تکنیک های سریع و آسان در مورد بک لینک های رایگان

بک لینک های رایگان عمدتاً در سطح اینترنت موجود هستند و شما میتوانید این بک لینک ها را برای وب سایت خودتان ثبت کنید. در این پست سعی بر این داشته ایم تا بک لینک هایی را معرفی کنیم که از اتوریتی بسیار بالایی برخوردارند و همچنین شامل لینک های فالو و نوفالو میباشند.

بک لینک

در واقع بدین صورت هم اتوریتی وب سایت شما ارتقاء می یابد و هم اینکه کمک شایانی به سئو وب سایت شما خواهد شد. به نوعی میتوانیم این بک لینک ها رایک لنگر مهم در افزایش اعتبار وب سایت ها دانست که بسیاری از افراد از این بک لینک ها بهره کافی را نمیبرند و یا اینکه فقط بخشی از کار را انجام میدهند. در این پست نحوه صحیح ثبت حدود ۲۰۰۰۰ بک لینک را به شما خواهیم آموخت پس با ادامه مراحل با ما باشید…

ارتقا

چگونه لینک ها را ثبت کنیم؟

ابتدا بایستی وارد وب سایت هایی که در زیر معرفی کرده ایم شوید سپس لینک صفحه اصلی وب سایت را وارد نمایید. توجه داشته باشید که در برخی از سایت ها کلمه کلیدی را نیز بایستی وارد کنید ، سپس کافی است تا دکمه شروع را بزنید و چند لحظه صبر کنید ، بدین صورت خواهید دید که لینک ها ساخته میشوند. تنها نکته ای که قبل از شروع کار باید بدانید این است که حتماً صفحه اصلی وب سایت را وارد نمایید چراکه لینک های داخلی وب سایت شما ثبت نخواهد شد.

برای ثبت لینک ها در MOZ ، Href ، google و از این دست وب سایت ها چه کار کنیم؟

بعد از اینکه لینک ها ساخته شدند اگر آنها را در جایی ثبت نکنید به هیچ دردی نخواهد خورد به نوعی فقط وقت خودتان را تلف کرده اید. پس شما بایستی این لینک ها را در صفحات مختلف وارد نمایید ، راحت ترین روش ثبت لینک ها این است که وارد سایت ها و وبلاگ ها شوید و این لینک ها را به عنوان سایت من در قسمت نظرات درج کنید. هر کدام از لینک های بدست آمده را در بخش نظرات ثبت کنید میتواند در ماز ، اچرف و امثال آن نمایش داده شود و تاثیر آن بر روی وب سایت شما نمایان شود. نکته دیگر این است که حتماً در وبلاگ های مختلف وارد کنید لینک ها را چراکه این امکان وجود دارد نظرات شما توسط ادمین وبلاگ ها حذف شود.

بعد از چه مدتی تاثیر این بک لینک ها را میتوانیم ببینیم؟

عموماً هر بک لینکی که ثبت شد و در وبلاگی قرار گرفت میتواند بعد از ۱ الی ۲ ماه تاثیر خود را نمایان سازد. در واقع تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که لینک های تولید شده را در وبلاگ ها قرار دهید و ۱ الی ۲ ماه صبر کنید.

Index kings

با استفاده از این وب سایت شما میتوانید ۱۵۰۰۰ بک لینک ایجاد کنید که علاوه بر افزایش اعتبار سایت شما میتواند در افزایش رتبه الکسای سایت شما نیز بسیار مفید باشد. به نوعی ایندکسر ها میتوانند حکم محبوب تر شدن وب سایت شما در نظر گوگل را بازی کنند.

این سایت نیز میتواند ۲۵۰۰ بک لینک مفید با کیفیت بالا برای وب سایت شما ایجاد نماید. بک لینک های ایجاد شده میتواند توسط موتورهای جستجو کاملاً آنالیز شود و موجب بهبود سرعت ایندکس سایت شما گردد.

Im talk website submitter

این سایت میتواند ۱۸۰۰ بک لینک در سایت هایی که عمدتاً سایت های هویز هستند برای وب سایت شما ایحاد نماید. تفاوت این سایت با دیکر سایت در این است که برخی از بک لینک ها فالو و برخی نوفالو میباشند که در نهایت موجب بهبود سئو خواهند شد. این ترکیب فالو و نوفالو در بهبود سئو سایت مفید است.

۲۰۰۰ backlink

این سایت همانند نمونه بالا میتواند حدود ۲۵۰۰ بک لینک به صورت فالو و نوفالو ایحاد نماید که در بهبود سئو سایت کمک شایانی خواهد کرد.این سایت نیز به دلیل فالو و نوفالو بودن بک لینک های تولیدی میتواند به شدت برای سایت مفید باشد.

Free Backlinks

این وب سایت نیز میتواند حدود ۲۵۰۰ بک لینک برای شما ایجاد نماید که کیفیت پایینی دارند اما در کنار لینک های دیگر میتواند شما را از شر سئو منفی توسط لینک ها راحت نماید. در واقع با استفاده از این بک لینک ها شما میتواند آینده سایت را در برابر رقبا تضمین نمایید. البته ناگفته نماند استفاده از این بک لینک تنها در کنار بک لینک های دیگر مفید خواهد بود نه به تنهایی.

Free Backlinks Free Backlink Generator

این وب سایت تنها ۳۰۰ بک لینک برای شما خواهد ساخت ، اما از آنجایی که لینک های ساخته شده به صورت لینک های فالو و لینک های نوفالو هستند اعتبار مناسبی به دامنه شما خواهد داد.

در این سایت شما خواهید توانست بیش از ۲۵۰۰ بک لینک برای سایت خودتان ایجاد نمایید. توجه داشته باشید. در این سایت شما باید آدرس سایت و کلمه کلیدی را وارد نمایید تا لینک ها برای شما ساخته شوند.

۲۴۷ backlink

این وب سایت با دیگر وب سایت ها تفاوت کوچکی دارد و آن تفاوت در ثبت نام میباشد ، به عبارت دیکر شما برای ثبت لینک در این سایت نیاز به ثبت نام دارید. این وب سایت حدود ۱۰۰۰ بک لینک برای شما خواهد ساخت.

