ترفندها و نکته های طلایی در مورد GPS

با توجه به شمار در حال رشد وسایل ارتباطی در عصر حاضر، مصرف کنندگان به روش های متعددی با برندها تعامل برقرار می کنند. پیامد این قضیه برای بازاریاب ها آن است که نیاز دارند با استفاده و ترکیب کانال ها و نقاط تماس مرتبط بصورتی کلی درباره تجربه مصرف کننده فکر کنند. از اینرو جهت موفقیت استراتژی بازاریابی خود نیازمند اتصال بازاریابی آفلاین و آنلاین هستید.

بازاریابی

بازاریابی

اغلب ما درباره بازاریابی به عنوان “آنلاین” و “آفلاین” یا ” سنتی” فکر می کنیم. اما، با وجود ابزارهای پوشیدنی، تلویزیون های هوشمند و اینترنت اشیا، دیگر خطوط و مرزهای بین این دو محو شده است. بازاریابی شما نمی تواند بصورت طولانی مدت به دو بخش و واحد مجزا تقسیم شود، پس پل زدن و اتصال شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین امری ضروری است.

در حقیقت، طبق پژوهش های صورت گرفته، ۹۸ % بازاریاب ها بیان می کنند که بازاریابی آفلاین و آنلاین در حال یکی شدن و ادغام هستند. این در حالی است که بسیاری از سازمان ها به این دو شاخه بصورت کاملا جداگانه نگاه می کنند و به آن ها ساختار می دهند. بازاریابی موفق نه تنها این دو را همراه با هم بررسی و ارزیابی می کند بلکه برای خلق تجربه ای یکپارچه آن ها را به هم ارتباط می دهد.

در ادامه ۴ روش عنوان خواهد شد که با استفاده از آن ها می توانید شکاف موجود بین کانال های آنلاین و آفلاین سازمان خود را پر کنید :

ارسال پست الکترونیک(ایمیل) و نامه مستقیم را به هم متصل کنید

در مقایسه با سایر کانال های ارتباطی، ایمیل کانال قدیمی تری است، اما هنوز هم در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه بازاریابی ایمیلی را اثربخش می سازد توانایی آن برای دستیابی به جعبه ها ورودی (Inboxes) با محتوای شخصی سازی شده و مرتبط است. آنچه که این ابزار را قدرتمندتر می سازد، راه اندازی ایمیل مستقیم به عنوان دنباله ای برای کمپین بازاریابی ایمیلی است.

بازاریابی ایمیلی-ایمیل مارکتینگ

به عنوان مثال، یک بانک به منظور باز کردن حساب جاری حدود ۵۰۰،۰۰۰ ایمیل برای مشتریان بالقوه فرستاده است. به منظور پیگیری های بعدی نیز به جای اینکه بانک برای آنها کارت هایی را ارسال نماید، بهتر است واحد اتوماسیون بازاریابی بانک سعی کند ایمیل های مستقیمی را به آنهایی که تا هفت روز بعد از دریافت ایمیل آن را باز نکرده اند ارسال کند این مورد به عنوان یادآوری برای آنها می باشد. این کار نیاز به یک جریان کار ساده دارد که از ترکیب ایمیل مستقیم با پلتفرمی تعاملی و رفتار مصرف کننده بنگاه های اقتصادی استفاده کند تا بتواند کمپین بازاریابی برای آنها شکل داده و از این طریق اطلاع رسانی کند. این کار گپ موجود بین بازاریابی آنلاین و آفلاین، در کمپین ها، را از بین می برد.

اقتصاد

پیشنهادهای مرتبط با مکان یابی جغرافیایی و متحرک را به موقع ارائه دهید

تکنولوژی هایی از قبیل جی پی اس که با بخش بندی پیشرفته بازار در طرح اتوماسیون بازاریابی شما ترکیب شده باشند می توانند عملکردی شگفت انگیز داشته باشد. با این گونه ادغام، برندها قادر هستند تا پیشنهادهای هدف گذاری شده را به مشتریان خود بقبولانند. به عنوان مثال، شرکت های تور مسافرتی می توانند تاریخچه موقعیتی و مکانی یک مشتری را تحلیل کنند تا فعالیت ها، رویدادها و پیشنهادهای مبتنی بر موقعیت و مکان مشتری را به او پیشنهاد بدهند. اطلاعات مربوط به الگوهای رفتاری گذشته مشتری تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا موقعیت و مکان مشتری را پیش بینی کنند و با پیشنهادهای معنادار مبتنی بر عادت های روزمره شان به آنها خدمت رسانی کنند.

