نکته های حرفه ای در مورد آموزش سرچ کنسول + نمونه های کاربردی

گوگل سرچ کنسول چیست؟ آیا به دنبال بررسی وضعیت وبسایت خود و روند تبلیغات گوگلی آن هستید؟ بی شک, مانند گوگل سرچ کنسول و برای این امر و همچنین, به شما کمک میکنند. در این مطلب میتوانید آموزش google search console را به صورت گام به گام مطالعه کنید. امیدواریم پس از خواندن این مطلب روش استفاده از گوگل سرچ کنسول را یاد بگیرید.

گوگل سرچ کنسول چیست؟

قبل از شروع آموزش گوگل سرچ کنسول, بهتر است بدانیم کار کلی این ابزار گوگل سرچ کنسول چیست؟

یکی از ابزارهای رایگان گوگل است که به کاربران برای بهبود وضعیت سایتشان کمک میکند. در گذشته با نام گوگل وبمستر مورد استفاده قرار میگرفت. گوگل در به روز رسانی ها ی جدید خود با اضافه کردن گزینه های جدید به این ابزار نام آن را به گوگل سرچ کنسول تغییر داد. این ابزار گزارشی از ترافیک سایت و نحوه عملکرد کلی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

افزایش بازدید سایت-ترافیک سایت

خطا های سایت را رفع میکند و در در گوگل به کاربران کمک میکند.

کاربرد گوگل سرچ کنسول چست؟

  • بهینه سازی محتوا با استفاده گوگل آنالیتیکس
  • بهره وری-بهینه سازی

  • ایندکس و بررسی نمایش سایت در صفحه جستجوی گوگل
  • اطلاع از خطا های سایت و اصلاح آنها
  • اطلاع از نحوه نمایش سایت شما توسط گوگل

آموزش ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول

  • برای شروع استفاده از این کنسول جدید گوگل, باید یک اکانت گوگل داشته باشید. سپس وارد این ابزار گوگل کنسول شوید.

نکته: توجه داشته باشید که URL ای که وارد میکنید و یا https و www وبسایت را به درستی وارد کرده باشید. در غیر این صورت اطلاعات درستی کسب نمیکنید.

  • پس از ثبت نام سایت, وارد قسمت احراز هویت صاحب سایت خواهید شد. برای مثال در ورد پرس افرادی که از سئو یوست استفاده میکنند یک تگ html وجود دارد.

    شما به راحتی میتوانید این کد را کپی کنید و در ابزار وبمستر جایگزاری کنید.

  • در آخر؛ یک پیام برای اتمام ثبت نام, دریافت خواهید کرد و جمع آوری اطلاعات توسط Google search console انجام میشود.

ابزار گوگل سرچ کنسول

در این مرحله از آموزش google search console به قسمت گزارشات و آنالیز اطلاعات سایت میپردازیم.

گزینه Performance در گوگل سرچ کنسول جدید

در سمت چپ این برنامه, گزینه ایی میبینید به نام Performance. با استفاده از این قسمت میتوانید اطلاعاتی از رتبه کلمات کلیدی و سایت ها را مشاهده کنید.

در نمونه قدیمی گوگل سرچ کنسول, شما میتوانستید حداکثر اطلاعاتی از ۹۰ روز گذشته وبسایت خود را مشاهده کنید. اما در گوگل سرچ کنسول جدید, کاربران میتوانند اطلاعات ۱۶ ماه قبل خود را مشاهده کنند.

نکته: شما میتوانید اطلاعات وبسایت خود را فقط از زمانی که آن را در گوگل کنسول اضافه کرده اید, مشاهده کنید.

در این قسمت به راحتی میتوانید بفهمید, کدام کلمه کلیدی را اضافه کنید و کدام کلمات کلیدی و صفحه ایی از سایت شما, نیاز به بهبود دارند.

گزینه هایی که در قسمت Performance میبینید:

  1. Clicks: این قسمت به شما میگوید که در صفحه جستجوی گوگل کاربران چه میزان سایت شما را کلیک کرده اند.

    برای بررسی عملکرد عنوان ها و متا دیسکریپشن سایت خود, به این قسمت مراجعه کنید. از این طریق میتوانید برای بهبود سایت و افزایش رتبه در گوگل تلاش کنید.

