ایده های کلیدی برای مطالب در محتوای حرفه ای

آیا شرکت شما هم مملو از افرادی است که به عنوان متخصص در زمینه تولید محتوای حرفه ای فعالیت می کنند؟ این افراد با هوش خود به شما کمک خواهند کرد که تجارت خود را به جلو ببرید. اما من معتقدم که آنها در بازاریابی محتوا مشارکت چندانی ندارند.

تولید محتوا-بازاریابی محتوا

آنها هزار دلیل می آورند ، از ‘من نمی دانم درباره چه چیزی بنویسم’ تا ‘من نویسنده نیستم’. البته که کاملا درست می گویند. برای یادگیری نحوه ایجاد یک ی حرفه ای منسجم که البته شامل کمک تمامی کارکنان است، در این بخش با ما همراه باشید.

محتوای حرفه ای

مانند هر شیء خوب ، یک استراتژی برای پایدار بودن به خصوص در زمینه به سه پایه احتیاج دارد. برای محتوای تخصصی که در شرکت خود ایجاد می کنیم ، این سه ستون عبارتند از:

  • محتوای مبتنی بر تقاضا

  • تفکیک تعهد ها در فرایند تولید

  • تناسب ذاتی چند کاناله

رکن اول: مطالب در محتوای حرفه ای باید متناسب با نیاز تولید شوند!

اولویت بندی بین موضوعات مختلف

یکی دیگر از مشکلات رایج ، اولویت بندی بین موضوعات مختلف است. تحقیقات کلمات کلیدی حجم تقاضا را برای شما مشخص خواهد کرد. بهتر است از آن ها برای استراتژی خود بر اساس داده ها استفاده کنید نه بر اساس حدسیات خود در این زمینه. سرانجام ، تجزیه و تحلیل تقاضا در موتورهای جستجو می تواند به مشتری اهداف ارزشمند جدیدی بدهد که قبلا به آن فکر نکرده اند و همین هم باعث تولید محتوای حرفه ای می شود.

نحوه انتخاب موضوعات در محتوای حرفه ای برای مطالب مبتنی بر تقاضا

۳ تا ۱۰ کلمه کلیدی را به صورت تکی برای محتوای حرفه ای ارائه دهید که فکر می کنید مشتریان ممکن است از آنها استفاده کنند. فرض کنید ما قصد داریم مجموعه ای از مقالات تخصصی در مورد تعطیلات مکزیک ایجاد کنیم. این کلمات کلیدی زیر را به ما می دهد:

  • تورهای مکزیک

  • تعطیلات در مکزیک

  • هتل های مکزیک

آنها را در بخش ‘جستجو برای کلمات کلیدی جدید’ در وارد کنید. فراموش نکنید که مکانهای جغرافیایی را انتخاب کنید که مشتریان شما در آن اقامت دارند تا بتوانید یک محتوای حرفه ای تولید کنید. ایده های کلید واژه ای را که Google به شما ارائه می دهد بررسی کنید. اکثر آنها باید مربوط به کلمات کلیدی اولیه شما باشند.

ایده

افزودن کلمات

اگر می بینید که کلمات کلیدی مربوط به کلمات کلیدی شما فقط کسری از کل را تشکیل می دهند ، با مشخص کردن کلمات مورد نیاز در گزینه Keywords to include یا با افزودن کلمات نامربوط به کسب و کار خود در ‘کلیدواژه های منفی’ ، جستجوی خود را اصلاح کنید تا بتوانید یک محتوای حرفه ای تولید کنید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک ها و ایده های نوآورانه براینکاتی برای نوشتن مقدمه

زمینه تولید محتوای حرفه ای

به بخش مشتریان خود مراجعه کنید. آنها هر روز با مشتریان ارتباط برقرار می کنند و مطمئنا می دانند که چه اصطلاحات و سوالاتی محبوب ترین است. این نکات را در نظر بگیرید و کل فرآیند تحقیق کلمات کلیدی را برای بدست آوردن داده های دقیق در زمینه تولید محتوای حرفه ای تکرار کنید.

آن کلمات کلیدی را در قالب Excel CSV بارگیری کنید. شما می خواهید موضوعات نامربوط را برای تولید یک محتوای حرفه ای را کنار بگذارید. شما می توانید این کار را با بررسی دستی هر خط یا با استفاده از یک ابزار کلاسترینگ یا کلاسترینگ انجام دهید.

کلاسترینگ کلمات کلیدی برای تولید محتوای حرفه ای

به زبان ساده ، کلاسترینگ کلمات کلیدی به شما امکان می دهد تا عبارات را بر اساس معنا گروه بندی کنید. چنین ابزاری می تواند میزان تلاش شما را برای یافتن کلمه کلیدی مناسب تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. برای مثال ، فرض کنید ما حدود ۳۰ کلمه کلیدی در مورد هتل های دومینیکن داریم که در مجموعه ‘مکزیکی’در زمینه محتوای حرفه ای ما پراکنده شده اند.