از URL های مختصر و مفید برای جذب ترافیک آنلاین استفاده کنید

URL های مختصر و مفید در واقع آدرس های وب کوتاه شده ای هستند که به خاطر آوردن آنها بسیار راحت است. پس، زمانیکه مشتریانتان درحال برقراری تعامل با یک دارایی آفلاین نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی یا آگهی های چاپی هستند، می توانند در زمانی دیگر به صفحه موردنظر وبسایت شما سر بزنند، حتی بدون اینکه لازم باشد به صفحه اصلی و اولیه وبسایت شما سر بزنند. همچنین کار دیگری که می توانید انجام دهید آن است که پارامترهای URL خود را در یک URL مخفی شده قرار دهید تا بازدیدها و تبدیل ها از کانال های آفلاین شما با دقت بیشتری ردیابی و بررسی شود. به علاوه، می توانید بازاریابی دیجیتالی خود را تقویت کنید تا دوباره کسانی را که URL های تبلیغاتی شما را دیده اند اما اقداماتی که مدنظر شما بوده است نظیر پر کردن فرم ها و. . . را انجام نداده اند را فرا بخوانید. به عنوان مثال، یکی از خطوط هواپیمایی برای ارائه پیشنهادهای خود اینگونه عمل می کند که از آگهی های چاپی و رادیویی را که حاوی URL (نشان اینترنتی) منحصر بفرد برند هستند استفاده می کند و سپس آنها را مجددا در رسانه های اجتماعی از طریق شعاری خاص و مربوط به کمپین جاری به سمت وبسایت فرا می خواند و به این صورت فاصله ی موجود بین بازاریابی آنلاین و آفلاین را پر می کند.

بازاریابی دیجیتال-تجارت الکترونیک-دیجیتال مارکتینگ

تکنولوژی ها را با یکدیگر ادغام کنید تا بتوانید اثر کانال های ترکیبی و متقاطع را دنبال کنید

تکنولوژی های متعددی وجود دارد که می توانند تجربه مشتری منسجم تر و آرام تری را در میان کانال های ارتباطی فراهم کنند. به عنوان مثال؛ فیس بوک از تکنولوژی هایی نظیر اسکوئر و مارکتو کمک می گیرد تا میزان مشاهده تبلیغات بعد از خرید را ردیابی و دنبال کند. فیس بوک همچنین قادر است تا بازدیدهای یک فروشگاه بعد از دیدن تبلیغات را نیز ردیابی کند. این امر می تواند از طریق GPS، چراغ های چشمک زن، وای فای، سیگنال های رادیویی و ابزارهایی نظیر اینها صورت بگیرد.

یک مثال از این عملکرد زمانی است که یک مجموعه زنجیره ای باشگاه ورزشی از هشداردهنده هایی استفاده می کند که به مدیران شعب اجازه می دهد تا تماس با افراد محلی که چندین ماه به باشگاه دسترسی نداشته اند را خودشان اولویت بندی کنند. یا شرکت بیمه ای در رویدادهای دوستانه – خانوادگی و محلی حضور دارد، به منظور اینکه افراد را برای حضور در برنامه های پروشی انتخاب کنند، اطلاعات مخاطبان را با محتوای تعاملی در آی پد دریافت می کند.

همانطور که مطرح شد بازاریابی آفلاین و آنلاین به تنهایی تضمین کننده موفقیت کمپین های بازاریابی شما نخواهند بود، اما ترکیب و ادغام این دو با یکدیگر مشخصا اثرگذاری بالاتری را بر فعالیت های بازاریابی شما بر جای میگذارد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک های هوشمندانه براینرخ پرش

ادامه مطلب

مدیریت زمان یکی از اصول زندگی هوشمندانه انسان بوده و از ابتدای تاریخ روشهای مختلفی برای کنترل زمان ابداع شده است. در کنار این نیاز، انسان مدتی است که دغدغه مد ، به روز بودن و در نهایت آراستگی را به مسائل روزمره خود اضافه کرده است. ترکیب مدیریت زمان و داشتن بهترین تیپ و مد، محصولی را خلق کرده است که همه ما با آن آشنا هستیم: ساعت هوشمند

مدیریت زمان-time-management

در زمانی زندگی میکنیم که نمیتوان مدت زیادی را بدون گوشی موبایل همراه مان تحمل کنیم. همیشه باید در دسترس باشیم، به اینترنت وصل باشیم و از امکانات متعدد یک گوشی هوشمند استفاده کنیم. ادغام مد و فشن با مدیریت زمان در کنار زندگی هوشمند محصولی جذاب و کاربردی خواهد بود که برای اولین بار توسط شرکت فیت بیت fitbit با نام ساعت پوشیدنی مطرح شد و موتورولا Motorola با خلق ساعت موتو ۳۶۰ عبارت جدیدی به نام ساعت هوشمند ( Smartwatch ) را در واژگان عصر دیجیتال گنجاند.