    فراموش نکنید؛ جایگاه وبسایت شما در گوگل بر تعداد کلیک ها نیز موثر است. اغلب سه لینک اول صفحه نخست گوگل تعداد کلیک بیشتری دارند.

  2. Impressions: در این قسمت کاربران نحوه نمایش سایت و کلمات کلیدی خود را در صفحه جستجوی گوگل میبینند. میتوانید با کلیک بر روی هر کلمه کلیدی, وضعیت هر کدام را به صورت جداگانه مشاهده کنید.

    پس از آن با انتخاب قسمت ” Pages” میتوانید وضعیت هر کلمه کلیدی را در صفحات مختلف مشاهده کنید. آیا این کلمات کلیدی برای این صفحه مناسب است؟

    اگر جواب شما خیر است, پس بهتر است برای بهینه سازی وضعیت آن دست به کار شوید.

  3. Average CTR: این گزینه به شما نشان میدهد که نسبت نمایش سایت شما به کلیک های آن چقدر بوده است.

به طور مثال: اگر یک صفحه از سایت شما برای ۳۰۰ نفر نمایش داده شود و ۴۰ نفر کلیک کنند, این قسمت درصدی به شما نشان میدهد که متوسط نرخ هر کلیک به ازای نمایش آن است.

کار های بسیاری میتوانید برای افزایش CTR خود انجام دهید. به عنوان مثال:

  • باز نویسی متا دیسکریپشن ها
  • تبلغات در گوگل

گزینه Index coverage در گوگل سرچ کنسول جدید

یکی از تکنیکی ترین و با ارزش ترین قسمت Google search console گزینه Index coverage است. تعداد صفحاتی که در آخرین به روز رسانی وبسایت, در گوگل ایندکس شده اند را نشان میدهد.

همچنین لینک هایی که ایندکس و فهرست بندی نشده اند و خطاهای ایجاد شده را میتوانید مشاهده و اصلاح کنید.

پیشنهاد میکنیم: صفحات خود را به صورت مداوم در این قسمت بررسی کنید. اگر چه گوگل کنسول در صورت ایجاد اخطار و اطلاعیه های دیگر به کاربران خود نوتیفیکیشن ارسال میکند.

با کلیک بر روی هر لینک میتوانید خطا های آن را مشاهده کنید.

نکاتی که باید در این قسمت به آنها توجه کنید:

  • اگر محتوای جدیدی برای سایت خود مینویسید با ایندکس شدن آن دو چیز را متوجه میشوید: اول اینکه گوگل میتواند کل سایت شما را ایندکس کند و همچنین سایت خود را پویا نگه میدارید.
  • اگر صفحات شما ایندکس نشوند. قطعا مشکلی برای سایت شما پیش آمده است. ممکن است نتیجه تغیرات robots.txt یا از کار افتادن سرور شما باشد.
  • جلوگیری از موانع غیر منتظره در ایندکس صفحات. مشکلاتی که برای داپلیکیت محتوا برای مواقعی که www دارد و زمانی که ندارد را بررسی و اصلاح میکند.

پیشنهاد میکنیم؛ به صورت مداوم تمامی این موارد را بررسی کنید. بنابراین میتوانید به سرعت تمام خطا ها و مشکلات وبسایت خود, که میتوانند باعث افت کیفیت شوند را حل کنید.

گزینه AMP در گوگل سرچ کنسول

در ادامه آموزش google search console به سراغ گزینه ایی به نام AMP در این کنسول گوگل میرویم. گزینه AMP مخفف شتاب دهنده صفحات موبایل است.

اگر این گزینه را برای وبسایت خود تنظیم کنید, اگر خطایی برای نمایش و سرعت باز شدن صفحات در صفحه موبایل داشته باشید را نشان خواهد داد. پس از اصلاح خطا ها, تمامی موارد در یک قسمت به نام “Valid” نشان داده میشوند.

گزینه Job Postings در ابزار گوگل سرچ کنسول

با استفاده از گزینه Job Postings میتوانید موارد جدیدی را بر اساس آنالیز های گوگل سرچ کنسول, برای سایت خود پیاده کنید.

