ترفندهای حرفه ای درباره تولید محتوا فروشگاهی

در تولید محتوا فروشگاهی، هدف درخواست کننده محتوا، تولید محتوایی است که منجر به فروش بیشتر سایتش شود و نویسندگان تولید محتوا، محتوا ها را جوری می نویسند که اهداف سفارش دهنده محتوا برآورده شود. ممکن است در تولید محتوا به این روش، علاوه بر تولید محتوا متنی، به محتوای تصویری نیز احتیاج داشته باشند. به عنوان مثال در فروش محصولات فروشگاهی یکی از موارد ضروری که منجر به خرید نهایی مشتریان می شود، عکس محصولات است. اگر یک وب سایت فروشگاهی عکس از محصولات خود نگذاشته باشد هر چقدر هم تولید محتوا کند باز هم کاربران تا خود محصول را نبینند ترغیب به خرید نمی شوند.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

منظور از زمینه خدماتی وب سایت این است که وب سایت های مختلف خدماتی گوناگون از قبیل مشاوره املاک، مهندسی، طراحی سایت و بازاریابی، حقوقی و غیره است. که انجام تمامی این خدمات یا به صورت حضوری و یا بصورت آنلاین در بستر سایت صورت می گیرد.

بازاریابی

پیشنهاد می کنیم بخوانید:

محتوا تالیفی

وقتی که سفارش دهنده تولید محتوا درخواست محتوا تالیفی را می دهد به این معنی است که قصد دارد محتوا بدون هیچ گونه کپی برداری بر اساس دانسته های نویسنده تولید محتوا انجام گیرد. برای گردآوری تولید محتوا تالیفی نباید از هیچ منبعی استفاده شده باشد و مشابه محتوا های دیگر نیز نباشد.

محتوا ترجمه

البته باز هم به این نکته باید توجه کرد که صرفا ترجمه از یک سایت خارجی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد که در فرهنگ ما و یا دانش ما قابل قبول نباشد. بنابراین اگر به یک وب سایت خارجی برای ترجمه محتوا هایش مطمئن هستید می توانید به این صورت سفارش تولید محتوا بدهید.

محتوا بازنویسی

نتیجه گیری

ادامه مطلب در سایت منبع

با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی در واقع بهینه سازی موتور جستجو / سئو را انجام می دهید

بهره وری-بهینه سازی

همانطور که پست های وبلاگ جدید خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید، لینک های بیشتری برای وب سایت خود ایجاد می کنید که باعث افزایش سئو سایت شما می شود و از این جهت، تولید محتوا فروشگاه اینترنتی تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت سئو سایت شما دارد.

با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی حرفه ای، اعتبار شرکت خود را افزایش دهید

در حالی که می توانید پست های وبلاگ را که حاوی اطلاعات فروش هستند، برای اهداف تجاری اضافه کنید، با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی، بیشتر بر ارزش افزودن به مشتریان خود تمرکز کنید.

با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی، مشتریان بیشتر از قبل با سایت شما تعامل خواهند داشت!

داستان سرایی به هنگام تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

داستانی که شما می گویید می تواند از داستان های الهام بخش مربوط به صنعت شما، داستان های الهام بخشی که مشتریان شما به اشتراک گذاشته اند یا داستان چگونگی شکل گیری تجارت شما باشد.

ارسال عکس و فیلم در سایت فروشگاه اینترنتی

وبلاگ شما، یک مکان مناسب برای اعلامیه ها و وارد کردن رویدادهای مهم است

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد

وبلاگ فروشگاه اینترنتی شما نه تنها بازدید بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند، بلکه باعث افزایش تبدیل شما نیز می شود. وبلاگ شما احساس اعتماد به نفس و قابلیت اطمینان بیشتری را در شما ایجاد می کند، که به مشتریان جدید اعتماد به نفس بیشتری در خرید آنها می دهد.

اعتماد به نفس

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی در واقع یک انجمن آنلاین ایجاد می کند

هیچ نگرانی از اضافه شدن نظرات مشکوک یا هرزنامه وجود ندارد، زیرا شما می توانید وبلاگ خود را به روشی تنظیم کنید که در آن بتوانید همه نظرات خارجی را قبل از پخش مستقیم تایید کنید.