ساعت هوشمند در اولین نگاه، همان ساعت ساده است که همانند نیاکان غیر هوشمند خود در طرح های مختلف ارائه میشود. شاید از این منظر تفاوتی بین ساعت هوشمند و ساعت های کلاسیک نباشد، اما ساعت هوشمند چندین قدم از ساعت های قدیمی جلوتر است که عبارتند است از :

سینک و همگام سازی با گوشی موبایل جهت نمایش نوتیفکشن ، وضعیت هوا ، تاریخ و …

اتصال به اینترنت و دسترسی ساده تر به شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

امکان رد تماس یا پاسخ دهی به تماس تلفنی (بصورت مستقیم با ساعت هوشمند و یا از طریق تلفن همراه )

نصب اپلیکیشن های مخصوص ساعت هوشمند

استفاده از طرح های مختلف و متنوع برای نمایشگر ساعت هوشمند

نمایش مشخصات سلامت فردی و راهنمایی مناسب

پس از اینکه اپل Apple ، سامسونگ Samsung و سونی Sony هم ساعت هوشمند خود را معرفی کردند و استقبال از این ساعت های هوشمند با شتاب بسیار بیشتری رشد کرد، شرکت های متعدد دیگری مانند ال جی ، هواوی ، سونی ، شیائومی ، ایسوس ، آلکاتل و … وارد این میدان شدند تا هرکدام ساعت های متناسب برای مشتریان خود تولید کنند. در اینجا برخی از این اسمارت واچ ها را که در فروشگاه اینترنتی جانبی ارائه شده اند را مرور میکنیم.

اپل واچ سری ۲ با بند ۴۲ میلی متری Apple Watch 42mm Space Gray Case With Black Sport Band

حقیقت این است که اپل توانست با ساعت هوشمند خود، علاوه بر مشتریان وفادار خود، توجه بسیاری از ساعت سازان با سابقه سوئیسی و ژاپنی را نیز جلب کند تا دنیای دیجیتال هنر ظرافت و زیبایی را در کنار کارایی های متعدد این محصول تحسین کند. به علت تنوع طراحی های ساعت هوشمند اپل که تا ۱۰۰ مدل نیز میرسد، ممکن است انتخاب ۱ مدل سخت و حوصله سربر باشد؛ اما اپل شرکتی است که بهترین انتخاب را به مشتریان خود میدهد. لذا فقط لازم است از بین ۲ مدل ۳۸ میلیمتری ( که معمولا برای خانم ها مناسب است ) و ۴۲ میلیمتری ( که معمولا برای آقایان پیشنهاد میشود ) انتخاب نهایی را کرد. مرحله بعد انتخاب رنگ است که برای برخی بسیار مهم است و در نهایت نوع بند را انتخاب کرد که در فروشگاه جانبی انتخاب بندهای متنوع برای نصب به جای بند اولیه ممکن است.

گفتنی است که اپل از متریال و مواد مختلفی مانند آلومینیوم ، استیل ، سرامیک و … در قسمت ساعت استفاده کرده که به غیر از ساعت های آلومینیوم، بقیه ساعت های هوشمند اپل بسیار گرانتر هستند.

ساعت هوشمند سامسونگ گالاکسی گیر اس ۳ فرانتیر Samsung Galaxy Gear S3 Frontier

این ساعت هوشمند یکی از کامل ترین ساعت های بازار از نظر طراحی و کارایی است. زیرا که با طراحی مدور و استفاده از مواد با کیفیت، در کنار بهره گیری از سیستم عامل انحصاری سامسونگ قابل اتصال به انواع گوشی های اندروید و یا iOS است که این ساعت زیبا را تقریبا بی رقیب کرده است. از مزایای دیگر این ساعت هوشمند بهره گیری از Wi-Fi، شتاب سنج، GPS ، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج، فشار سنج ، سنسور ضربان قلب و البته ماندگاری بالای باطری است.