همانطور که میدانید GSC به طور کل سایت شما را بررسی میکند. اما در این بخش پیشنهاداتی برای بهبود سایت, در اختیارتان قرار میدهد. این گزینه با ارزش را از دست ندهید.

گزینه Events

بخش Events تمامی بازخورد های مفیدی که در سایت شما قرار دارد را ارائه میکند. گزارشی از تگ های سایت را ارائه میکند. بنابراین میتوانید جزئیاتی مانند تاریخ ها و زمان ها را بررسی کنید.

گزینه Sitemaps در گوگل سرچ کنسول تولز

Sitemaps مانند نقشه جاده ها و شهرها میباشد اما این مورد برای پست ها و صفحات سایت شما است. با استفاده از سایت مپ ها گوگل به راحتی صفحات و پست های شما را پیدا و بررسی میکند.

اگر هنوز سایت مپ را برای سایت خود اعمال نکرده اید, بهتر است زودتر دست به کار شوید.

همچنین شما با استفاده از سایت مپ گوگل سرچ کنسول میتوانید به گوگل بگویید که صفحات و پست های شما کجا قرار گرفته است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   روش های کلیدی برایطرح اینستاگرام

پیشنهاد میکنیم؛ به صورت مداوم URL های سایت خود را به سایت مپ معرفی کنید.

گزینه Links

در این قسمت از GSC میتوانید تمامی لینک های سایت خود را مشاهده کنید که شامل: لینک های داخلی و خارجی سایت است.

همچنین میتوانید به سادگی انکر تکست های خود را بررسی کنید. به این معنا که چه کلماتی به چه صفحاتی لینک داده شده اند.

این گزینه بسیار مهم است, چراکه هنوز لینک ها برای سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل اهمیت دارد.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

تنظیمات دستی google search console

قسمتی است که شاید دوست نداشته باشید آن را ببینید. چرا که اگر سایت شما توسط گوگل مجازات شده باشد و کاهش رتبه پیدا کرده باشد, در این قسمت نشان داده خواهد شد.

گزینه International targeting در گوگل سرچ کنسول جدید

گزینه هدف گذاری بین المللی در کنسول گوگل, برای افرادی که سایتی با چند زبان دارند و یا زبان ها و کشور های مختلفی را هدف گذاری کرده اند, بسیار مهم است. تمامی خطا های مرتبط را مشاهده و بررسی کنید.

مشکلات حفاظتی گوگل سرچ کنسول

آخرین گزینه ایی که در ادامه آموزش گوگل سرچ کنسول بررسی میکنیم, گزینه Security issues است. بسیار مهم است که بدانید وبسایت شما مشکلات حفاظتی دارد یا خیر.

در این قسمت اگر سایت شما در خطر باشد برایتان نوتیفیکیشنی ارسال میشود.

نتیجه

اگر هنوز گوگل سرچ کنسول تولز را استفاده نکرده اید وقت آن رسیده است که از این مطلب آموزش google search console استفاده کنید. همانطور که میدانید این ابزار ورژن جدید است و یکی از پر طرفدار ترین ابزار های گوگل برای بهبود سایت میباشد. اگر از این ابزار استفاده کردید, تجربیات و سوالات خود را در بخش نظرات این پست بنویسید.

ادامه مطلب

آموزش سرچ کنسول گوگل را در این مقاله به صورت کامل یاد می گیرید ، در مقاله قبلی سایت کارکوک کامل در مورد آموزش ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل توضیحاتی رو دادیم.

اما در این چه چیز هایی رو یاد می گیریم ؟

  • بررسی کامل بخش overview
  • بررسی نتایج سایت در Performance
  • ایندکس کردن صفحات با استفاده از سرچ کنسول Url Inspection
  • بررسی بخش index مربوط به وضعیت سایت و پیغام ها
  • بررسی بخش experience
  • بررسی بخش enhancements
  • بررسی بخش امنیت security and manual
  • بررسی لینک های سایت links

در این مقاله قصد داریم مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد رو به صورت کامل بررسی کنیم .

بررسی کامل بخش overview

وقتی وارد سایت سرچ کنسول می شویم اولین چیزی که به چشم می خورد در منو سمت چپ ، گزینه overview است . با که این گزینه به صورت پیش فرض باز می باشد .