Backlink generator

این سایت میتواند بیش از ۳۲۵ لینک با کیفیت و دائمی را برای وب سایت شما ایجاد نماید. استفاده از این سرویس به شدت توصیه میگردد چراکه لینک های مناسبی را برای وب سایت شما خواهد ساخت.

Buy Backlinks Free Backlink Generator

این وب سایت نیز میتواند بیش از ۳۰۰ بک لینک را برای سایت شما به رایگان بسازد.

این سایت توانایی ساخت حدود ۱۰۰ بک لینک را دارا میباشد که ۹۵% این بک لینک فالو هستند. به نوعی میتوانیم این سایت را نیز یکی از بهترین ها در افزایش اعتبار سایت در گوگل بدانیم.

Free backlink builder

این وب سایت ۱۰۰ لینک مید برای سایت شما میسازد که تماماً لینک های ساخته شده فالو میباشند. تاثیر این لینک در افزایش اعتبار سایت مثال زدنی میباشد.

Improve سئو rank

این وب سایت نیز همانند دیگر وب سایت ها ۱۰۰ بک لینک رایگان را برای وب سایت شما خواهد ساخت که کیفیت مناسبی را دارا هستند.

Officialy

این سایت میتواند ۱۰۰ بک لینک را برای وب سایت شما ایحاد نماید ، تفاوت این وب سایت با دیگر وب سایت در تصویر امنیتی میباشد یعنی برای شروع لینک سازی شما بایستی یک تصویر امنیتی را تشخیص دهید و سپس اقدام به لینک سازی کنید.

لینک سازی

Small سئو tools

این وب سایت توانایی ساخت حدود ۶۰ بک لینک را برای سایت شما دارا میباشد.

W3 سئو

این وب سایت میتواند بک لینک های مناسبی را برای سایت شما ایجاد نماید. متاسفانه این سایت تا به امروز توسط سئو هاب تست نشده است.

ادامه مقاله در سایت منبع

گرفتن بک لینک رایگان رویای هر سئو کاری است. تمامی فعلان عرصه سئو می دانند که بک لینک از مهم ترین اقدامات برای ارتقا جایگاه سئو است. اغلب متخصصان برای گرفتن بک لینک هزینه زیادی می کنند. در مقابل کسانی هستند که به دنبال منابعی برای گرفتن بک لینک رایگان هستند.

آیا گشتن به دنبال منابع رایگان بک لینک رویکرد حرفه ای است؟ آیا بک لینک های رایگان تاثیری در ارتقا جایگاه سئو دارند؟ چه نکاتی باید در گرفتن این نوع از بک لینک ها مد نظر باشد؟ از کجا می توان بک لینک رایگان گرفت؟ با ما همراه باشید تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم:

بک لینک رایگان آری یا نه؟

بسیاری تصور می کنند گرفتن بی فایده است و تنها بک لینک های پولی هستند که بر ارتقا جایگاه سئو تاثیر دارند. بنابراین تنها متمرکز تبلیغات کلیکی، انتشار پست مهمان در سایت های پولی و … هستند. واقعیت این است که سایت های حرفه ای زیادی هستند که به دنبال منابعی برای گرفتن بک لینک رایگان هستند و توانسته اند با این رویکرد هم در هزینه های پروژه سئو خود صرفه جویی نمایند و هم بک لینک های خوب و موثری دریافت نمایند.

ایده

پس در گام اول باید بدانید که بک لینک رایگان می تواند تاثیر زیادی بر جایگاه سئو داشته باشد. همچنین این رویکرد کاملا حرفه ای است. البته باید بدانید که گرفتن بک لینک رایگان کار ساده ای نیست و حتما باید نکات و الزامات آن را بدانید تا بتوانید از این فرصت ها استفاده کنید.

هر سایتی برای گرفتن بک لینک رایگان مناسب نیست.

اگر تصمیم دارید تا با بک لینک رایگان، جایگاه سئو سایت خود را ارتقا دهید، باید در انتخاب سایت ها سختگیر باشید. هر سایتی که می توان از آن بک لینک گرفت، گزینه خوبی نیست. ممکن است بک لینک بگیرید اما نه تنها ارتقایی در جایگاه سئو شما رخ ندهد، حتی جریمه شوید. دو پارامتر دامین اتوریتی و اسپم اسکور اهمیت زیادی در انتخاب سایت دارد.

سایت هایی با دامین اتوریتی بالا و اسپم اسکور پایین باید در اولویت شما باشند تا بتوانید برای گرفتن بک لینک از آنها برنامه ریزی کنید. در مقالات مختلف سایت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. تلاش کنید سایت هایی بررسی شده را که توسط متخصصین مناسب تشخیص داده شده اند برای گرفتن بک لینک انتخاب کنید.

با انواع روش های گرفتن بک لینک رایگان آشنا شوید

روش های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کنند، بک لینک رایگان بگیرید. شما می توانید در سایت های وبلاگ نویسی، محتوا منتشر کنید و به صورت رایگان بک لینک بگیرید. یا از جمله این سایت ها هستند. شما می توانید از سایت ساز ها استفاده کنید.

تنها به دنبال بک لینک های dofollow نباشید.

بک لینک ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند. گروه اول، بک لینک هایی از نوع dofollow هستند. یعنی اعتبار پیج که از آن بک لینک می گیرید با لینک منتقل می شود. در مقابل بک لینک های nofollow قرار دارند. در این نوع بک لینک ها، اعتبار پیجی که بک لینک می­دهد از طریق لینک منتقل نمی شود. اغلب بک لینک هایی که به صورت رایگان از سایت ها می گیرید، از نوع nofollow هستند.

لینک های dofollow قوی تر و موثرترند. بنابراین افراد به دنبال گرفتن بک لینک از این نوع هستند. توصیه ما این است که بک لینک های nofollow را دست کم نگیرید. گوگل این نوع بک لینک ها را نیز مد نظر قرار می دهد. بک لینک های dofollow از سایت های معتبر را در اولویت قرار دهید اما تنها به دنبال این بک لینک ها نباشید.

