرند تا زمانی که اقدامات رقبا آنها را تهدید کند. علاوه بر این، اختلال باعث ایجاد ترس می شود: پرسنل مستقر ممکن است شغل خود را از دست بدهند و برای محافظت از حقوق و مزایای مناسب خود مبارزه کنند. استارت آپ ها می توانند زیرک تر باشند و به نیازهای محصول پاسخ دهند، در حالی که زنجیره تأمین شرکت ها به دلیل نیازهای حجم زیاد، عمدتاً درحال تولید هستند.

به عنوان مثال، صاحبان مشاغل کوچک می توانند با ارائه غذاهایی به سرعت از اولویت رو به رشد غذاهای گیاهی استفاده کنند. در مقابل، تولیدکنندگان جهانی مواد غذایی با تامین کنندگان غول پیکر قراردادهای یک ساله دارند که این امر سازگاری را کاهش می دهد. بنابراین به طور کلی، استارتاپ ها در درک بازار محلی با اولویت رو به رشد برتری دارند.

سخن آخر

فکر نهایی ما این است که از این نقاط قوت (مزایا) در چند سال اول فعالیت تجاری خود استفاده کنید. رقبای بزرگ شما ممکن است در مورد منابع و نفوذ شما افت کنند، اما چابکی و وضعیت ضعیف شما شانس را متعادل می کند. اگر بتوانید از استراتژی هایی استفاده کنید که بر این مزیت های طبیعی استارت آپ تأکید می کنند، در موقعیت بسیار بهتری برای موفقیت در بلندمدت خواهید بود.

تمایز این دوره با دوره های مشابه:

  • این دوره توسط دکتر شمس الدین یوسفیان، کارآفرین سریالی (با ۱۲ استارتاپ موفق) تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در ورای این تدریس وجود دارد.

  • برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که میتوانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

  • علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی

  • شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست.

  • آنهایی که ایده استارتاپی دارند و نمی دانند از کجا شروع کنند.

    ایده

  • آنهایی که میخواهند کارآفرین اینترنتی شوند.

  • آنهایی که میخواهند وارد اکوسیستم استارتاپی شوند.

  • هر فردی که قصد ارایه یک محصول در فضای مجازی داشته باشد.

  • آنهایی که میخواهند تیمی روی استارتاپشان فکر کنند.

آیا با شرکت در این دوره میتوانید استارتاپ بزنید؟

بله، شما با به دست آوردن این دانش، یک قدم به زدن استارتاپ نزدیک تر می شوید. تمامی مطالب با بوم کسب و کار و مدل درآمدی به شما در این دوره آموزش داده خواهد شد.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ یک کسب و کاری است که نیازی را برطرف میکند و قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

آیا الان زمان مناسبی برای شروع استارتاپ در ایران می باشد؟

ما اصطلاحا در زمان طلایی گذار بازار سنتی به بازار آنلاین هستیم. این موفعیت استثنایی برای کارفرینی اینترنتی و زدن استارتاپ می باشد.

آیا باید حتما هم تیمی داشته باشیم تا در این دوره شرکت کنیم؟

خیر، شما می توانید پس از آموزش دیدن به تنهایی شروع کنید یا بعد به دنبال هم تیمی باشید که مطمئنا جزیره بعد از مطالعه دوره شرایط را برای پیداکردن هم تیمی برایتان مهیاتر می نماید.

سوالات متداول:

آیا میتوانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله میتوانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.

سرفصل های دوره

  • تعاریف در مدل کسب وکار
  • معرفی اجزای بوم کسب وکار
  • مدل درآمدی
  • بررسی عملی بوم مدل کسب وکار چند استارتاپ ایرانی
  • ابزارها و چارچوب های مدل کسب وکار
  • بوم ناب
  • دنیای واقعی استارتاپ ها
  • فرآیند استفاده از بوم ناب
  • مهمترین نکات در بوم ناب
  • تله های موجود در تکمیل بوم ناب
  • تفکر جمعی

محتوای کامل در سایت منبع

آنچه می آموزید

واقعا خیلی مهم است که خودتان را بشناسید! آیا واقعا کارآفرین هستید؟ ایا میتوانید خصوصیات کارآفرینی را در خود تقویت نمایید؟ ایا شخصیت شما یک خویش فرما هست یا کارفرما؟ در این دوره دغدغه های تقویت شخصیت کارافرین و شیوه زندگی کارافرین بررسی خواهد شد.

  • حداقل مدرک:

  • سواد خواندن و نوشتن (دانشگاه محل یادگیری مسائل کاربردی نیست پس در این مسیر نیاز به مدرک نداریم)
  • شرایط لازم برای شرکت در دوره:

  • آشنایی با اینترنت کافی است. (برای ثبت نام نیاز به هیچ دانش اولیه ایی ندارید).
  • مدرس دوره:

  • دکتر شمس الدین یوسفیان ( کارآفرین سریالی )
  • ماموریت ما:

  • خودتان را بشناسید و واقعیت های اطراف خودتان را ببینید

جهت مشاوره و رزرو عدد ۱۹ را به شماره ۰۹۱۹۸۲۸۲۰۴۰ پیامک نمایید .