ساعت هوشمند شیائومی آمیزفیت Xiaomi Amazfit SmartWatch

شیائومی به عنوان برترین و بزرگترین تولید کننده ابزارهای پوشیدنی از جمله ساعت هوشمند و یا دست بند سلامتی، همیشه یکی از اولین انتخاب ها بوده است. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی که بر خلاف سری مچ بند های سلامتی می بند ، کاملا طراحی مدرن و مشابه با ساعت های کلاسیک دارد، در کنار امکانات متعدد و متنوع شارژدهی بالای باطری داخلی آن باعث ترغیب خریداران این ساعت هوشمند شده است.

ساعت هوشمند ۳ سونی بند سیلیکون Sony SmartWatch 3 Silicon Band

مگر میشود در دنیای دیجیتال محصولی معرفی شود و نامی از کمپانی معتبر و خوشنام سونی نباشد؟ این محصول که نسل سوم از اسمارت واچ های سونی است، از تجارب چندین ساله سونی بهره گرفته تا ساعت هوشمندی با قابلیت های متعدد مانند سیستم عامل Android Wear ، تجهیز شدن به سنسورهای متعدد ، مقاوم در برابر رطوبت ، پشتیبانی از NFC و بلوتوث نسخه ۴ ، حافظه داخلی ۴ گیگابایت و پشتیبانی از زبان فارسی روانه بازار کند.

ادامه مقاله در سایت منبع

۵

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک ها و ایده های خلاقانه برایتصاویر پس زمینه

مدیریت وردپرس از راه دور_موبایل راهی است برای آنکه بتوانید در هر مکان و زمانی سایت وردپرسی خود را مدیریت کنید در این مقاله با این نرم افزار آشنا می شوید.

تا حالا شده که بخواید سایت وردپرسی خود را مدیریت کنید اما به سیستم خود در اداره و منزل دسترسی نداشته باشید ؟ با (مدیریت وردپرس از راه دور) آشنا هستید ؟ امروزه تقریبا همه ما برای انجام بسیاری از کارها که در سهولت و سرعت کارها بسیار موثر هستند از اپلیکیشن های تلفن همراه خود استفاده میکنیم. بطوریکه تقریبل اکثر کارهای خود را با این اپلیکیشن های داخلی و خارجی انجام میدهیم چه بسا که نیاز روزانه ما هستند.

امروز در این سعی داریم نرم افزاری را معرفی کنیم که توسط آن مدیریت وردپرس خود را براحتی هر جا هستید با تلفن همراه خود بدست بگیرید البته یک نرم افزار اندرویدی که توسط سازنده وردپرس برنامه نویسی شده است.

در ابتدا برنامه اندرویدی Automattic, Inc دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن میپردازیم را معرفی خواهیم کرد. با همراه باشید .

پیشنهاد ما به شما : وردپرس چیست ؟ آموزش و یادگیری طراحی وب بدون کد نویسی

معایب و مزایای مدیریت وردپرس با اندروید

البته که کار با این نرم افزار و مدیریت وردپرس با آن در ایران میتواند دارای معایبی مانند قطعی و سرعت کم باشد و یا حتی مشکلات امنیتی اما در مواقع ضروری میتواند به داد شما برسد در اینجا لیستی از کارهایی که میتوانید با این نرم افزار اندرویدی انجام دهید قرار داده ایم که برای خود میتواند مواردی مهمی باشد :

برای مثال از قابلیت های این نرم افزار می توان به :

_افزودن نوشته جدید

_مدیریت پست ها

_مدیریت بخش رسانه ها

_مدیریت نظرات سایت

_نمایش آمار سایت

اشاره کرد. شما را دعوت می کنیم تا از نسخه ۱۱.۳ این نرم افزار قدرتمند استفاده کرده و اینبار تجربه کار و مدیریت وردپرس در دستگاه اندرویدی خودتان را تجربه کنید.اما قبل از آن نکاتی را که به آن اشاره میکنیم نیز بدانید .