بک لینک رایگان دائمی یا موقت

برخی از سایت ها این امکان را برای شما به وجود می آورند که بک لینک رایگان به صورت موقت و برای مدت کوتاهی داشته باشید. معمولا استفاده از خدمات این سایت ها برای مدت ۳۰ روز رایگان است. توصیه می کنیم به دنبال منابع باشید و سایت هایی را انتخاب کنید که بک لینک های دائمی ایجاد می کنند. بک لینک های موقت معمولا تاثیر چندانی در سئو ندارند.

سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

طبیعی رفتار کنید.

رفتار طبیعی یکی از مهم ترین نکات در گرفتن بک لینک رایگان است. اگر به صورت ناگهانی تعداد بک لینک های شما افزایش یابد، گوگل به شما مشکوک می شود. در این حالت ممکن است جریمه شوید. فراموش نکنید آنچه که از نظر گوگل اهمیت دارد و به آن امتیاز می دهد، بک لینک طبیعی است. بنابراین گرفتن بک لینک از طریق سایت ها و … اقدام ایده آلی از نظر گوگل نیست. در کل باید تلاش کنید که رفتار طبیعی داشته باشید و با یک نرخ طبیعی تعداد بک لینک های خود را افزایش دهید.

بک لینک طبیعی را کنار نگذارید

گرفتن بک لینک رایگان، یک رویکرد حرفه ای است که می تواند به شما در ارتقا جایگاه در کوتاه مدت کمک شایانی نماید. اما آنچه که اهمیت دارد این است که شما برنامه ای برای گرفتن بک لینک طبیعی داشته باشید. بنابراین در کنار شناسایی سایت ها برای گرفتن بک لینک رایگان، برای گرفتن بک لینک از روش های مورد پسند گوگل نیز اقدام کنید. سایت های مرتبط و معتبر را شناسایی کنید و سعی کنید از این سایت ها به روش های مختلف مثل انتشار پست مهمان و … بک لینک بگیرید.

از رقبا غافل نشوید

شما می توانید از طریق تحقیق و بررسی، سایت های زیادی را شناسایی کنید و به کمک آنها بک لینک رایگان بگیرید. یکی از بهترین راه های میانبر برای شناسایی سایت ها، بررسی رقبا است. شما می توانید به کمک ابزارهایی مثل ahrefs بک لینک های رقبای خود را زیر ذره بین بگیرید. به کمک رقبا می توانید سایت های موثر و معتبر را برای گرفتن بک لینک انتخاب کنید!

ادامه مقاله در سایت منبع

بک لینک را میتوان یکی از مهمترین موارد در بهبود سئو دانست در واقع بک لینک به این صورت است که آدرس سایت شما باید در سایت های معتبر قرار گیرد. وقتی این سایت ها توسط موتور های جست و جو بررسی می شود باعث می شودکه رتبه و اعتبار دامنه شما نزد موتور های جست و جو بالاتر رود. در واقع موتورهای جستجو به واسطه اعتبار این سایت ها اعتبار دامنه سایت شما را نیز افزایش می دهند. به همین دلیل بک لینک تاثیر بسیار زیادی دربهبود رتبه سایت و ی سایت ها دارد.

حال هر چه تعداد بک لینک های سایت ها بالاتر باشد رتبه سایت بهترو سریعتر بهبود پیدا میکند. در واقع بک لینک ها نماد این هستند که چه تعداد سایت معتبر ادرس سایت شما را دارند. هرچه تعداد این سایت های معتبر بیشتر باشد اعتبار سایت های شما نیز بیشتر می شود. نماد بارز این موضوع در زندگی روزمره این است که هر چه آدم های سرشناس بیشتری از شما و کسب و کار شما با خبر باشند مشتری های کسب و کار شما بهتر بوده و کسب و کار شما در بین مردم شناخته شده تر خواهد بود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهکار ها و تکنیک های خلاقانه برایوبلاگ متاوب - آپدیت شده جدید ۱۴۰۲

بک لینک رایگان چیست؟

در این بین برخی از سایت ها هستند که اعتبار دامنه بالایی دارند و به واسطه همین اعتبار دامنه بالا اقدام به ارائه خدمات رایگان می کنند. یکی از این خدمات رایگان بک لینک رایگان است. شاید برای شما هم سوال باشد که

بک لینک را شما به دو صورت می توانید تهیه کنید:

  • حالت اول: بک لینک پولی

حالت اول آن این است که شما میتوانید بک لینک ها خریداری نمایید؛ یعنی به سایت های مطرح پول بدهید تا ادرس و لینک سایت شما را در نوشته های خود قرار دهند. برای این کار شما باید هزینه آن را بپردازید هر چه که سایت مطرح تر باشد و اعتبار بیشتری داشته باشد هزینه ان بالاتر خواهد بود. البته معیار مناسبی برای این هزینه وجود ندارد و سایت ها بر اساس سلیقه خود و مدیرانشان اقدام به قیمت گذاری می کنند.

  • حالت دوم: بک لینک رایگان

حالت دوم این است که شما از سایت های معتبر بک لینک رایگان دریافت کنید. شاید در نظر خود اینگونه فکر کنید که سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام و حتی لینکدین و ویکی پدیا از معتبر ترین سایت ها هستند که می توانم به راحتی از آنها رایگان دریافت کنم اما این سایت ها به دلیل وجود کاربران زیادی اقدام به ایجاد سیاستی کرده اند که لینک های ایجاد شده در آنها از پایین ترین اعتبار برخوردار باشد یا اصلا اعتباری نزد موتور های جست و جو مانند گوگل نداشته باشد. درنتیجه بک لینک سازی رایگان در این سایت ها ارزش چندانی ندارد.

اینستاگرام

سئوی سایت

نکته مهم در خصوص ارائه بک لینک رایگان این است که این سایت ها اقدام به ارائه تعداد محدودی بک لینک می کنند معمولا بین ۱ الی ۱۰ عدد بک لینک در این سایت ها می توان ایجاد کرد و برای موارد بیشتر باید هزینه آن را پرداخت کنید.