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی وفاداری به برند را ایجاد می کند

اگرچه وبلاگ شما به تنهایی باعث ایجاد وفاداری به برند نخواهد شد، اما در روند کار نقش اساسی دارد. تا زمانی که پست های شما تعادل مناسبی از حرفه ای، سرگرم کننده، مرتبط و آموزنده باشد، به ایجاد وفاداری کمک می کنند. در مقاله ت لیستی از ۲۰ موضوع و ایده وجود دارد که می توانید برای پست های بعدی وبلاگ سفر خود استفاده کنید و به عنوان تولید محتوا حوزه گردشگری به حساب می رود.

ایده

فراموش نکنید که جامعه و مشارکت خود را در پست های وبلاگ خود به تمامی افراد نشان دهید، زیرا مشتریان دوست دارند اطلاعات بسیار بیشتری که می خواهند، در سایت شما مشاهده کنند و شما با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی حرفه ای، می توانید اقدام به کسب رضایت مشتریان جدید و سابق خود کنید.

رضایت مشتری

ترند شدن اکثر مطالب حساس سایت با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

ممکن است که مقاله شما، میلیون ها بازدید نداشته باشد، اما مطمئن باشید با تولید محتوا فروشگاه اینترنتی مداوم، می توانید مخاطبین بسیار زیادی را برای سایت خود جذب کنید و از این جهت، مشتریان تازه را به دست آورید و آمار فروش سایت خود را افزایش دهید.

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی به کانال بازاریابی شما کمک می کند تا به مخاطبین جدیدی دست پیدا کنید

هر پست وبلاگی که ایجاد می کنید، دارای یک منحصر به فرد است که می تواند به پست های شما در شبکه های اجتماعی اضافه شود و به سایر اقدامات بازاریابی آنلاین شما لینک داده شود. می توانید دکمه هایی را برای ‘پسندیدن’ یا ‘اشتراک گذاری’ پست های وبلاگ خود اضافه کنید، که بخشی اساسی در گسترش دامنه دسترسی شما به شبکه های اجتماعی است.

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی مهم ترین عامل افزایش فروش است

افزایش فروش

برخی از مقاله های سایت، برای ماه ها مرتبط خواهند بود و برخی دیگر نیز برای سال ها مرتبط خواهند بود، اما ترافیکی که می کشند باعث می شود تا همه هزینه ها نادیده گرفته شود و به راحتی، سایت فروشگاه اینترنتی شما، افزایش فروش داشته باشد و به درآمد بی پایان برسید.

ادامه مطلب در سایت منبع

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دیجیتال مارکتینگ راه اندازی فروشگاه های اینترنتی به یکی از مهم ترین راه های کسب درآمد تبدیل شده است. برای دستیابی به فروش بالاتر علاوه بر داشتن وب سایت و یا پیج اینستاگرام به تولید محتوا فروشگاهی نیاز دارید.

اینستاگرام

شاید تصور کنید برای تولید محتوا تمامی سایت ها از روش یکسان استفاده می شود. اما تولید محتوا برای وب سایت های فروشگاهی با نوشتن مقاله کاملا متفاوت است.

مهم ترین اصل در این نوع تولید محتوا، تلاش برای جذب مخاطب بیشتر و ترغیب آنها به خرید است. بنابراین اگر تا پایان مقاله با ما همراه باشید درباره تولید محتوا برای محصولات فروشگاه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بایدها و نباید ها دربارهابزار سئو که حتما باید بدانید

تولید محتوا سایت فروشگاهی

استفاده همگانی از فضای مجازی به عنوان بستری نو برای کسب وکار آنلاین و همچنین فروش محصول بسیاری از کارآفرینان و فعالان اقتصادی را ناچار به استفاده از اینترنت برای رشد و رونق اقتصادی کرده است. به همین دلیل روز به روز شاهد گسترش انواع وب سایت های فروشگاهی هستیم.

یکی از اصلی ترین عوامل برای جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتریان وفادار و دائمی، تولید محتوا فروشگاهی مناسب وجذاب است. به کار گیری روانشناسی فروش برای ترغیب مشتریان به خرید محصول رکن اساسی در تولید این دسته از محتوا می باشد.