کاربرد های نرم افزار :

_خواندن کارت حافظه

_ممانعت از به خواب رفتن دستگاه

_یافتن حساب ها در دستگاه

_دریافت اطلاعات از اینترنت

_حذف میانبر

_افزودن میانبر

_مشاهدهٔ اتصالات شبکه

_موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)

_موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر GPS و شبکه)

_کنترل لرزش

_تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه

_دوربین

_دسترسی کامل به اینترنت

مدیریت وردپرس با ios

به شما نرم افزاری برای سیستم عامل ios معرفی خواهیم کرد تا دارندگان تلفن همراه اپلی نیز از مزیت های این نرم افزار برخوردار شوند . نرم افزاری که در ایران میتواند معایبی هم داشته باشد اما از طرفی در مواقع ضروری در هر جایی که هستید مدیریت وردپرس خود را به دست بگیرید نرم افزاری که نه تنها برای مدیران بلکه برای نویسندگان نیز مفید است در ادامه شما را با مواردی که میتوانید آن را مدیریت کنید اشاره کرده ایم :

امکانان نرم افزار مدیریت وردپرس با ios

گذاشتن محتوا در وب سایت و انتشار مطالب تازه

ویرایش مطالب قبلی و تغییر مطالب مورد نظر

پاسخ دادن به نظرات با نوتیفیکیشن برای آگاه کردن شما

محیط کاربرپسند با دسترسی به تمام بخش ها

مشکلات و معایب مدیریت وردپرس از راه دور

در ابتدا شما را با این مفهوم آشنا میکنیم :

اکس ام ال-ارپی سی چیست ؟یک پروتکل «فراخوانی دستورها از راه دور است که با اکس ام ال و با استفاده از مکانیسم انتقالی http اطلاعات را منتقل می کند. XML-RPC اولین بار توسط دیو وینر از شرکت userland به همراه مایکروسافت در سال ۱۹۹۸ تولید شده است.

در یک تعریف ساده تر این مکانیسم به شما توانایی مدیریت وردپرس از راه دور را خواهد داد.

پس تا اینجای کار متوجه شدید که xml-rpc وردپرس در واقع یک راه برای ایجاد ارتباط سایت با سرویس هایی است که از طریق اون بتونید تا اقدام به مدیریت سایت کرده و امکان مدیریت وردپرس و مدیریت نوشته ها در وردپرس، مدیریت تنظیمات سایت و… را بسته به امکاناتی که بر روی سرویس مورد نظر ارائه شده است فعال کنید.

اما شما باید xml-rpc را غیر فعال کنید.زیرا که شما را با مشکلات امنیتی که ایجاد خواهد کرد آشنا خواهیم کرد.

چرا باید xml-rpc را غیر فعال کنیم ؟

خب فرض را بر این میگیریم که شما با نرم افزار های مختلفی که موجود است مدیریت وردپرس را بدست بگیرید مشکلی که در این حین ممکنه پیش بیاد اینه که با استفاده از چنین سرویس هایی معمولا شما در حال لاگین هستید و هرکسی که قادر به استفاده از نرم افزار باشه درواقع بر روی سایت شما تسلط خواهد داشت. بنابراین این مسئله امنیت وردپرس را تحت الشعاع قرار داده و اگه درست بهش پرداخته نشه باعث ایجاد مشکلات در سایت خواهد شد!

و یا اینکه حتی برخی بیان و در قالب افزونه وردپرس و یا کدهایی که به شما میدهند که بتوانند کنترل سایت را بدست خود بگیرند.

نحوه غیر فعال کردن xml-rpc وردپرس

شما به ۳ طریق میتوانید اینکار را انجام دهید :

_استفاده از افزونه

_استفاده از کدنویسی در فایل فانکشن قالب

_استفاده از کدنویسی در فایل htaccess. هاست

مغزوردپرس در این آموزش با استفاده از افزونه را به شما آموزش خواهد داد :

_از بخش افزونه های مخزن وردپرس ، افزونه ی Disable XML-RPC را دانلود کنید

_افزونه را نصب و فعال کنید (

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه قابلیت XML-RPC در وردپرس غیرفعال شده و هیچ نیازی به انجام تنظیمات خاصی در این افزونه نخواهید داشت. چرا که با نصب این افزونه منویی به وردپرس شما اضافه نخواهد شد.

هرگونه سوال و ابهامی را می توانید از بخش نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید.

مَغزِ وردپرس یک مرجع کامل آموزش و خدمات و ابزارهای اورجینال وردپرس می باشد، تیم ما در تلاش است که هرآنچه که شما عزیزان برای بهبود کسب و کار خود نیاز دارید را فراهم سازد و از ابتدا تا انتها راه همراه شما دوستان گرامی باشد (( با مَغزِ وردپرس ، مَغزِ وردپرس شوید ))

فیس بوک

Twitter