تعداد بک لینک

شاید برای شما سوال باشد که از کجا بفهمیم چه مقدار بک لینک از سایت ما ایجاد شده است و این بک لینک ها در چه سایت ها و صفحات ایجاد شده اند. برای اینکه بدانید چه تعداد بک لینک از سایت شما وجود دارد می توانید به آدرس زیر رفته و با قرار دادن ادرس سایت خود تعداد بک لینک ها و همچنین سایت هایی که بک لینک ها را ایجاد کرده اند مشاهده کنید.

در این سایت شما می توانید به راحتی بک لینک های ایجاد شده را بررسی کنید. این سایت های به راحتی بک لینک رایگان و پولی ایجاد شده برای آدرس شما را نمایش میدهد. همچنین قابلیت Follow و Nofollow بودن بک لینک ها را هم به شما اعلام می کند.

درخواست بک لینک

در دنیا سایت های زیادی هستند که بک لینک رایگان ارائه میدهند. نکته مهم در خصوص این سایت ها اعتبار آنها است و هر چه اعتبار سایت بالاتر باشد بک لینک رایگان ارائه شده بهتر خواهد بود. اگر در سایت ثبت نام کنید و درخواست بک لینک بدهید که اعتبارش از سایت شما پایین تر باشد نه تنها قدمی برای بهبود سئوی خود بر نداشته اید بلکه تبری هم به تنه سئوی سایت خود زده اید و با این کار به سئوی سایت خود لطمه وارد کرده اید. پس دقت داشته باشیدکه چه سایت هایی بک لینک رایگان ارائه میدهند.

وبلاگ ها:

  • Blogsky.com

  • Mihanblog.com

  • Parsiblog.com

  • Persianblog.com

  • Blog.ir،

  • Tebyan.net

  • Rasekhoon.net

  • Avablog.ir

  • Blogsazan.com

منابع بک لینک

وبلاگ ها را می توان یکی از منابع بی پایان بک لینک ها به حساب آورد. در این وبلاگ ها شما می توانید به راحتی یک یا چند وبلاگ با موضوعات متناسب با سایت خود ایجاد کنید و از آنها برای بک لینک سایت استفاده کنید. وبلاگ ها را می توان یک از مهمترین منابع بک لینک ها به حساب آورد. البته نکته مهم این است که شما باید وبلاگ ها را با محتوای مناسب ایجاد کنید و اعتبار آنها را همزمان با سایت خود افزایش دهید تا اعتبار بک لینک آنها به سایت شما اضافه شود.

• استفاده از سایت ساز ها:

  • wikidot.com

  • weebly.com

  • site123.me

  • e-monsite.com

  • simpsite.nl

  • emyspot.com

  • webs.com

  • webnode.com

  • yolasite.com

  • zoho.com

  • jimdo.com

  • webself.net

سایت ساز های پولی

سایت ساز ها از جدیدترین اقدامات مهم در دنیای وب هستند که شما می توانید به صورت رایگان و آنلاین اقدام به ایجاد و طراحی سایت نمایید. برخی از قابلیت های این سایت ساز ها پولی است اما همه آنها یک بخش رایگان دارند که میتوانند به راحتی ایجاد شوند. از مهمترین ویژگی های این سایت ها این است که شما میتوانید هر محتوایی که شامل قوانین این سایت ها می شود را در آنها قرار دهید.

در نتیجه درکنار سایت خود و وبلاگ هایی که دارید، می توانید چندین سایت مرتبط با موضوع فعالیت خود ایجاد کرده و لینک سایت خود را در آنها قرار دهید. بک لینک رایگان ایجاد شده توسط این سایت ها از اعتبار مناسبی برخوردار است.

استفاده از فروم ها

  • forum.sopot.com

  • forums.cysticfibrosis.com

  • forum.singaporeexpats.com

  • forums.atozteacherstuff.com

  • steinberg.net/forums

پست هایی با بک لینک رایگان

البته این نکته را باید به یادداشته باشید که قرار دادن بک لینک رایگان در فروم ها ممکن است خلاف قوانین آنها باشد و شما باید در بخش های مرتبط با فعالیت خود پست هایی با بک لینک رایگان ایجاد کنید تا خلاف قوانین فروم ها عمل نکنید. همچنین تعداد زیادی از فروم ها دارای بخش های بازارچه و بک لینک رایگان هستند که به شما اجازه فعالیت بدون محدودیت در این بخش ها را میدهند.

  • dailymotion.com

  • vimeo.com

  • Aparat.com

  • namasha.com

  • namayesh.com

  • mp4.ir

  • inet.ir

  • mihanvideo.com

  • tamasha.com

  • dalfak.com

  • dinook.com

پر بیننده ترین سایت ها

استفاده از سایت های ویدئو در سال های اخیر برای بک لینک رایگان به یکی از مهمترین بخشها برای مدیران وب سایت ها تبدیل شده است. در واقع این مدیران با اینکار هم به معرفی و تبلیغ محصولات خود می پردازند و هم اینکه از قابلیت بک لینک رایگان این سایت ها استفاده می کنند.

استفاده از سایت های مخصوص بک لینک سازی

این سایت ها صرفا جهت ایجاد بک لینک ایجاد شده اند و برخی از این سایت ها از اعتبار بسیار خوبی برخوردار هستند. شما می توانید با درج سایت خود در این سایت ها بک لینک رایگان دائمی دریافت کنید.

بهترین و سریعترین ایندکس آنلاین

  • که حدود ۱۵۰۰۰ بک لینک رایگان ایجاد کرده است. این سایت تقریبا ۶ سال است که فعالیت می کند و یکی از بهترین سایت ها در این زمینه است.

  • بک لینک ساز – L.Y.M.E Daily که به صورت خودکار برای آدرس سایت شما بک لینک رایگان ایجاد میکند. بک لینک های ایجاد شده توسط این سایت به شدت آمار بک لینک های سایت شما افزایش می دهد. نکته جالب این است که این سایت تنها ۱ سال است که شروع به فعالیت کرده است.

  • ساخت بک لینک رایگان و اتوماتیک توسط – BackLinker با کیفیت بسیار بالا از ویژگی های این سایت است. بک لینک های ایجاد شده در این سایت به راحتی توسط موتور های جستجو مانند گوگل، بینگ و غیره شناسایی و فهرست بندی می شوند.