به همین دلیل در ادامه معیار های لازم برای تولید بهترین محتوا برای وب سایت های فروشگاهی را بیان می کنیم.

قوانین تولید محتوا برای وب سایت فروشگاهی

استفاده از تصاویر جذاب و با کیفیت بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب دارد. برای یک وب سایت فروشگاهی که مشتری با دیدن عکس محصول را انتخاب می کند، استفاده از محتوا تصویری امری مهم و حیاتی است.

مشتری به محض ورود به سایت فروشگاهی با دیدن تصاویر به انتخاب محصول می پردازد. در واقع عکس در فروشگاه های اینترنتی حکم همان ویترین مغازه را دارد. بنابراین تصاویر باید از قوانینی مانند داشتن بک گراند سفید، حاشیه تمیز و بدون انعکاس نور و نمایش دقیق از پیروی کنند.

انتخاب کلمه کلیدی برای سایت فروشگاهی

انتخاب کلمه کلیدی همیشه جزو پر چالش ترین بخش های سئو هر سایت می باشد، سایت های فروشگاهی بیشتر دچار این چالش می باشند، در ویدیو بالا ۱۰ نکته برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای هر وبسایت صحبت کرده ایم که شما می توانید آن را برای وبسایت فروشگاهی خود نیز استفاده کنید.

عکس محصول مهمترین محتوای سایت فروشگاهی

عکاسی محصول یکی از رشته های عکاسی حرفه ای است که شامل عکاسی و ادیت عکس می شود. نورپردازی مناسب و استفاده از نرم افزار فتوشاپ کمک می کند تا بهترین عکس از محصول تولید شود.

عکس خوب گویای تمامی ویژگی های یک محصول می باشد که نقش مهمی در جذب مشتری دارد. برای تولید محتوا محصول حتما لازم نیست تجهیزات ویژه و حرفه ای داشته باشید بلکه می توانید با یک رینگ لایت و پارچه سفید توسط دوربین گوشی موبایل که کیفیت خوبی دارد، عکس های حرفه ای تولید کنید.
تولید محتوا محصول که عکس از محصول مهم ترین قسمت آن است، تکنیک هایی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

عکس از ابعاد محصول

در این نوع عکاسی ویژگی‎های فیزیکی محصول را به کاربران سایت فروشگاهی معرفی می کنید. برای ایجاد چنین تصاویری می توانید محصول را در مقایسه با اشیای دیگر نشان دهید. به طور مثال اندازه یک گلدان را در کنار ظرف دیگری به نمایش بگذارید.

عکس با پس زمینه ساده

عکس محصول با پس‎زمینه ساده مناسب تولید محتوا فروشگاهی می باشد. با خلق تصویر محصول در بک گراند ساده تصاویر یکدستی خواهید داشت که نوع محصول و و یژگی های آن را به درستی نشان می دهد. این تکنیک می تواند به خوبی توجه مشتری را به محصول جلب کند.

عکاسی ۳۶۰ درجه

استفاده از تصاویر ۳۶۰ درجه یکی از روش های محبوب در بین تولیدکنندگان محتوا محصول می باشد. این تکنیک مناسب نمایش محصولات در سایت فروشگاهی است که جزییات بیشتری از محصول را به مشتری معرفی می کند.

استفاده از تصاویر ماکرو

همانطور که گفتیم خرید در فضای آنلاین مستلزم آشنایی مشتری با محصول و ویژگی های آن است. با استفاده از تصاویر ماکرو می توانید تمام مشخصات محصول را به خوبی در معرض نمایش بگذارید. در خرید اینترنتی مشتری امکان بازدید فیزیکی از محصولات را ندارد. به همین دلیل تا می توانید تصاویر با کیفیتی خلق کنید که مشتری بتواند به راحتی بافت و فیزیک محصول را مشاهده کرده و برای خرید محصول تصمیم بگیرد.