خب در overview که حکم داشبورد رو هم داره ما میتونیم به همه بخش های به صورت اجمالی یک نظری داشته باشیم .

یعنی همونطور که در تصویر مشاهده می کنید ، بخش نمودار رو از performance مشاهده می کنید که با باز کردن سرچ کنسول می تونیم به این قسمت دسترسی داشته باشیم . و یک اطلاعات جامعی از تعداد کلیک سایت ببینیم.

اگر همین بخش رو اسکرول کنیم به سمت پایین نمای کلی از قسمت های دیگه رو هم مشاهده می کنیم نمایی از بخش coverage و experience و enhancements که در ادامه به تفصیل در مورد هر کدام از این بخش ها می پردازیم.

بررسی نتایج در بخش performance

در ادامه آموزش سرچ کنسول گوگل بخش بعدی مربوط می شود به پرکاربردترین قسمت سرچ کنسول که با کلیک کردن بر روی performance می تونیم از نتایج سایت ، جایگاه کلمات کلیدی ، درصد CTR و مقدار کلیکی که رو کلمات کلیدی سایت ما شده است مطلع شویم .

همونطور که تصویر مشاهده می کنید ، این قسمت اطلاعات کاملی رو به ما می دهد ، این نمودار خیلی کمک کننده است که ما بدونیم دقیقا روند پیشرفت سایتمون به چه صورت است . و می تونیم ببینیم که مسیر سئو سایت ما به چه صورت پیش می رود .

همین صفحه رو اگر به سمت پایین اسکرول کنیم ، به صورت خیلی دقیق کلمات کلیدی سایت ، جایگاه اونها در گوگل (که در چه صفحه و یا خطی هستند) ، تعداد کلیکی که روی کلمات ما انجام شده است مطلع می شویم .

در نوار بالایی همین نمودار چند گزینه برای ما وجود دارد که ما می تونیم ، این اطلاعات رو در بازه های زمانی مشخص شده بدست بیاریم .می تونیم یک صفحه از سایت مون رو انتخاب کنیم که با چه کلمه هایی در گوگل سرچ می شود . و به طور کلی اطلاعات خیلی کاملی رو در اختیار ما قرار می دهد .

همچنین با استفاده از قسمت های بالا می شود کشور مورد نظر را انتخاب کنیم ، یا دستگاه مورد نظر .

به طور مثال می تونیم بررسی کنیم که جایگاه کلمات ما با گوشی موبایل در چه شرایطی است و با دسکتاپ در چه شرایطی هستیم.

پیشنهاد می کنم از همه این امکانات سرچ کنسول گوگل استفاده کنید ، همه این موارد ما رو در مسیر سئو سایتمون خیلی کمک می کند .

ایندکس کردن صفحات با استفاده از سرچ کنسول Url Inspection

یکی دیگه از بخش های پر کاربرد گوگل سرچ کنسول ، استفاده از url inspection است که ما می تونیم صفحات سایت مون رو به گوگل معرفی کنیم ، این کار باعث ایندکس شدن سریع تر صفحات سایت ما می شود .

وقتی روی این گزینه کلیک می کنیم ، هدایت می شویم به سمت باکس بالای سایت . که در اونجا می تونیم آدرس صفحه سایتون رو وارد کنیم .

بعد از وارد کردن آدرس گوگل ابتدا بررسی می کند که آیا صفحه مورد نظر در نتایج موجود هست یا خیر ، اگر موجود باشد که به ما اطلاع می دهد که صفحه شما در نتایج گوگل هست .

چنانچه ما صفحه ای را آپدیت کرده باشیم و وقتی در این قسمت بزنیم گوگل میگه که صفحه شما در نتایج هست ، اما ما مجدد می تونیم درخواست ایندکس کردن بزنیم تا اون صفحه ما مجدد توسط ربات های گوکل بررسی شود و جایگاه ما بر اساس اپدیت محتوا تغییر کند .

اگر آدرس صفحه ما در نتایج گوگل نباشد چه کنیم ؟

چنانچه صفحه ما در گوگل وجود نداشته باشد ، ما می تونیم به گوگل درخواست بدیم که صفحه ما رو ایندکس کنه .