  • ارسال کننده وب سایت – که چیزی در حدود ۱۸۰۰ بک لینک را برای سایت شما ایجاد میکند. یکی از مهمترین سایت ها در ایجاد بک لینک رایگان این سایت است که به خیلی از مدیران وبسایت ها پیشنهاد می شود. نکته جالب توجه این است که این سایت تقریبا یک دهه است که فعالیت میکند و مشکلی تا به امروز نداشته است.

  • ساخت ۲۰۰۰ بک لینک رایگان توسط – Free Backlinks برای سایت شما که به راحتی توسط گوگل فهرست بندی شده و به صورت مستقیم به سایت شما ارائه می کنند. همین امر باعث شده است که این سایت همواره در بهترین لیست های سایت های ارائه دهنده بک لینک رایگان قرار گیرد.

معرفی ابزار های ساخت بک لینک رایگان

  • ابزار ساخت بک لینک آنلاین و رایگان توسط که به صورت خودکار شما را به ۶۰۰ سایت مختلف متصل می کند. همین امر باعث میشود که سایت شما در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی بک لینک رایگان دریافت کند. شما می توانید به راحتی وضعیت بک لینک های ایجاد شده را توسط ابزار های انلاین اشاره شده در بالا بررسی کنید.

  • ساخت ۲۵۰۰ بک لینک رایگان – Kelsey – که تمام آنها از سایت های معتبر هستند. در واقع شما با قرار دادن آدرس سایت خود در این سایت میتوانید از بک لینک های ایجاد شده در ۲۵۰۰ سایت دیگر استفاده کنید. این سایت بیش از ۶ سال است که فعالیت می کند. همراه در لیست بهترین ها بوده است.

  • ساخت بک لینک های رایگان با قابلیت دریافت گزارشات آنها به صورت کاملا رایگان توسط SER Backlink، این سایت به راحتی و تنها با چند کلیک برای شما بک لینک رایگان ایجاد می کند. همچنین می توانید آدرس سایت خود را به همراه کلمات کلیدی ارسال کنید تا تاثیر بیشتری روی سئوی سایت شما داشته باشد.

  • ساخت بک لینک با استفاده از ۵۰ سایت معتبر توسط – Link Soar که باعث میشود که فرآیند بهبود سئوی سایت شما با سرعت بیشتری انجام شود. بک لینک رایگان ایجاد شده توسط این سایت به صورت مستقیم برای موتور جست و جوی گوگل ارسال می شود تا جزء فهرست بندی های گوگل قرار گیرد.

آیا ارزش بک لینک پولی بیشتر از بک لینک رایگان است؟

ایجاد بک لینک رایگان به صورت پولی و یا رایگان بر عهده مدیران وبسایت ها است. ممکن است بک لینک های پولی اعتبار بیشتری به دامنه و سایت شما بدهند. مخصوص اگر در سایت های خبری از بک لینک پولی استفاده شود می تواند تاثیر بالاتری در اعتبار سایت شما داشته باشد. با این حال بک لینک رایگان همچنان طرفداران زیادی در دنیای وب دارد و مدیران وب سایت ها به راحتی از این بک لینک ها عبور نمی کنند.

بازه زمانی بک لینک گیری به چه صورت باشد؟

برای بک لینک گیری یک بازه زمانی خاص تعریف نشده است. در واقع ممکن است سایت ها بر اساس اعتبار و رتبه سئوی خود باعث بهبود سایت شما شوند. به طور عادی گوگل روزانه سایت ها و تغییرات آنها را مورد بررسی قرار می دهند در نتیجه در صورتی که لینک سایت شما در سایت ها قرار گیرد گوگل متوجه آن شده و فرایند بک لینک گیری را شروع میکند.

محصول و یا مقاله

بهتر است که اگر می خواهید بک لینک رایگان را نسبت به یک محصول و یا مقاله و یا خدمات ایجاد کنید دو روز بعد از انتشار مقاله در سایت خود اینکار را انجام دهید تا گوگل ابتدا سایت شما را فهرست بندی کرده و سپس مقاله شما را در سایت های دیگر مشاهده و فهرست بندی کند تا تاثیر بک لینک رایگان بیشتر از قبل شود.

ادامه خواندن در سایت منبع

چرا خرید بک لینک اشتباه است؟

تقریبا تمام وبمستران در حال حاضر از تاثیر منفی خرید بک لینک بر سئو و کسب لینک های زیادی و نامناسب مطلع هستند. یکی از سوالات رایجی که خوانندگان بلاگسیما مطرح میکنند این است که، “خرید بک لینک از سایت های با پیج رنک بالا چه تاثیری دارد؟ گوگل چگونه متوجه پولی بودن آن خواهد شد؟”

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

پاسخ به این سوال کار بسیار راحتی است، خرید بک لینک کار درستی نیست! اگر بدنبال کسب جایگاه مناسب در نتایج گوگل هستید و برنامه ریزی دراز مدتی برای کار خود دارید، خرید بک لینک روش مناسبی نیست زیرا ممکن است شما را با مشکلات جدی مانند جریمه سایت توسط گوگل در آینده روبرو کند.

به زبان ساده، گوگل بک لینک را بعنوان یک رای مثبت از طرف کاربران یا سایت های دیگر به صفحه یا سایت شما می شناسد. با کسب رای بیشتر شما شانس پیروزی در انتخابات گوگل را خواهید داشت. گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک لینک برخلاف سیاست های این سایت بوده و تخلف شناخته میشود. مشکل از جایی آغاز میشود که کاربران فکر میکنند با خرید رای میتوانند موتور جستجو را فریب داده و در این انتخابات پیروز باشند ولی نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمند است.

اخطار گوگل به سایت ها در مورد تاثیر منفی خرید بک لینک

نحوه تاثیر بک لینک بر نتایج گوگل

اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد مسلما تاثیر بیشتری بر سئو سایت شما خواهد داشت. همین امر موجب خرید بک لینک از سایت های قدرتمند با قیمت بالا در چند سال گذشته شده است. گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف یک لینک قرار دارند موضوع سایت را تشحیص میدهد.