ما یا باید آنها را به صورت دستی پیدا و حذف کنیم یا فقط لیست را از طریق ابزار کلاسترینگ زیر و رو کنیم. با این کلمات یک گروه جداگانه ایجاد می شود ، بنابراین ما می توانیم به راحتی آنها را از بین ببریم. چندین ابزار رایگان و پولی در بازار وجود دارد. به نظر من ، یک ابزار خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • لماتیزه یا ساقه داشته باشید. باید بدانید که ‘هتل’ و ‘اقامتگاه’ یک کلمه هستند.

  • فرکانس اصطلاحات را در نظر بگیرید. ما نمی خواهیم این ابزار گروه هایی را بر اساس کلمات مکرر مانند ‘هتل’ ایجاد کند.

  • قابل تنظیم باشد. شما باید بتوانید کلمات کلیدی را برای نادیده گرفتن هنگام کلاسترینگ اضافه کنید و گزینه های دیگر را تنظیم کنید.

ابزار کلاسترینگ رایگان برای تولید محتوای حرفه ای

برگردیم به داستان اصلی، در اینجا مثالی از نحوه ظاهر گروه های خوشه ای برای موضوع ما آورده شده است:

من نمونه ای از یک خوشه نامربوط با رنگ قرمز را برجسته کرده ام. بر وسوسه ترک ‘در هر صورت’ غلبه کنید.

  • هرچه برای انتخاب کلمات کلیدی، بار معنایی هدفمند تری داشته باشید ، می توانید محتوای بهتری تولید کنید.

  • در این مرحله ، شما باید ۵۰ تا ۴۰۰ کلمه کلیدی داشته باشید.

  • مجموعه را با پیشنهادات اضافی گسترش دهید

اکنون زمان جمع آوری کلماتی است که گوگل در ابتدا در پیشنهادات خود نشان نمی داد. من در مورد بلوک ‘جستجوهای مرتبط’ در پایین هر صفحه نتایج جستجو صحبت می کنم. در واقع ، این جستجوهای ‘ بلند’ شامل پیشنهادات تکمیل خودکار Google و سایر اصطلاحات مرتبط معنایی است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تکنیک ها و روش های خلاقانه برایاستارتاپ در ایران

جمع آوری پیشنهادات

ابزارهای مختلفی برای جمع آوری این پیشنهادات وجود دارد. ما از یک برنامه اسکریپر وب داخلی که به زبان پایتون نوشته شده است ، استفاده می کنیم که به طور اساسی مرورگر را کنترل می کند. این دستگاه می تواند به طور خودکار داده ها را از صفحات وب جمع آوری کند در حالی که به شما امکان می دهد به صورت دستی با وب سایت ها ارتباط برقرار کنید ، مانند ورود به سیستم captcha و ورود به سیستم. ما در حال برنامه ریزی برای منبع باز هستیم که البته به زودی تکمیل خواهد شد.

ابزار آنلاین رایگان

قبل از عبور آنها از خط بررسی، موارد تکراری را حذف کنید. می توانید از یک ابزار آنلاین رایگان مانند Online-Utility.org استفاده کنید. متن خود را در آنجا کپی کنید و کادر ‘حذف موارد تکراری’ را علامت بزنید.

کلمات کلیدی و گروه بندی آنها در به روش کلاسترینگ

به عنوان یک قاعده ، در نهایت ۱۰ تا ۳۰ گروه کلمات کلیدی خواهید داشت. یکبار دیگر آنها را اجرا کنید و گروه هایی را که فکر می کنید از نظر معنایی مشابه هستند در یک گروه قرار دهید. بنابراین چگونه می توانیم گروههای حاصله را برای بیشترین تأثیر در قطعات جداگانه ای توزیع کنیم؟ یکی از سه استراتژی زیر را در نظر بگیرید:

۱٫ گروه بندی کلمات کلیدی بر اساس طول محتوای حرفه ای شما

اگر قبلا دستورالعمل های کپی نویسی را ایجاد کرده اید ، سعی کنید مدت زمان مورد نیاز برای پوشش هر گروه را با جزئیات برآورد کنید. سپس گروه ها را جمع کنید تا به حداکثر طول مقاله برسید.

۲٫ گروه بندی بر اساس سطح رقابت در زمینه کلمات کلیدی

این دو نشانه قابل اعتماد در واقع به شما نشان خواهد داد که چقدر سخت است که در صفحه اول نتایج Google ظاهر شوید.

سپس ممکن است بخواهید گروه های خود را به گونه ای ترکیب کنید که در یک مقاله خوشه های بسیار رقابتی نداشته باشید.ما این روش را بیشتر ترجیح می دهیم ، زیرا ترافیک ارگانیک داریم. همانطور که رند فیشکین نوشت ، شما قطعاً نمی خواهید کلمات کلیدی رقابتی را در یک صفحه جمع کنید.

۳٫ گروه بندی بر اساس پرسونا ها،قصد و موقعیت در زمینه فروش

منبع:

ادامه خواندن در سایت منبع