اهمیت کلاس های کارآفرینی

اگرچه ممکن است ما استعداد ذاتی برای یک رشته یا موضوع داشته باشیم، اما اگر تمایل به یادگیری وجود داشته باشد، می توان هر مهارتی را بهبود بخشید. ما در جهانی زندگی می کنیم که آینده آن نامشخص است و متعلق به سازندگان و مبتکران است. و به همین دلیل است که یادگیری و مطالعه کارآفرینی مهم است. آموزش کارآفرینی به عنوان پایه ای عالی برای انواع ایده های خلاقانه و نوآورانه ای است که برای موفقیت نیاز داریم. برخی مزایای کلاس های کارآفرینی عبارتند از:

خلاقیت و نوآوری

رشد و توسعه شخصی را پرورش می دهد

مطالعه کارآفرینی به افراد با زمینه های مختلف اجتماعی و اقتصادی سود می رساند، زیرا به افراد می آموزد مهارت های منحصربه فرد را پرورش دهند و خارج از چارچوب فکر کنند. علاوه بر این، فرصت ایجاد می کند، اعتماد را القا می کند، عدالت اجتماعی را تضمین می کند و اقتصاد را تحریک می کند. آموزش کارآفرینی همچنین مهارت ها و دانش را برای کارآفرینان نوپا فراهم می کند تا ایده های تجاری ارائه دهند و سرمایه گذاری های خود را توسعه دهند. و این شامل کمک به آنها برای یادگیری در مورد زمینه های اصلی تجارت مانند امور مالی، فروش، بازاریابی، مدیریت و حسابداری می ‎شود، البته مهارت های گسترده تری مانند سازگاری، ارتباط موثر و اعتماد به نفس.

اقتصاد

ارتباط

مزیت یادگیری مهارت های کارآفرینی نسبت به موضوعات سنتی تر این است که آنها به طور منحصر به فردی با حرفه ‎ای به عنوان یک کارآفرین مرتبط نیستند. مهارت های مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار خود در هر زمینه ای مرتبط است و همچنین ویژگی های مطلوبی برای کارمند بودن خواهد بود. در واقع، داشتن طیف گسترده ای از مهارت های مرتبط با کسب و کار که از طریق مطالعه کارآفرینی به دست می آیند، شما را به یک کاندیدای ایده آل در بیشتر رشته ها تبدیل می کند. بنابراین، مهارت هایی که در دوره های کارآفرینی آموزش داده می شوند، عموماً در تمام زمینه های صنعت کاربرد دارند و خلاقیت را از بین نمی برند یا فرصت ها را برای یک شغل خاص مسدود نمی کنند.

استعدادهای تحقق نیافته را کشف کنید

برنامه های آموزشی استاندارد از مدارس ابتدایی تا دانشگاه ها بهینه شده اند تا مدل آموزش برای همه را منعکس کنند. در حالی که ایده پشت این جنبش عالی و اساسا خوب است، به این معنی نیست که بهترین ها را در بین دانش آموزان به ارمغان می آورد. یادگیری کارآفرینی با یادگیری هر چیز دیگری بسیار متفاوت است. مفهوم اصلی این برنامه کمک به دانش آموزان برای شناسایی نقاط قوت و استعدادهای خود و تلاش برای بهبود آنها است.

تفکر انتقادی

توانایی تفکر انتقادی برای موفقیت شما در دنیای تجارت ضروری است. متأسفانه، این چیزی نیست که در مدارس سنتی پرورش داده شود. چرا این مهم است؟ یک شرکت چیزی نیست که برای همیشه به راحتی کار کند، به خصوص امروزه که بازارها بیش از همیشه نوسان دارند. ناگفته نماند رقابت سخت. یادگیری کارآفرینی دانش آموزان را در معرض فرصت های متعددی قرار می دهد تا یاد بگیرند چگونه انتقادی فکر کنند و قطعات روی تخته را تجزیه و تحلیل کنند. آگاهی از همه عوامل مهم و دیدن اینکه چگونه بر یکدیگر تأثیر می گذارند، اساس یک فرآیند تصمیم گیری هوشمند است. این چیزی نیست که بتوان از یک کتاب یاد گرفت. افراد باید در معرض مثال های دنیای واقعی قرار گیرند و از تجربیات خود بیاموزند.

منافع برای جامعه

علاوه بر این، مهارت های مرتبط با کارآفرینان، مانند سواد مالی، مدیریت پول، و مهارت های قوی بین فردی نه تنها مفید هستند، بلکه برای زندگی روزمره نیز مرتبط هستند. با این وجود، مزایای مطالعات کارآفرینی فراتر از صرفا شخصی بودن است. آنها همچنین برای جامعه مفید هستند. منافع اقتصادی کارآفرینان برای جامعه هرگز مورد تردید نبوده است. بنگاه های جدید و نوآوری های کارآفرینی برای هر جامعه ای که در سطح جهانی رقابتی باشد، با پیشرفت های فناوری که مشاغل جدید ایجاد می کند، حیاتی است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکته های بسیار مهم دربارهتولید محتوای اینستاگرام

قادر به ایجاد تفاوت می شوید

جهان هرگز به اندازه امروز به افرادی که در تلاش برای ایجاد تغییر هستند نیاز نداشته است. و این همان تعریف کارآفرینان است. بله، هدف آنها فروش محصولات و خدمات است، اما این تنها یک تکه از کل پازل است. برای موفقیت در آن، آنها باید نیازها و مشکلات واقعی مردم را شناسایی کرده و آنها را حل کنند. حتی تازه از برنامه آموزش کارآفرینی، افراد این طرز فکر منحصربه فرد را دارند: مشکلاتی را که باید حل شوند، پیدا کنند، راه حلی برای آن ها ابداع کنند، و در نهایت، جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

آمادگی برای زندگی واقعی

آموزش کارآفرینی علاوه بر تشویق مردم، آنها را به نوآوری، خلاقیت و همکاری با دیگران می طلبد. اگر قرار است جامعه کنونی ما از مزایای کارآفرینی بهره مند شود، عادلانه است که خود را به آموزش های لازم برای این کار مجهز کنیم. از طرف دیگر، مزایای شخصی تحصیل در زمینه کارآفرینی بسیار فراتر از دنیای تجارت است که منجر به معیشت شکوفاتر می شود. ناگفته نماند که ما به عنوان یک جامعه باید بیشتر برای کمک به توسعه ذهن کارآفرینی خود تلاش کنیم.