استفاده از تصاویر گروهی

یکی دیگر از بهترین تکنیک های تولید محتوا محصولات به کار بردن تصاویر گروهی است. در این تکنیک محصولات در مجموعه‎ای از محصولات مشابه نشان داده می شوند که امکان به تصویر کشیدن کل طیف محصول در یک عکس وجود دارد.

چگونه برای محصولات خود محتوا تولید کنیم؟

همانطور که گفتیم تولید عکس محصول، اولین قدم برای تولید محتوا محصول است. توجه به این نکته که شما در دنیایی رقابت می کنید که مشتری با صدها و هزاران وب سایت مشابه در ارتباط است؛ پس چرا باید سایت شما را برای خرید محصول انتخاب کند؟ می تواند شما را وادار کند تا بهترین محتوا را برای سایت فروشگاهی خود تولید کنید.

بعد از تولید عکس برای سایت فروشگاهی، عنوان اولین چیزی است که مشتری با آن ارتباط برقرار می کند. در انتخاب عنوان باید ساختار استاندارد آن که شامل ماهیت، برند، مدل، ابعاد و جنسیت می باشد، رعایت شود. به طور مثال برای فروش یک لباس باید از این عنوان استفاده شود:

شلوار (ماهیت) + زنانه (جنسیت) + نایک (برند) + مدل پلازا (مدل) + سایز) XL ابعاد)

در ادامه اصول تولید محتوا فروشگاهی را به صورت مختصر بیان می کنیم تا بتوانید به آسانی برای سایت فروشگاهی خود محتوای مناسب و مفید تولید کنید.

استفاده از تصاویر با کیفیت:

همانطور که پیش از این هم گفتیم مهمترین محتوای یک سایت فروشگاهی عکس و تصاویر با کیفیت است. عکس ها باید بتوانند به معرفی کالا یا خدمات شما بپردازند. در واقع تصاویر در پیج یا سایت شما همان ویترین مغازه شما هستند. بنابراین در هرچه بهتر شدن آن تلاش کنید.

توضیحات مفید:

بهتر است محصول خود را بسیار واضح و ساده برای کاربران توضیح دهید. برای معرفی محصول به جزییات توجه و نکات کاربردی و کلیدی را بیان کنید. فرض کنید خود شما برای اولین بار قرار است به این وب سایت مراجعه کنید، انتظار شما از یک سایت فروشگاهی چیست؟

خلاقیت داشته باشید:

شما در بازاری فعالیت می کنید که روز به روز بر تعداد رقبای شما افزوده می شود. به همین جهت باید از خلاقیت بیشتری برای جذب مخاطب استفاده کنید. در تولیدمحتوا فروشگاهی از منابع مختلف استفاده کنید. استفاده از قالب زیبا، ساده و کاربر پسند می تواند کمک بزرگی به جذب مشتری نماید. به روز باشید و از محتوای یونیک و منحصر به فرد استفاده کنید.

استفاده از انواع محتوای متنی، ویدئویی، عکس و گرافیک به شما در ارائه محتوای متنوع و جذاب کمک می کند.

رعایت اصول سئو در تولید محتوا:

با رعایت اصول سئو در تولید محتوا محصول به راحتی می توانید در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید. این کار به شما کمک می کند تا کاربران بیشتری را به سایت یا پیج خود بکشانید.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب، عناوین جذاب، عکس ها و متون با کیفیت به همراه رعایت قوانین سئو، محتوای شما را ارزشمند می کند و به کسب نتایج برتر در گوگل می انجامد. به همین جهت در هنگام سفارش تولید محتوا به این قسمت توجه کنید.

بررسی نیاز مخاطب:

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک ها و ایده های نوآورانه براینکاتی برای نوشتن مقدمه

تولید محتوایی ارزشمند است که بتواند نیاز مخاطب را به درستی تشخیص و پاسخ بدهد. بهتر است محصول خود را ساده و روان معرفی کنید و تصاویر واضح و مرتبط به کار ببرید. درج نحوه سفارش کالا، قیمت کالا و نحوه ارسال و گارنتی از ضروریات تولید content در سایت های فروشگاهی می باشد. کاربر باید بتواند در خرید اینترنتی درست تصمیم بگیرد.