بطور مثال سایت های زیادی در صفحات خود به سایت آمازون ارجاع میدهند که معمولا در جملات آنها کلمه “Books” به چشم میخورد به همین دلیل شما با جستجوی این کلمه در گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم و بعد از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای سایت آمازون به این وسعت و قدرت، کلمه “Cars” بعنوان یک کلمه کلیدی شناخته نمیشود زیرا هیچ لینک ورودی مناسبی برای آن ندارد.

در نتیجه خرید بک لینک تنها زمانی برای سایت شما موثر خواهد بود که از سایت های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده یا همان انکر تکست و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا بک لینک شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نکات ارزشمند و حرفه ای دربارهتعرفه تولید محتوای صوتی | آپدیت جدید

تشخیص خرید بک لینک توسط گوگل

گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک توسط سایت های اینترنتی دارد. مهمترین آنها تیم ویژه گوگل برای مبارزه با این پدیده است که وظیفه ای جز گشت و گذار در اینترنت و شناسایی سایت های فروشنده لینک ندارند. اگر شما سایت مناسبی را برای خرید بک لینک پیدا کرده اید دلیلی ندارد که تیم گوگل نیز نتواند آن را شناسایی کند.

شاید تصور کنید که کارکنان گوگل زمان کافی برای بررسی همه سایت ها و صفحات و شناسایی سایت های فروش بک لینک ندارند، که البته تصور درستی است! ولی معمولا سایت هایی که در فروش بک لینک زیاده روی میکنند و به صفحات بسیاری با موضوعات مختلف لینک میدهند مورد توجه رقبای خود قرار گرفته و مستقیما توسط این افراد به گوگل گزارش میشوند.

در این شرایط یک کارشناس خبره سایت مورد نظر را بررسی کرده و در صورتی که از خرید و فروش بک لینک در آن مطمئن شود به صورت دستی آن را جریمه خواهد کرد. سایتی که به این شکل جریمه شده باشد در پنل گوگل سرچ کنسول خود و در بخش Manual Actions یک پیام با موضوع Unnatural Links دریافت خواهد کرد.

تصویر زیر نمایی از این پیام در نسخه قدیمی گوگل سرچ کنسول و برای سایتی که اقدام به فروش بک لینک کرده است را نشان میدهد.

تصویر دوم نمونه ای از جریمه دستی گوگل برای یک سایت که اقدام به خرید بک لینک کرده را نمایش میدهد و با توجه به تغییر ظاهر گوگل سرچ کنسول در نسخه جدید نحوه نمایش آن متفاوت است.

گوگل کاربران را تشویق میکند تا سایت هایی که از این روش قصد فریب موتور جستجو را دارند معرفی کنند. با این کار هم سایت فروشنده و هم سایت خریدار با جریمه گوگل مواجه خواهند شد. تعداد لینک های ورودی به سایت شما در یک بازه زمانی مشخص و زمینه کاری سایت های مرجع معیارهای دیگری برای شناسایی سایت های متخلف توسط گوگل هستند. برای مشاهده این فرم میتوانید به صفحه معرفی سایت اسپم به گوگل مراجعه کنید.

بعد از آپدیت الگوریتم پنگوئن استفاده زیاد و غیر طبیعی از یک عبارت مشخص بعنوان انکر تکست نیز به لیست تخلفات گوگل در خرید بک لینک اضافه شده است.

چند نکته مهم در خرید بک لینک

اگر همچنان بر این کار پافشاری میکنید و راههای اصولی و بهتر مانند تولید محتوا را نمی پسندید، نکات زیر را قبل از صرف هرگونه هزینه و پذیرش ریسک در نظر داشته باشید تا احتمال جریمه سایت خود را به حداقل برسانید:

  • بک لینک ها را با فاصله زمانی و جداگانه خریداری کنید. پیشنهادهایی مانند “تبلیغات در ۱۰ سایت با پیج رنک ۲ و ۳” انتخاب مناسبی نیستند.
  • بصورت مستقیم با صاحب سایت در تماس باشید و با واسطه های تبلیغاتی همکاری نکنید.
  • با سایت هایی که بطور گسترده و عمومی اقدام به فروش لینک و پذیرش تبلیغات میکنند همکاری نکنید.
  • تنها از سایت های مرتبط با زمینه کاری خود لینک خریداری کنید.
  • بجای تبلیغات متنی در سایدبار یا فوتر سایت ها، از تبلیغات محتوایی و مطالب اختصاصی (خرید رپورتاژ آگهی) استفاده کنید.
  • بجای خرید بک لینک در تمام صفحات یک سایت، در یک یا چند صفحه خاص تبلیغ کنید.
  • نسبت لینک های خریداری شده به کل لینک های طبیعی سایت کمتر از ۱۰ درصد باشد.

اشتباهات رایج در خرید بک لینک

با یک جستجوی ساده در اینترنت سایت های ایرانی و خارجی بسیاری پیدا خواهید کرد در حال فروش بک لینک با عنوان های جذاب و تاثیرگذار هستند. اگر تجربه ای در زمینه خرید بک لینک نداشته باشید و اثرات مخرب آن را ندانید ممکن است به راحتی فریب این دست سایت ها را خورده و سئو سایت خود را برای همیشه از بین ببرید. تصویر زیر نمونه هایی از تبلیغات فریبنده برای فروش بک لینک های بی کیفیت را نشان میدهد.

یکی از تکنیک های نو در فضای اینترنت سئوی منفی است که با هدف از دست رفتن جایگاه رقبا انجام میشود. حال آنکه بسیاری با هدف بهبود وضعیت سایت خود و با خرید بک لینک عملا سئو منفی را روی سایت خودشان انجام میدهند. برخی از این شعارها را با هم بررسی میکنیم:

خرید بک لینک ارزان

همگی خوب میدانیم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. هرکجا با شعار خرید بک لینک ارزان مواجه شدید بخوانید خرید بک لینک بی کیفیت.