به افراد کمک می کند تا مشکلات را به راحتی شناسایی کنند

یکی از بهترین مزایای آموزش کارآفرینی برای افراد این است که به آنها کمک می کند تا به ناظران مشتاق تبدیل شوند و به آنها کمک می کند تا مشکلات را به طور کارآمد شناسایی کنند. به افراد آموزش داده می شود که چگونه حل کننده خوبی باشند. اما آنها از این واقعیت غافل هستند که چگونه ابتدا آن مشکلات را شناسایی کنند، پس از شناسایی مشکل، می توانند راه حل مناسبی را برای آنها و همچنین برای جامعه ای که در آن زندگی می کنند، سودمند ارائه دهند. بنابراین در این راستا، کارآفرینی به مردم کمک می کند تا به یک معرف مشکل در حوزه های مربوطه خود تبدیل شوند که به نوبه خود منجر به ارتقای سطح مهارت های خود و همچنین ارتقای سطح مهارت شان می شود.

آنها خوداشتغال می شوند

یکی دیگر از مزایای بزرگ آموزش کارآفرینی برای افراد این است که آنها در مراحل اولیه زندگی خود به خود اشتغالی پیدا می کنند. آنها به جای تمرکز بیش از حد بر روی موضوعات و فعالیت های اضافی، سعی می کنند بر مهارت های خود تمرکز کنند، آنها سخت تلاش می کنند تا مهارت های خود را تقویت کنند تا منبع درآمد بهتری برای خود باشند.

ایجاد فرصت ها با استفاده از آخرین فناوری ها

از آنجایی که جهان به دلیل آخرین پیشرفت های تکنولوژیک به سرعت در حال تغییر است، و به همین ترتیب همه چیز با تغییرات تکنولوژیک تغییر می کند. کارآفرینی به دانش آموزان کمک می کند تا با استفاده از آخرین فناوری ها در حوزه های مربوطه، فرصت های متعددی برای خود ایجاد کنند. همانند کارآفرینی، فناوری بدون در نظر گرفتن هر زمینه یا حوزه خاصی جنبه مهمی از آینده شما دارد، بنابراین استفاده از فناوری در حوزه شما می تواند به شما در به دست آوردن فرصت ها برای خود کمک کند.

تمایز این دوره با دورههای مشابه:

  • این دوره توسط دکتر شمس الدین یوسفیان، کارآفرین سریالی (با ۱۲ استارتاپ موفق) تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در ورای این تدریس وجود دارد.
  • دکتر شمس الدین یوسفیان دکترای ژنتیک دارند که می تواند بر ارتقای کیفیت دوره بسیار موثر باشد.
  • برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که می توانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

  • آنهایی که می خواهند بدانند آیا شخصیت شان کارافرین است یا کارمند یا خویش فرما؟
  • علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی
  • شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست.
  • آنهایی که ایده استارتاپی دارند و نمی دانند از کجا شروع کنند.
  • آنهایی که می خواهند کارآفرین اینترنتی شوند.
  • آنهایی که می خواهند وارد اکوسیستم استارتاپی شوند.
  • هر فردی که قصد ارایه یک محصول در فضای مجازی داشته باشد.

آیا با شرکت در این دوره می توانید استارتاپ بزنید؟

بله، شما با به دست آوردن این دانش، یک قدم به زدن استارتاپ نزدیک تر می شوید. تمامی مطالب مرتبط با استارتاپ به شما در این دوره آموزش داده خواهد شد.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ یک کسب و کاری است که نیازی را برطرف می کند و قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

آیا الان زمان مناسبی برای شروع استارتاپ در ایران می باشد؟

ما اصطلاحا در زمان طلایی گذار بازار سنتی به بازار آنلاین هستیم. این موفعیت استثنایی برای کارفرینی اینترنتی و زدن استارتاپ می باشد.

آیا باید حتما هم تیمی داشته باشیم تا در این دوره شرکت کنیم؟

خیر، شما می توانید پس از آموزش دیدن به تنهایی شروع کنید یا بعد به دنبال هم تیمی باشید که مطمئنا جزیره بعد از مطالعه دوره شرایط را برای پیداکردن هم تیمی برایتان مهیاتر می نماید.

سوالات متداول:

آیا می توانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله می توانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.

سرفصل های دوره

  • تعریف کارآفرینی
  • کارآفرین کیست؟
  • ویژگی های کارآفرین موفق
  • کارافرین چگونه زندگی می کند
  • کارافرین چگونه کار می کند
  • کارآفرین دنیا را چگونه می بیند
  • کارآفرین سریالی
  • از کارمندی تا کارآفرینی
  • تست دیسک و تعیین شخصیت کارآفرین
  • شخصیت کارآفرینی ژنتیکی است یا محیطی؟
  • آیا یاد گرفتن کارآفرینی ممکن است؟
  • دام های کارآفرینی

ادامه مطلب

آنچه می آموزید

مطمئنا شناخت اکوسیستم استارتاپی به رشد استارتاپ شما کمک شایانی می کند. ما در این دوره به شما کمک میکنیم تا اگر به فکر تامین مالی برای شروع ایده خودتان هستید یا اگر استارتاپتان را شروع کردید و نیاز به تامین سرمایه دارید، چگونه و از کجاها اقدام نمایید.