خب همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دو گزینه هست که هر دو مورد رو به صورت کامل توضیح می دهم .

مورد اول request indexing

اگر صفحه ما در گوگل موجود نباشد و ما با پیغام بالا روبرو شویم ، با استفاده از request indexing می تونیم درخواست بدین به گوگل که صفحه ما رو بررسی کند . بعد از زدن این گزینه تقریبا یک دقیقه یا کمتر طول می کشد که گوگل صفحه رو بررسی کند و بعد پیغام این را می دهد که این درخواست ما ارسال شده است .

همین کار کافی است که گوگل درخواست ما را مبنی بر ایندکس کردن صفحه مورد نظر دریافت کند و معمولا بعد از چند ساعت صفحه ما در نتایج گوگل ظاهر می شود .

مورد دوم test live url

همونطور که از اسم این گزینه هم پیداست ما می تونیم صفحه خودمون رو به صفحه زنده در گوگل بررسی کنیم که اگر اخطاری وجود داشت از آن مطلع شویم . چون گاها صفحات ما به دلیل بروز مشکل در گوگل ایندکس نمی شود . در این قسمت شما می توانید مشاهده کنید که سایت شما برای گوشی موبایل ریسپانسیو شده است یا خیر . و از مشکلات احتمالی با خبر شوید . در این آموزش سرچ کنسول گوگل سعی می کنیم تمامی نکات ریز و درشت رو بررسی کنیم . در ادامه همراه ما باشید .

این مطلب را هم از دست ندهید :   دستور العمل جامع و کامل برای سولات متداول کاربران

بررسی بخش index مربوط به وضعیت سایت و پیغام ها

در بخش ایندکس می تونیم وضعیت سایت رو بررسی کنیم ، صفحاتی که گوگل از ما بررسی کرده ، ارور هایی که وجود دارد معرفی سایت مپ به گوگل و بررسی مشکلات آن . و همچنین اگر قصد داشته باشیم سایت و یا صفحه از سایت رو از گوگل حذف کنیم .

خب همونطور که در تصویر بالا مشخص است ، بخش index شامل سه زیر مجموعه است :

  • coverage
  • sitemaps
  • Removals

که هر کدام از آنها را توضیح می دهیم .

بررسی coverage

در این بخش ما با چهار گزینه پیش رو مواجه می شویم . یکی صفحاتی که دچار ارور هستند ، دو صفحاتی که دچار اخطار هستند ، سه صفحاتی که سالم و هیچ خطایی ندارند و چهار صفحاتی که excluded شده است .

اگر همین صفحه رو به سمت پایین اسکرول کنیم ، می تونیم جزئیات رو ببینیم که چه اخطار ها و یا ایراداتی دارند .

صفحات ارور ، صفحاتی هستند که به چند دلیل می توانند خطا ایجاد کرده باشند ، مثلا صفحه مناسب سایز موبایل نباشد و یا یک کد مخربی داشته باشند که ربات های گوگل رو دچار مشکل کرده باشند .

این صفحات رو باید سریع تر سراغشون بریم و مشکلشون رو برطرف کنیم .

صفحات دارای warning صفحاتی هستند که از نظر گوگل اوکی هست اما دچار برخی اشکالات هستند که باید در مرحله دوم سراغ این صفحات بریم و اگر ممکن بود اخطار های اون ها رو بررسی و رفع کنیم .

صفحات valid هم که کاملا اوکی هستند و ایندکس شده و تمام .

صفحات excluded صفحاتی هستند که بنا به دلایلی فعلا در نتایج دیده نمی شوند و این جای نگرانی نیست . نیازی نیست که تمامی این صفحات ایندکس شوند . و دلایل زیادی دارد که یک صفحه exclud می شود .

بررسی sitemaps

سایت مپ کمک کننده سایت هست برای راحت ایندکس شدن صفحات ، ربات های گوگل وقتی به سایت مپ دسترسی داشته باشند به راحتی می توانند همه صفحات سایت ما رو ایندکس کنند .