اگر بک لینک ارزان باشد یعنی هرکسی میتواند به راحتی در همان فضایی که شما حضور دارید برای خود لینک سازی کند و با افزایش تعداد این لینک ها در یک سایت عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به هریک از این سایت ها کاهش می یابد.

همچنین سایت هایی که لینک های خارجی زیادی دارند ممکن است از نظر گوگل به عنوان فروشنده بک لینک یا اسپمر شناسایی شوند پس بهتر است در این فضا حضور نداشته باشید.

خرید بک لینک انبوه

این دست سایت ها معمولا در کنار ارزان بودن به انبوه بودن تعداد لینک ها اشاره میکنند. همان نکاتی که برای خرید بک لینک ارزان گفتیم برای این دسته نیز صادق است. علاوه بر آن زمانیکه شما لینک خود را در بازه زمانی کوتاهی در سایت های بسیاری قرار میدهید عملا به گوگل اعلام میکنید که اینها غیرطبیعی هستند.

گوگل میداند که شما فرضا طی یک سال گذشته ۵۰ لینک به سایت خود داشته اید و این تعداد در بازه زمانی کوتاهی مثلا یک ماه ناگهان به ۲۵۰۰ لینک افزایش پیدا میکند. لینک هایی که همگی با یک کلمه کلیدی مشخص و در سایت هایی کم ارزش قرار داده شده اند. در این شرایط الگوریتم پنگوئن کار سختی برای شناسایی غیرطبیعی بودن لینک سازی شما ندارد.

بک لینک رایگان!

این روش را میتوان بدترین و ناکارآمدترین روش لینک سازی خارجی دانست. ابزارهای آنلاین آدرس سایت شما را دریافت کرده و در هزاران سایت دایرکتوری یا ابزارهای تست آنلاین آن را درج میکنند. با این کار شما هم تعداد لینک های زیادی در بازه زمانی کوتاه ساخته اید و هم اینکه از صفحات کم ارزشی لینک گرفته اید. بک لینک های رایگان را جدی نگیرید و به شدت از آنها پرهیز کنید.

خرید بک لینک خارجی

یکی دیگر از تکنیک های رایج برای فریب شما استفاده از عباراتی مثل خرید بک لینک خارجی یا خرید بک لینک معتبر است که موجب میشود تصور کنید برای سایت شما مفید خواهند بود. همانطور که پیش تر گفتیم مهمترین معیار ما برای دریافت لینک از یک سایت ارتباط موضوعی و اعتبار آن است. در حالیکه بیشتر این سایت ها تنها گزینه اعتبار بالا را دارا بوده و از نظر موضوعی هیچ ارتباطی به سایت شما ندارند.

آموزش حرفه ای خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر کسب جایگاه در نتایج گوگل رعایت استانداردهای لینک سازی داخلی و البته تدوین استراتژی برای لینک سازی خارجی است.

خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای لینک سازی را به خوبی بشناسید میتوانید بدون احتمال جریمه شدن از تاثیر شگفت انگیز بک لینک بهره مند شوید.

  1. فاکتورهای موثر بر تاثیر لینک – Link Juice
  2. اصول لینک سازی داخلی سایت – Internal Links
  3. راهنمای کامل خرید بک لینک – Buy Backlinks
  4. راهنمای خرید رپورتاژ آگهی – Reportage
  5. تکنیک های لینک سازی دستی – Free Backlinks
  6. برنامه زمانی لینک سازی – Link Building Calendar

سوالات متداول

تاثیر بک لینک در سئو چقدر است؟

در یک پاسخ کوتاه میتوان گفت، بسیار زیاد! بله یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه یک سایت لینک های دریافت شده از سایت های دیگر است. ولی این نکته را فراموش نکنید که هر لینکی نمیتواند تاثیر مثبت بر سئو داشته باشد و عواملی مانند ارتباط موضوعی سایت ها، انتخاب انکر تکست مناسب، زمان بندی و صفحه ای که لینک را دریافت کرده است نیز فاکتورهای موثری در کیفیت بک لینک های شما هستند.

خرید بک لینک به طور حتم از دید گوگل یک تکنیک کلاه سیاه است با این وجود اگر استانداردهای لینک سازی خارجی را شناخته و به درستی رعایت کنید میتوان آن را در دسته کلاه خاکستری قرار داد.

بک لینک دائمی چیست؟

زمانیکه در مورد خرید بک لینک صحبت میکنیم عموما منظور ما قرار گرفتن لینک های متنی در سایدبار یا فوتر در همه صفحات یک سایت دیگر است که معمولا به صورت ماهانه و غیردائمی فروخته میشوند. ولی در واقع هر لینکی که از دامنه ای دیگر به سایت شما داده شده باشد یک بک لینک محسوب میشود.

بک لینک دائمی شام مواردی مانند ساخت پروفایل کاربری در سایت های دیگر، کامنت مارکتینگ در سایت ها و فروم ها و یا انتشار رپورتاژ آگهی میشود. این لینک ها تا همیشه در سایت های دیگر باقی خواهند ماند و نیازی به تمدید ندارند.

گوگل چطور متوجه غیرطبیعی بودن بک لینک ها میشود؟

مهمترین ابزار گوگل برای مقابله با لینک سازی غیرطبیعی الگوریتم پنگوئن است. این الگوریتم موارد بسیاری مانند پراکندگی انکر تکست، ارتباط موضوعی سایت ها، سابقه فعالیت شما در لینک سازی، فالو یا نوفالو بودن لینک ها و … را بررسی کرده و در صورتیکه روند لینک سازی شما را غیرطبیعی ارزیابی کند جایگاه سایت در نتایج جستجو را کاهش میدهد.

ادامه خواندن در سایت منبع

 

۱٫ نکته اول سئو ۲۰۱۸ ، اهمیت استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

اگر متون و محتوای صفحات وبسایت شما با کلمات کلیدی به کار رفته در آن ها مرتبط نیستند ، قاعدتا نباید انتظار بالا آمدن سایتتان را در موتورهای جستجوی مانند گوگل داشته باشید. البته مفهوم این جمله این است که شما نمی توانید در محتوای خود از هر کلمه کلیدی استفاده کنید و از هرچیزی که دوست دارید استفاده کنید. کلمات کلیدی باید درست و دقیق انتخاب شده باشند و از همه مهم تر باید کاملا مرتبط با محتوای شما باشند ؛ تا کاربران پس از جستجودر گوگل و آمدن به محتوای شما دقیقا همان چیزی را که به دنبالش بودند مشاهده نمایند. انتشار محتوا کاری سخت و بهینه سازی آن کاری سخت تر است. این بهینه سازی صحیح محتواست که باعث می شود مطلب شما از نظر ارزش گذاری در گوگل صاحب امتیاز باشد.