  • حداقل مدرک:

  • سواد خواندن و نوشتن (دانشگاه محل یادگیری مسائل کاربردی نیست پس در این مسیر نیاز به مدرک نداریم)
  • شرایط لازم برای شرکت در دوره:

  • آشنایی با اینترنت کافی است. (برای ثبت نام نیاز به هیچ دانش اولیه ایی ندارید).
  • مدرس دوره:

  • دکتر شمس الدین یوسفیان ( کارآفرین سریالی )
  • ماموریت ما:

  • آموزش هر آنچه در مورد استارتاپ باید بدانید

جهت مشاوره و رزرو عدد ۱۹ را به شماره ۰۹۱۹۸۲۸۲۰۴۰ پیامک نمایید .

تمایز این دوره با دوره های مشابه:

  • این دوره توسط دکتر شمس الدین یوسفیان، کارآفرین سریالی (با ۱۲ استارتاپ موفق) تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در ورای این تدریس وجود دارد.
  • برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که میتوانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

  • علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی
  • شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست.
  • آنهایی که ایده استارتاپی دارند و نمی دانند از کجا شروع کنند.
  • آنهایی که میخواهند کارآفرین اینترنتی شوند.
  • آنهایی که میخواهند وارد اکوسیستم استارتاپی شوند.
  • هر فردی که قصد ارایه یک محصول در فضای مجازی داشته باشد.
  • انهایی که صاحب استارتاپ موفق یا ناموفق هستند.

آیا با شرکت در این دوره میتوانید سرمایه گذار جذب نمایید؟

شرکت در این دوره، تضمینی برای جذب سرمایه گذار نمی باشد. البته، جزیره کارافرینی افرادی که در این دوره شرکت کردند و استارتاپ دارند، را در صورت تمایل به شبکه سرمایه گذاران جزیره معرفی خواهد نمود.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ یک کسب و کاری است که نیازی را برطرف میکند و قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

آیا الان زمان مناسبی برای شروع استارتاپ در ایران می باشد؟

ما اصطلاحا در زمان طلایی گذار بازار سنتی به بازار آنلاین هستیم. این موفعیت استثنایی برای کارفرینی اینترنتی و زدن استارتاپ می باشد.

سوالات متداول:

آیا میتوانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله میتوانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.

سرفصل های دوره

  • نطق آسانسوری
  • انواع تامین مالی استارتاپ
  • مراحل جذب سرمایه دراستارتاپ
  • سرمایه گذار خطرپذیر جنسی متفاوت دارند
  • فرشتگان سرمایه گذار
  • صندوق خطر پذیر(VC)
  • معرفی شتاب دهنده های ایران و جهان
  • اصول و مراحل شتابدهی
  • بهترین سرمایه گذار ها
  • آیا جذب سرمایه بعد از به درآمد رسیدن استارتاپ، خوب است؟
  • آموزش نگارش طرح کسب و کار ویژه جذب سرمایه گذار
  • نحوه ارزش گذاری استارتاپ و تقسیم سهام در استارتاپ

محتوای کامل در سایت منبع

آنچه می آموزید

بدون دانستن و انجام امور حقوقی یک استارتاپ نمی تواند رشد بسیاری نماید. ما در این دوره شما را به نیازهای حقوقی یک استارتاپ آشنا می کنیم. هر آنچه نیاز دارید تا بتوانید به صورت مستقل تمام مایحتاج حقوقی خود را تامین نمایید.

  • حداقل مدرک:

  • سواد خواندن و نوشتن (دانشگاه محل یادگیری مسائل کاربردی نیست پس در این مسیر نیاز به مدرک نداریم)
  • شرایط لازم برای شرکت در دوره:

  • آشنایی با اینترنت کافی است. (برای ثبت نام نیاز به هیچ دانش اولیه ایی ندارید).
  • مدرس دوره:

  • دکتر هادی توکلی
  • ماموریت ما:

  • آموزش هر آنچه در مورد استارتاپ باید بدانید

جهت مشاوره و رزرو عدد ۱۹ را به شماره ۰۹۱۹۸۲۸۲۰۴۰ پیامک نمایید .

مزایای استارتاپ آنلاین

به عنوان یک کسب و کار، باید از تمام فرصت هایی که می تواند برای شما سودآور باشد استفاده کنید. حضور آنلاین شما به عنوان یک کسب و کار در واقع می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با مخاطبان خود در سطح جهانی ارتباط برقرار کند. از آنجایی که تمام مکان هایی که فروشگاه فیزیکی شما نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند، وب سایت آنلاین شما می تواند.

مواقعی وجود دارد که مشتریان ممکن است بخواهند ابتدا از وب سایت شما بازدید کنند تا قبل از بازدید از فروشگاه فیزیکی شما، نگاهی به خدمات، محصولات و نظرات شما بیندازند. حالا فکر کنید، اگر حضور آنلاین نداشته باشید، منظورم این است که فروشگاه آنلاین ندارید، چه؟ خب، احتمال زیادی وجود دارد که در نهایت مشتری بالقوه خود را از دست بدهید. من مطمئن هستم که شما آن را نمی خواهید! مزایای بی شماری برای داشتن یک کسب و کار آنلاین وجود دارد. برخی دلایلی را فهرست کرده ایم که دلیل نیاز به آنلاین بودن کسب و کار شما را توجیه می کند.