بررسی Removals

در این بخش می تونید شما صفحاتی که نمی خواهد در نتایج گوگل نمایش داده نشود رو از نتایج گوگل حذف کنید . گاها برای شما هم پیش امده که یکسری صفحه از شما در گوگل ایندکس شده که شما دوست ندارید این صفحات در گوگل باشند چون هیچ سودی برای سایت شما ندارند و اتفاقا هم میتونه صفحات بی ارزش سایت شما رو افزایش بده .

از این قسمت شما می توانید اقدام به حذف این صفحات سایت از گوگل کنید .

اگر هم قصد دارید کل سایت شما از گوگل حذف شود ، از همین قسمت می توانید اقدام کنید . فقط قبلش از انجام این کار مطمئن شوید .

بررسی بخش experience

این بخش یکی از بخش های سرچ کنسول گوگل است که در آموزش سرچ کنسول گوگل این مورد رو هم برای شما عزیزان شرح می دهیم .

این بخش مربوط تجربه کاربری هست که به تازگی در سرچ کنسول جدید اومده ، و مواردی رو از قبیل مناسب بودن صفحه برای انواه نمایشگر ها ف مخصوصا برای موبایل بررسی میکنه (که خب میدونین این روز ها بیشتر جستجو در گوگل با گوشی موبایل انجام میشه و باید سایت ما توانایی باز شدن رو گوشی موبایل رو داشته باشه .)

ux-ui-رابطه کاربری-تجربه مشتری - تجربه کاربر

همچنین مواردی از قبیل ux و سرعت سایت هم در این قسمت بررسی میشه ، هر چقدر که سایت ما سرعت بالاتری داشته باشه از نظر گوگل و مخاطب سایت با اعتبار تری هست .

سرعت پایین سایت باعث کلافگی کاربر میشه و خب مسلما سریع از صفحه ما خارج میشه.

وقتشه این رو بخونی : افزایش سرعت سایت

بررسی بخش enhancements

در این بخش اگر ما از structured data استفاده کرده باشیم میتونیم از صحت آنها اطمینان حاصل کنیم . چون گاها استفاده از داده های ساختار یافته دچار مشکلاتی هستند و ما باید اطمینان حاصل کنیم که این داده ها برای ربات گوگل مشکلی ایجاد نکنند و به درستی به مخاطب ما نشان داده می شوند . تا از سودمند بودن این داده ها بهره مند شویم .

بررسی بخش امنیت security and manual

در این بخش هم میتونیم از نظر امنیتی سایت مون رو بررسی کنیم که اگر دچار مشکلی باشه ، گوگل اون اخطار رو به ما میده که اگر داده ای ما دچار نقض امنیت شده باشه متوجه بشیم و سریعا در پی رفعش برویم .

این بخش از گوگل خیلی میتونه برای ما کاربردی باشه که هر از گاهی این قسمت رو چک کنیم .

بررسی لینک های سایت links

خب رسیدیم به اخرین بخشی که در آموزش سرچ کنسول گوگل قراره با هم اون و بررسی کنیم . البته این مقاله در آینده با توجه به آپدیت های گوگل ، بروز رسانی می شود و همه بخش ها رو به صورت تخصصی تر هم بررسی می کنیم پس همیشه به این صفحه از سایت کارکوک سر بزنید .

خب در بخش لینک ها ، ما می تونیم ، لینک های داخلی و لینک های خارجی و حتی انکرتکست های مربوطه رو به طور کامل آنالیز کنیم .

وقتی این صفحه رو باز کنید خیلی مشخص می تونید متوجه بشید که لینک های خارجی و داخلی سایتتون بیشتر روی چه صفحاتی هست ، اینطوری ارزش اون صفحات رو میتونید بررسی کنید .و متوجه میشید که با چه انکر تکست هایی لینک خورده ، و این طوری اگر هم در کاری زیاده روی کرده باشید متوجه می شوید .

هر چند پیشنهاد من این است که با سایت های دیگر از جمله ahref یا moz هم به این کار اقدام کنید و به صورت خیلی تخصصی تر این موارد رو بررسی کنید .

جمع بندی

چنانچه شما عزیزان سوالی در مورد این آموزش و یا سرچ کنسولتون داشتید می تونید در قسمت نظرات سوال خودتون رو مطرح کنید .