 

۲٫ نکته دوم سئو ۲۰۱۸ ، بالا بردن مدت زمان بازدید کاربران از سایت شما

هنگامی که محتوایی را تولید و منتشر نمودید. این محتوا را باید طوری بنویسید و طوری جلوه بصری بدهید که کاربران به مطلب و سایت شما علاقه مند شده و زمان بیشتری را در آن سپری کنند. این کار اصطلاحا بانس ریت سایت شما را بالا می برد. اینکه کاربران پس از ورود به سایت شما چه مدت زمانی در آن باقی می مانند برای موتور جستجوی گوگل بسیار حائز اهمیت است.

 

۳٫ نکته سوم سئو ۲۰۱۸ ، اهمیت بالا بردن کیفیت کسب و کار در دنیای واقعی

ورودی و ترافیکی که از روش های مختلف وارد سایت شما می شوند قطعا بدنبال کسب اطلاعات برای خرید یک کالا یا دریافت خدمات هستند حال می خواهد این ورودی از طریق گوگل مپ ، جستجوی تصاویر یا … بوده باشد. اینکه کیفیت خدمات شما در فضای واقعی مطابق با همان چیزی باشد که در سایت آورده اید در دراز مدت مشتریان شما را بیشتر و وفادار خواهد نمود.

 

۴٫ نکته چهارم سئو ۲۰۱۸ ؛ اهمیت طراحی رسپانسیو وبسایت

امروزه بخش مهمی از ترافیک و وردی هر سایتی مربوط به تلفن همراه و تبلت می باشد. از طرفی کاربران مختلف با سیستم های کامپیوتری مختلف که هرکدام صفحه نمایشی متفاوت را دارند به سایت شما رجوع می کنند. بنابراین باید وبسایت شما محتوای خود را با صفحه نمایش منطبق ساخته و نمایش صحیح و کاربر پسندی را ارائه دهد. همچنین موتور جستجوی گوگل نیز طبق بنانیه ای که در ماه جولای ۲۰۱۸ صادر نمود رسما اعلام کرد که نسخه نمایش موبایل یک سایت تاثیر بسزایی در جایگاهش خواهد داشت.

 

۵٫ نکته پنجم سئو ۲۰۱۸ ، محتوای یونیک و جدید در سرتاسر وبسایت

قطعا مهم ترین موضوع در سئو همین محتوا است. از کپی برداری محتوای سایر سایت ها پرهیز نمایید. محتوای تخصصیو مرتبط با وبسایت خود تولید نمایید. در سرتاسر سایت خود اقدام به تولید محوای اختصاصی کنید. با این کار سریعا در گوگل ایندکس می شوید. اهتمام به این موضوع سایت شما را به وبسایتی بی رقیب تبدیل خواهد نمود. برای تولید محتوای مناسب می توانید از خدمات انتشار محتوای زیفا بهره مند شوید.

 

۶٫ نکته ششم سئو ۲۰۱۸ ، عدم فعالیت سیاه و اسپم گونه

از انجام اقدامات فیک مانند کپی برداری مطالب ، سایت بک لینک های رایگان و بی ارزش ، استفاده از کلمات کلیدی نا مربوط به موضوع سایت ، بهره گیری از نرم افزارهای ایجاد بازدید دروغین و … شدیدا خودداری کنید. چنین روش هایی تنها مدت کوتاه یکی دو ماهه به شما کمک خواهد کرد و پس از آن باید منتظر جریمه های سنگین گوگل باشید.

 

۷٫ نکته هفتم سئو ۲۰۱۸ ، پاسخگویی به سوالات کاربران

پاسخگویی به سوالات و نظرات کاربران سایت نکته ای بسیار مهم است. باید به کاربران خود اهمیت بدهید. پاسخگوی نظرات آن ها باشید. اگر کاربری درخواستی داشت و سوالی پرسید جوابش را بصورت کامل و جامع بدهید. این کار شما کاربران به به سایتتان وفادار می کند.

 

۸٫ نکته هشتم سئو ۲۰۱۸ ، سرعت لود وبسایت

توحه داشته باشید که معمولا سریع ترین صفحه از نظر گوگل برنده است. سرعت بالا و سریع بودن سایت یعنی دسترسی سریع کاربران به محتوا و رضایت آن ها ، و همین است که گوگل از این موضوع چشم پوشی نمی کند. در کاهش دادن سرعت وبسایت خود حتما فاکتورهای CDNs را مورد دقت و توجه قرار دهید و استانداردهای آن را رعایت نمایید.

 

۹٫ نکته نهم سئو ۲۰۱۸ ، توجه به keyword و کلمات کلیدی تمام صفحات

هرچقدر هم که سایت خوب و کاملی داشته باشید باید این حقیقت را فراموش نکنید که کاربران به جای بررسی صفحات مختلف سایت شما برای یافتن سایر محتواها ، مجددا به سراغ گوگل می روند و سایر جستجوهای خود را در آن انجام می دهند. بنابراین لازم است شما تمامی صفحات خود را با کلمات کلیدی دقیق و مرتب بنویسید تا بتوانید در صفحات مختلف سایت خود جایگاه مناسبی در گوگل پیدا کنید و ترافیک ورودی خود را بالا ببرید.

 

۱۰٫ نکته دهم سئو ۲۰۱۸ ، استفاده از لینک های داخلی

۱۰ نکته کلیدی سئو در سال ۲۰۱۸

۱۰ نکته کلیدی سئو در سال ۲۰۱۸

۱۰ نکته کلیدی سئو در سال ۲۰۱۸

 

ادامه مقاله در سایت منبع