هزینه های عملیاتی پایین

انتقال کسب و کار شما به صورت آنلاین به هیچ نوع انبار، موجودی، وسایل نقلیه حمل و نقل یا کارکنان نیاز ندارد. این تغییر به قدری آرام است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که همان محصولی را که در فروشگاه آفلاین خود می فروشید به طیف گسترده ای از مشتریان بفروشید. اجازه بدهید به شما بگویم که چگونه!

با کمک یک کسب و کار آنلاین، می توانید محصولات را مستقیماً از طریق تامین کنندگان به مشتریان ارسال کنید. این بدان معناست که برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین لازم نیست موجودی خود را داشته باشید. نه تنها این، تحویل مستقیم محصولات از تامین کنندگان به مشتریان نیز زمان حمل و نقل را کاهش می دهد. در نتیجه، مشتریان شما را خوشحال می کند و عملیات را بدون دردسر می کند. شما دو انتخاب دارید: یا می توانید یک طراح استخدام کنید و می توانید وب سایت خود را با صرف هزینه قابل توجهی طراحی کنید یا می توانید از یک پلت فرم رایگان مانند وردپرس استفاده کنید. شما می توانید به راحتی وب سایت خود را با کمک قالب های وردپرس طراحی کنید که کم هزینه و به راحتی قابل دسترسی هستند.

اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید، آنلاین بودن بهترین گزینه برای شما است. زیرا در مقایسه با افتتاح یک فروشگاه فیزیکی، یک فروشگاه اینترنتی به میزان قابل توجهی پول کمتری نیاز دارد. همچنین نیازی به خرج کردن پول برای خدمات و تعمیر و نگهداری فروشگاه خود ندارید، (تصاویر با کیفیت خوب در وب سایت های آنلاین ضروری است). هنگامی که کسب و کار شما به صورت آنلاین حرکت می کند، می توانید بازاریابی رسانه های اجتماعی را نیز امتحان کنید. بازاریابی رسانه های اجتماعی به بسیاری از شرکت ها در جذب مشتریان بیشتر و بیشتر و همچنین گسترش دامنه دسترسی آنها کمک کرده است.

۲۴/۷ در دسترس بودن

بدون اینترنت، تقریبا غیرممکن است که کسب و کار شما به مدت ۲۴ ساعت خدمات خود را ارائه دهد. با کمک یک وب سایت آنلاین، می توانید به مشتریان خود اجازه دهید در هر زمانی از هر گوشه دنیا از خدمات شما بازدید کنند و از خدمات شما مطلع شوند. این کار با یک تجارت آفلاین امکان پذیر نیست. مشتریان شما می توانند در مورد محصولات شما مطالعه کنند و طبق راحتی خود سفارش دهند.

تصور کنید که ارائه خدمات خود برای مدت طولانی و حتی در تعطیلات چقدر می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد! این درست مانند کسب درآمد حتی زمانی است که خواب هستید، زیرا اینترنت برای شما وجود دارد. برای به حداکثر رساندن سود، کسب و کار شما باید در دسترس خریدارانی باشد که خرید آنلاین را به آفلاین ترجیح می دهند. بنابراین در نهایت داشتن یک وب سایت آنلاین برای کسب و کار شما باعث افزایش پیشروی و فروش شما در بازار می شود.

پشتیبانی بهتر از مشتری

بگذارید یک واقعیت را به شما بگویم، اینترنت برای تجارت ساخته شده است و اگر دنبال فرصت مناسب هستید باید از دنیای آنلاین استفاده کنید. مزیت غیرقابل انکار داشتن یک کسب و کار آنلاین این است که شما را قادر می سازد بدون صرف وقت زیاد به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید و مشکلات آنها را حل کنید. بنابراین با استفاده از اینترنت، می توانید به سادگی از مشتریان بالقوه خود پشتیبانی مشتری بهتری داشته باشید. کاری که می توانید انجام دهید این است که به سادگی یک ویدیو شامل دستورالعمل ها یا راهنمای ایجاد کنید که می تواند به مشتریان کمک کند تا پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. و بهترین بخش، شما به سادگی می توانید از آن ویدیو برای سال ها استفاده کنید!

به غیر از این، شما همچنین می توانید یک بخش پشتیبانی مشتری را در وب سایت آنلاین خود تنظیم کنید. در هر زمان به مشتریان شما کمک خواهد کرد. کسب و کار آنلاین شما را قادر می سازد تا اطلاعات دقیقی را که مشتریان خود می خواهند در اختیار آنها قرار دهید. این باعث صرفه جویی در وقت شما و مشتریان شما می شود زیرا آنها به سادگی می توانند از طریق یک ویدیو استفاده کنند، بنابراین تعداد تماس ها و پیام های مربوط به درخواست محصول به خودی خود کاهش می یابد. از میان مزایای اثبات شده متعدد داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما، مهم ترین آنها این است که به شما کمک می کند در هر زمان و هر مکان با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات طلایی و ارزشمند در موردآموزش ux به همراه نمونه های کاربردی

امکان سنجی برای عملیات از هر کجا

داشتن یک کسب و کار آنلاین به شما این امکان را می دهد که از هر گوشه ای از جهان آن را اداره و مدیریت کنید. این مزیت بزرگ داشتن یک کسب و کار آنلاین به شما این امکان را می دهد که از هر جایی کسب و کار خود را اداره کنید و نه تنها به یک مکان فیزیکی چسبیده باشید.