ادامه مقاله در سایت منبع

مدرس دوره های طراحی،برنامه نویسی و بهینه سازی وب سایت

من علی عارفی نیا هستم بنیانگذار و مدرس آکادمی آی تی
سالها در حوزه تدریس حضوری بودم و همزمان هم همیشه در طی این سالها کار اجرایی و پروژه ای رو هم انجام میدادم و همین علت کاملا به این مشکل که چقدر آموزش های توی دانشگاه ها و یا آموزشگاه ها با نیاز بازار کار فاصله داره واقف هستم و به طور کلی آکادمی آی تی رو به این منظور راه اندازی کردم که بتونم خلایی به اسم مهارت رو پر کنم و صرفا به حوزه آموزش به چشم یک کسب و کار نگاه نمیکنم و تمام تلاشم رو میکنم که دوره هایی که در آکادمی آی تی ارایه میشه بر پایه انتقال مهارت و مناسب برای ورود به بازار کار باشه .

گواهینامه

Advanced Google آنالیتیکس

متخصص پیشرفته گوگل آنالیتیکس

تاریخ دریافت

در این دوره به صورت پیشرفته تمام استاندارد های مربوط به تجزیه و تحلیل سایت را طبق استانداردهای خود گوگل طی میکنید.

Google آنالیتیکس for Beginners

متخصص گوگل آنالیتیکس

تاریخ دریافت

۲۰۲۰

در این دوره به صورت مقدماتی تمام استاندارد های مربوط به تجزیه و تحلیل سایت را طبق استانداردهای خود گوگل طی میکنید.

Google آنالیتیکس for Power users

کارشناس ارشد گوگل آنالیتیکس

تاریخ دریافت

در این دوره به صورت کاملا پیشرفته و حرفه ای تمام استاندارد های مربوط به تجزیه و تحلیل سایت را طبق استانداردهای خود گوگل طی میکنید.

Content Marketing

متخصص تولید محتوا

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

تاریخ دریافت

۲۰۱۸

در این دوره تمام استاندارد های مربوط به تولید محتوا را طبق استانداردهای خود گوگل طی میکنید.

Email Marketing

متخصص ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی-ایمیل مارکتینگ

تاریخ دریافت

جدید

تکمیل شده



آموزش سرچ کنسول

دوره ی جامع آموزش سرچ کنسول آکادمی آی تی…


مدرس:
علی عارفی نیا


۰۱:۴۹:۴۴


۲۹۸,۵۰۰ تومان

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

برای دریافت مشاوره و پاسخ به سوالات تخصصی خود در رابطه با دوره های طراحی سایت و برنامه نویسی موجود در آکادمی آی تی و همچنین جزئیات مربوط به دوره های سایت کافیست تا اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به صورت تخصصی پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

ادامه مقاله در سایت منبع

طراحی وب سایت شرکت ساختمانی کیادژ پرشین

  • طراحی وب سایت ۲ زبانه
  • طراحی ریسپانسیو وب سایت
  • طراحی گرافیک اختصاصی و کاربر پسند
  • امکان ویرایش تمام بخش های سایت
  • استفاده از قوانین سئو در طراحی وب سایت
  • امکان ساخت، مدیریت و ویرایش منوهای سایت
  • استفاده از تکنولوژی های روز وب

طراحی وبسایت شرکت ساختمانی

گرافیک سایت بر اساس رنگ های سازمانی شرکت ساختمانی کیادژ پرشین طراحی شده است. در این وب سایت، تمام اطلاعات مهم در صفحه اول باید برای مخاطبان قابل دسترس باشد. سعی کردیم با جایگذاری درست تصاویر و متون و استفاده صحیح از رنگ های اصلی سایت، این اطلاعات را به نمایش بگذاریم.

در این وب سایت، هدف شرکت کیادژ پرشین، نمایش خدمات و پروژه های انجام شده شرکت به مخاطبان بوده است. همانطور که در طراحی این وب سایت میبینید، در صفحه اصلی این اطلاعات به خوبی در معرض دید مخاطب قرار گرفته است.

مشاهده آنلاین

مشتریان مه ویژن

برای تغییر در کسب و کار خود، با ما در ارتباط باشید

تماس با مه ویژن