جلب اعتماد مخاطب:

یکی از فاکتورهای مهم در جذب مشتری، اعتمادسازی در مشتریان است. در خرید آنلاین رضایت مشتری مهمترین تبلیغ برای کسب و کار شماست. در هنگام تولید محتوا می توانید بخشی از آن را به رضایت مشتریان سابق اختصاص دهید. پیگیری سفارشات و پشتیبانی به شما کمک می کند تا مشتریان خود را حفظ کنید.

تولید محتوا برگ برنده سایت فروشگاهی

برای جلب رضایت مخاطب و تبدیل کردن او به مشتری وفادار اولین و مهمترین گام داشتن محتوای خوب، جذاب و کاربردی است. بنابراین توصیه می کنیم محتوای سایت فروشگاهی خود را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

امروزه سایت های زیادی به ساخت محتوا می پردازند اما بهتر است با افراد با تجربه که در همین زمینه فعالیت می کنند مشورت کنید. شاید بگویید در این صورت نوشتن محتوا امری هزینه بر است. اما مطمئن باشید هزینه محتوا نوعی سرمایه گذاری است که به زودی سود خود را به شما پس می دهد.

گام های مهم و اساسی در راه اندازی سایت فروشگاهی

در راه اندازی سایت فروشگاهی توجه به چند نکته ضروری و مهم است که در ادامه به آن می پردازیم:

  • تعیین کالای قابل فروش
  • اجرای زیرساخت فنی فروشگاه
  • تولید محتوای فروشگاهی
  • اجرای کمپین های تبلیغاتی
  • حمل و ارسال کالا
  • ارتباط با مشتریان

شاید تصورش سخت باشد اما مهمترین گام در بین گامهای ذکر شده نوشتن محتوای عالی است. تولید متن محتوا یکی از تخصصی ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه مهم ترین نکات درباره آن را بیان می کنیم.

فعالیت در فضای مجازی اصول و قوانینی دارد که شاید یک فروشنده در دنیای واقعی از آن بی خبر باشد. امروزه برای کسب موفقیت در فروش باید علاوه بر فعالیت در دنیای واقعی در فضای آنلاین نیز تلاش کرد تا مشتریان وفاداری جذب کرد. چرا که بسیاری از افراد تمایل دارند خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

یکی از تغییرات اساسی در فضای کسب و کارها همین مساله است. با پیشرفتی که در این زمینه بدست آمده فروشنده ای موفق است که کسب وکار خود را اینترنتی کرده و با قواعد آن آشنا باشد. بنابراین توصیه می شود که برای موفقیت در تجارت آنلاین حتما با تیم متخصص محتوا مشاوره داشته و از خدمات آنها بهره مند شوید.

افرادی که بر قواعد محتوا، اصول سئو و پیاده سازی آن به خوبی مسلط باشند. در غیر این صورت بهتر است خود شما دست به کار شوید و برای آموزش سئو و محتوا اقدام کنید. هر چند این کار سخت است ولی راهی مطمئن برای موفقیت است.

تولید متن محتوا برای فروشگاه اینترنتی

فراموش نکنید که برای بازدید بالا در یک سایت فروشگاهی علاوه بر عکس، عنوان و قیمت ویژگی های محصول نیز مهم است. شرح خصوصیات کالا باید درست، دقیق و کاربردی باشد. برای هر محصول ویژگی های آن را شرح دهید.

شرح کوتاهی درباره محصول، مزایای استفاده از آن، نقد و بررسی محصول و استفاده از نظر مشتریان قبلی می تواند به جذابیت بیشتر محتوا بیفزاید و موجب اعتمادسازی بین سایت و مشتری شود.

همچنین استفاده از جدول مشخصات که تمامی ویژگی های محصول را یکجا به مشتری نمایش می دهد، بسیاری مفید و کاربردی است. سعی کنید صفحه اول یا به اصطلاح لندینگ پیج سایت را خیره کننده و جذاب طراحی کنید. استفاده از بلاگ و مقالات نیز می تواند اطلاعات مفیدی به کاربران بدهد. استفاده از راهنمای خرید و دادن اطلاعات مفید درباره استفاده از محصول نیز به کاربران کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته و در نهایت سایت شما را برای خرید های آتی در نظر داشته باشد!