شما به راحتی می توانید کسب و کار آنلاین خود را از هر جایی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی قوی است انجام دهید. با کمک اطلاعات دقیق فروش و محصول به صورت آنلاین، شما به سادگی قادر خواهید بود تمام فعالیت ها و سفارشات خرید را ثبت کنید. شما به سادگی می توانید از ارائه دهندگان خدمات آنلاین مختلف برای مدیریت خرید، صورتحساب، انجام سفارش و پرداخت های کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید. در میان مزایای مختلف داشتن یک کسب و کار آنلاین، امکان راه اندازی کسب و کار شما از هر کسی مورد علاقه صاحبان مشاغل آنلاین است.

سخن آخر

ممکن است داشتن یک کسب و کار آنلاین مزایای متعددی داشته باشد، اما یک چیز مطمئن است که شما باید همان تلاش هایی را که در کسب و کار آفلاین خود انجام می دهید انجام دهید. در سناریوی کنونی نمی توان اهمیت کسب و کار آنلاین را نادیده گرفت. چشم پوشی از مزایای داشتن یک کسب و کار آنلاین درست مانند نه گفتن به رشد کسب و کار شماست. بنابراین، بیشتر از این زمان را هدر ندهید و از آنچه اینترنت برای کسب و کار شما ارائه می دهد استفاده کنید.

تمایز این دوره با دوره های مشابه:

  • این دوره توسط دکتر هادی توکلی، وکیل استارتاپ (ایشان ۱۴ سال وکیل پایه یک دادگستری هستند و خودشان بالغ بر ۱۲ استارپ موفق دارند، علاوه بر مشاوره تعداد زیادی از استارتاپ های ایران) تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در ورای این تدریس وجود دارد.
  • برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که میتوانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

  • علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی
  • آنهایی که میخواهند کارآفرین اینترنتی شوند.
  • آنهایی که میخواهند وارد اکوسیستم استارتاپی شوند.
  • هر فردی که قصد ارایه یک محصول در فضای مجازی داشته باشد.
  • آنهایی که میخواهند در اینترنت فعالیت داشته باشند.
  • آنهایی که میخواهند تیمی استارتاپ بزنند.

آیا با شرکت در این دوره میتوانید استارتاپ بزنید؟

بله، شما با به دست آوردن این دانش، یک قدم به زدن استارتاپ نزدیک تر می شوید. تمامی مطالب نیاز های حقوقی استارتاپ به شما در این دوره آموزش داده خواهد شد.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ یک کسب و کاری است که نیازی را برطرف میکند و قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

آیا الان زمان مناسبی برای شروع استارتاپ در ایران می باشد؟

ما اصطلاحا در زمان طلایی گذار بازار سنتی به بازار آنلاین هستیم. این موفعیت استثنایی برای کارفرینی اینترنتی و زدن استارتاپ می باشد.

آیا باید نیاز های حقوقی را بدانیم تا وارد دنیای تجارت الکترونیک شویم؟

بله حتما، دانستن الزامات حقوقی را در شروع هر کاری جدی بگیرید.

سوالات متداول:

آیا میتوانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله میتوانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.

سرفصل های دوره

  • مجوز های مورد نیاز برای شروع استارتاپ
  • چه زمانی و چگونه باید برای استارتاپمان مجوز اخذ کنیم.
  • چه زمانی و چگونه باید برای استارتاپمان شرکت ثبت کنیم.
  • چه نوع شرکتی برایمان مناسب است؟
  • آشنایی با امور ثبتی مورد نیاز استارتاپ (ثبت برند، ثبت نرم افزار، ثبت شرکت)
  • آشنایی با نحوه تدوین شرایط و ضوابط سایت (قوانین سایت)
  • آشنایی با مباحث حقوقی عمومی مرتبط با استارتاپ (بیمه، مالیات، وصول مطالبات)
  • انواع قرارداد در شرکتهای استارتاپی (قرارداد مشارکت بین موسسین، قرارداد محرمانگی، قرارداد عدم رقابت، قراردادهای سرمایه گذاری با سرمایه گذار، قرارداد با شرکتهای شتاب دهنده، قرارداد استخدام منابع انسانی)
  • یک نسخه از تمامی قرارداد های مورد نیاز به شرکت کنندگان در دوره اعطا می شود

محتوای کامل در سایت منبع

آنچه می آموزید

شما پس از این دوره می توانید سایت برای خودتان یا دیگران بالا بیاورید و به شما طراح سایت گفته خواهد شد.

  • حداقل مدرک:

  • سواد خواندن و نوشتن (دانشگاه محل یادگیری مسائل کاربردی نیست پس در این مسیر نیاز به مدرک نداریم)
  • شرایط لازم برای شرکت در دوره:

  • آشنایی با اینترنت کافی است. (برای ثبت نام نیاز به هیچ دانش اولیه ایی ندارید).
  • مدرس دوره:

  • دکتر شمس الدین یوسفیان ( کارآفرین سریالی )
  • ماموریت ما:

  • آموزش هر آنچه در مورد طراحی سایت با ورد پرس باید بدانید

جهت مشاوره و رزرو عدد ۱۹ را به شماره ۰۹۱۹۸۲۸۲۰۴۰ پیامک نمایید .

اهمیت شرکت در کلاس های طراحی سایت

همانطور که همه ما می دانیم که یک توسعه دهنده وب بودن یک چیز عالی است، اما اگر یک توسعه دهنده وب باشید که می داند چگونه یک وب سایت چشم نواز طراحی کند، واقعاً چیز بسیار خوبی است. به دلایلی که چرا یک توسعه دهنده وب باید طراحی را یاد بگیرد، نگاهی بیندازید:

جذابیت وب سایت خود را افزایش دهید

یک توسعه دهنده وب به راحتی می تواند یک وب سایت زیبا را از یک وب سایت وحشتناک تشخیص دهد، تنها زمانی که توسعه دهنده مهارت قضاوت در مورد طراحی وب را داشته باشد. به طور منطقی، تنها زمانی امکان پذیر است که یک توسعه دهنده وب طراحی را بداند و زمان تعدادی از پروژه ها را در زندگی واقعی صرف کرده باشد. بنابراین، یک توسعه دهنده وب با تخصص بصری می تواند زیبایی شناسی وب سایت را بیشتر تقویت کند. بنابراین، وب سایت ممکن است بیشتر اصلاح شود. علاوه بر این، مهارت های طراحی وب می تواند توسعه دهندگان وب را به زیبایی شناسی سازگار در طول فرآیند توسعه وب سوق دهد.

می تواند گرایش های طراحی متریال را در بر بگیرد

طراحی متریال بر اساس اشکال هندسی است، عمق و واقع گرایی را به سایت شما می آورد. بنابراین، اگر یک برنامه نویس وب در طراحی وب با استفاده از طراحی متریال تخصص داشته باشد، برای یک پروژه عالی خواهد بود. علاوه بر این، طراحی متریال شامل کد بیشتر و کار طراحی کمتر است، بنابراین زندگی را برای یک برنامه نویس آسان می کند.

می تواند طراحی وب سایت ریسپانسیو داشته باشد

سازگاری با موبایل برای یک وب سایت یا برنامه وب برای جذب مخاطبان زیادی از کاربران تلفن همراه و کسب رتبه در نتایج جستجوی گوگل اجباری است. بنابراین، اگر یک توسعه دهنده وب قادر به طراحی واکنش گرا و کدنویسی بر این اساس باشد، برای مشتری با بودجه و جدول زمانی محدود تفاوت های زیادی ایجاد می کند.

می توانید وب سایت تک صفحه ای بسازید

طراحی صفحه لمسی به پیمایش بی نهایت کمک می کند، بنابراین جدیدترین گرایش های طراحی وب به وب سایت تک صفحه ای با هزاران محتوای چندرسانه ای علاقه مند است. که از نظر بصری مانند منوها و برخی از معماران ناوبری را حذف می کند. برای یک طراح و برنامه نویس وب، قرار دادن همه چیز در یک صفحه چالش برانگیز است و بهترین UX و همچنین قابلیت استفاده را ارائه می دهد. اگر یک برنامه نویس وب بتواند چنین مهارت هایی را کسب کند، استخدام توسعه دهنده وب با استعدادهای طراحی و برنامه نویسی مقرون به صرفه است.

می تواند تصاویر منحصر به فرد را به ارمغان بیاورد

امروزه تصاویر منحصر به فرد و سفارشی شده روی وب کار می کنند. برای آوردن محتوای چندرسانه ای منحصر به فرد از جمله تصاویر، فیلم ها و انیمیشن ها در وب سایت شما به برخی از مهارت های طراحی گرافیک و طراحی وب نیاز دارد. بنابراین، برای یک برنامه نویس وب الزامی است که مهارت های طراحی را در اختیار داشته باشد تا منحصر به فرد باشد.

می تواند تجسم داده را بیاورد

امروزه داده ها و تجزیه و تحلیل ها بیش از هر زمان دیگری قابل توجه است. بنابراین، مهارت های ارائه داده ها مانند جدول بندی، نمودارها، نمودارها و سایر مهارت های ارائه بصری می توانند تفاوت زیادی در زیبایی شناسی، درک و تجربه وب سایت شما ایجاد کنند. اگر یک توسعه دهنده وب بتواند این موارد را در طول فرآیند یادگیری طراحی وب بیاموزد، وب سایت شما ممکن است جذابیت بسیار خوبی داشته باشد و تجربیات کاربری عالی در سراسر دستگاه ها داشته باشد.

می تواند عملکرد بالا را به ارمغان بیاورد

افراد و موتورهای جستجو ممکن است بیشتر تشنه کارایی بالا باشند. سرعت بارگذاری وب سایت شما اولین هدف در بین پارامترهای عملکرد کلیدی است که باید به آن توجه کنید. بنابراین، برنامه نویسان وب باید بهینه سازی تصویر، توسعه انیمیشن های سبک GIF مانند و سایر تکنیک های طراحی عناصر رابط کاربری هوشمند را بیاموزند تا بازدیدکنندگان وب سایت و همچنین ربات ها را برای رتبه بندی وب سایت شما و به ارمغان آوردن نرخ تبدیل خوب با ROI بالا بیاموزند.

شما همیشه پروژه ای خواهید داشت

با توجه به فناوری های جدید در دنیای طراحی، باید صفحات وب را که با تکنولوژی قدیمی طراحی کرده اید، دوباره طراحی کنید. این نشان می دهد که شما باید به طور کامل درگیر چیزی جدید و پروژه ای در دست باشید. علاوه بر این، شرکت های این روزها به طراحان وب برای کمک به آنها برای تبلیغ وب سایت خود متکی هستند. طراحان وب را تشویق می کند تا در زمینه طراحی وب بدرخشند.