قیمت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

سایت های زیادی در زمینه محتوا فعالیت می کنند که هر کدام تعرفه خود را دارند. قیمت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی به عوامل مختلفی مانند حجم محتوای درخواستی، نوع محتوا و زمان تحویل آن بستگی دارد.

به طور کلی به ازای تعدادکلمات محتوای متنی باید مبلغی را پرداخت کنید. قیمت محتوا تصویری و ویدئویی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی حداقل تعداد کلمات در محتوا متنی یک سایت فروش اینترنتی ۳۰۰ کلمه است که با تعرفه روز در حدود ۱۰۰۰۰ تومان می شود. علاوه بر محتوا باید در مراحل بعدی به تبلیغات بپردازید. به طور مثال سفارش رپورتاژ آگهی یکی از کارهایی است که به معرفی سایت شما در فضای وب بسیار کمک می کند.

نکاتی که در هنگام تولید محتوای فروشگاهی باید توجه کنید

  1. توصیه می شود حتما در هنگام تولیدمحتوا برا یفروش آنلاین خود به موارد زیر توجه کنید.
  2. انتخاب بهترین سایت تولیدکننده محتوا
  3. رعایت نکات سئو و استفاده از کلمات کلیدی
  4. تولید محتوای ارزان ولی باکیفیت و جذاب
  5. تولید حجم محتوای مختصر، مفید و در راستای اصول سئو
  6. شرح مزایا و معایب استفاده از محصول به منظور اعتمادسازی

اگر به دنبال تیم تخصصی محتوا برای سایت فروشگاهی هستید، وب سایت seoedu یکی از بهترین ها در این زمینه است. این سایت می تواند بهترین مشاور شما در طراحی سایت فروشگاهی، تولید محتوا فروشگاهی، بهینه سازی و سئو، آموزش و خدمات آنلاین باشد.

تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

شاید برای شما هم این موضوع یعنی تولید محتوا فروشگاه اینترنتی یک دغدغه بسیار بزرگ باشد، اینکه فروشگاه شما تعداد محصولات بسیار زیادی دارد و شما نمی توانید از پس هزینه ها و مخارج تولید محتوا سایت فروشگاهی خود برآیید.

اما خوب زمانی که شما به این موضوع از این زاویه نگاه کنید قطعا شخصی خواهید بود که دچار ضرر شده و مبلغ زیادی را بابت تولید محتوا پرداخت می کند.

اما اگر از دید مارکتینگ به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد شما با تولید محتوا بسیار خوب برای محصول خود مثلا با پرداخت مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر محتوا، قرار است ۱۰۰ها بار محصول خود را فروخته که فرضا حاشیه سود ۱۰٫۰۰۰ تومانی برای شما داشته باشد، که قطعا مبلغ بیشتر از این میزان خواه بود.

حال با توجه به توضیح دوم، به ما بگویید آیا هزینه کردن برای تولید محتوای فروشگاه اینترنتی یک هزینه است یا سرمایه گذاری؟

سعی کنید محتوای باکیفیت برای فروشگاه اینترنتی خود تولید کنید تا بتوانید بهترین بازدهی را از آن دریافت نمایید و فروش فوق العاده ای را از محصولات خود تجربه کنید.

شما می توانید برای تولید محتوا فروشگاهی از خدمات وبسایت ما استفاده نمایید ما با داشتن نیروهای متخصص در حوزه تولید محتوا، آماده همکاری با شما هستیم.

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

ما در مجموعه seoedu آمادگی لازم را برای تولید محتوا برای سایت فروشگاهی شما را داریم و نیروهای تولید محتوایی ما با تجربه بسیار بالا در زمینه نوشتن محتوا محصول می توانند به شما کمک کنند تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن برای مشتری خود پرزنت و معرفی کنید.

تیم محتوا seoedu در حوزه های فروشگاهی مختلفی مثل خرید پارکت، خرید لباس، کفش، مانتو، لوازم و قطعات صنعتی و امثال این موارد فعالیت داشته و می تواند به شما در زمینه تولید محتوا سایت شما به شما کمک نماید.

ادامه خواندن در سایت منبع