شما می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید

اگر روسای یا ارشد شما به شما دستور دهند که صفحه را به روشی خاص طراحی کنید، فقط خلاقیت خود را در صفحه نشان می دهید. زیرا فقط شما می دانید که صفحه چگونه باید در اینترنت باشد. بنابراین، زمان مناسبی است که فرصت خود را برای نشان دادن استعداد خود در راه درست به دست آورید. و شما حتی می توانید به همان اندازه که می خواهید از خلاقیت برای بهبود ظاهر کامل سایت استفاده کنید.

می توانید از خانه کار کنید

اگر نرم افزار مناسبی دارید، می توانید یک فریلنسر باشید. با حضور در خانه، می توانید پروژه های مختلفی را در دست انجام دهید و برای شرکت های مختلف طراحی کنید. بنابراین داشتن ۲ تا ۳ پروژه در ماه باعث می شود که یک طراح وب بدون هیچ شک و شبهه ای درآمد زیادی کسب کند. این دلیلی است که بسیاری دوست دارند از خانه کار کنند.

تقاضای بالا

همانطور که قبلا ذکر شد، ورود وب سایت های جدید تقاضا برای طراحان وب را افزایش می دهد. به زودی، شما برای مدت طولانی نیاز خواهید داشت زیرا اینترنت اینجاست تا بماند و رشد کند. این دلایل به شما اطمینان می دهد که شروع یک مسیر حرفه ای طراحی وب سایت آینده روشنی را برای شما رقم خواهد زد.

سخن آخر

ظاهر اول یک صفحه وب ممکن است مشهود نباشد، بنابراین باید توجه زیادی به طراحی وب سایت شود. نگاه هنری یک امر ضروری است و انتخاب رنگ ها، فونت، طرح بندی و تصاویر مناسب، تمام شخصیت وب سایت را می سازد. یک طراح وب باید ظاهر هنری را در نظر بگیرد و همچنین قابلیت استفاده از وب سایت را در اولویت قرار دهد. ایجاد صفحه ای که بازار هدف بتواند به آن مرتبط شود، ضروری است. در دنیای دیجیتالی شدن، داشتن یک وب سایت برجسته و حرفه ای برای افرادی که به دنبال یک حرفه جدید هستند ضروری است. به عنوان یک شخص، می توانید برند خود را ایجاد کنید و خود را با یک وب سایت یا وبلاگ مطرح کنید. اگر می خواهید رقابت خود را برگزار کنید و از بین جمعیت قابل مشاهده باشید.

تمایز این دوره با دوره های مشابه:

  • این دوره توسط کارآفرینان اینترنتی تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در پس این تدریس وجود دارد که خصوصا در قسمت ارزیابی ایده های استارتاپی بسیار کمک کننده خواهد بود.
  • برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که می توانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

  • علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی
  • شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست.
  • آنهایی که ایده استارتاپی دارند و نمی دانند از کجا شروع کنند.
  • آنهایی که می خواهند کارآفرین اینترنتی شوند.
  • آنهایی که می خواهند وارد اکوسیستم استارتاپی شوند.
  • هر فردی که قصد ارایه یک محصول در فضای مجازی داشته باشد.

آیا با شرکت در این دوره می توانید سایت بزنید؟

بله، شما با به دست آوردن این دانش، می توانید سایت برای خودتان یا دیگران بزنید.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ یک کسب و کاری است که نیازی را برطرف میکند و قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

آیا الان زمان مناسبی برای شروع استارتاپ در ایران می باشد؟

ما اصطلاحا در زمان طلایی گذار بازار سنتی به بازار آنلاین هستیم. این موفعیت استثنایی برای کارفرینی اینترنتی و زدن استارتاپ می باشد.

آیا باید حتما هم تیمی داشته باشیم تا در این دوره شرکت کنیم؟

خیر، شما می توانید پس از آموزش دیدن به تنهایی شروع کنید یا بعد به دنبال هم تیمی باشید که مطمئنا جزیره بعد از مطالعه دوره شرایط را برای پیداکردن هم تیمی برایتان مهیاتر می نماید.

سوالات متداول:

آیا می توانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله می توانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.

سرفصل های دوره

• مواد لازم برای طراحی سایت

• نحوه خرید هاست و دامنه

• ‎دانلود و نصب ورد پرس

• آشنایی کلی با تنظیمات وردپرس

• قالب وردپرس و انتخاب آن

• نصب قالب وردپرس

• معرفی افزونه وردپرس

• نصب افزونه وردپرس

• ایجاد برگه – صفحه اصلی سایت

• ایجاد برگه در قالب حرفه ای

• ادامه کار با صفحه ساز قالب

• فرق بین پست و صفحه در وردپرس

• ساختن پست جدید در وردپرس

• پلاگین ها در وردپرس

• ویجت ها در وردپرس

• پوسته ها در وردپرس

• نمایش محصولات در سایت

• آموزش ساخت منو

• آموزش کامل هدر سایت

• معرفی اسلایدرهای وردپرس

• گالری در وردپرس

• لینک کردن عکس خارجی در وردپرس

• آموزش طراحی فوتر سایت – طراحی فوتر وردپرس

• آموزش ساخت سایدبار – سایدبار چیست؟

• آپلود لوگو در وردپرس

• راه اندازی سیستم عضویت وردپرس

• آموزش ساخت فرم تماس در وبسایت

• سیستم تیکت برای وردپرس ‎

• آموزش ایجاد سیستم چت آنلاین

• آموزش اتصال به درگاه بانکی برای ووکامرس و سایر فروشگاه سازها

ادامه مطلب در سایت منبع